abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56596048
Ik heb een serieus probleem en ik heb het hier echt verschrikkelijk moelijk mee.

Mijn vriendin zou vanavond bij mij thuis langskomen omdat ik s'avonds met haar naar de film zou gaan.
Ze woont zo'n 20 minuten bij mij vandaan en de film waar we heen gingen begon om 8:40, wat zo'n 40 minuten zou duren.
Ik denk ''relaxed, ik ga nog ff pokemon spelen tot we vertrekken''.

Dus ik zit pokemon te spelen op mijn DS en ik vermaak me wel en na een tijdje kwam m'n vriendin binnen.
Punt is, ze huilt terwijl ze mijn kamer binnen loopt. In plaats van haar gerust te stellen en te vragen wat er aan de hand is, zit ik dus half met mijn aandacht op het spel gericht. Ze vertelt me dat haar kat net is overleden en net als ze er verder op in wil gaan krijg ik een random encounter in het spel.

Een shiney pidgey!!! (Voor wie het niet weet/interesseert, shiney pokemon hebben een hebben een kans van 1/1000 om te verschijnen). Dus ik staar naar mijn scherm en roep "OMG FUCK YES!" waarbij ik haar midden in haar verhaal onderbreek. Ze barst gelijk weer in huilen uit, veel erger dan daarvoor, en schreeuwt "Het kan je geen ruk interesseren, je geeft alleen maar om je kut spelletje!" Ik kijk nog steeds naar het scherm en probeer nog steeds mijn shiny pidgey te vangen. Ze loopt dus naar me toe en gooit mijn DS tegen de muur. Ik ren ernaartoe in de hoop dat er niks op het scherm is veranderd maar ik zie gelijk dat mijn DS kappot is. Mijn shiney pidgey zal ik dus nooit meer terugzien.

Ik begin haar voor alles wat mooi en lelijk is uit te schelden en ze scheeuwt dus "FUCK YOU ASSHOLE, I never want to see you again!" en rende het huis uit.
Het was de beste relatie die ik ooit gehad heb en ik wil er dus echt geen pokemon tussen laten komen.
Kan iemand me advies geven hoe ik haar ooit nog tegemoet kan komen??
pi_56596056
tip 1: Koop geen DS terug.
pi_56596060
LOL !
Das lomp !

Maar wrom doet ze engels schelden.. Oud-Hollands was mooier geweest.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_56596061
Zat even te twijfelen of het serieus was, maar ik begon je het voordeel van twijfel te geven. Totdat ze volgens jou "FUCK YOU ASSHOLE, I never want to see you again!" geschreeuwd heeft. En dat film dat zo'n 40 minuten duurt is ook vrij zeldzaam.

Neptopic lijkt me.
pi_56596067
TVP
pi_56596068
En tja... Pokemon is een player.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 8 februari 2008 @ 02:43:11 #7
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56596071
jij klaart
*Hosselcopter*
pi_56596075
Old copypasta is old and copypasta

Wel leuk dat je de moeite hebt genomen het bijna helemaal te vertalen
pi_56596076
Beter ga je haar morgen verrassen met iets liefs/leuks, en ga je diep door het stof.. Het wordt hard werken om haar te laten zien hoe zeer het je spijt, en wat ze voor je betekend. Maar niet onmogelijk.

En inderdaad, wat erikkll zegt: geen DS meer kopen. Of in ieder geval, dit op geen enkele manier meer voor laten komen.
pi_56596081
Mwah een fakeje..

Als het wel echt is: .

Tips: Nee.. Maarja de kans dat je kat overlijdt is groter dan zo`n shiney ding. Dus ze moet eigenlijk niet zeiken. Koop een nieuwe kat voor haar .
pi_56596083
http://gfvspokemon.ytmnd.com/ wat cool iemand heeft er een site over gemaakt.

Oh en sorry dat ik zo kut doe hoor maar kom op, kap eens allemaal met dat kopiëren want in die tijd had je een origineel verhaal kunnen schrijven
pi_56596085
Patat Friet
  vrijdag 8 februari 2008 @ 02:50:09 #15
184022 bof
turn & burn
pi_56596094
Morgen even langs het asiel om een nieuw katje op te halen. Fles wijn en een bos bloemen en CASE CLOSED.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 02:51:36 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_56596101
En daarom hebben nerds alleen seks met zichzelf.
pi_56596103
Whahah. Nerd
pi_56596120
Jij hebt duidelijk je prioriteiten niet op een rijtje. Zo bot naar je vriendin doen voor een paar pixels op een schermpje. Lutser
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_56596137
LOL!!!!! Kun je die shiney pidgey naar mij door uploaden ofzo! Daar ben ik gvd al jaren naar op zoek!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_56596142
Wat de godgruwelijke neuk is een shiney pidgey, anyhoe?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_56596145
Rode wijn?
pi_56596205
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 03:00 schreef Seneca het volgende:
Wat de godgruwelijke neuk is een shiney pidgey, anyhoe?
Als je dat weet dat ben je echt een ongelofelijk kneus
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_56596212
Dit is toch niet serieus he?
pi_56596222
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 03:17 schreef appelsap het volgende:
Jij denkt toch niet serieus dat dit serieus is?
pi_56596282
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 03:17 schreef appelsap het volgende:
Nee joh dit is volkomen serieus, je hebt de OP toch gelezen, dat is toch genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')