Ik heb een serieus probleem en ik heb het hier echt verschrikkelijk moelijk mee.
Mijn vriendin zou vanavond bij mij thuis langskomen omdat ik s'avonds met haar naar de film zou gaan.
Ze woont zo'n 20 minuten bij mij vandaan en de film waar we heen gingen begon om 8:40, wat zo'n 40 minuten zou duren.
Ik denk ''relaxed, ik ga nog ff pokemon spelen tot we vertrekken''.
Dus ik zit pokemon te spelen op mijn DS en ik vermaak me wel en na een tijdje kwam m'n vriendin binnen.
Punt is, ze huilt terwijl ze mijn kamer binnen loopt. In plaats van haar gerust te stellen en te vragen wat er aan de hand is, zit ik dus half met mijn aandacht op het spel gericht. Ze vertelt me dat haar kat net is overleden en net als ze er verder op in wil gaan krijg ik een random encounter in het spel.
Een shiney pidgey!!! (Voor wie het niet weet/interesseert, shiney pokemon hebben een hebben een kans van 1/1000 om te verschijnen). Dus ik staar naar mijn scherm en roep "OMG FUCK YES!" waarbij ik haar midden in haar verhaal onderbreek. Ze barst gelijk weer in huilen uit, veel erger dan daarvoor, en schreeuwt "Het kan je geen ruk interesseren, je geeft alleen maar om je kut spelletje!" Ik kijk nog steeds naar het scherm en probeer nog steeds mijn shiny pidgey te vangen. Ze loopt dus naar me toe en gooit mijn DS tegen de muur. Ik ren ernaartoe in de hoop dat er niks op het scherm is veranderd maar ik zie gelijk dat mijn DS kappot is. Mijn shiney pidgey zal ik dus nooit meer terugzien.
Ik begin haar voor alles wat mooi en lelijk is uit te schelden en ze scheeuwt dus "FUCK YOU ASSHOLE, I never want to see you again!" en rende het huis uit.
Het was de beste relatie die ik ooit gehad heb en ik wil er dus echt geen pokemon tussen laten komen.
Kan iemand me advies geven hoe ik haar ooit nog tegemoet kan komen??