quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Zwaait even gehad voordat ik weer naar het museum moet
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Zwaait even gehad voordat ik weer naar het museum moet
Heb je een dienstpistool?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
onder andere doe, ook gardarobe, kaartjes controle enz.
Best groot je hebt naast de beelden ook kleinere beelden en andere voorwerpen, en als je via internet een combikaart koopt kan je ook nog naar het groningger museum waar ook een hoop te zien is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had even op de site zitten kijken maar hoe groot is de China expositie die om die terracottabeelden heen zit?
Ik ookquote:
Naarmate ze dood gaat wordt ze weer sexueel aantrekkelijker?quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
"My uncle Jamal says he's tri-sexual. He will try anything sexual"
Ik onthoud moppen nooit. Blijft leuk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb me net een zere hartklep gelachen![]()
1. WHY DO MEN BECOME SMARTER DURING SEX?
(because they are plugged into a genius)
2. WHY DON'T WOMEN BLINK DURING SEX?
(they don't have enough time)
3. WHY DOES IT TAKE 1 MILLION SPERM TO FERTILIZE ONE EGG?
(they don't stop to ask directions)
4. WHY DO MEN SNORE WHEN THEY LIE ON THEIR BACKS?
(because their balls fall over their butt-hole and they vapor lock)
5. WHY DID GOD MAKE MEN BEFORE WOMEN?
(you need a rough draft before you make a final copy)
And the personal favorite:
6. WHY DID GOD PUT MEN ON EARTH?
(because a vibrator can't mow the lawn)
----------------------------------------------
One day my housework-challenged husband decided to wash his Sweat-shirt Seconds after he stepped into the laundry room, he shouted to me, "What setting do I use on the washing machine?"
"It depends," I replied.. "What does it say on your shirt?"
He yelled back, " University of Oklahoma ."
And they say blondes are dumb...
-----------------------------------------------
A couple is lying in bed. The man says,
"I am going to make you the happiest woman in the world."
The woman replies, "I'll miss you...."
"It's just too hot to wear clothes today," Jack says as he stepped out of the shower, "honey, what do you think the neighbors would think if I mowed the lawn like this?"
"Probably that I married you for your money," she replied.
Q: What do you call an intelligent, good looking, sensitive man?
A: A rumor
Dan kom je zo alsnog even langsquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:29 schreef Soempie het volgende:
Ze vroeg gister of ik koffie kwam drinken, maar gister had ik bedacht dat ik het te druk zou hebben thuis. Net bedacht ik dat ik toch wel langs zou kunnen, omdat ik toch even in de stad zou zijn. Maar toen stond ik voor de UB met een loopneus en had ik geen zin meer.
Ik moet straks werken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan kom je zo alsnog even langs![]()
En t is de lb trouwens
En dan?? Breda?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet straks werken.![]()
Nog 1 nachtje
quote:
Hihi ja, ik ken het hoorquote:
Als je er bent is het vast leuk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hihi ja, ik ken het hoor![]()
Sanne is inmiddels ook alweer weg trouwens. En ik ga zo ook naar huis, oud lijk dat ik ben: heb gisteren mijn grote oude tv naar de stort gebracht, en heb nu spierpijn in alle spieren in mn rug, nek en armenUiteraard niet te zuinig ook. Vanavond moet ik de hele avond staan repeteren, en morgen, zaterdag én zondag concerten zingen. Ik heb er zoooooo geen zin in
Jazeker, die heeft er ook al zo'n zin inquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je er bent is het vast leuk.![]()
Moet je vriend ook het hele weekend zingen?
quote:
Ik ben er wel geboren en het is slechts 7,4 km hier vandaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:01 schreef iamredleader het volgende:
Rotterdammers leven anderhalf jaar korter
Ik weet dat Nem niet uit Rotterdam zelf komt, maar toch...
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er wel geboren en het is slechts 7,4 km hier vandaan
Ik lig ook stijf tegen mn vriend aan, maar het is wel lekker als je een beetje ruimte daarnaast hebtquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:57 schreef Soempie het volgende:
Ik had het er net met een vriend over, dat Sven een eenpersoonsbed heeft en dat we daar samen in slapen. Z'n ogen vielen bijna uit z'n hoofd.Hij en z'n vriendin overnachten niet bij elkaar, omdat ze alletwee een eenpersoonsbed hebben en hij ruimte nodig heeft om te kunnen pitten.
![]()
Zelfs in een tweepersoonsbed nemen we net zoveel ruimte in als in een eenpersoons, dus mij maakt het niet veel uit. Ik kruip toch tegen hem aan.Al is het wel fijn als je goed om kunt rollen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:07 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een tweepersoonsbed, maar de ene kant ligt vol boeken.
Ik wil geen bloemen en je moet "Hij was maar een clown" draaienquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gecondoleerd
![]()
![]()
sorry, ik ben een beetje melig
![]()
Dan heb jij echt een groot bed.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:04 schreef MaJo het volgende:
Ik ookIk word ook wel eens overdwars wakker
En ook een keer met mijn hoofd bij het voeteneind
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:07 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een tweepersoonsbed, maar de ene kant ligt vol boeken.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
En verder rekeningen, leesboeken en andere meuk
Bloemen krijg je niet van mij misschien van MadMaster of van MaJo.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil geen bloemen en je moet "Hij was maar een clown" draaien
Wel een beetje een zeikerd dan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
Het schrijnende bij mn ex was dat ik een relaxt 2persoonsbed had, maar dat hij het vertikte om bij mij te slapen, omdat hij mijn huis te wrakkig en de straat onder mijn raam te lawaaierig vond.....Dus lag ik altijd alleen in mn mooie grote bed
Die heb ik een keer uit horen voeren, echt met kanonnenquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bloemen krijg je niet van mij misschien van MadMaster of van MaJo.
En muziek? Hoezo muziek? Je wordt onder het genot van de 1812 overture van Tchaikovski de lucht in geschoten met een Howitzerje as verspreid over een groot veld vol toeschouwers
Nee valt wel mee, maar ik lig dan niet helemaal rechtquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb jij echt een groot bed.
Ik kan overdwars omdat ik klein ben, maar jij bent ruim 1,80 toch?
Radiohead?quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, maar ik lig dan niet helemaal rechtHeb een twijfelaar van 1.40 breed
Jij snapt emquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iemand compleet gestrekt ronddraait
Hehequote:Op donderdag 7 februari 2008 16:12 schreef wyccie het volgende:
Misschien maakte MaJo wel een koprol.
Dat is heul geen twijfelaar!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, maar ik lig dan niet helemaal rechtHeb een twijfelaar van 1.40 breed
Ik zei juist dat ik géén bloemen wildequote:Op donderdag 7 februari 2008 16:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bloemen krijg je niet van mij misschien van MadMaster of van MaJo.
Ik vind "De Clown" toch toepasselijkerquote:En muziek? Hoezo muziek? Je wordt onder het genot van de 1812 overture van Tchaikovski de lucht in geschoten met een Howitzerje as verspreid over een groot veld vol toeschouwers
Die van mij is ook 1,40. Een twijfelaar is 1,20m.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:18 schreef MaJo het volgende:
Uhuhquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb boeken, soms dvd's, afstandsbedieningen en een Nintendo op bed.
Ik denk er aanquote:
Oepsquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is heul geen twijfelaar!!![]()
1,20 is een twijfelaar, 1,40 is een normale tweepersoonsmaat![]()
Prima, maar dan kom ik wel bij je spokenquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:21 schreef iamredleader het volgende:
Maar ja, als jij er niet meer bent maken anderen de dienst uiten LadyBlack vindt het ook goed, dus dan is het oordeel geveld
Herkenbaar, dat heb ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wordt regelmatig wakker met mijn deken omgedraaid. Dus dat mijn voetenkant opeens bij mijn hoofd zit.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk er aanZit alleen op een usb stick en die ligt thuis en ik ben nu aan het werk
O RLY?quote:
Ik denk er aanZit alleen op een usb stick en die ligt thuis en ik ben nu aan het werk
UhuhKomt omdat die altijd op de trap naar mijn slaapkamer liggen dus dan neem ik ze me naar boven en gooi ze naast me op bed. Vandaar dat ik ook steeds achterloop met betalingen
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:18 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Prima, maar dan kom ik wel bij je spoken
Ik lig ook behoorlijk stil. Heb ooit eens te horen gekregen dat het lijkt alsof ik dood ben .quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:26 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn jullie druk in je slaap.![]()
Ik lig thuis gewoon in foetushouding tegen een grote knuffelbeer aan en af en toe draai ik om en dan kruip ik tegen m'n tweede kussen.
Arnout praat in zijn slaap. Schijn ik ook nog wel eens gedaan te hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:26 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn jullie druk in je slaap.![]()
Ik lig thuis gewoon in foetushouding tegen een grote knuffelbeer aan en af en toe draai ik om en dan kruip ik tegen m'n tweede kussen.
Ja ik vind het altijd wel grappig als iemand in zijn slaap praat maar Arnout's vriendin niet zo. Die werd er ook wakker vanquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Mijn jongste broer praat ook in z'n slaap. Zo heeft hij een keertje half slapend in aanwezigheid van zijn (toen nog) vriendin iets in de geest gemompeld van "licht zwetende Leontien"... en z'n vriendin heette heel anders
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Arnout praat in zijn slaap. Schijn ik ook nog wel eens gedaan te hebben.
2 weken terug waren we bij een feestje en iedereen bleef daar slapen. Ik werd midden in de nacht wakker. Lag 'ie een heel verhaal(onverstaanbaar) te houden
Dat is helemaal dwaasquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
Mijn zus en ik hadden vroeger hele gesprekken in ons slaap
* Whiteguy draait zich even om en ziet op het linker bed:quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ookAllemaal studieboeken enzo die ik voor het slapen gaan nog even inkijk
En verder rekeningen, leesboeken en andere meuk
Geen dure vazen gebroken en stiekem weer in elkaar gelijmd in de kast?quote:
Ach dat ene beeld missen ze toch nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen dure vazen gebroken en stiekem weer in elkaar gelijmd in de kast?
Die zijn echt crapquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja ik moet nog een keer zo'n universele remote op de kop tikken
Ja die zijn zeker vetquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
C-Mon en Kypski zijn vet
En doe 'm de groeten
Neequote:Op donderdag 7 februari 2008 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt ze op LL niet gezien he?
Haha een maat van me heeft zo ooit Korn gemist. Die riep steeds: als Korn komt, als Korn komt, als Korn komt!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeToen lag ik nog te maffen
Wilde wel graag gaan maar werd wakker toen ze begonnen
Wat bedoel je met verzorgt? Ze boekt altijd wel bluesoptredens voor op het festivalquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
Verzorgt je moeder trouwens ook bluesoptredens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |