Sowieso is dat maar 1 kant van het verhaal. Aan de andere kant zie ik niet wat er mis mee isquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:07 schreef toma het volgende:
[..]
[..]
Er werd dus even tussen neus en lippen door verteld dat ie maar beter niet kon gaan scouten.
Nou.... een stuk meer is wat veel maar ietsje meer vertrouwen wel. Wel blijft er een dikke kans bestaan ( gezien het verleden van Oranje ) dat de pot hierna weer van een betreurenswaardig niveau is en dat we weer terug bij af zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:09 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb een stuk meer vertrouwen in het komende EK.
Opportunisme viert hoogtij in de geest van de voetballiefhebber, face it!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:01 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd alweer......... tjonge jonge wat zijn we makkelijk te bespelen zeg!
Dit was een wedstrijd waar weinig op aan te merken viel maar ik ben deze kwalificatie ronde nog niet vergeten hoor!
Na gisteren is dat toch logisch? We speelden erg goed. Moeten we dan zeggen dat het kut was en we beter niet mee kunnen doen met het EK?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Opportunisme viert hoogtij in de geest van de voetballiefhebber, face it!
ik denk het nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Nou.... een stuk meer is wat veel maar ietsje meer vertrouwen wel. Wel blijft er een dikke kans bestaan ( gezien het verleden van Oranje ) dat de pot hierna weer van een betreurenswaardig niveau is en dat we weer terug bij af zijn.
ja klopt, met een straatlengte voor op psvquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Na gisteren is dat toch logisch? We speelden erg goed. Moeten we dan zeggen dat het kut was en we beter niet mee kunnen doen met het EK?
Zelfde geldt voor Ajax. Tegen psv was het kut, maar tegen feyenoord waren we super. Dus worden we kampioen![]()
Als PSV zaterdag eerst verliest van Heerenveen en wij winnen van Roda. En als wij daarna in Eindhoven van PSV winnen is het gat nog maar 2 puntjes.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ja klopt, met een straatlengte voor op psv
Ook zoiets.........totaal omgegooid......... volgens mij kan je nog steeds zeggen dat het 433 was alleen met wat andere accenten. Niks totaal omgegooid.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:21 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk het niet
v. Basten heeft het systeem helemaal omgegooid zodat de spelers veel beter tot hun recht komen. En Engeland kwam er totaal niet aan te pas tegen Kroatie en wij winnen er gewoon met 3-0 van !
Dat is wel drie keer als. Maar in theorie is alles nog mogelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef toma het volgende:
[..]
Als PSV zaterdag eerst verliest van Heerenveen en wij winnen van Roda. En als wij daarna in Eindhoven van PSV winnen is het gat nog maar 2 puntjes.
Coen-Pieter is ook zo'n kutnaamquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jammer van die reacties dat het allemaal aan Ajax zou liggen in het Piet Keizer verhaal.. Als ie gewoon Coen-Pieter Janssen geheten had dan had niemand er moeilijk over gedaan..
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
Coen-Pieter is ook zo'n kutnaam [afbeelding]
precies. PSV heeft ook nog een lastig programma, ze moeten ondermeer nog tegen Groningen, Twente, Roda(uit) en Utrecht(uit)quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel drie keer als. Maar in theorie is alles nog mogelijk.
PSV was vorig jaar ook ontzettend goed alleen stortte het vlak na de winterstop in. Niet dat ik het dit jaar weer zie gebeuren, maar toch.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax moet eerst maar eens gewoon een aantal wedstrijden gaan winnen, wellicht dat ik er dan nog in ga geloven maar ik zie niet in waarom dit sterke PSV wél punten gaat verspelen en dit wisselvallige Ajax geen punten laat liggen, maar ik laat me graag verassen!
dan had hij waarschijnlijk ook nooit op die plek terecht gekomenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jammer van die reacties dat het allemaal aan Ajax zou liggen in het Piet Keizer verhaal.. Als ie gewoon Coen-Pieter Janssen geheten had dan had niemand er moeilijk over gedaan..
Nou inderdaad, Heereveen knalt er gelijk opquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
PSV was vorig jaar ook ontzettend goed alleen stortte het vlak na de winterstop in. Niet dat ik het dit jaar weer zie gebeuren, maar toch.
Misschien kan Heerenveen dit weekend voor dat deukje in het zelfvertrouwen zorgen.
Vorig jaar kreeg PSV een dip door de blessure van Alex, zo´n belangrijke speler heeft PSV niet meer die kan wegvallen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
PSV was vorig jaar ook ontzettend goed alleen stortte het vlak na de winterstop in. Niet dat ik het dit jaar weer zie gebeuren, maar toch.
Misschien kan Heerenveen dit weekend voor dat deukje in het zelfvertrouwen zorgen.
NO FUCKING WAY!!!quote:"Kuyt bovenaan schaduwlijst Ajax"
donderdag 07 februari, door Zlatan4life, Liverpool, 12:38u, radiocity
Dirk Kuyt is de belangrijkste kandidaat om Klaas-Jan Huntelaar deze zomer bij Ajax op te volgen. Zaakwaarnemer Rob Jansen meldde gisterenavond in een gesprek met radio city dat Ajax en Kuyt reeds een tweetal oriënterende gesprekken achter de rug hebben.
Dirk Kuyt maakte in de zomer van 2006 de overgang van Feyenoord naar het Engelse Liverpool. Na een goed eerste seizoen is er dit seizoen steeds vaker geen plek meer voor Katwijker in het elftal van Rafael Benítez. De laatst genoemde zou de 34-voudig international reeds hebben laten weten dat hij in de zomer naar een andere club mag uitkijken.
Ajax zou volgens Jansen meerdere kandidaten op het oog hebben maar zien in de oud-Feyenoorder de belangrijkste gegadigde. Kuyt zelf zou koste wat het kost willen slagen in Liverpool maar sluit een vertrek naar de hoofdstad niet uit.
Gomes. Koevermans.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg PSV een dip door de blessure van Alex, zo´n belangrijke speler heeft PSV niet meer die kan wegvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |