Geenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:37 schreef sanger het volgende:
Welke sterrenrestaurants hebben nog plek? Wel een nadeel dat dat er niet bijstaat
Was er al bang voorquote:
Ja, niet dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:40 schreef Isegrim het volgende:
Wij (Perruche en ik) gaan naar Ctaste.
Nee, een heel ander forum zelfsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef DarkElf het volgende:
Oh incrowd-achter het forum om gedoe zeker
Op welke dag heb je die reservering?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, niet dus.Perruche moet naar een of andere verplichte cursus.
Jij reserveert wel allemaal dingen die op fietsafstand zijn voor mij zeg!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, een heel ander forum zelfs![]()
Vaste eetbuddy's dan niet kunnen houd ook direct in dat de zaterdag 't raethuys en paul van waarden ook nog open zijn, es een leuk slachtoffer zoeken
Rijswijk en Wateringen bedoel je?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij reserveert wel allemaal dingen die op fietsafstand zijn voor mij zeg!
Idd! Nu vind ik het al snel fietsafstand, maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Rijswijk en Wateringen bedoel je?
Is dat een hint?![]()
Al geannuleerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op welke dag heb je die reservering?
Mooi pand en lokatie zeg!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:14 schreef Karina het volgende:
Gisteren een tafeltje geboekt bij Prins-H in Amsterdam ben benieuwd, bij mij om de hoek, dus kan lekker wat drinken en dan naar huis lopen!! Iemand hier al eens gegeten?
Werken is voor paupers.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:23 schreef Perruche het volgende:
we gaan wel snel erheen he...!!!
stom werk ook...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |