abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:23:47 #101
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_57326415
Anders lees je even verder ofzo.
quote:
But as well as an indefatigable work-rate, there’s also an end product.

The crosses he put in last week against West Ham were outstanding and created a couple of goals for Torres.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_57326454
Dan nog beginnen ze altijd als eerste over zijn harde werken en niet over zijn techniek/overzicht/snelheid.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:25:33 #103
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57328466
Kuijt doet het gewoon weer goed bij Liverpool, moeilijk te verkroppen nu je wekelijks kan zien dat bijlmer-boy Babel er werkelijk niets van bakt hé?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57328838
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Kuijt doet het gewoon weer goed bij Liverpool, moeilijk te verkroppen nu je wekelijks kan zien dat bijlmer-boy Babel er werkelijk niets van bakt hé?
Hij speelt een keer aardig tegen West Ham en hij doet het meteen weer goed.

Er is veel kritiek op hem dit seizoen. Is ook wel begrijpelijk, hij werkt hard en heeft niet echt zwakke punten, maar hij kan niks goed genoeg om een goede speler te zijn. Maargoed, Liverpool heeft een hele rits spelers waarmee je geen kampioen zal worden, dus hij past er wel aardig tussen.

Hem uit de spits halen is wel een goede zet, komt op het middenveld beter tot zijn recht.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57329139
quote:
Wat maakt mij Babel uit
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:15:26 #106
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57329370
Kuyt is natuurlijk gewoon een middelmatige speler, maar tis leuk voor hem dat hij toch vertrouwen krijgt en het voor zijn doen goed doet.
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:49:11 #107
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57330050
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:45 schreef DemonCleaner het volgende:
Er is veel kritiek op hem dit seizoen. Is ook wel begrijpelijk, hij werkt hard en heeft niet echt zwakke punten, maar hij kan niks goed genoeg om een goede speler te zijn. Maargoed, Liverpool heeft een hele rits spelers waarmee je geen kampioen zal worden, dus hij past er wel aardig tussen.
Lezen is zeker niet je sterkste punt?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57330428
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Lezen is zeker niet je sterkste punt?
Wat had ik moeten lezen dan? Dat Ian Rush vind dat ie tegen West Ham een paar keer aardig voorgaf? Mag het, zelfs Rommedahl heeft weleens een goede voorzet gegeven.

Of dat van Babel? Babel vind ik ook niet veel aan, iemand die op links speelt maar niks met zijn linkerbeen kan, een slechte basistechniek heeft zodat ballen van zn voet springen en zichzelf aan heeft geleerd op zo'n manier te schieten dat ie er nauwelijks bij kan mikken. Die is slecht gescout, of ze dachten gezien zijn jonge leeftijd dat het nog wat kon worden.

Goede deal voor Ajax geweest
pi_57332736
quote:
Kuijt doet het gewoon weer goed bij Liverpool,

Wat Babel doet kan zal ook aan mijn reet roesten. Feit blijft als je hem zo dramatisch slecht vond spelen je het lekker kwijt kan in z'n eigen fantopic. Hier gaat het over held Dirk, tenminste voor deze week. Want hij speelde weer als vanouds goed
pi_57333945
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:09 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Wat had ik moeten lezen dan? Dat Ian Rush vind dat ie tegen West Ham een paar keer aardig voorgaf? Mag het, zelfs Rommedahl heeft weleens een goede voorzet gegeven.

Of dat van Babel? Babel vind ik ook niet veel aan, iemand die op links speelt maar niks met zijn linkerbeen kan, een slechte basistechniek heeft zodat ballen van zn voet springen en zichzelf aan heeft geleerd op zo'n manier te schieten dat ie er nauwelijks bij kan mikken. Die is slecht gescout, of ze dachten gezien zijn jonge leeftijd dat het nog wat kon worden.

Goede deal voor Ajax geweest
Kijk maar naar Adebayor of het niks zal worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57334931
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kijk maar naar Adebayor of het niks zal worden
Wat heeft Adebayor met Babel en, om ontopic te blijven, met Kuyt te maken?
pi_57334996
Ze spelen allemaal in Engeland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57336527
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze spelen allemaal in Engeland
Daar moet ik je zowaar gelijk in geven
pi_57519525
quote:
Van Basten: ‘Kuyt nog wel in beeld’

Voor de tweede achtereenvolgende keer ontbreekt Dirk Kuyt bij de selectie van het Nederlands elftal voor een oefeninterland. De spits van Liverpool is er niet bij wanneer Oranje het aankomende woensdag in Oostenrijk opneemt tegen één van de twee organisatoren van het EK. Klik hier! Daarmee lijkt de vrees van de oud-Feyenoorder het EK te moeten missen steeds reëler te worden. Toch weigert bondscoach Marco van Basten de aanvaller definitief af te schrijven. “Of hij iets kan doen om zijn weer in de selectie te spelen?”, vroeg de keuzeheer zich hardop af. “Jawel, goed voetballen.”

”Hij moet bij zijn club dusdanig opvallen, dat wij niet om hem heen kunnen. We moeten keuzes maken en op dit moment vallen de keuzes op andere spelers. Maar als Dirk zich belangrijk maakt bij Liverpool, kan het zomaar zijn dat hij terugkeert in de selectie,” zo zei Van Basten bij de bekendmaking van de namen voor het oefenduel van 26 maart.
Zelfs nu RvN er niet bij zit wordt Kuyt niet gelesecteerd.

Einde verhaal?
pi_57519607
Lijkt me wel.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:36:49 #116
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57519659
SLAAT NERGENS OP DAT BABEL MEEGAAT, DIE KAN AL HELEMAAL NIET VOETBALLEN EN HIJ VALT ALLEEN MAAR OP IN NEGATIEVE ZIN
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57519734
Je capslock staat aan, of je houdt je shift ingedrukt. Verder is Babel natuurlijk niet dezelfde speler als Kuijt. Kuijt is een spits, Babel een aanvaller die van links komt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57519851
Nou, geen Nederlands elftal meer. Nu wachten tot hij z'n basisplaats verliest bij Liverpool.

En dan terug naar Feyenoord hè. Daar zoeken ze immers een speler die Makaay over 1 á 2 jaar op kan volgen.
pi_57520082
zolang Kuijt bij Liverpool op rechts staat zal hij niet geselecteerd worden
pi_57526922
Dat Kuijt nu niet word geselecteerd door Marco Van Basten heeft natuurlijk niets maar dan ook niets met zijn prestaties te maken. Zijn we dat gedoe met Van Bommel, Seedorf en Van Nistelrooy soms al vergeten ?
Bij Van Basten zit gewoon een steekje los. Hij kijkt eens in de zoveel tijd in zijn boek vol Nederlandse spelers en gooit dan een dartpijltje. Op welke naam het pijltje dan terecht komt dat is dan de speler die de sjaak is.
In dit geval Kuijt kut voor die jongen dan mist hij een EK.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:04:01 #121
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57528165
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:12 schreef Canisfire het volgende:
Dat Kuijt nu niet word geselecteerd door Marco Van Basten heeft natuurlijk niets maar dan ook niets met zijn prestaties te maken. Zijn we dat gedoe met Van Bommel, Seedorf en Van Nistelrooy soms al vergeten ?
Bij Van Basten zit gewoon een steekje los. Hij kijkt eens in de zoveel tijd in zijn boek vol Nederlandse spelers en gooit dan een dartpijltje. Op welke naam het pijltje dan terecht komt dat is dan de speler die de sjaak is.
In dit geval Kuijt kut voor die jongen dan mist hij een EK.
Maar dan wel bij de spelers die niet een recent verleden hebben bij Ajax.
pi_57528271
Kuijt moet laten zien dat hij bij de selectie hoort. Als hij niet aan die criteria kan voldoen heeft hij ook weinig van spreken.

Bassie heeft op dit moment gewoon gelijk. Basta.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:35:07 #123
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57528759
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Kuijt moet laten zien dat hij bij de selectie hoort. Als hij niet aan die criteria kan voldoen heeft hij ook weinig van spreken.

Bassie heeft op dit moment gewoon gelijk. Pasta.
Dat wel, maar ik gun zo´n gemankeerde maar sympathieke speler wel een EK. Lijkt me een goede wissel en lekker fanatiek op de trainings.
pi_57529009
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:35 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik gun zo´n gemankeerde maar sympathieke speler wel een EK. Lijkt me een goede wissel en lekker fanatiek op de trainings.
Ja ik gun het zoveel mensen , maar je moet gewoon naar de kwaliteit van de spelers kijken
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57529150
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:35 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik gun zo´n beperkte maar sympathieke speler wel een EK. Lijkt me een goede wissel en lekker fanatiek op de trainings.
Wat het publiek Kuijt gunt zal Bassie aan zijn reet roesten denk ik.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:50:16 #126
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57529166
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ja ik gun het zoveel mensen , maar je moet gewoon naar de kwaliteit van de spelers kijken
Ach elke selectie heeft toch een lulletje rozenwater nodig
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:51:10 #127
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57529185
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wat het publiek Kuijt gunt zal Bassie aan zijn reet roesten denk ik.
Maar mijn reet is heel anders dan die van Bas.
pi_57529239
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:51 schreef Grulez het volgende:

[..]

Maar mijn reet is heel anders dan die van Bas.
In dat geval mag ie Kuijt wel oproepen.
pi_57529258
Kuyt hoort gewoon in Oranje
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57529327
Hem verkrachten op de rechtsbuitenpositie heeft niemand wat aan.

En voor de spitspositie moet hij vrede nemen met de 3e keuze achter Ruud en Huntelaar.
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 maart 2008 @ 23:17:16 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_57531093
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:

En voor de spitspositie moet hij vrede nemen met de 3e keuze achter Ruud en Huntelaar.
Hij hoort zelfs achter Makaaij

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57531177
En Mols
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57531819
Kuijt heeft niet het niveau voor het nederlands elftal. hij moet gewoon mooi naar fc utrecht, nac of ado den haag gaan.
lollig
pi_57531898
Waarom zou ie dat doen? Hij speelt alles bij Liverpool.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57532435
Laat hem maar lekker uitbollen bij Katwijk.
pi_57532540
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Kuijt heeft niet het niveau voor het nederlands elftal. hij moet gewoon mooi naar fc utrecht, nac of ado den haag gaan.
pi_57536150
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:

Daar ben ik het nou wel mee eens
pi_57541168
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:04 schreef Grulez het volgende:

[..]

Maar dan wel bij de spelers die niet een recent verleden hebben bij Ajax.
Inderdaad gelukkig maar dat hij straks in Amsterdam aan de slag gaat.
Kan het Nederlands elftal weer worden geselecteerd op kwaliteit en niet op het feit dat ze bij Ajax spelen ja of de nee.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_57541482
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:30 schreef Beschouw het volgende:
Laat hem maar lekker uitbollen bij Katwijk.
Ik hoop dat je Quick Boys bedoelt
pi_57582531
3-0 op de broek krijgen bij Manchester en vervolgens NOS te woord staan over de afwezigheid bij het Nederlands elftal. Dit moet toch wel een weekend zijn die je snel wil vergeten.
  Moderator maandag 24 maart 2008 @ 18:00:08 #141
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57583059
Ah, gelukkig verzand zelfs dit topic over Kuyt in een knjb-van-basten-selecteerd-alleen-Ajacieden-voor-het-nederlandse-elftal-topic, ik was al bang dat iedereen volwassen geworden was.
pi_57585097
Wat heeft het in vredesnaam voor nut om te gaan roepen dat een voetballer die bij een van de betere clubs van Europa speelt, en daar vrij vaak de hele wedstrijd op het veld staat absoluut niet kan voetballen en naar de zaterdagamateurs moet, puur en alleen op basis van het feit dat hij bij je concurrent heeft gespeeld...?

Ook nogal triest dat hij ineens niet meer bij het Nederlands elftal zit. Gezien Torres voor een recordbedrag werd gehaald, en Gerrard de functie vervuld die Kuyt anders zou kunnen hebben, was voor het seizoen al duidelijk dat dit Dirk's seizoen niet zou zijn. Daarentegen speelt hij JUIST de laatste 2 maanden toch weer heel degelijk, met een aantal doelpunten (CL, beker), flink wat assists, en heel aardig spel.

[ Bericht 11% gewijzigd door RayMania op 24-03-2008 21:18:11 ]
just a bunch of daft punk.
  maandag 24 maart 2008 @ 19:56:32 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57585289
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef Daft-Punk het volgende:
Wat heeft het in vredesnaam voor nut om te gaan roepen dat een voetballer die bij een van de betere clubs van Europa speelt, en daar vrij vaak de hele wedstrijd op het veld staat absoluut niet kan voetballen en naar de zaterdagamateurs moet, puur en alleen op basis van het feit dat hij bij je concurrent heeft gespeeld...?

Ook nogal triest dat hij ineens niet meer bij het Nederlands elftal zit. Gezien Torres voor een recordbedrag werd gehaald, en Gerrard de functie vervuld die Kuyt anders zou kunnen hebben, was voor het seizoen al duidelijk dat dit Dirk's seizoen niet zou zijn. Daarentegen speelt hij JUIST de laatste 2 maanden toch weer heel degelijk, met een aantal doelpunten (CL, beker), flink wat assists, en heel aardig spel.
Heeft geen zin om de discussie aan te gaan hier.

Dat hij niet bij het Nederlands elftal zit valt nog wel te begrijpen er zijn betere namelijk betere spitsen.

[ Bericht 8% gewijzigd door RayMania op 24-03-2008 21:18:25 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator maandag 24 maart 2008 @ 20:01:31 #144
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57585403
- Ontopic graag -

[ Bericht 89% gewijzigd door RayMania op 24-03-2008 21:19:19 ]
pi_57585580
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Een "mening" dat een speler als Kuyt hooguit VVV aan zou kunnen is geen mening, maar kansarme stierenpoep. Hij was niet voor niets Nederlands topcorer, en hij speelt ook niet voor niets belangrijke championsleague duels. Dat je van mening kan zijn dat hij niet goed genoeg is voor de absolute europese top, of het Nederlands Elftal, dat kan, maar wat jij zegt slaat totaal nergens op.

[ Bericht 7% gewijzigd door RayMania op 24-03-2008 21:19:30 ]
pi_57585591
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef Daft-Punk het volgende:

Dat amateur-gedoe is natuurlijk niet serieus bedoeld. Maar ik ben het er wel mee eens dat Kuyt lange tijd overschat werd. Dat het hele land niet op zn kop staat omdat ie er niet bij is (in tegenstelling tot wat gebeurde bij Van Bommel, Van Nistelrooy en Seedorf) geeft al aan dat dit wel minder wordt. Hij is gewoon een van de vele spelers van Liverpool die niet voldoet voor het niveau waar Liverpool naartoe wil.

Van mij had ie als vervanger van Van Nistelrooy nu wel mee gemogen. Dat ie in de pikorde achter Van Nistelrooy en Huntelaar staat is gewoon terecht. Ik snap trouwens absoluut niet wat je bedoeld met Gerrard die de functie van Kuyt vervult, behalve dat beide hard werken zie ik niet echt een overeenkomst

[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 24-03-2008 21:19:45 ]
pi_57585614
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Heeft geen zin om de discussie aan te gaan met die kneuzen hier.

Dat hij niet bij het Nederlands elftal zit valt nog wel te begrijpen er zijn betere namelijk betere spitsen.
Dan nog is de timing absurd te noemen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind een Ruud ook beter, maar het is dom om hem keer op keer op te roepen als hij matig speelt, en als hij dan uit het dal klimt laat je hem gelijk keihard vallen, vlak voor het EK. Typisch van Basten.
pi_57585744
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:10 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Ik snap trouwens absoluut niet wat je bedoeld met Gerrard die de functie van Kuyt vervult, behalve dat beide hard werken zie ik niet echt een overeenkomst
Ondanks dat Gerrard technisch wat begaafder is en wat hoger aanzien heeft, denk ik dat Kuyt zijn rol best zou kunnen vervullen. Misschien wel op een wat mindere manier, maar ik denk dat dat na de positie in de spits Kuyt's beste rol zou zijn. Overigens even off-topic, ik begin me te ergeren aan Gerrard, ondanks dat het altijd een van m'n favouriete spelers is geweest en hij misschien wel een van de beste spelers ter wereld is. Het lijkt of z'n positie bij Liverpool hem naar het hoofd begint te stijgen, dat hij daardoor egoistischer wordt, en hij z'n elftal af en toe even goed verstikt als helpt; a la Henry.
  Moderator maandag 24 maart 2008 @ 20:21:20 #149
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57585866
Hoe bedoel je uit het dal klimt, de afgelopen 18(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) wedstrijden scoorde hij 1 keer en dat voor een spits.
pi_57586023
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:15 schreef Daft-Punk het volgende:

[..]

Ondanks dat Gerrard technisch wat begaafder is en wat hoger aanzien heeft, denk ik dat Kuyt zijn rol best zou kunnen vervullen. Misschien wel op een wat mindere manier, maar ik denk dat dat na de positie in de spits Kuyt's beste rol zou zijn. Overigens even off-topic, ik begin me te ergeren aan Gerrard, ondanks dat het altijd een van m'n favouriete spelers is geweest en hij misschien wel een van de beste spelers ter wereld is. Het lijkt of z'n positie bij Liverpool hem naar het hoofd begint te stijgen, dat hij daardoor egoistischer wordt, en hij z'n elftal af en toe even goed verstikt als helpt; a la Henry.
Ah, op die manier. Ik ben het wel met je eens dat Kuyt best op het middenveld kan staan. Ten opzichte van Gerrard komt ie wel tekort maar dat is absoluut geen schande natuurlijk. Denk wel dat er mensen zijn die die rol beter kunnen invullen als Gerrard het niet doet. Xabi Alonso en Benayoun hebben dan toch meer inzicht en een betere steekpass denk ik. Denk dat Gerrard af en toe inderdaad wat te veel de redder wil spelen, maar ik denk dat dat meer voortkomt uit een soort van frustratie over tegenvallende prestaties dan uit egoïsme. Of ik hoop het in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')