Ach elke selectie heeft toch een lulletje rozenwater nodigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik gun het zoveel mensen , maar je moet gewoon naar de kwaliteit van de spelers kijken

Maar mijn reet is heel anders dan die van Bas.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat het publiek Kuijt gunt zal Bassie aan zijn reet roesten denk ik.

In dat geval mag ie Kuijt wel oproepen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar mijn reet is heel anders dan die van Bas.

Hij hoort zelfs achter Makaaijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Hem verkrachten op de rechtsbuitenpositie heeft niemand wat aan.
En voor de spitspositie moet hij vrede nemen met de 3e keuze achter Ruud en Huntelaar.

quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Kuijt heeft niet het niveau voor het nederlands elftal. hij moet gewoon mooi naar fc utrecht, nac of ado den haag gaan.

Daar ben ik het nou wel mee eensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Hem verkrachten op de rechtsbuitenpositie heeft niemand wat aan.
En voor de spitspositie moet hij vrede nemen met de 3e keuze achter Ruud en Huntelaar.

Inderdaad gelukkig maar dat hij straks in Amsterdam aan de slag gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar dan wel bij de spelers die niet een recent verleden hebben bij Ajax.

Ik hoop dat je Quick Boys bedoeltquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:30 schreef Beschouw het volgende:
Laat hem maar lekker uitbollen bij Katwijk.

Heeft geen zin om de discussie aan te gaan hier.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef Daft-Punk het volgende:
Wat heeft het in vredesnaam voor nut om te gaan roepen dat een voetballer die bij een van de betere clubs van Europa speelt, en daar vrij vaak de hele wedstrijd op het veld staat absoluut niet kan voetballen en naar de zaterdagamateurs moet, puur en alleen op basis van het feit dat hij bij je concurrent heeft gespeeld...?
Ook nogal triest dat hij ineens niet meer bij het Nederlands elftal zit. Gezien Torres voor een recordbedrag werd gehaald, en Gerrard de functie vervuld die Kuyt anders zou kunnen hebben, was voor het seizoen al duidelijk dat dit Dirk's seizoen niet zou zijn. Daarentegen speelt hij JUIST de laatste 2 maanden toch weer heel degelijk, met een aantal doelpunten (CL, beker), flink wat assists, en heel aardig spel.

Een "mening" dat een speler als Kuyt hooguit VVV aan zou kunnen is geen mening, maar kansarme stierenpoep. Hij was niet voor niets Nederlands topcorer, en hij speelt ook niet voor niets belangrijke championsleague duels. Dat je van mening kan zijn dat hij niet goed genoeg is voor de absolute europese top, of het Nederlands Elftal, dat kan, maar wat jij zegt slaat totaal nergens op.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

Dat amateur-gedoe is natuurlijk niet serieus bedoeld. Maar ik ben het er wel mee eens dat Kuyt lange tijd overschat werd. Dat het hele land niet op zn kop staat omdat ie er niet bij is (in tegenstelling tot wat gebeurde bij Van Bommel, Van Nistelrooy en Seedorf) geeft al aan dat dit wel minder wordt. Hij is gewoon een van de vele spelers van Liverpool die niet voldoet voor het niveau waar Liverpool naartoe wil.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef Daft-Punk het volgende:
Wat heeft het in vredesnaam voor nut om te gaan roepen dat een voetballer die bij een van de betere clubs van Europa speelt, en daar vrij vaak de hele wedstrijd op het veld staat absoluut niet kan voetballen en naar de zaterdagamateurs moet, puur en alleen op basis van het feit dat hij bij je concurrent heeft gespeeld...?
Ook nogal triest dat hij ineens niet meer bij het Nederlands elftal zit. Gezien Torres voor een recordbedrag werd gehaald, en Gerrard de functie vervuld die Kuyt anders zou kunnen hebben, was voor het seizoen al duidelijk dat dit Dirk's seizoen niet zou zijn. Daarentegen speelt hij JUIST de laatste 2 maanden toch weer heel degelijk, met een aantal doelpunten (CL, beker), flink wat assists, en heel aardig spel.

Dan nog is de timing absurd te noemen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind een Ruud ook beter, maar het is dom om hem keer op keer op te roepen als hij matig speelt, en als hij dan uit het dal klimt laat je hem gelijk keihard vallen, vlak voor het EK. Typisch van Basten.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft geen zin om de discussie aan te gaan met die kneuzen hier.
Dat hij niet bij het Nederlands elftal zit valt nog wel te begrijpen er zijn betere namelijk betere spitsen.

Ondanks dat Gerrard technisch wat begaafder is en wat hoger aanzien heeft, denk ik dat Kuyt zijn rol best zou kunnen vervullen. Misschien wel op een wat mindere manier, maar ik denk dat dat na de positie in de spits Kuyt's beste rol zou zijn. Overigens even off-topic, ik begin me te ergeren aan Gerrard, ondanks dat het altijd een van m'n favouriete spelers is geweest en hij misschien wel een van de beste spelers ter wereld is. Het lijkt of z'n positie bij Liverpool hem naar het hoofd begint te stijgen, dat hij daardoor egoistischer wordt, en hij z'n elftal af en toe even goed verstikt als helpt; a la Henry.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:10 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik snap trouwens absoluut niet wat je bedoeld met Gerrard die de functie van Kuyt vervult, behalve dat beide hard werken zie ik niet echt een overeenkomst

Ah, op die manier. Ik ben het wel met je eens dat Kuyt best op het middenveld kan staan. Ten opzichte van Gerrard komt ie wel tekort maar dat is absoluut geen schande natuurlijk. Denk wel dat er mensen zijn die die rol beter kunnen invullen als Gerrard het niet doet. Xabi Alonso en Benayoun hebben dan toch meer inzicht en een betere steekpass denk ik. Denk dat Gerrard af en toe inderdaad wat te veel de redder wil spelen, maar ik denk dat dat meer voortkomt uit een soort van frustratie over tegenvallende prestaties dan uit egoïsme. Of ik hoop het in ieder geval.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:15 schreef Daft-Punk het volgende:
[..]
Ondanks dat Gerrard technisch wat begaafder is en wat hoger aanzien heeft, denk ik dat Kuyt zijn rol best zou kunnen vervullen. Misschien wel op een wat mindere manier, maar ik denk dat dat na de positie in de spits Kuyt's beste rol zou zijn. Overigens even off-topic, ik begin me te ergeren aan Gerrard, ondanks dat het altijd een van m'n favouriete spelers is geweest en hij misschien wel een van de beste spelers ter wereld is. Het lijkt of z'n positie bij Liverpool hem naar het hoofd begint te stijgen, dat hij daardoor egoistischer wordt, en hij z'n elftal af en toe even goed verstikt als helpt; a la Henry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |