mwa Nederland zal zoals altijd een land zijn om rekening mee te houden, maar Europees Kampioen zie ik Oranje niet worden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
We worden gewoon keihard Europees Kampioen. Wat ik je brom!
Het waren 5 mooie dagenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 dagen vind ik wel goed genoeg hoor. Dit jaar wel overgeslagen, maar stel ik zou uitbundig carnavallen is 4 dagen voor mij wel het maximum.
Als het muntje goed valt. Iedereen kan Europees kampioen worden met een goede dag.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mwa Nederland zal zoals altijd een land zijn om rekening mee te houden, maar Europees Kampioen zie ik Oranje niet worden.
Verpest het nou niet! En jij kan niet oordelen, want jij hebt niet alles van Oranje gezienquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mwa Nederland zal zoals altijd een land zijn om rekening mee te houden, maar Europees Kampioen zie ik Oranje niet worden.
ik was verbazend fit op dinsdag, had nog een dagje getrokken!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 dagen vind ik wel goed genoeg hoor. Dit jaar wel overgeslagen, maar stel ik zou uitbundig carnavallen is 4 dagen voor mij wel het maximum.
Heb jij dan alles van de andere landen gezien?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verpest het nou niet! En jij kan niet oordelen, want jij hebt niet alles van Oranje gezien.
inderdaad, de shit is aan weet je!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
We worden gewoon keihard Europees Kampioen. Wat ik je brom!
je hoeft niet alles te vertellen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:33 schreef rubbereend het volgende:
had nog een dagje getrokken!
Neequote:Op woensdag 6 februari 2008 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij dan alles van de andere landen gezien?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te vertellen hoor
Ik kijk veel minder voetbal dan ik denk dat men van mij denkt.quote:
Jij zei weer op hun plekkie wijzen, ik zei dat goede plekkie dus.quote:
Tsja, ik heb al iets andersquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..], nou diekie, je kan je signature weer updaten.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te vertellen hoor
........... dat zeg ik, zuipen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jij zei weer op hun plekkie wijzen, ik zei dat goede plekkie dus.
Ze hebben eerder nl, vind ik, goed voetbal ook laten zien. Dus weer op hun plekkie wijzen. Dat is het plekkie van dat ze mooi, goed en fel kunnen spelen, als ze willen. Hoor
Welkom in de wondere wereld die SBS heetquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
Neeeee, er komen nu ook nog belmiepen in het voetbaljournaal
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
een kroatieshirt is alleen te gebruiken als theedoek.
Matige signature diekie, vrij matigquote:
Ik doe echt moeite om dit stukje proza te begrijpen, maar je typt net zo warrig als Tong80 om 9 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jij zei weer op hun plekkie wijzen, ik zei dat goede plekkie dus.
Ze hebben eerder nl, vind ik, goed voetbal ook laten zien. Dus weer op hun plekkie wijzen. Dat is het plekkie van dat ze mooi, goed en fel kunnen spelen, als ze willen. Hoor
Tong typt altijd warrig. Dat is de charme van Tongquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik doe echt moeite om dit stukje proza te begrijpen, maar je typt net zo warrig als Tong80 om 9 uur 's ochtends.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:40 schreef sweetgirly het volgende:
Ik praat niet meer met jullie Nederlanders
Ik zal maar niet zeggen wat echt matig isquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Matige signature diekie, vrij matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |