Ik vind die witte achterkant niks. Het hoort helemaal geblokt te zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]neem dan tenminste het unieke thuisshirt, da's tenminste nog mooi
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
een kroatieshirt is alleen te gebruiken als theedoek.
dan moet je hem zelf even verder inkleurenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind die witte achterkant niks. Het hoort helemaal geblokt te zijn.
Ik doe niet anders johquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:24 schreef DaMart het volgende:
Is het heel gek als ik zeg dat ik tijdens de eerste helft letterlijk bijna sliep?.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:42 schreef DIGGER het volgende:
LUCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOOOOOOOONNIIIIIIII
Is een leuke wedstrijd man. Het is ook nooit goed h'`e ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef Bjoro het volgende:
Toch is het weer een leuke wedstrijd voor bewegend behang
Bluezz de coach van de Kroaten speelt in een rockband en heeft een oorbelquote:
tis prima...alleen ben ik inmiddels al een flinke wasmand met strijkwerk verderquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een leuke wedstrijd man. Het is ook nooit goed h'`e ?
de 1e ?quote:
Nu pas?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor bier, want mn lichaam schreeuwt erom na de afgelopen dagen
Zit je te zweten ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef rubbereend het volgende:
nou het begon vanmiddag alquote:
altijd ontwennen he....de apres-carnavalquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef rubbereend het volgende:
Haring happenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
altijd ontwennen he....de apres-carnaval
Dat is het grootste minpunt van carnaval.quote:
het grootste minpunt aan Carnaval is dat het afgelopen is na dinsdagquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het grootste minpunt van carnaval.
4 dagen vind ik wel goed genoeg hoor. Dit jaar wel overgeslagen, maar stel ik zou uitbundig carnavallen is 4 dagen voor mij wel het maximum.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het grootste minpunt aan Carnaval is dat het afgelopen is na dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |