SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach, ik zou het aan die kant ook wel leuk vinden als een meisje nog niet wiltquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef MNR het volgende:
Thanks all
[..]
Dat was het g*dverdomme ook![]()
[..]
Weet niet of je in het algemeen spreekt of tegen mij, maar ik heb geen zwaar serieus verhaal aangesneden. Alleen omdat hij nogal zijn 'best deed' en ik me overvallen voelde en ik hem leuk vind en niet zomaar zonder reden af wilde wijzen, koos ik ervoor om het aan te geven.
Btw.. ik was eigenlijk bang dat ik daarmee een signaal af zou hebben gegeven niet echt in hem geinteresseerd te zijn. Want dat ben ik verd*mme wel
Ik vind hem gewoon ècht leuk... en omdat ik niet zo goed weet wat hij van mij vindt, doe ik voorlopig maar even niets.
Dat zeg ik dan ook nergens, ik sprak meer in algemene termen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
Je hebt het goed gedaan hoor MNR
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
Je hebt het goed gedaan hoor MNR
* totally agreesquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:30 schreef Landgeld het volgende:
het bouwt de spanning op! En alleen zoenen/strelen (eventueel wat onder de kleding), kan ook leuk zijn!
Ik denk niet dat dat echt een afknapper is voor een man. Tenzij je echt bij de doelgroep zit die meedoet bij 40 dagen zonder seks, maar dat lijkt me sowieso niet aan te raden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef MNR het volgende:
Thanks all
[..]
Dat was het g*dverdomme ook![]()
[..]
Weet niet of je in het algemeen spreekt of tegen mij, maar ik heb geen zwaar serieus verhaal aangesneden. Alleen omdat hij nogal zijn 'best deed' en ik me overvallen voelde en ik hem leuk vind en niet zomaar zonder reden af wilde wijzen, koos ik ervoor om het aan te geven.
Btw.. ik was eigenlijk bang dat ik daarmee een signaal af zou hebben gegeven niet echt in hem geinteresseerd te zijn. Want dat ben ik verd*mme wel
Ik vind hem gewoon ècht leuk... en omdat ik niet zo goed weet wat hij van mij vindt, doe ik voorlopig maar even niets.
Jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja! Hoi!
Ontopic:
Single zijn is tof.
Oh, maar dat kan je uitmelken en dan gewoon daarvan profiterenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja
Alhoewel ik nog wel een oogje heb op iemand. Maar of zij dat (al) weet
Er zijn zat meiden die 't wel mooi vinden en die erop vallen, of die ook zelf rood haar hebben, je bent heus niet de enigequote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef WinnarJ het volgende:
Wat doen jullie tegen onzekerheid t.o.v meiden/relaties?
Ik heb rood haar, en ben daar serieus gewoon onzeker over. tijdens het uitgaan zie je het bijna niet (donker), maar overdag, is het gewoon fel oranje...
Ik heb gewoon het beeld dat meiden dit niet leuk/mooi etc. vinden, en daar word ik onzeker van... Heb wel eens een meisje gezoent in de kroeg, maar wanneer ik dan ging daten (overdag), heb ik een wat andere kleur haar (lichter/ roder etc)...
tips? (behalve verven, want het is denk ik vooral psychisch)
Hmmhmm, laat 't af en toe wel wat merkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, maar dat kan je uitmelken en dan gewoon daarvan profiteren
Ja, ik ben 4 dagen uitgeweest en het was me prima bevallen![]()
Ik snap niet zo goed wat je wilt horenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef WinnarJ het volgende:
Ik heb rood haar, en ben daar serieus gewoon onzeker over. tijdens het uitgaan zie je het bijna niet (donker), maar overdag, is het gewoon fel oranje...
Ik heb gewoon het beeld dat meiden dit niet leuk/mooi etc. vinden, en daar word ik onzeker van... Heb wel eens een meisje gezoent in de kroeg, maar wanneer ik dan ging daten (overdag), heb ik een wat andere kleur haar (lichter/ roder etc)...
Vrouwen met rood haar zijn dan ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er zijn zat meiden die 't wel mooi vinden en die erop vallen, of die ook zelf rood haar hebben, je bent heus niet de enige.
Gewoon doen...quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef WinnarJ het volgende:
Irritant om te zeggen, maar het ligt wel een beetje aan de situatie. Als ik een dame mee naar huis neem (ik ga even vanuit dat ik haar slechts een korte tijd ken), dan ben ik sowieso zonder verwachtingen. Jezelf vastclaimen aan een bepaalde uitkomst (in dit geval seks) zorgt ervoor dat je een bepaalde verborgen agenda krijgt. En vrouwen detecteren die altijd.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:50 schreef MNR het volgende:
Maar goed... ik vraag me dus af wat er in iemand omgaat/om kan gaan als de dame in kwestie seks 'afwijst'.
Daar zouden ze eigenlijk een liedje over moeten schrijvenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwen met rood haar zijn dan ook
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 02:51 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Daar zouden ze eigenlijk een liedje over moeten schrijven.
Een beter compliment kun je niet krijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:08 schreef Tegan het volgende:
Een ex van me heeft rood haar, als dat helpt.
quote:Holebi is een samentrekking van de termen homoseksueel, lesbienne en biseksueel.
Ik heb nog niets van hem gehoord, maar na vijf dagen kan ik het nog echt niet laten rusten. Ik mis hem heel erg. Ik ben aan het afkicken van hem iedere dag meerdere keren spreken tot hem helemaal niet spreken. Ik weet zeker dat hij ook wel iig wel erg vind dat we elkaar niet spreken. Waarom doen we dan zo moeilijk?! Maarja, ik merk al dat ik het minder erg vind hem niet te sprekenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:18 schreef Den_Haag het volgende:
Tegan, nog wat voor die scharrelaar gehoord of heeft hij het nu opgegeven?
Goed bezig, Tegan. Vol blijven houden, als het inderdaad meer is, zoals hij zegt, dan komt hij vanzelf wel weer naar je toe. Maar heel eerlijk, zelfs als hij dat doet, zou je hem de deur moeten wijzen want je kunt beter krijgen. Er is echt wel iemand die wel weet wat hij wil als hij jou tegenkomt hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog niets van hem gehoord, maar na vijf dagen kan ik het nog echt niet laten rusten. Ik mis hem heel erg. Ik ben aan het afkicken van hem iedere dag meerdere keren spreken tot hem helemaal niet spreken. Ik weet zeker dat hij ook wel iig wel erg vind dat we elkaar niet spreken. Waarom doen we dan zo moeilijk?! Maarja, ik merk al dat ik het minder erg vind hem niet te spreken.
Een gruwelijke term. Al was het alleen maar omdat ik ooit met een verbouwing van Jean M. Auel's De stam van de Holebi werd geconfronteerdquote:
Dat klopt, dat vrouwen (nou ja, laat ik voor mezelf sprekenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:05 schreef Friek_ het volgende:
Irritant om te zeggen, maar het ligt wel een beetje aan de situatie. Als ik een dame mee naar huis neem (ik ga even vanuit dat ik haar slechts een korte tijd ken), dan ben ik sowieso zonder verwachtingen. Jezelf vastclaimen aan een bepaalde uitkomst (in dit geval seks) zorgt ervoor dat je een bepaalde verborgen agenda krijgt. En vrouwen detecteren die altijd.
Tips? Gozer... bekijk het van de andere kant: met rood haar val je eerder op, er zijn mensen die je speciaal vinden juist omdat je rood haar hebt, je hebt een zachtere huid (heb ik me laten vertellen) en mensen met rood haar hebben meestal veel pit. Dat is toch alleen maar leuk?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:22 schreef WinnarJ het volgende:
Het slijt vanzelf. gok dat hij toch weer een andere scharrel zoekt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog niets van hem gehoord, maar na vijf dagen kan ik het nog echt niet laten rusten. Ik mis hem heel erg. Ik ben aan het afkicken van hem iedere dag meerdere keren spreken tot hem helemaal niet spreken. Ik weet zeker dat hij ook wel iig wel erg vind dat we elkaar niet spreken. Waarom doen we dan zo moeilijk?! Maarja, ik merk al dat ik het minder erg vind hem niet te spreken.
Kom net terug uit de kroeg. Hij smste me net (voor het eerst in die vijf dagen dat hij iets laat horen) of ik een leuke avond had? Ik smste na heel veel twijfel toch terug met dat mijn avond top was en welterusten. Toen smste hij, ben je veilig thuis?, welterusten en tot gauw. Hoe kan je me nou vijf dagen doodnegeren, en dan doodleuk zeggen tot gauw...Ik heb wel echt een leuke avond gehad en heel goed gesprek gehad met een vriend van mequote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het slijt vanzelf. gok dat hij toch weer een andere scharrel zoekt.
Herken het wel. Zo keek ik er ook tegenaan een tijd geleden. Maar in mijn achterhoofd hield ik echt wel "misschien komt het wel weer goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:08 schreef MLI het volgende:
Waarom hou je vast aan het idee van een vriendschap met hem, Tegan?
Ik wil hem (nog) niet kwijt. Ik voel me vertrouwd bij hem. Ik heb toch langere tijd alles met hem gedeeld. Ik weet zeker dat als ik een probleem heb dat ik dan altijd bij hem terecht kan. Ik kan dat niet ineens uit mijn leven bannen. Wellicht komt er een tijd dat ik daar andere mensen voor heb, maar voorlopig wil ik hem niet kwijt. Iig niet de persoon waar ik altijd mee kan praten. Bovendien blijft hij een geweldige jongen, kan uren met hem praten zonder dat er stiltes vallen. Dat komt bij mij sowieso niet erg vaak voor. Maar een ding, ik ga niet meer terug naar wat we eerst hadden. Dus alleen vrienschap dan. En ik denk niet dat het ooit nog goed komt (als in een relatie tussen hem en mij), als dat zo was dan was dat al in de 753696 andere momenten gebeurd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:08 schreef MLI het volgende:
Waarom hou je vast aan het idee van een vriendschap met hem, Tegan?
Duik vanavond een kroeg in, lach lief en je post is (tijdelijk) verleden tijdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:25 schreef MLI het volgende:
Vandaag een slechte bui, sterke drang naar een vriendje. Ik ben het alleen slapen zat, ik wil vanavond gewoon tegen iemand aan kunnen kruipen, kunnen janken om niets en dan iemand in de buurt hebben die me troost, iemand die me door de slechte dagen weet te trekken en de leuke dagen nóg leuker maakt. Ik voel me verward en Bleeding love staat al een paar uur op repeat terwijl het refrein ver buiten bereik ligt. Ik heb alles, echt álles wat ik me maar kan wensen, maar ik hoop wel dat deze bui morgen weer over is.
Edit: alleen de zwakte toegeven is al een opluchting
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:25 schreef MLI het volgende:
Vandaag een slechte bui, sterke drang naar een vriendje. Ik ben het alleen slapen zat, ik wil vanavond gewoon tegen iemand aan kunnen kruipen, kunnen janken om niets en dan iemand in de buurt hebben die me troost, iemand die me door de slechte dagen weet te trekken en de leuke dagen nóg leuker maakt. Ik voel me verward en Bleeding love staat al een paar uur op repeat terwijl het refrein ver buiten bereik ligt. Ik heb alles, echt álles wat ik me maar kan wensen, maar ik hoop wel dat deze bui morgen weer over is.
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef Tegan het volgende:
Die nieuwe banners helpen ook niet echt.
Bekijk het positief, je kan ook gewoon de text-only aanzetten.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:05 schreef MLI het volgende:
Geweldig. Nee, echt.
Als je de oude oude layout hebt, heb je nergens last van (behalve van heel lelijke kleuren dan).quote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef Tegan het volgende:
Ach meisje toch. Toevallig voelde ik me gisteravond ook niet helemaal happy. Toen maar besloten om even langs te gaan bij een paar mensen bij wie ik me op mijn gemak voel. Daar hebben we wat gedronken, daarna op stap geweest. Voelde ik me ook niet happy... dus maar wat extra zoden aan de dijk gezet met alcohol en vooral veel geknuffeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:25 schreef MLI het volgende:
Niet echt nee, heb er echt zin in hoor, al het gedoe rondom valentijnquote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef Tegan het volgende:
Ben ookal weer gezwicht hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 13:36 schreef Tegan het volgende:
Nou, je houdt het iig al langer vol dan ik.
Mja, na vijf dagen al. Alleen paar onschuldige smsjes, maar toch.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben ookal weer gezwicht hoorJij ook weer contact met hem enzo ?
Ik merk ook niet veel van Valentijnsdag op de manier die jij noemt thaleia. Maar die banners op fok, plus je kut voelen over je huidige liefdesleven, plus weten dat Valentijnsdag om de hoek is, werkt hier wel een beetje deprimerend.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:41 schreef thaleia het volgende:
Ik zal wel een niet zo opmerkzame persoon zijn dan ofzo, maar ik krijg nauwelijks iets mee van Valentijn. Ben niet zo'n shopper, kijk niet naar Robert ten Brink-programma's, lees geen meisjesbladen...tot nu toe is het enige dat ik ervan heb meegekregen dat ik een verjaardagskaart ging kopen bij de Bruna en er ook een rek Valentijnskaarten stond. Nou ben ik ben niet altijd de juichende vrolijkheid zelve, maar van een rekje Valentijnskaarten word zelfs ik niet depressief.
Wat een suf wijf, dat ze geen respect voor je beslissing kan opbrengen, en de aandacht mist.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:28 schreef mrbox het volgende:
Heb z'n zelfde iets als Tegan, (iets onschuldiger alleen maar dat is een minor detail) Het was ondertussen ook een redelijke vriendin geworden waarbij er veelvuldig contact was en ook alles kwijt kon. Desondanks had ik besloten door de sterkere gevoelens bij mij om het contact toch maar te verbreken .Dat haar ook een maand geleden gemeld en toen ook geen contact meer gehad.... Tot vorige week, toen kreeg ik uit het niets een sms van haar van hoe het ging enzo. Dat was leukmaar ja nu ben ik weer terug bij af
ff zien hoe ik dit nu weer ga aanpakken
doe je goed!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:42 schreef MLI het volgende:
En in het kader van 'leven alsof ze een relatie hebben' ga ik in mijn eentje naar het park om een dikke vette joint te roken en een boekje te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |