ik heb geen streams..... is er ruzie of gewoon een pittig gesprekquote:Op maandag 4 februari 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Claire: iedereen zegt dat ik niks doe, ik ga het nog geloven ook.
Huub: Please Claire, ik moet nu denken aan schaapJaap, wordt ajb geen schaapClaire.
een rustig gesprek waarin huub clair bijna smeekt wat meer pit te tonen en voor zichzelf op te komen. En zoals altijd lacht clair liefjes en geeft huub en kusje en zingen ze weer samen. Kortom erg boeiend allemaalquote:Op maandag 4 februari 2008 16:21 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb geen streams..... is er ruzie of gewoon een pittig gesprek
wat wel tijd wordt, want Claire doet gewoon echt nix (imo, wordt het ook nix)
Een pittig gesprek. Huub probeert Claire duidelijk te maken dat ze meer voor zichzelf op moet komen met name richting Amanda, het 20 jarige snolletje met haar grote schjmoel.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:21 schreef Desii het volgende:
ik heb geen streams..... is er ruzie of gewoon een pittig gesprek
wat wel tijd wordt, want Claire doet gewoon echt nix (imo, wordt het ook nix)
mooi dan weet ik nog een vrachtje in Eemnesquote:Op maandag 4 februari 2008 16:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het gaat de vuilniswagen worden denk ik.
Brian in een vuilniszak, Amanda weet inmiddels alles over het verwisselen van vuilniszakken.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:25 schreef ericahysterica het volgende:
mooi dan weet ik nog een vrachtje in Eemnes
Brian is zelf ook zo'n lolbroek, die herkent dat onmiddellijk bij een anderquote:Op maandag 4 februari 2008 16:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens Brian heeft Mikey "grapjes hier en daar gemaakt ...."
Hoe krijgt die gast het uit zijn strot met zijn MBO opleiding.
Ja, dat was wel het hoogtepunt op de streams gisterenquote:Op maandag 4 februari 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
.... Amanda weet inmiddels alles over het verwisselen van vuilniszakken.
Inderdaad, grappenderwijs zeg maar.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is zelf ook zo'n lolbroek, die herkent dat onmiddellijk bij een ander
Alles grappenderwijs toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 16:32 schreef Lobasca het volgende:
Brian is zelf ook zo'n lolbroek, die herkent dat onmiddellijk bij een ander
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, grappenderwijs zeg maar.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Inderdaad, grappenderwijs zeg maar.
Jaap had het hier gisteren over, die zei dat ze een dagje naar het Carneval gingen ....quote:Op maandag 4 februari 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
Dus inderdaad geen streams morgen, ze gaan een dag weg vanwege het schilderen.
Dus toch klusjesman aan het worden? Zou het bedrijf waar hij stage loopt de klus hebben gekregen?quote:Op maandag 4 februari 2008 16:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen allemaal een dagje het huis uit, om 07.30 uur klaar staan in makkelijke kleding.
Alleen Mikey blijft om te helpen met het schilderen.
Als ze het dan maar eens kunnen worden over de kleur. De muur en de trap zijn tijdens de "de Bouvrie terror" 3 of 4 keer overgeschilderd.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:40 schreef Lobasca het volgende:
Ah...de kleuren van Jan worden dus overgeschilderd
Nouuwwww, daar liep een hele leuke schilder (vorige keer)quote:Op maandag 4 februari 2008 16:42 schreef AnTjUh het volgende:
morgen daggie werklui streamen
gebeurt er tenminste wat!!
Ik hoop dat het nog veel erger wordt,zo dat hij NIKS meer kan zien,de RAT, nogmaals hij moet naar het RIOOL,daar hoort hij THUIS.quote:
Zeker weten dat je deze bedoelt.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:43 schreef Desii het volgende:
Nouuwwww, daar liep een hele leuke schilder (vorige keer)
quote:
iddquote:Op maandag 4 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeker weten dat je deze bedoelt.![]()
[ afbeelding ]
juist..... goeie smaak hey swhaquote:Op maandag 4 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat was lache ja....toen gebeurde er tenminste wat.........Jaap met de zangjuf, Amanda die anaal ging met rat...jajaquote:Op maandag 4 februari 2008 16:55 schreef AnTjUh het volgende:
van mij mogen ze ook weer 2 nachies gaan kamperen hoor
Da's geen cap van BSOLquote:Op maandag 4 februari 2008 12:42 schreef Desii het volgende:
Het vervolg op: [COS # 3247] Breekt ie um of breekt ie um niet?
Japie en Huub hadden vrijdagavond een optreden in Kaatsheuvel gehad.... volgens eigen zeggen, was het geweldig
[ afbeelding ]
cap:BSOL
Klein detail...was niet anaal.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:59 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat was lache ja....toen gebeurde er tenminste wat.........Jaap met de zangjuf, Amanda die anaal ging met rat...jaja
HALLOquote:Op maandag 4 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af hoe de streamers zulke dingen wetenquote:
Kijk, dat zijn leuke berichten, leuker dan de streams.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:26 schreef BuffyJan het volgende:
Haha OT
Midweeks zijn binnen! Jaap staat op 10
Toevallig ging het er laatst nog over na het Claire en Huub sex verhaal. Daar was het 1 en ander te zien en Huub begon (om de bal terug te kaatsen) over dat filmpje van de camping. Amanda en Brian verklaarde toen dat "dat" niet anaal was.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe de streamers zulke dingen wetenHoe goed kijk je dan?
De kok maakt het wel een beetje goed toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
Jezus is die zeikende zeur d'r weer...............................
Ik krijg steeds minder behoefte om de streams nog te starten
okeee....dat had ik ff niet meegekregen...........goed opgelet hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 17:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Toevallig ging het er laatst nog over na het Claire en Huub sex verhaal. Daar was het 1 en ander te zien en Huub begon (om de bal terug te kaatsen) over dat filmpje van de camping. Amanda en Brian verklaarde toen dat "dat" niet anaal was.En aangezien ze er geen geheim van maken dat ze wel degelijk anale sex hebben, geloof ik het wel. Waarom zou je daar over liegen...Ali G zou zeggen RESPECT!
Nou, ik kan me dat tafereel nog héél goed voor de geest halen, 100cp's dat het wel de nooduitgang wasquote:Op maandag 4 februari 2008 17:48 schreef milk-shake het volgende:![]()
![]()
[..]
okeee....dat had ik ff niet meegekregen...........goed opgelet hoor
WAT een engerd..............quote:Op maandag 4 februari 2008 17:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De kok maakt het wel een beetje goed toch?
tochquote:Op maandag 4 februari 2008 17:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dat tafereel nog héél goed voor de geest halen, 100cp's dat het wel de nooduitgang was
Ik doe met je mee en verhoog met 50 ceepees.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:50 schreef Lobasca het volgende:
Nou, ik kan me dat tafereel nog héél goed voor de geest halen, 100cp's dat het wel de nooduitgang was
Ik bedoel dat er iets gebeurt, hij is niet echt een hunk of zo hoor!quote:Op maandag 4 februari 2008 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
WAT een engerd..............![]()
Geef mijSergeo
maar
Inderdaad!quote:Op maandag 4 februari 2008 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
sorry noekje
Geef die luie donders 'ns een kookcurcus ipv een kok.
Hij heeft op training een stamp voor zijn neus gehad, dat uit zich na verloop van tijd in 2 blauwe ogen.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:51 schreef Taurus het volgende:
Wat ziet Brian er uit!Spuit 11 hoor, maar wat is er met hem gebeurd?
ik vind het ook 3x niks............oersaaiquote:Op maandag 4 februari 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee en verhoog met 50 ceepees.
BTW: Ik begin me te ergeren aan Claire, ligt dat aan mij?![]()
Nou !!! Er wordt GEKOOKT !!! Wooowwwwww !!!!quote:
Ik vind Claire top... leuke gesprekken... misschien iets minder zichtbaar maar er zijn dan ook nog maar 4 medespelers.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
Waarom laten ze Claire alleen met de nieuwe kok, dat kind weet nog net een vork te vinden?
Of is het de bedoeling dat Claire nu tv maakt?
En toch kom je even om de hoek kijken of er alweer een leuke kok isquote:Op maandag 4 februari 2008 18:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou !!! Er wordt GEKOOKT !!! Wooowwwwww !!!!
(Niet persoonlijk bedoeld hoormaar ik vind er geen reet meer aan
de laatste maanden)
Neen, goed juist. Jullie erkennen het fantastische JOR subforum.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
sorry noekje
Geef die luie donders 'ns een kookcurcus ipv een kok.
Inderdaad, beetje makkelijk je tijd uitzitten zo op die manier... AKTIE willen we zien! Een snufje para en zo..quote:Op maandag 4 februari 2008 18:07 schreef mootie het volgende:
Brian ligt op bed met de psp...... waarom pakken ze dat ding niet af.... dit slaat echt helemaal nergens meer op.
+1quote:Op maandag 4 februari 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee en verhoog met 50 ceepees.
BTW: Ik begin me te ergeren aan Claire, ligt dat aan mij?![]()
Ze doet me echt denken aan Dennix, alles herhalen wat ze zegt.
Al zou ik 5 jaar droog staan............als tie aanbelt gaat de deur gelijk weer dicht !!!quote:Op maandag 4 februari 2008 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch kom je even om de hoek kijken of er alweer een leuke kok isKan deze ermee door?
Okee okee, ik vroeg het alleen maarquote:Op maandag 4 februari 2008 18:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Al zou ik 5 jaar droog staan............als tie aanbelt gaat de deur gelijk weer dicht !!!
(Geef me dan Joran maar...........ook niet echt 'helemaal goed' maar wel
een leuk bekkie)
En weer geen commentaar op Brian en Amanda.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
Huub en Jaap gaan overleg 'zwaar in code' plegen. Het gaat over iemand 2 dagen uitnodigen.
Verder worden Claire en Mikey besproken. Huub irriteert zich aan Claire. Mike zegt domme dingen, slappe hap is het.
Tuurlijk er moet weer in Huub Jaap kamp actie komen.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Huub hebben respect voor Amanda omdat ze als "vrouw" het langst in dat hok zit......![]()
Het is wel duidelijk dat ze niks slechts over Amanda mogen zeggen, de siliconesnol met haar grote schjmoel.
Huub irriteert zich aan Claire, was een kwestie van tijd.
Ik heb vette hoop op Paradayquote:Op maandag 4 februari 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
Jaap: En Brian is de lachende derde, zo gaat het altijd.
Get used to it Jaap, St. Brian komt overal mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |