ik heb geen streams..... is er ruzie of gewoon een pittig gesprekquote:Op maandag 4 februari 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
Claire: iedereen zegt dat ik niks doe, ik ga het nog geloven ook.
Huub: Please Claire, ik moet nu denken aan schaapJaap, wordt ajb geen schaapClaire.
een rustig gesprek waarin huub clair bijna smeekt wat meer pit te tonen en voor zichzelf op te komen. En zoals altijd lacht clair liefjes en geeft huub en kusje en zingen ze weer samen. Kortom erg boeiend allemaalquote:Op maandag 4 februari 2008 16:21 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb geen streams..... is er ruzie of gewoon een pittig gesprek
wat wel tijd wordt, want Claire doet gewoon echt nix (imo, wordt het ook nix)
Een pittig gesprek. Huub probeert Claire duidelijk te maken dat ze meer voor zichzelf op moet komen met name richting Amanda, het 20 jarige snolletje met haar grote schjmoel.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:21 schreef Desii het volgende:
ik heb geen streams..... is er ruzie of gewoon een pittig gesprek
wat wel tijd wordt, want Claire doet gewoon echt nix (imo, wordt het ook nix)
mooi dan weet ik nog een vrachtje in Eemnesquote:Op maandag 4 februari 2008 16:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het gaat de vuilniswagen worden denk ik.
Brian in een vuilniszak, Amanda weet inmiddels alles over het verwisselen van vuilniszakken.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:25 schreef ericahysterica het volgende:
mooi dan weet ik nog een vrachtje in Eemnes
Brian is zelf ook zo'n lolbroek, die herkent dat onmiddellijk bij een anderquote:Op maandag 4 februari 2008 16:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens Brian heeft Mikey "grapjes hier en daar gemaakt ...."
Hoe krijgt die gast het uit zijn strot met zijn MBO opleiding.
Ja, dat was wel het hoogtepunt op de streams gisterenquote:Op maandag 4 februari 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
.... Amanda weet inmiddels alles over het verwisselen van vuilniszakken.
Inderdaad, grappenderwijs zeg maar.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian is zelf ook zo'n lolbroek, die herkent dat onmiddellijk bij een ander
Alles grappenderwijs toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 16:32 schreef Lobasca het volgende:
Brian is zelf ook zo'n lolbroek, die herkent dat onmiddellijk bij een ander
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, grappenderwijs zeg maar.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Inderdaad, grappenderwijs zeg maar.
Jaap had het hier gisteren over, die zei dat ze een dagje naar het Carneval gingen ....quote:Op maandag 4 februari 2008 16:37 schreef Disana het volgende:
Dus inderdaad geen streams morgen, ze gaan een dag weg vanwege het schilderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |