HALLOquote:Op maandag 4 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeker weten dat je deze bedoelt.![]()
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af hoe de streamers zulke dingen wetenquote:
Kijk, dat zijn leuke berichten, leuker dan de streams.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:26 schreef BuffyJan het volgende:
Haha OT
Midweeks zijn binnen! Jaap staat op 10
Toevallig ging het er laatst nog over na het Claire en Huub sex verhaal. Daar was het 1 en ander te zien en Huub begon (om de bal terug te kaatsen) over dat filmpje van de camping. Amanda en Brian verklaarde toen dat "dat" niet anaal was.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe de streamers zulke dingen wetenHoe goed kijk je dan?
De kok maakt het wel een beetje goed toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 17:28 schreef PeterNB het volgende:
Jezus is die zeikende zeur d'r weer...............................
Ik krijg steeds minder behoefte om de streams nog te starten
okeee....dat had ik ff niet meegekregen...........goed opgelet hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 17:30 schreef T-lex het volgende:
[..]
Toevallig ging het er laatst nog over na het Claire en Huub sex verhaal. Daar was het 1 en ander te zien en Huub begon (om de bal terug te kaatsen) over dat filmpje van de camping. Amanda en Brian verklaarde toen dat "dat" niet anaal was.En aangezien ze er geen geheim van maken dat ze wel degelijk anale sex hebben, geloof ik het wel. Waarom zou je daar over liegen...Ali G zou zeggen RESPECT!
Nou, ik kan me dat tafereel nog héél goed voor de geest halen, 100cp's dat het wel de nooduitgang wasquote:Op maandag 4 februari 2008 17:48 schreef milk-shake het volgende:![]()
![]()
[..]
okeee....dat had ik ff niet meegekregen...........goed opgelet hoor
WAT een engerd..............quote:Op maandag 4 februari 2008 17:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De kok maakt het wel een beetje goed toch?
tochquote:Op maandag 4 februari 2008 17:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dat tafereel nog héél goed voor de geest halen, 100cp's dat het wel de nooduitgang was
Ik doe met je mee en verhoog met 50 ceepees.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:50 schreef Lobasca het volgende:
Nou, ik kan me dat tafereel nog héél goed voor de geest halen, 100cp's dat het wel de nooduitgang was
Ik bedoel dat er iets gebeurt, hij is niet echt een hunk of zo hoor!quote:Op maandag 4 februari 2008 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
WAT een engerd..............![]()
Geef mijSergeo
maar
Inderdaad!quote:Op maandag 4 februari 2008 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
sorry noekje
Geef die luie donders 'ns een kookcurcus ipv een kok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |