quote:.............de COS is voor commentaar op de streams......
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:26 schreef rooie3 het volgende:
Amanda mag de brief aan Lieke lezen.Huub is echt niet goed aan het worden.
Ben ik eigelijk alleen hier.
Die brief heeft ze gisteren ook al gelezen, ze vond het een mooie brief.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:26 schreef rooie3 het volgende:
hij wilde haar nog een aantal dingen meedelen en toen gaf Amanda het advies om een brief te schrijven; zodat hij het iig voor zichzelf kon afsluiten.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:26 schreef rooie3 het volgende:
moet dat dat dan ???quote:Op maandag 4 februari 2008 13:46 schreef beequeen het volgende:
José zegt tegen Zeur dat ze niet veel ziet van Claire, het valt haar tegen. Het is dus de bedoeling geweest Claire dit weekend tv te laten maken, daarom was Zeur het weekend thuis. Zeur maakt meer tv dan Claire.
Ik snap dat wel, Claire is een schatje maar voegt werkelijk niks toe, jammer.
Er wordt wel verwacht dat er tv gemaakt wordt, dat doet niemand op dit moment, dus ja, dat moet.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:58 schreef Nomrc2 het volgende:
moet dat dat dan ???
volgens mij is het doel van het spel zolang mogelijk in die villa blijven zitten
goh sinds lieke is opgezouten lopen de cossen niet echt meer
Waarvoor?quote:
weer helemaal mee eens......... zelfs de cossen bestonden uit ruzies.....quote:Op maandag 4 februari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er wordt wel verwacht dat er tv gemaakt wordt, dat doet niemand op dit moment, dus ja, dat moet.
En wat Lieke betreft, de COSsen bestonden uit ruzies tussen Huub en Lieke, ik ben blij dat dat afgelopen is.
Je hebt gelijk hoor, hier ook alles gemute. Soms is José leuk maar ze is op dit moment reteirritant.quote:
Dat mág niet!quote:Op maandag 4 februari 2008 14:21 schreef rooie3 het volgende:
Ach en nu zijn weer Huub en Claire niet romantisch.Wanneer gaan ze nu eens vragen stellen aan Brian en Amanda.
Achja...tv maken noemen ze dat.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weer effe een ruzietje gescript ........
Zelfs dat lukt al niet meer, kut FEBO![]()
![]()
![]()
Ze is nog lang niet klaar maar tot nu toe is ie toppie.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie OP Desii, twee dagen en een stuk of vier COSsen samengevat
+1quote:Op maandag 4 februari 2008 14:40 schreef beequeen het volgende:
Ook opzouten met Mikey.
Ja, die maakt ook echt spectaculaire tv, een beetje met Amanda knuffelen, Brian veren in zijn reet steken en huilen op feestjes, oh ja, ook nog met een zuur gezicht rondhangen en net doen alsof zij een speelster is...quote:Op maandag 4 februari 2008 13:46 schreef beequeen het volgende:
José zegt tegen Zeur dat ze niet veel ziet van Claire, het valt haar tegen. Het is dus de bedoeling geweest Claire dit weekend tv te laten maken, daarom was Zeur het weekend thuis. Zeur maakt meer tv dan Claire.
Ik snap dat wel, Claire is een schatje maar voegt werkelijk niks toe, jammer.
Nee hoor. Ik zie de anatomie ook niet helemaal helder.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef Lobasca het volgende:
Skitterende OP Desi!![]()
Waarschijnlijk ben ik de enige, die de foto van Amanda's bikinilijn niet kan plaatsen..in de zin van wat is wat?
Ho ho, don't shoot the messenger, het zijn de woorden van José niet van mij. Ik vind zeur ook een verschrikking, liever gisteren naar huis dan vandaag. Blijft het feit dat ik Claire een zwakke speler vind, daar kan ik niet omheen.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:48 schreef kahaarin het volgende:
Ja, die maakt ook echt spectaculaire tv, een beetje met Amanda knuffelen, Brian veren in zijn reet steken en huilen op feestjes, oh ja, ook nog met een zuur gezicht rondhangen en net doen alsof zij een speelster is...
Heb nog eens gekeken...zit die handdoek soms in d'r gleuf?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie de anatomie ook niet helemaal helder.
Links het linkerbeen van Amanda, midden de te ontharen poes met daarnaast de handdoek om de boel een beetje af te dekken.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
Dit filmpje maakt het iets duidelijker ...... http://rapidshare.com/fil(...)WithLaser-JohnDK.asfquote:Op maandag 4 februari 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rechterbeen ?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Links het linkerbeen van Amanda, midden de te ontharen poes met daarnaast de handdoek om de boel een beetje af te dekken.
Bedekt door Amanda's rechterhand, zie haar nagels. Daar tussenin de hand van Charlotte, met handschoen.quote:
Staat de camera links opzij ? of 'tussen haar knieen' ?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedekt door Amanda's rechterhand, zie haar nagels. Daar tussenin de hand van Charlotte, met handschoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |