abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 februari 2008 @ 01:26:42 #201
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_56940229
UFC 85: Brock Lesnar vs. Justin McCully ?
pi_56940287
Ik hoorde vanavond op Eurosport dat It's Showtime ook met een eigen reality show komt, en die gaat Eurosport iig uitzenden
pi_56941871
quote:
Op zondag 24 februari 2008 01:32 schreef Unstoppable het volgende:
Ik hoorde vanavond op Eurosport dat It's Showtime ook met een eigen reality show komt, en die gaat Eurosport iig uitzenden
Ja lijkt me vet! Eerste aflevering is al geweest toch? Heb ik gemist...

Promo: http://nl.youtube.com/watch?v=EYubY_NeieU

It's Showtime Reality
Eurosport zendt vanaf donderdag 14 februari om 23:30 uur het nieuwe programma It's Showtime Reality uit, een Reality Show waarin de vechtsport centraal staat. Het commentaar bij de beelden is in handen van Fred Royers, oud wereldkampioen kickboksen.

Voor It's Showtime Reality zijn via try-outs 22 vechters (o.a kick- en thaiboksers tot 75kg) vanuit de hele wereld geselecteerd, waaronder de Nederlander Sem Braan en de Belg Yassin Boudrouz. In het SuperProSamui opleidingskamp op Koh Samui (Thailand) strijden de deelnemers om een felbegeerd contract met MAPE (Martial Arts Productions Europe) ter waarde van $100.000.

Van deze 22 vechters kwalificeren zich uiteindelijk 2 vechters voor het It's Showtime Trophy Max event in de Amsterdam Arena op 26 april. De verliezer gaat naar huis met een contract met MAPE ter waarde van $50.000 en de winnaar krijgt zoals gezegd een contract ter waarde van $100.000.

Dit hele spektakel zal tussen 14 februari en 17 april in twaalf programma's van 52 minuten op Eurosport uitgezonden worden. Het programma It's Showtime Reality laat naast de gevechten zien hoe de vechters denken, hoe hard ze trainen en wat er allemaal bij komt kijken om de top te halen.

Wie wordt de nieuwe Sem Schilt, Peter Aerts of Remy Bonjasky? Volg het vanaf donderdag 14 februari om 23:30 uur in It's Showtime Reality op Eurosport.

http://consumer.eurosport.nl/kickboxing/sport_sto1478382.shtml
  zondag 24 februari 2008 @ 21:37:13 #204
20925 n00cL30n
pi_56955895
Ik weet niet goed wat ik van deze show moet gaan denken.

Is het een beetje een combo van "The Contender" en "Fightmaster"?
  maandag 25 februari 2008 @ 17:01:39 #205
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56967363
the New York Bad Ass is terug
quote:
Im fighting for the ICON Middleweight Title March 15 at the Blaisdale in Hawaii.
The fight will be shown on the web at proelite.com and highlights will be shown on tv on Showtime
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 25 februari 2008 @ 17:04:10 #206
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56967406
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:01 schreef Tazmaniac het volgende:
the New York Bad Ass is terug
[..]
Hij vecht alleen maar voor die titel omdat ze die afpakken van Lawler die niet kon vechten door blessures binnen het half jaar. Baroni heeft zelfs gezegd dat Lawler bang is en niet durft te vechten.

Ik hoop echt dat Baroni wint, helemaal blij is met de titel en vervolgens genadeloos KTFO geslagen wordt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_56967902
Net UFC 23 gekeken, ging er 1 met een radslag zo over de guard van de ander heen was wel grappig om te zien
  maandag 25 februari 2008 @ 17:51:21 #208
20925 n00cL30n
pi_56968259
Je bedoeld zo'n kick waarbij hij bijna een salto maakt?
pi_56968360
Sakuraba deed dat ook wel eens volgens mij

/edit; Als tegenstander op de mat ligt, met een radslag aan de ene zijde van tegenstander uitkomen zodat je meteen side-mount hebt.
pi_56970230
Baroni blijft een grote bek hebben! Op zich moet je er op een gegeven moment gewoon om beginnen te lachen, vooral na zn ass-whooping die hij van Shamrock kreeg. Toch gek he? Twee title fights voor en na zn schorsing...Konden ze dan echt niemand beters vinden?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 25 februari 2008 @ 19:43:24 #211
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56970637
Hermes Franca released from UFC contract
quote:
Former UFC lightweight contender Hermes Franca has been released from his contract with the UFC, the 33-year-old confirmed in a recent message-board posting.

Franca expects to return to competition in July when his current one-year suspension ends.

Franca earned a title shot with then-lightweight champ Sean Sherk at UFC 73 in July 2007. After losing five times in six fights, Franca strung together a seven-fight win streak in a seven-month period (all were stoppages) to earn a shot at the lightweight belt. Franca suffered a unanimous-decision loss, and both he and Sherk tested positive for anabolic steroids in event drug tests.

Franca admitted his guilt, and the California State Athletic Commission issued the maximum 12-month suspension. Sherk, meanwhile, appealed the failed test, saying he never knowingly ingested any banned substances, and had his suspension reduced to six months. (The UFC stripped him of the title in December.)

In his posting on The Underground Forum, Franca stated that he asked UFC vice president of talent relations Joe Silva to release him from his UFC contract so he could compete outside the organization to help makes ends meet. Silva obliged. However, according to Franca, CSAC executive Armando Garcia told Franca that if he competed outside the country during his suspension period that he would never be able to compete in the U.S. again.

Franca now plans to sit out of competition until the July and earn a salary by hosting training seminars. He hasn’t ruled out a return to the UFC.

Franca (18-6 MMA, 5-2 UFC) debuted professionally in 2001 and is a former WEC champion. He is a veteran of organizations such as HOOKnSHOOT and K-1, and he made his UFC debut in 2003. He recently left The Armory to start his own fight team.

With the influx of new fight organizations and his popularity, Franca could likely earn top dollar on the free-agent mark.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  maandag 25 februari 2008 @ 21:08:21 #212
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56972589
Nog ff snel wat andere dingetjes

- Strikeforce @ the Dome was uber saai
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Persoonlijk vind ik Phil Baroni geweldig.. typische New Yorker.. arrogant.. veel te zelfverzekerd.. maar of hij nou wint of verliest het is altijd leuk om naar zijn gevechten te kijken!!

- Leuk filmpje met Bas Rutten waarin hij enkele submission moves doorneemt voor een nieuwe film die ergens in maart in premiere zal gaan genaamd "Never Back Down".

Klik!
  maandag 25 februari 2008 @ 23:25:49 #213
20925 n00cL30n
pi_56976244
Ik sta toch altijd weer verbaasd hoe Bas Rutten vanuit pure striking zo'n submission fighter is geworden.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:25:21 #214
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56989468
UFC 82

Anderson Silva vs. Dan Henderson
Silva can't be stopped.. not by Franklin, not by Henderson
Al heb ik natuurlijk veel respect voor Henderson en zal het zeker geen walkover worden voor Silva!

Heath Herring vs. Cheick Kongo
Eigenlijk neig ik een beetje meer naar Kongo omdat ie met de wedstrijd beter wordt en hij zo fucking huge is.. denk dat dat in zijn voordeel gaat werken maar ik vind dat Herring zijn positief verbeterd heeft nu met z'n nieuwe team enzo.. leuk dat ie Rob Kaman binnen heeft gehaald.. dus ik ga voor Herring

Yushin Okami vs. Evan Tanner
Tja.. wat moeten we nog verwachten van Evan Tanner.. once on top of the world, now ... ... ...
Okami is erg saai om naar te kijken maar het is een meer dan degelijke mma-fighter dus ik verwacht dat hij minimaal een desicion victory tegen Tanner kan behalen.

Chris Leben vs. Alessio Sakara
Sakara heeft het nog niet echt kunnen waarmaken en zou hij hier van Leben kunnen winnen is hij waarschijnlijk toe aan een volgende stap maar ik denk dat Leben hem binnen 2rondes Knock Out zal meppen...

Jon Fitch vs. Chris Wilson
Chirs Wilson.. tja ik ken hem niet echt, maar ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar van en Fitch kan winnen.. Fitch had wat mij betreft een veel grotere naam verdient.. ik vind dat ze bij hem best eens rustig aan richting een title shot kunnen gaan denken!!

Andrei Arlovski vs. Jake O'Brien
Laatste gevecht van Arlovski kan eigenlijk 2 kanten op zoals ik het niet.. ik krijg het idee (door het zien van zijn interviews) dat hij absoluut geen zin meer in de UFC heeft en zeker niet in 'iemand als Jake O'Brien'. Dus we kunnen een situatie gaan zien zoals Jardine/Alexander.. maar aan de andere kant.. als Arlovski gewoon goed traint, in shape is.. moet het toch zeker mogelijk zijn om van O'Brien te kunnen winnen al heeft Jake natuurlijk een leuke victory op Heath Herring behaald en is hij daarmee nog ongeslagen!

Luigi Fioravanti vs. Luke Cummo
Iedereen lijkt te roepen dat Cummo dit vrij gemakkelijk gaat winnen maar ik vind die gast niet echt speciaal ofzo.. mss mijn fout maar ik zie Luigi hier wel een 1st round K.O. scoren

Diego Sanchez vs. David Bielkheden
David Bielkheden.. tja.. dunno.. never heard of.. Sanchez by K.O. dan maar die David lijkt me niet echt iemand die makkelijk een finish forceerd!

Dustin Hazelett vs. Josh Koscheck
Koscheck moet ik sowieso al niet dus mss dat ik daarom zo verzekerd voor Hazelett ga maar Dustin heeft absoluut potentieel om ver te komen in de UFC.. ook Koscheck is volgens mij geen geboren finisher.. zal moeilijk worden voor Hazelett om een disicion tegen een prima wrestler als Koscheck te pakken dus ik ga voor een hele late submission voor Dustin

Jorge Gurgel vs. John Halverson
Dit gevecht boeit me niet echt.. Gurgel zal wel met een snelle submission winnen denk ik zo..

Leuke upsets ertussen, vooral Hazelett wat denken jullie ervan?

[ Bericht 16% gewijzigd door Tazmaniac op 26-02-2008 17:19:21 ]
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:09:31 #215
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_56992038
Wordt een zware kloppartij dit... Zowieso blijft silva niet op beiden benen staan in deze match.. Hendy krijgt hem down.. for sure.. En aangezien dit de ufc is met dito score systeem wordt het een decision voor hendy.. Maar eerder denk ik een KO voor Hendy...
Ik bedoel komop.. Hendy knockte Wanderlei out
(maar zoals gezegd: het wordt een heeeeele zware)

Kongo's zelfvertrouwen zal huge zijn en zal daarom Herring achteruit drijven. Herring is niet op zijn best in zijn achteruit. Kongo sloopt het...

Okami is een zeeeeer complete vechter met een toch wel saaie vechtstijl. Op papier zou ie dit moeten winnen. Maar komop.. Evan tanner is back Hoppa.. ik ga voor mijn hart.. Evan op KO.

Chris Leben is een van mijn all time favourites van de UFC... Sakkara daarentegen heb ik niet veel mee. Of LEben gaat te wild en gaat zelf ko of sakara gaat dik KO... MAAr toch.. Leben op KO

Fitch is absoluut underrated mijns inzien.. MAar Wilson heeft het erg goed gedaan in de IFL.. Nette Subs.. MAar toch, voor de eerste keer in zijn leven in de octagon... Hmm, no way. Fitch op RNC.

Geen idee eigenlijk.. Normaal zou ik denken Arlovski op decision of ko... Dit is zijn laatste partij in de ufc... Denk dat ie nog een keer flink wil knallen zodat andere organisaties weten dat ze hem moeten hebben.
Arlovski by murder.

Ik ga toch voor Cummo... Luigi heeft het best vaak tot een decision laten komen... Cummo's cardio en nutriton is top... Daarom puur op conditioning en mindset.. winst voor Cummo..

Upset van de avond... David gaat naar huis met de winst.. David is een shooto mannetje.. Het de competitie binnen shooto is moorden en daar deed ie het goed. Denk dat ie wil laten zien wat ie kan.. Upset van de avond.... Winst bielkheden.

[Dustin Hazelett vs. Josh Koscheck
Koscheck op decision.. Lay n Pray. Hazelett komt niet van de grond af.

Jorge Gurgelvs. John Halverson
eerste 2 ronden domineerd Gurgel waarna ie gruwlijk verliest in de derde rond.
pi_56993375
Ik snap niet waarom iemand Silva als #1 P4P zou ranken. Hij heeft een paar gevechten gewonnen in de UFC, waaronder 2x tegen een paperchamp, Leben etc. En opeens probeert Dana White de nieuwe Fedor van hem te maken
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:26:54 #217
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56994177
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:02 schreef Unstoppable het volgende:
Ik snap niet waarom iemand Silva als #1 P4P zou ranken. Hij heeft een paar gevechten gewonnen in de UFC, waaronder 2x tegen een paperchamp, Leben etc. En opeens probeert Dana White de nieuwe Fedor van hem te maken
Rich Franklin een paper champ?
Anderson Silva heeft zijn nummer en er is iets gebeurt met Rich toen ie de eerste keer tegen Silva moest maar hij is echt geen paper champ geweest hoor
pi_56995736
Ja, oke dat is misschien een beetje te extreem, maar ik weet niet of je Countdown al hebt gezien? Hij is wel goed maar ik zou eerder Henderson #1 P4P raten, die heeft ook echt tegen vechters gestaan in andere gewichtsklassen.

Owja, Dana White
Kunnen ze niet gewoon iemand aannemen die niet steeds met zijn domme hoofd in beeld moet en allemaal onzin uitkraamt?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:28:52 #219
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56995919
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:21 schreef Unstoppable het volgende:
Ja, oke dat is misschien een beetje te extreem, maar ik weet niet of je Countdown al hebt gezien? Hij is wel goed maar ik zou eerder Henderson #1 P4P raten, die heeft ook echt tegen vechters gestaan in andere gewichtsklassen.

Owja, Dana White
Kunnen ze niet gewoon iemand aannemen die niet steeds met zijn domme hoofd in beeld moet en allemaal onzin uitkraamt?
is die al online dan? ff leechen

Overigens bedoelde ik meer dat Rich geen paper champ was. Ik vind Silva geen p4p #1, daarvoor moet ie eerst over Henderson heenwalsen. Als ie dat in ronde 1 en wint in de eerste ronde ben ik impressed. Dit gaat gewoon gegarandeerd naar rondes 4-5
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:43:00 #220
20925 n00cL30n
pi_56996316
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:09 schreef Dacide het volgende:
Wordt een zware kloppartij dit... Zowieso blijft silva niet op beiden benen staan in deze match.. Hendy krijgt hem down.. for sure.. En aangezien dit de ufc is met dito score systeem wordt het een decision voor hendy.. Maar eerder denk ik een KO voor Hendy...
Ik bedoel komop.. Hendy knockte Wanderlei out
(maar zoals gezegd: het wordt een heeeeele zware)

Kongo's zelfvertrouwen zal huge zijn en zal daarom Herring achteruit drijven. Herring is niet op zijn best in zijn achteruit. Kongo sloopt het...

Okami is een zeeeeer complete vechter met een toch wel saaie vechtstijl. Op papier zou ie dit moeten winnen. Maar komop.. Evan tanner is back Hoppa.. ik ga voor mijn hart.. Evan op KO.

Chris Leben is een van mijn all time favourites van de UFC... Sakkara daarentegen heb ik niet veel mee. Of LEben gaat te wild en gaat zelf ko of sakara gaat dik KO... MAAr toch.. Leben op KO

Fitch is absoluut underrated mijns inzien.. MAar Wilson heeft het erg goed gedaan in de IFL.. Nette Subs.. MAar toch, voor de eerste keer in zijn leven in de octagon... Hmm, no way. Fitch op RNC.

Geen idee eigenlijk.. Normaal zou ik denken Arlovski op decision of ko... Dit is zijn laatste partij in de ufc... Denk dat ie nog een keer flink wil knallen zodat andere organisaties weten dat ze hem moeten hebben.
Arlovski by murder.

Ik ga toch voor Cummo... Luigi heeft het best vaak tot een decision laten komen... Cummo's cardio en nutriton is top... Daarom puur op conditioning en mindset.. winst voor Cummo..

Upset van de avond... David gaat naar huis met de winst.. David is een shooto mannetje.. Het de competitie binnen shooto is moorden en daar deed ie het goed. Denk dat ie wil laten zien wat ie kan.. Upset van de avond.... Winst bielkheden.

[Dustin Hazelett vs. Josh Koscheck
Koscheck op decision.. Lay n Pray. Hazelett komt niet van de grond af.

Jorge Gurgel vs. John Halverson
eerste 2 ronden domineerd Gurgel waarna ie gruwlijk verliest in de derde rond.
Ik kan mij hier redelijk in vinden, afgezien de voorspelling van Herring vs Kongo.
Het wordt een zware pot, maar ik denk toch dat Herring uiteindelijk wint.

[ Bericht 0% gewijzigd door n00cL30n op 26-02-2008 23:02:05 ]
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:09:43 #221
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56996869
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:09 schreef Dacide het volgende:
voorspellingen
zeker 50% verschillend dan die van mij ben benieuwd wat UFC 82 ons gaat brengen!!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:29:45 #222
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57000741
Ja inderdaad behoorlijk verschillend ja

MAar toch.. ik kan me ook wel vinden in jouw opinie hoor...
en besides: het blijft mma..dus 50% kans op winst
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:36:47 #223
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57033935
pi_57034598
Silva moet echt zijn kop weer scheren, is geen gezicht zo
pi_57035048
Ellebogen bescherming..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')