Ja lijkt me vet! Eerste aflevering is al geweest toch? Heb ik gemist...quote:Op zondag 24 februari 2008 01:32 schreef Unstoppable het volgende:
Ik hoorde vanavond op Eurosport dat It's Showtime ook met een eigen reality show komt, en die gaat Eurosport iig uitzenden
quote:Im fighting for the ICON Middleweight Title March 15 at the Blaisdale in Hawaii.
The fight will be shown on the web at proelite.com and highlights will be shown on tv on Showtime
Hij vecht alleen maar voor die titel omdat ze die afpakken van Lawler die niet kon vechten door blessures binnen het half jaar. Baroni heeft zelfs gezegd dat Lawler bang is en niet durft te vechten.quote:
quote:Former UFC lightweight contender Hermes Franca has been released from his contract with the UFC, the 33-year-old confirmed in a recent message-board posting.
Franca expects to return to competition in July when his current one-year suspension ends.
Franca earned a title shot with then-lightweight champ Sean Sherk at UFC 73 in July 2007. After losing five times in six fights, Franca strung together a seven-fight win streak in a seven-month period (all were stoppages) to earn a shot at the lightweight belt. Franca suffered a unanimous-decision loss, and both he and Sherk tested positive for anabolic steroids in event drug tests.
Franca admitted his guilt, and the California State Athletic Commission issued the maximum 12-month suspension. Sherk, meanwhile, appealed the failed test, saying he never knowingly ingested any banned substances, and had his suspension reduced to six months. (The UFC stripped him of the title in December.)
In his posting on The Underground Forum, Franca stated that he asked UFC vice president of talent relations Joe Silva to release him from his UFC contract so he could compete outside the organization to help makes ends meet. Silva obliged. However, according to Franca, CSAC executive Armando Garcia told Franca that if he competed outside the country during his suspension period that he would never be able to compete in the U.S. again.
Franca now plans to sit out of competition until the July and earn a salary by hosting training seminars. He hasn’t ruled out a return to the UFC.
Franca (18-6 MMA, 5-2 UFC) debuted professionally in 2001 and is a former WEC champion. He is a veteran of organizations such as HOOKnSHOOT and K-1, and he made his UFC debut in 2003. He recently left The Armory to start his own fight team.
With the influx of new fight organizations and his popularity, Franca could likely earn top dollar on the free-agent mark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Persoonlijk vind ik Phil Baroni geweldig.. typische New Yorker.. arrogant.. veel te zelfverzekerd.. maar of hij nou wint of verliest het is altijd leuk om naar zijn gevechten te kijken!!
- Leuk filmpje met Bas Rutten waarin hij enkele submission moves doorneemt voor een nieuwe film die ergens in maart in premiere zal gaan genaamd "Never Back Down".
Klik!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Rich Franklin een paper champ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:02 schreef Unstoppable het volgende:
Ik snap niet waarom iemand Silva als #1 P4P zou ranken. Hij heeft een paar gevechten gewonnen in de UFC, waaronder 2x tegen een paperchamp, Leben etc. En opeens probeert Dana White de nieuwe Fedor van hem te maken
is die al online dan? ff leechenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:21 schreef Unstoppable het volgende:
Ja, oke dat is misschien een beetje te extreem, maar ik weet niet of je Countdown al hebt gezien? Hij is wel goed maar ik zou eerder Henderson #1 P4P raten, die heeft ook echt tegen vechters gestaan in andere gewichtsklassen.
Owja, Dana White![]()
Kunnen ze niet gewoon iemand aannemen die niet steeds met zijn domme hoofd in beeld moet en allemaal onzin uitkraamt?
Ik kan mij hier redelijk in vinden, afgezien de voorspelling van Herring vs Kongo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:09 schreef Dacide het volgende:
Anderson Silva vs. Dan Henderson
Wordt een zware kloppartij dit... Zowieso blijft silva niet op beiden benen staan in deze match.. Hendy krijgt hem down.. for sure.. En aangezien dit de ufc is met dito score systeem wordt het een decision voor hendy.. Maar eerder denk ik een KO voor Hendy...
Ik bedoel komop.. Hendy knockte Wanderlei out
(maar zoals gezegd: het wordt een heeeeele zware)
Heath Herring vs. Cheick Kongo
Kongo's zelfvertrouwen zal huge zijn en zal daarom Herring achteruit drijven. Herring is niet op zijn best in zijn achteruit. Kongo sloopt het...
Yushin Okami vs. Evan Tanner
Okami is een zeeeeer complete vechter met een toch wel saaie vechtstijl. Op papier zou ie dit moeten winnen. Maar komop.. Evan tanner is backHoppa.. ik ga voor mijn hart.. Evan op KO.
Chris Leben vs. Alessio Sakara
Chris Leben is een van mijn all time favourites van de UFC... Sakkara daarentegen heb ik niet veel mee. Of LEben gaat te wild en gaat zelf ko of sakara gaat dik KO... MAAr toch.. Leben op KO
Jon Fitch vs. Chris Wilson
Fitch is absoluut underrated mijns inzien.. MAar Wilson heeft het erg goed gedaan in de IFL.. Nette Subs.. MAar toch, voor de eerste keer in zijn leven in de octagon... Hmm, no way. Fitch op RNC.
Andrei Arlovski vs. Jake O'Brien
Geen idee eigenlijk.. Normaal zou ik denken Arlovski op decision of ko... Dit is zijn laatste partij in de ufc... Denk dat ie nog een keer flink wil knallen zodat andere organisaties weten dat ze hem moeten hebben.
Arlovski by murder.
Luigi Fioravanti vs. Luke Cummo
Ik ga toch voor Cummo... Luigi heeft het best vaak tot een decision laten komen... Cummo's cardio en nutriton is top... Daarom puur op conditioning en mindset.. winst voor Cummo..
Diego Sanchez vs. David Bielkheden
Upset van de avond... David gaat naar huis met de winst.. David is een shooto mannetje.. Het de competitie binnen shooto is moorden en daar deed ie het goed. Denk dat ie wil laten zien wat ie kan.. Upset van de avond.... Winst bielkheden.
[Dustin Hazelett vs. Josh Koscheck
Koscheck op decision.. Lay n Pray. Hazelett komt niet van de grond af.
Jorge Gurgel vs. John Halverson
eerste 2 ronden domineerd Gurgel waarna ie gruwlijk verliest in de derde rond.
zeker 50% verschillend dan die van mijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:09 schreef Dacide het volgende:
voorspellingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |