quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Ookal wordt het gehouden onder de K-1 rulez.. ik vond toch dat ik het hier ff neer moest zetten
13 april: K-1 Superheavy titlematch: Semmy Schilt vs Mark Hunt
Gisteravond was het IFL time..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:53 schreef Wessiej het volgende:
Hmm ik ben best dom, zit al de hele ochtend te wachten op UFC 82, realiseer mij net pas dat die vanavond is.
Geen idee hoe ik dat live moet volgenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef Dacide het volgende:
Wie van jullie gaan vannacht om 4uur allemaal live ufc kijken?
Ik ga in elk kijken.. heb er zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog 3uur op UFC82 wachtenhehe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu verder kijken.
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Holy shit at de announcement bij UFC 82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu verder kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall een hele leuke showhelaas nu weer een maand wachten op FN13 maar dan krijgen we ook wat!! Ik heb het al eerder gezegd maar ik heb nog nooit zo’n ‘stacked’ Fight Night card gezien!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:40 schreef Paxlie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vette events komen er weer aan!
2 april
UFC® Fight Night™ Kenny Florian vs Joe Lauzon
verder:
alves vs parisyan
houston alexander en hele rits uit TUF serie; hamill, maynard, nate diaz etc
19 april
UFC® 83 Serra vs St-Pierre 2
verder:
Lutter vs Franklin
Bisping, Danzig etc
24 mei
UFC® 84 ILL WILL
penn vs sherk
wanderlei vs jardine
ortiz vs machida
7 juni
UFC® 85 - London
met chuck lidell
lukt niet in de arenaquote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef MrHayo het volgende:
Duitsland, watttttt! Dat zou echt super zijn! Maar hoe komt hij bij Duitsland, is UFC daar populairder dan in Nederland/Frankrijk/Italie?
Hoeveel man komt er op zon UFC event af 13000 ongeveer? Dat moet in de Arena ofzo best lukken!
quote:"Not taking anything away from Dan Henderson -- he came, he fought very well -- but in my mind, the real champion other than myself that I have faced in the Octagon was Rich Franklin (Pictures)," said Silva, 21-4, who defended his middleweight title for the fourth time. "Not to take anything away from Dan Henderson, though."
quote:
haal de url van de tracker ff weg!! das godslasteringquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:15 schreef roepdeman het volgende:
Waarom doet ie het niet meer! Mag ik ook zo een welbekende PM ontvangen aub (a)
quote:“As of right now, I am fighting Jeff Monson, June 21 in North Carolina in Bobcat Arena,” said Randleman. “My first fight is going to be May 18 in the new Japanese organization, it is not Pride, (but) World Victory Road,” he continued.
Ik wil Angle vs Puder in een mma match. Gewoon volledige MMA-match.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Couture vs Angle gaat er waarschijnlijk dus wel komen later dit jaar. Maar Couture zegt dat het een submission grappling match gaat worden.
En Rashad Evans tegen Iceman nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gomi vs LudwigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fujita vs GrahamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Angle wil juist een MMA match maar Randy niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:08 schreef n00cL30n het volgende:
Angle is volgens mij gewoon bang voor pijn!![]()
Ow.. daar sta ik echt van te kijken!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
deze zaterdag ook weer cage rage geloof ik en wat boxen.
zondag tna, maar ik krijg die klote p2p dingen niet aan de praat.
gebruik nu gewoon streamtvnow, tenminste geen buffers of prut kwaliteit.- met tijd komt kennis![]()
WHAT THE FUCK!!White heeft meteen gereageerd en gezegd dat als Fedor een free agent wordt hij er alles aan zal doen om hem naar de UFC te krijgen omdat het een veel gemakkelijkere uitgangspositie is op dit moment.quote:Apy Echteld, one of Emelianenko’s agents, confirmed what a source close to the situation previously told The Magazine: M-1 Global and Emelianenko will part ways some time in the next week, making the Russian a free agent. Divorce negotiations are ongoing right now, with a formal announcement likely for in the next few days. “Officially, yes, Fedor will be a free agent,” Echteld says.
Vraag ik me wel af waarom.. ik dacht dat Fedor zich niet wilde binden aan 1 organisatie die geen cross-promotion toeliet.. en waarom gaat ie weg bij M-1???
Krijgen we in de zomer dan alsnog een Couture vs. Fedor fight in de UFC???Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Zou best kunnen dat dit al langer speelt. Couture was ook enorm vriendelijk in ene voor de UFC door overal zijn naam weg te laten halen. Dingen vallen wel in ene op hun plek als je zo terugkijkt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:55 schreef Tazmaniac het volgende:
WHAT THE FUCK!!
[..]
White heeft meteen gereageerd en gezegd dat als Fedor een free agent wordt hij er alles aan zal doen om hem naar de UFC te krijgen omdat het een veel gemakkelijkere uitgangspositie is op dit moment.
Vraag ik me wel af waarom.. ik dacht dat Fedor zich niet wilde binden aan 1 organisatie die geen cross-promotion toeliet.. en waarom gaat ie weg bij M-1???
Krijgen we in de zomer dan alsnog een Couture vs. Fedor fight in de UFC???Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Jups... best wel eng eigenlijk?
Misschien wel een 1 fight UFC deal voor Fedor?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Ja zat ik ook aan te denken.. maar de kans is aanwezig dat ie de heavyweight champion wordt.. en dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:42 schreef n00cL30n het volgende:
Jups... best wel eng eigenlijk?
Misschien wel een 1 fight UFC deal voor Fedor?
En wat als Randy retained.. volgens mij wil ie toch zo snel mogelijk af van de UFC..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Randy vecht nog een paar keer en dan is hij klaar. Hij vocht Tim omdat hij gaten zag en wil nu nog tegen Fedor. Ik hoop dat ze weer gaan praten. Hij eerst tegen Big Nog vecht en daarna tegen Fedorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken.. maar de kans is aanwezig dat ie de heavyweight champion wordt.. en dan?
En wat als Randy retained.. volgens mij wil ie toch zo snel mogelijk af van de UFC..
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Dat ie nog maar een paar gevechten in zich heeft klopt zeker maar ik denk echt dat de enige reden dat het mss in de UFC zal gebeuren tegen Fedor is omdat hij dan van zijn contract af is zonder allemaal rechtzaken en hij zijn eigen weg kan gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Randy vecht nog een paar keer en dan is hij klaar. Hij vocht Tim omdat hij gaten zag en wil nu nog tegen Fedor. Ik hoop dat ze weer gaan praten. Hij eerst tegen Big Nog vecht en daarna tegen FedorAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |