Mag niet!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:47 schreef Bendoverp het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Giants nu gaan scoren.
Hopelijk wel ja....quote:Op maandag 4 februari 2008 02:47 schreef Bendoverp het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Giants nu gaan scoren.
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:48 schreef Guard het volgende:
Al denk ik dat de Giants defense een betere kans heeft om te scoren dan de offense
Ze gaan nog gewoon winnen hoor.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:52 schreef popolon het volgende:
Tjezus zeg, de Giants trekken hun haren uit hun hoofd straks. Als er een mogelijkheid is om ze te verslaan is het nu ...
Idd...de Giants hebben echt een goede kans op dit moment.Alleen die offense ...quote:Op maandag 4 februari 2008 02:52 schreef popolon het volgende:
Tjezus zeg, de Giants trekken hun haren uit hun hoofd straks. Als er een mogelijkheid is om ze te verslaan is het nu ...
Ik zit hier met m'n Yankees petje op.quote:
Binnen de 10 yard line is het een half the distancequote:Op maandag 4 februari 2008 02:55 schreef Colplay het volgende:
Waarom krijgen Patriots geen 5-yard penalty maar half the distance?
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit hier met m'n Yankees petje op.
Das beterquote:Op maandag 4 februari 2008 02:55 schreef popolon het volgende:
Oh nee, die hoort in de plee.
Oke. Maroney tot nu toe MVP van de wedstrijd?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Binnen de 10 yard line is het een half the distance
Typisch Nederlands hoor om tegen succes te zijn.quote:
Hall of Fame-material???quote:Op maandag 4 februari 2008 02:58 schreef Guard het volgende:
Goh dat die Welker nog kan lopen, met al die veren in zijn reet
nee tegen gekocht succesquote:Op maandag 4 februari 2008 02:58 schreef Colplay het volgende:
[..]
Typisch Nederlands hoor om tegen succes te zijn.
Heeft ie alle reden toequote:Op maandag 4 februari 2008 03:00 schreef Playmaker het volgende:
DEFENSE!!!!!
Brady is een beetje gefrustreerd!!![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:58 schreef Colplay het volgende:
[..]
Typisch Nederlands hoor om tegen succes te zijn.
Dat maakt je nauwelijks minder Nederlandsquote:Op maandag 4 februari 2008 03:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar ik heb een goed excuus, ik woon in Michigan.
en die van de vorige centuryquote:Op maandag 4 februari 2008 03:02 schreef Playmaker het volgende:
Nou Eli,kom op met die "Üpset of The Century" !!!!!!!!!!!
Zul je mij ook nooit horen zeggen. Ik ben en blijf 100% Dutchiequote:Op maandag 4 februari 2008 03:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat maakt je nauwelijks minder Nederlands![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 03:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar ik heb een goed excuus, ik woon in Michigan.
quote:Op maandag 4 februari 2008 03:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Zul je mij ook nooit horen zeggen. Ik ben en blijf 100% Dutchie
Die toevallig ergens woont.
bij mij begint de hartslag ook toe te nemnequote:Op maandag 4 februari 2008 03:08 schreef Bendoverp het volgende:
Argh, mijn bloeddruk.
Call the doctor!quote:Op maandag 4 februari 2008 03:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
bij mij begint de hartslag ook toe te nemne
De '72 Dolphins hebben de champagne al koud staanquote:
truequote:Op maandag 4 februari 2008 03:12 schreef PirE het volgende:
[..]
De '72 Dolphins hebben de champagne al koud staan![]()
.
ik ben 22, nergens voor nodig hoorquote:
Oh man, ik hoop 't zo.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik ben 22, nergens voor nodig hoor![]()
we zijn getuige van de grootse upset in football history
Ik 23. Maar ik ben Patriots fan, en dit gaat de verkeerde kant op, vrees ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:13 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik ben 22, nergens voor nodig hoor![]()
we zijn getuige van de grootse upset in football history
De Patriots vs. Peter de Freeze morgenquote:Op maandag 4 februari 2008 03:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh man, ik hoop 't zo.
Wat een media spektakel zal het worden
quote:Op maandag 4 februari 2008 03:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De Patriots vs. Peter de Freeze morgen
DEFENSEquote:Op maandag 4 februari 2008 03:17 schreef Colplay het volgende:
DEFENSE, DEFENSE
laten we niet te vroeg juichen. Maar nog negenenhalve minuut. Dus nu zorgen dat er veel tijd van de klok gaat.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:19 schreef popolon het volgende:
Brady heeft 't niet. Totaal niet.
Patriots winnen met 14-10quote:Op maandag 4 februari 2008 03:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
laten we niet te vroeg juichen. Maar nog negenenhalve minuut. Dus nu zorgen dat er veel tijd van de klok gaat.
Vond het een beetje overrated gedurende het seizoen, dacht altijd zonder die ene pot tegen de Eagles is het maar so-so, maar vandaag is het geweldig tegen een toch zeer behoorlijke O-linequote:Op maandag 4 februari 2008 03:20 schreef popolon het volgende:
Zelden een betere D-line gezien als de Giants in deze wedstrijd.
Ja dat bedoel ik, die O-line van de Pats is normaal gesproken super.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Vond het een beetje overrated gedurende het seizoen, dacht altijd zonder die ene pot tegen de Eagles is het maar so-so, maar vandaag is het geweldig tegen een toch zeer behoorlijke O-line
Slechte pass van Manning.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:24 schreef Playmaker het volgende:
Die stond effe vrij zeg
Toomer ging veels te snel naar de grond.Dom dom domquote:Op maandag 4 februari 2008 03:24 schreef Bendoverp het volgende:
Wat een tackle van Rodney Harrison.
was geloof ik onterecht stop gezet.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:26 schreef Guard het volgende:
ligt het nu aan mij of ging er heel veel tijd van de klok af?
Leek mij ook ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:26 schreef Guard het volgende:
ligt het nu aan mij of ging er heel veel tijd van de klok af?
Alleen als ze een TD scoren...quote:Op maandag 4 februari 2008 03:30 schreef Bendoverp het volgende:
Een lopende klok is juist in het voordeel van de Patriots, Sterling.
Play action op 3rd down nu denk ik, of een screen naar Faulkquote:Op maandag 4 februari 2008 03:35 schreef Bendoverp het volgende:
De Pats gaan runnen denk ik met die geblesseerde DT.
Ja maar iedereen wist toch wel dat ze naar Moss zouden gaan. Waarom geen double team met een safety?quote:Op maandag 4 februari 2008 03:39 schreef Playmaker het volgende:
die gozer glijd uit...verdomme
Denk het ook. Ik gok op Asantequote:Op maandag 4 februari 2008 03:42 schreef Guard het volgende:
dit wordt een int van Eli, let maar op
Ja had eerlijk gezegd verwacht dat t al voor t einde van het derde kwart beslist zou zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:44 schreef Bendoverp het volgende:
We hebben iig genoeg pagina's volgeluld over deze spannende wedstrijd.
Tegenwoordig zijn stropdassen met 1 erop populair.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:48 schreef Guard het volgende:
Die Craft... die shirts zijn zoooooo last century
Ik troost me maar met de gedachte dat de '72 Dolphins nu echt done zijnquote:
als ze winnen wel jaquote:Op maandag 4 februari 2008 03:51 schreef Guard het volgende:
woooo dat was een play die een eigen naam verdient....
iets meer dan 30 seconden voor de Brady Bunch om een FG te scoren.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:56 schreef Guard het volgende:
What an end, en nog tijd op de klok laten voor de Patriots ook... we zijn nog niet klaar mensen
Iddquote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 03:58 schreef Terreros85 het volgende:
welke mongool zei in dit topic dat het maar een saaie wedstrijd was
BB en zijn 4th down attempt, big story tomorrow if it ends herequote:Op maandag 4 februari 2008 03:57 schreef PirE het volgende:
[..]
iets meer dan 30 seconden voor de Brady Bunch om een FG te scoren.
Die ligt al op een oorquote:Op maandag 4 februari 2008 03:58 schreef Terreros85 het volgende:
welke mongool zei in dit topic dat het maar een saaie wedstrijd was
Dat is nog het mooiste als ze niet winnen.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:59 schreef Guard het volgende:
[..]
BB en zijn 4th down attempt, big story tomorrow if it ends here
En hoe! Wat een wedstrijd!!quote:Op maandag 4 februari 2008 04:00 schreef popolon het volgende:
SACK !
Ik vraag me af of ze de fles niet kapot hebben gegooid uit frustratiequote:Op maandag 4 februari 2008 04:01 schreef Colplay het volgende:
Hup 18-1!!
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:04 schreef Guard het volgende:
mooi zeg 18-0 en dan de laatste verliezen... en helemaal niets hebben
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:04 schreef Guard het volgende:
mooi zeg 18-0 en dan de laatste verliezen... en helemaal niets hebben
Het kon niet misgaan, of een 19-0 season of the biggest upset...quote:Op maandag 4 februari 2008 04:04 schreef Terreros85 het volgende:
we hebben net de biggest upset in de sportgeschiedenis gezien...ik ben sprakeloos
Someone's having fun!quote:Op maandag 4 februari 2008 04:07 schreef Maleficium het volgende:
KUTPatriots
West Duitsland verloor met 7-0 in de voorronde van het WK 54 tegen Hongarije. Kwamen tegen het land dat voor het eerst Engeland thuis had verslagen en al 4 jaar ongeslagen was met 0-2 achter in de finale van dat WK. Maar wonnen met 3-2quote:Op maandag 4 februari 2008 04:04 schreef Terreros85 het volgende:
we hebben net de biggest upset in de sportgeschiedenis gezien...ik ben sprakeloos
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 februari 2008 04:07 schreef Reddiablo het volgende:
en nu m'n nest in, trusten mensen!
mijn eerste volledige Superbowl
En hij vergeet voor het gemak Appalachian State at Michigan eerder dit jaarquote:Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
West Duitsland verloor met 7-0 in de voorronde van het WK 54 tegen Hongarije. Kwamen tegen het land dat voor het eerst Engeland thuis had verslagen en al 4 jaar ongeslagen was met 0-2 achter in de finale van dat WK. Maar wonnen met 3-2
Dacht ik ook al aan. Er zijn mensen die erg veel geld hebben verlorenquote:Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef jmac het volgende:
PIRE: denk dat een paar mensen een leuke doos kunnen gaan zoeken nadat ze hun huis hebben verloren op deze match
Nou?quote:Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Yes Sir....weet je wel hoe lang ik heb moeten wachten om weer iets te posten?
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Yes Sir....weet je wel hoe lang ik heb moeten wachten om weer iets te posten?
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:07 schreef Maleficium het volgende:
KUTPatriots
Na de win van de Pats tegen de Skins...quote:Op maandag 4 februari 2008 04:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou?
Wanneer heb je besloten om niet meer te posten?
The great escapequote:Op maandag 4 februari 2008 04:11 schreef Terreros85 het volgende:
ik ben een naam aa het verzinnen voor deze catch..iemand ideen?
"The Almost 19-0 Catch"quote:Op maandag 4 februari 2008 04:11 schreef Terreros85 het volgende:
The Streakbusterquote:Op maandag 4 februari 2008 04:11 schreef Terreros85 het volgende:
Geen last van hier....alleen zatte carnavallersquote:Op maandag 4 februari 2008 04:12 schreef popolon het volgende:
Mensen met Giants vlaggen hier in de straat.
complete stilte en duisternis hierquote:Op maandag 4 februari 2008 04:15 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Geen last van hier....alleen zatte carnavallers
Dit maakt die loss van de Packers toch meer dan goed!quote:Op maandag 4 februari 2008 04:16 schreef popolon het volgende:
Ik zit nog bij te komen, wie had zo'n wedstrijd verwacht?
en de catch van Tyree wordt eentje voor de triviaquote:Op maandag 4 februari 2008 04:18 schreef rgras het volgende:
Best wel jammer: over tien jaar zullen de '07 Patriots niet/nauwelijks meer herinnert worden, ondanks dat ze 18-1 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |