Mag niet!quote:Op maandag 4 februari 2008 02:47 schreef Bendoverp het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Giants nu gaan scoren.
Hopelijk wel ja....quote:Op maandag 4 februari 2008 02:47 schreef Bendoverp het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Giants nu gaan scoren.
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:48 schreef Guard het volgende:
Al denk ik dat de Giants defense een betere kans heeft om te scoren dan de offense
Ze gaan nog gewoon winnen hoor.quote:Op maandag 4 februari 2008 02:52 schreef popolon het volgende:
Tjezus zeg, de Giants trekken hun haren uit hun hoofd straks. Als er een mogelijkheid is om ze te verslaan is het nu ...
Idd...de Giants hebben echt een goede kans op dit moment.Alleen die offense ...quote:Op maandag 4 februari 2008 02:52 schreef popolon het volgende:
Tjezus zeg, de Giants trekken hun haren uit hun hoofd straks. Als er een mogelijkheid is om ze te verslaan is het nu ...
Ik zit hier met m'n Yankees petje op.quote:
Binnen de 10 yard line is het een half the distancequote:Op maandag 4 februari 2008 02:55 schreef Colplay het volgende:
Waarom krijgen Patriots geen 5-yard penalty maar half the distance?
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit hier met m'n Yankees petje op.
Das beterquote:Op maandag 4 februari 2008 02:55 schreef popolon het volgende:
Oh nee, die hoort in de plee.
Oke. Maroney tot nu toe MVP van de wedstrijd?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Binnen de 10 yard line is het een half the distance
Typisch Nederlands hoor om tegen succes te zijn.quote:
Hall of Fame-material???quote:Op maandag 4 februari 2008 02:58 schreef Guard het volgende:
Goh dat die Welker nog kan lopen, met al die veren in zijn reet
nee tegen gekocht succesquote:Op maandag 4 februari 2008 02:58 schreef Colplay het volgende:
[..]
Typisch Nederlands hoor om tegen succes te zijn.
Heeft ie alle reden toequote:Op maandag 4 februari 2008 03:00 schreef Playmaker het volgende:
DEFENSE!!!!!
Brady is een beetje gefrustreerd!!![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:58 schreef Colplay het volgende:
[..]
Typisch Nederlands hoor om tegen succes te zijn.
Dat maakt je nauwelijks minder Nederlandsquote:Op maandag 4 februari 2008 03:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar ik heb een goed excuus, ik woon in Michigan.
en die van de vorige centuryquote:Op maandag 4 februari 2008 03:02 schreef Playmaker het volgende:
Nou Eli,kom op met die "Üpset of The Century" !!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |