En hij vergeet voor het gemak Appalachian State at Michigan eerder dit jaarquote:Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
West Duitsland verloor met 7-0 in de voorronde van het WK 54 tegen Hongarije. Kwamen tegen het land dat voor het eerst Engeland thuis had verslagen en al 4 jaar ongeslagen was met 0-2 achter in de finale van dat WK. Maar wonnen met 3-2
Dacht ik ook al aan. Er zijn mensen die erg veel geld hebben verlorenquote:Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef jmac het volgende:
PIRE: denk dat een paar mensen een leuke doos kunnen gaan zoeken nadat ze hun huis hebben verloren op deze match
Nou?quote:Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Yes Sir....weet je wel hoe lang ik heb moeten wachten om weer iets te posten?
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Yes Sir....weet je wel hoe lang ik heb moeten wachten om weer iets te posten?
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:07 schreef Maleficium het volgende:
KUTPatriots
Na de win van de Pats tegen de Skins...quote:Op maandag 4 februari 2008 04:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou?
Wanneer heb je besloten om niet meer te posten?
The great escapequote:Op maandag 4 februari 2008 04:11 schreef Terreros85 het volgende:
ik ben een naam aa het verzinnen voor deze catch..iemand ideen?
"The Almost 19-0 Catch"quote:Op maandag 4 februari 2008 04:11 schreef Terreros85 het volgende:
The Streakbusterquote:Op maandag 4 februari 2008 04:11 schreef Terreros85 het volgende:
Geen last van hier....alleen zatte carnavallersquote:Op maandag 4 februari 2008 04:12 schreef popolon het volgende:
Mensen met Giants vlaggen hier in de straat.
complete stilte en duisternis hierquote:Op maandag 4 februari 2008 04:15 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Geen last van hier....alleen zatte carnavallers
Dit maakt die loss van de Packers toch meer dan goed!quote:Op maandag 4 februari 2008 04:16 schreef popolon het volgende:
Ik zit nog bij te komen, wie had zo'n wedstrijd verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |