laten we niet te vroeg juichen. Maar nog negenenhalve minuut. Dus nu zorgen dat er veel tijd van de klok gaat.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:19 schreef popolon het volgende:
Brady heeft 't niet. Totaal niet.
Patriots winnen met 14-10quote:Op maandag 4 februari 2008 03:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
laten we niet te vroeg juichen. Maar nog negenenhalve minuut. Dus nu zorgen dat er veel tijd van de klok gaat.
Vond het een beetje overrated gedurende het seizoen, dacht altijd zonder die ene pot tegen de Eagles is het maar so-so, maar vandaag is het geweldig tegen een toch zeer behoorlijke O-linequote:Op maandag 4 februari 2008 03:20 schreef popolon het volgende:
Zelden een betere D-line gezien als de Giants in deze wedstrijd.
Ja dat bedoel ik, die O-line van de Pats is normaal gesproken super.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Vond het een beetje overrated gedurende het seizoen, dacht altijd zonder die ene pot tegen de Eagles is het maar so-so, maar vandaag is het geweldig tegen een toch zeer behoorlijke O-line
Slechte pass van Manning.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:24 schreef Playmaker het volgende:
Die stond effe vrij zeg
Toomer ging veels te snel naar de grond.Dom dom domquote:Op maandag 4 februari 2008 03:24 schreef Bendoverp het volgende:
Wat een tackle van Rodney Harrison.
was geloof ik onterecht stop gezet.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:26 schreef Guard het volgende:
ligt het nu aan mij of ging er heel veel tijd van de klok af?
Leek mij ook ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:26 schreef Guard het volgende:
ligt het nu aan mij of ging er heel veel tijd van de klok af?
Alleen als ze een TD scoren...quote:Op maandag 4 februari 2008 03:30 schreef Bendoverp het volgende:
Een lopende klok is juist in het voordeel van de Patriots, Sterling.
Play action op 3rd down nu denk ik, of een screen naar Faulkquote:Op maandag 4 februari 2008 03:35 schreef Bendoverp het volgende:
De Pats gaan runnen denk ik met die geblesseerde DT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |