Yurithemaster +1quote:
Jeejquote:Op maandag 4 februari 2008 13:58 schreef Flitspaal het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:08 schreef steekbal het volgende:
world online
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Brinkman?
moet jij niet nog wat ophelderen hierquote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef starla het volgende:
faculteit
nee, spreekt voor zichquote:Op maandag 4 februari 2008 15:37 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
moet jij niet nog wat ophelderen hier
starla +1quote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef starla het volgende:
faculteit
zal dan wel de gitarist van de red hot chilli pepers geweest zijnquote:Op maandag 4 februari 2008 16:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Zoals altijd zit er wel een kern van waarheid in natuurlijk.Hij speelde bij een gepeperd gezelschapje.
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal dan wel de gitarist van de red hot chilli pepers geweest zijn
neen;quote:Op maandag 4 februari 2008 15:47 schreef SaskiaR het volgende:
chinese mix?
de voornaam schenk ik dat is Hillel, het punt gaat naar degene die de achternaam weet. * Hoopt stiekem op de komst van Mark of Jojo of de Meester.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:34 schreef starla het volgende:
ik ken john frusciante en dave navarro, maar het is de allereerste gitarist die stierf aan een OD, weet de naam alleen niet meer
allemaal? Christelijke feestdagen, islamitische feestdagen en algemene feestdagen? Of wil je alle verschillende feesten horen? Beetje omvangrijke vraag lijkt me. Maar ik doe een poging:quote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo schieten we ook niks op.
Welke feestdagen kent nederland
Volgens postbus 51 heeft nederland 8 feestdagen je hebt er 7 goed je mist er dus nog 1quote:Op maandag 4 februari 2008 20:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
allemaal? Christelijke feestdagen, islamitische feestdagen en algemene feestdagen? Of wil je alle verschillende feesten horen? Beetje omvangrijke vraag lijkt me. Maar ik doe een poging:
Kerst
Pinksteren
Pasen
Koninginnedag
Bevrijdingsdag (elke 5 jaar?)
Oud en nieuw
Hemelvaartsdag
maar ja, hoe kwalificeer je een feestdag, wat voor de een een feest is is voor de ander geen feest.
mja, die hoort toch bij Pasen... een beetjequote:
Nee, maar ik wist dat Stoker en Shelley elkaar kenden. Vandaar de gokquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:25 schreef ElizabethR het volgende:
Wel grappig trouwens dat je zowel Stoker als Shelley noemtVoorkeur voor horrorschrijvers??
Tisser ?quote:
Kweet de derde niet.quote:
Ehm, noem bijvoorbeeld de schrijver van 'Gullivers travels'quote:
En dat is 3quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
James Joyce
Christiaan Huygens?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
Hij was een van de eerste statistici en geldt als de uitvinder van het slingeruurwerk. Hij formuleerde onder andere botsingswetten in de mechanica, ontdekte de ringen van Saturnus en de maan Titan bij deze planeet.
Wie ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
Dat was volgens mij die mooie man met die mooie pruik??
Die dusquote:
quote:
Truste Elizabeth!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
Geen idee, en ik ga er vandoor
Weltrusten
Fout, helaas. En nu echt truste...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ni Hau?
Weltruste danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:32 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Iets van Zhen Hua ofzo meen ik me van t journaal te herinneren
Edit: hmm, de vragensteller is naar bed, denk dat ik dat ook maar eens ga doen. Tot morgen![]()
![]()
correctie Dat vannacht is los getrokkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:20 schreef Nico_S. het volgende:
Hoe heet het Chinese schip dat bij de Maasvlakte vastgelopen is?
Goed! Zhen Hua 10 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:32 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Iets van Zhen Hua ofzo meen ik me van t journaal te herinneren
Edit: hmm, de vragensteller is naar bed, denk dat ik dat ook maar eens ga doen. Tot morgen![]()
![]()
Je vroeg grootste. Niet meeste passagiers.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
bijnadat is qua afmetingen wel het grootste passagiersschip, maar er is sinds 2006 een bijna even groot schip wat nog meer passagiers kan herbergen en die zoek ik.
mja ok.... *zucht* maar hij is het grootste qua passagiersquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je vroeg grootste. Niet meeste passagiers.
die jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Freedom of the Seas dan?
Je sais.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee ik bedoel Keane, iig die band met die verslaafde plofkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |