Nee, maar ik wist dat Stoker en Shelley elkaar kenden. Vandaar de gokquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:25 schreef ElizabethR het volgende:
Wel grappig trouwens dat je zowel Stoker als Shelley noemtVoorkeur voor horrorschrijvers??
Tisser ?quote:
Kweet de derde niet.quote:
Ehm, noem bijvoorbeeld de schrijver van 'Gullivers travels'quote:
En dat is 3quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
James Joyce
Christiaan Huygens?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
Hij was een van de eerste statistici en geldt als de uitvinder van het slingeruurwerk. Hij formuleerde onder andere botsingswetten in de mechanica, ontdekte de ringen van Saturnus en de maan Titan bij deze planeet.
Wie ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
Dat was volgens mij die mooie man met die mooie pruik??
Die dusquote:
quote:
Truste Elizabeth!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
Geen idee, en ik ga er vandoor
Weltrusten
Fout, helaas. En nu echt truste...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ni Hau?
Weltruste danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:32 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Iets van Zhen Hua ofzo meen ik me van t journaal te herinneren
Edit: hmm, de vragensteller is naar bed, denk dat ik dat ook maar eens ga doen. Tot morgen![]()
![]()
correctie Dat vannacht is los getrokkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:20 schreef Nico_S. het volgende:
Hoe heet het Chinese schip dat bij de Maasvlakte vastgelopen is?
Goed! Zhen Hua 10 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:32 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Iets van Zhen Hua ofzo meen ik me van t journaal te herinneren
Edit: hmm, de vragensteller is naar bed, denk dat ik dat ook maar eens ga doen. Tot morgen![]()
![]()
Je vroeg grootste. Niet meeste passagiers.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
bijnadat is qua afmetingen wel het grootste passagiersschip, maar er is sinds 2006 een bijna even groot schip wat nog meer passagiers kan herbergen en die zoek ik.
mja ok.... *zucht* maar hij is het grootste qua passagiersquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je vroeg grootste. Niet meeste passagiers.
die jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Freedom of the Seas dan?
Je sais.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee ik bedoel Keane, iig die band met die verslaafde plofkop
Elizabeth Cook.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zoek wel een nieuwe vraag, goed?
Over wie gaat Anna Enquist's boek De thuiskomst?
Die inderdaad. SS +1quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Elizabeth Cook.
Ok, serieus: over het leven van James Cook, bekeken door de ogen van zijn vrouw Elizabeth.
Goh, ik wist niet dat het zo'n makkelijke vraag was.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:24 schreef steekbal het volgende:
grijs, stoker, battus
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:01 schreef Flitspaal het volgende:
Wijntje?
slaveloos +1quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:32 schreef slaveloos het volgende:
panic the smiths
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:51 schreef Flitspaal het volgende:
Studio Brussel
Sexy_Sadie +1quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Stephen King
Correct.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:43 schreef ElizabethR het volgende:
O nee!!!
1o things I hate about you! Die is het denk ik
Mét ofquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:27 schreef PhysicsRules het volgende:
owja , steekbal(zonder of, toch?)
ja, nou je het zegt, ik weet het niet precies meer, ik twijfel nogal snel aan alles. Wel knap twee fouten in 1 goed antwoordquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:27 schreef PhysicsRules het volgende:
owja , steekbal(zonder of, toch?)
3 van de vier goed, nigeria is foutquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Ivoorkust, Ghana, Nigeria en Egypte?
Jeejquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:27 schreef Morendo het volgende:
Yurithemaster+1
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:31 schreef Morendo het volgende:
Super Duper Tsunami Tuesday!
Jeejquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:37 schreef Morendo het volgende:
Yurithemaster+1
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:45 schreef Morendo het volgende:
Pantalon
Wie was deze legendarische politicus?quote:............... begon zijn politieke loopbaan als interim penningmeester bij de Gooise JOVD, de jongerenorganisatie gelieerd aan de VVD en stroomde binnen korte tijd door tot voorzitter van de afdeling 't Gooi . Na in 1965 landelijk voorzitter van de JOVD te zijn geworden ging hij in 1967 voor de VVD naar de Tweede Kamer. Zijn politieke mentor in die tijd was de bekende VVD-senator Harm van Riel.
In 1971 bracht hij het tot voorman van de VVD en in 1972 was hij lijsttrekker voor de partij tijdens de Tweede Kamerverkiezingen. Hij werd bekend als een vurig bestrijder van het kabinet-Den Uyl dat hij onder andere verweet te veel geld uit te geven. Legendarisch waren zijn felle redevoeringen in de Kamer tegen toenmalig PvdA-premier Joop den Uyl die deze al schaterlachend aanhoorde.
Jeejquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:07 schreef Morendo het volgende:
Yurithemaster+1
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |