zal dan wel de gitarist van de red hot chilli pepers geweest zijnquote:Op maandag 4 februari 2008 16:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Zoals altijd zit er wel een kern van waarheid in natuurlijk.Hij speelde bij een gepeperd gezelschapje.
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal dan wel de gitarist van de red hot chilli pepers geweest zijn
neen;quote:Op maandag 4 februari 2008 15:47 schreef SaskiaR het volgende:
chinese mix?
de voornaam schenk ik dat is Hillel, het punt gaat naar degene die de achternaam weet. * Hoopt stiekem op de komst van Mark of Jojo of de Meester.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:34 schreef starla het volgende:
ik ken john frusciante en dave navarro, maar het is de allereerste gitarist die stierf aan een OD, weet de naam alleen niet meer
allemaal? Christelijke feestdagen, islamitische feestdagen en algemene feestdagen? Of wil je alle verschillende feesten horen? Beetje omvangrijke vraag lijkt me. Maar ik doe een poging:quote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo schieten we ook niks op.
Welke feestdagen kent nederland
Volgens postbus 51 heeft nederland 8 feestdagen je hebt er 7 goed je mist er dus nog 1quote:Op maandag 4 februari 2008 20:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
allemaal? Christelijke feestdagen, islamitische feestdagen en algemene feestdagen? Of wil je alle verschillende feesten horen? Beetje omvangrijke vraag lijkt me. Maar ik doe een poging:
Kerst
Pinksteren
Pasen
Koninginnedag
Bevrijdingsdag (elke 5 jaar?)
Oud en nieuw
Hemelvaartsdag
maar ja, hoe kwalificeer je een feestdag, wat voor de een een feest is is voor de ander geen feest.
mja, die hoort toch bij Pasen... een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |