Dat kan idd, en dat ze zich mooi stil houden.quote:Op zondag 27 april 2008 23:01 schreef TornadoDK het volgende:
En dat die jongens toen zo iets hadden van ik heb geen zin om in dat koude water te gaan en er toen vandoor zijn gegaan.
van die telefoon is idd vreemd. want als zij die bijzich had op het moment dat ze in het water viel, dan was die telefoon natuurlijk binnen no time kapot. Dus die telefoon had ze al niet meer toen ze in het water viel.quote:Op zondag 27 april 2008 23:02 schreef Arcee het volgende:
Akelige zaak.
Vraag me af hoe 't nou zit. Die 2 jongens wellicht? Die zouden haar voor dood achtergelaten kunnen hebben na een roofoverval. Hoewel, is er wel met die pinpas gepind? Denk van niet.
Vreemd dat die telefoon op 24 april (toch?) nog signaal gaf, da's een maand naar haar verdwijning. Een batterij die een maand lang meegaat? En dan hoeft-ie ook niet vol geweest te zijn bij de verdwijning.
Ja dat vind ik altijd zo mooi hè bij Peter.quote:Op zondag 27 april 2008 23:22 schreef thaleia het volgende:
Hij maakt er wel een show van zeg, met z'n wandeling en z'n rugzaktest
Ja, of de berichten die ze zelf in haar gastenboek schreef:quote:Op zondag 27 april 2008 23:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Op die partyflock account
Status: overleden
Best erg eigenlijk als je er bij na denkt.
of hij loopt met zijn bruine kop over het strand met 30 gradenquote:Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd zo mooi hè bij Peter.Of je ziet hem weer patsen met zijn wagen of hij loopt weer te patsen dat hij zelf ook aan koud water duiken doet.
![]()
![]()
![]()
Ja, dat je gewoon weet wat voor lot ze daar te wachten staat.quote:Op zondag 27 april 2008 23:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, of de berichten die ze zelf in haar gastenboek schreef:
http://partyflock.nl/user(...)html#commentcontrols
Zelfs op 23 maart 2007 (09:48), de vrijdag van haar verdwijning.
ja dat was helemaal mooi in zijn strakke t-shirtje toen ie liep te patsen met zijn spierenquote:Op zondag 27 april 2008 23:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
of hij loopt met zijn bruine kop over het strand met 30 graden
Dat moest ik ook denken bij de opnamen vanuit dat vliegtuigje: welke toegevoegde waarde heeft het nou dat hij de voice-over inspreekt door dat vliegtuigkoptelefoontje (of was het een helicopter, zal wel niet anderes hadden we hem wel zien instappen).quote:Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd zo mooi hè bij Peter.Of je ziet hem weer patsen met zijn wagen of hij loopt weer te patsen dat hij zelf ook aan koud water duiken doet.
![]()
![]()
![]()
Nee was helikopter, dat zag je ook en daar zit hij altijd inquote:Op zondag 27 april 2008 23:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat moest ik ook denken bij de opnamen vanuit dat vliegtuigje: welke toegevoegde waarde heeft het nou dat hij de voice-over inspreekt door dat vliegtuigkoptelefoontje (of was het een helicopter, zal wel niet anderes hadden we hem wel zien instappen).
Volgens mij was het niet een maand na de verdwijning hoor, maar iig wel lang. Maar als ze in het water valt met mobiel bij zich, dan zou die mobiel toch veel sneller zijn uitgevallen? of had ze een waterproof mobieltjequote:Op zondag 27 april 2008 23:02 schreef Arcee het volgende:
Akelige zaak.
Vraag me af hoe 't nou zit. Die 2 jongens wellicht? Die zouden haar voor dood achtergelaten kunnen hebben na een roofoverval. Hoewel, is er wel met die pinpas gepind? Denk van niet.
Vreemd dat die telefoon op 24 april (toch?) nog signaal gaf, da's een maand naar haar verdwijning. Een batterij die een maand lang meegaat? En dan hoeft-ie ook niet vol geweest te zijn bij de verdwijning.
Als ik het me geod herriner ging het mobieltje 13 uur na haar verdwijning uit de lucht.quote:Op maandag 28 april 2008 11:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet een maand na de verdwijning hoor, maar iig wel lang. Maar als ze in het water valt met mobiel bij zich, dan zou die mobiel toch veel sneller zijn uitgevallen? of had ze een waterproof mobieltje![]()
Dus zou je denken dat het mobieltje uit haar zak is gehaald voordat ze in het water terecht is gekomen.
Volgens mij ookquote:Op maandag 28 april 2008 11:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als ik het me geod herriner ging het mobieltje 13 uur na haar verdwijning uit de lucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |