abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 april 2008 @ 22:23:55 #151
862 Arcee
Look closer
pi_58348136
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 27 april 2008 @ 22:45:40 #152
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_58348574
veel overeenkomsten met v/d sloot weer.

• boot
  • ongeluk
  • meisjes
  • water
  • drugs
  • feest
  • alcohol

dit wordt een blijvertje
  •   zondag 27 april 2008 @ 22:50:20 #153
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_58348659
    Tering, moet ie dat nog uitproberen of het met een rugzak op lekker zitten is in de auto.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      zondag 27 april 2008 @ 22:56:42 #154
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_58348785
    wat een schijt aftitelnummer
    pi_58348844
    Hoop dat ze 'Weedman' en zijn mede cornuit snel pakken, die gasten weten er zeker meer van.
    pi_58348901
    Wat ik wel nergens hoor.

Eerst zeggen ze dat dat meisje op het station naar drugs vroeg.
    Later zeggen ze dat dat eiland een bekende plaats is voor drugsgebruikers.

Maar die link hoor ik verder niet meer terug. Zou toch kunnen dat ze daar met die gasten was gaan blowen, dat ze te dicht bij het water stond uit balans raakte en in het water viel. En dat die jongens toen zo iets hadden van ik heb geen zin om in dat koude water te gaan en er toen vandoor zijn gegaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2008 23:01:51 ]
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 april 2008 @ 23:02:25 #157
    862 Arcee
    Look closer
    pi_58348924
    Akelige zaak.

Vraag me af hoe 't nou zit. Die 2 jongens wellicht? Die zouden haar voor dood achtergelaten kunnen hebben na een roofoverval. Hoewel, is er wel met die pinpas gepind? Denk van niet.

Vreemd dat die telefoon op 24 april (toch?) nog signaal gaf, da's een maand naar haar verdwijning. Een batterij die een maand lang meegaat? En dan hoeft-ie ook niet vol geweest te zijn bij de verdwijning.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 april 2008 @ 23:04:20 #158
    862 Arcee
    Look closer
    pi_58348981
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 23:01 schreef TornadoDK het volgende:
    En dat die jongens toen zo iets hadden van ik heb geen zin om in dat koude water te gaan en er toen vandoor zijn gegaan.
    Dat kan idd, en dat ze zich mooi stil houden.

Maar er zijn iig mensen die er meer van weten, maar als die schuldig zijn aan haar dood gaan ze zich natuurlijk niet melden.
    pi_58349085
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 23:02 schreef Arcee het volgende:
    Akelige zaak.

Vraag me af hoe 't nou zit. Die 2 jongens wellicht? Die zouden haar voor dood achtergelaten kunnen hebben na een roofoverval. Hoewel, is er wel met die pinpas gepind? Denk van niet.

Vreemd dat die telefoon op 24 april (toch?) nog signaal gaf, da's een maand naar haar verdwijning. Een batterij die een maand lang meegaat? En dan hoeft-ie ook niet vol geweest te zijn bij de verdwijning.
    van die telefoon is idd vreemd. want als zij die bijzich had op het moment dat ze in het water viel, dan was die telefoon natuurlijk binnen no time kapot. Dus die telefoon had ze al niet meer toen ze in het water viel.
    pi_58349439
    Ik denk ook zeker wel dat ze niet in haar eentje dat hele eind naar dat eiland is gaan lopen, maar dat hele wandelingetje van Peter lijkt me weinig overtuigend daarvoor. Ze is rond vier uur op het station gezien, en rond kwart voor vijf werd er vanaf dat eiland gebeld. Hij doet er 51 minuten over. Tja, wat is 'rond vier uur'? Dat kan toch best kwart voor vier zijn, als dat meiske voor vieren thuis wilde zijn?

Hij maakt er wel een show van zeg, met z'n wandeling en z'n rugzaktest
    pi_58349473
    Op die partyflock account
    Status: overleden

Best erg eigenlijk als je er bij na denkt.

Maja interessante episode bij Peter. Alleen jammer dat er geen clou in zit. Maar zal wel zoiets zijn als per ongeluk in het water. Of zoals die pa zei: Een paar tjappies wilde haar verkrachten en toen is ze maar het water in gevlucht of gevallen. Ze was namelijk ook al van de kaart na wat pilletjes en glaasjes.

En toch was het weer deels eigen schuld van dat meisje...
    gr gr
    pi_58349504
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 23:22 schreef thaleia het volgende:
    Hij maakt er wel een show van zeg, met z'n wandeling en z'n rugzaktest
    Ja dat vind ik altijd zo mooi hè bij Peter. Of je ziet hem weer patsen met zijn wagen of hij loopt weer te patsen dat hij zelf ook aan koud water duiken doet.
    gr gr
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 april 2008 @ 23:26:41 #163
    862 Arcee
    Look closer
    pi_58349555
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 23:23 schreef Quyxz_ het volgende:
    Op die partyflock account
    Status: overleden

Best erg eigenlijk als je er bij na denkt.
    Ja, of de berichten die ze zelf in haar gastenboek schreef:

http://partyflock.nl/user(...)html#commentcontrols

Zelfs op 23 maart 2007 (09:48), de vrijdag van haar verdwijning.
    pi_58349557
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ja dat vind ik altijd zo mooi hè bij Peter. Of je ziet hem weer patsen met zijn wagen of hij loopt weer te patsen dat hij zelf ook aan koud water duiken doet.
    of hij loopt met zijn bruine kop over het strand met 30 graden

Van volgende week lijkt me ook wel interessant trouwens.
    Sowieso vind ik die onopgeloste moordzaken altijd het leukst/interessantste om te zien.
    Als hij van die gehypte dingen doet zoals met Joran v.d. Sloot daar vind ik nooit zoveel aan.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2008 23:29:36 ]
    pi_58349653
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 23:26 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, of de berichten die ze zelf in haar gastenboek schreef:

http://partyflock.nl/user(...)html#commentcontrols

Zelfs op 23 maart 2007 (09:48), de vrijdag van haar verdwijning.
    Ja, dat je gewoon weet wat voor lot ze daar te wachten staat.
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 23:26 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

of hij loopt met zijn bruine kop over het strand met 30 graden
    ja dat was helemaal mooi in zijn strakke t-shirtje toen ie liep te patsen met zijn spieren
    gr gr
    pi_58349745
    Wat een intens treurig topic destijds op Fok! over haar verdwijning: niemand hoeft van mij te huilen om iemand die hij niet kent, maar er zijn veel te veel mensen die even duidelijk moeten laten merken dat ze het totaal niet eens zijn de de keuzes en uitgaansgewoonten van een zeventienjarig (!) meisje in haar vermissings/overlijdens -topic.
    Wat een ontzettende lowlifes.

[ Bericht 2% gewijzigd door NoCigar op 27-04-2008 23:40:46 ]
    anonieme razernist
    pi_58349772
    http://partyflock.nl/user/265755/archive.html#archive
    Daar zie je de feesten waar ze heen was geweest en waar ze heen zou gaan en de beoordelingen stoppen dan op 23 maart...
    gr gr
    pi_58349876
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Dat moest ik ook denken bij de opnamen vanuit dat vliegtuigje: welke toegevoegde waarde heeft het nou dat hij de voice-over inspreekt door dat vliegtuigkoptelefoontje (of was het een helicopter, zal wel niet anderes hadden we hem wel zien instappen).
    anonieme razernist
    pi_58349899
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 23:38 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Dat moest ik ook denken bij de opnamen vanuit dat vliegtuigje: welke toegevoegde waarde heeft het nou dat hij de voice-over inspreekt door dat vliegtuigkoptelefoontje (of was het een helicopter, zal wel niet anderes hadden we hem wel zien instappen).
    Nee was helikopter, dat zag je ook en daar zit hij altijd in
    ook zo nutteloos en daarom juist weer mooi
    gr gr
    pi_58351815
    Hij praat ook altijd zo patserig...
      maandag 28 april 2008 @ 08:48:35 #171
    182728 honda1990
    Laat gaan joh is toch heerlijk
    pi_58353047
    Ik kan dat patsigere juist heel goed hebben van Peter, ik ga dan altijd heel erg na lopen denken over wat er gebeurd zou kunnen zijn.

Ik vind de uitzendingen altijd fantastisch
    Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
    pi_58356290
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 23:02 schreef Arcee het volgende:
    Akelige zaak.

Volgens mij was het niet een maand na de verdwijning hoor, maar iig wel lang. Maar als ze in het water valt met mobiel bij zich, dan zou die mobiel toch veel sneller zijn uitgevallen? of had ze een waterproof mobieltje

Dus zou je denken dat het mobieltje uit haar zak is gehaald voordat ze in het water terecht is gekomen.
    pi_58356474
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 11:45 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Volgens mij was het niet een maand na de verdwijning hoor, maar iig wel lang. Maar als ze in het water valt met mobiel bij zich, dan zou die mobiel toch veel sneller zijn uitgevallen? of had ze een waterproof mobieltje

Dus zou je denken dat het mobieltje uit haar zak is gehaald voordat ze in het water terecht is gekomen.
    Als ik het me geod herriner ging het mobieltje 13 uur na haar verdwijning uit de lucht.
    gr gr
      maandag 28 april 2008 @ 12:40:51 #174
    182728 honda1990
    Laat gaan joh is toch heerlijk
    pi_58357371
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 11:52 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Als ik het me geod herriner ging het mobieltje 13 uur na haar verdwijning uit de lucht.
    Volgens mij ook

Ik vind het ook een zaak om misselijk van te worden, wel mooi hoe peter r. zo'n uitzending maakt. Eerst alle feiten vertellen en je daarna emotioneel betrekken door familie'/vrienden aan het woord te laten. Echt fantastisch
    Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
    pi_58358465
    Peter R. de Vries: Ik liep zelfs op paden,
    waar ik niet eens mag lopen,
    en waar het gewoon verboden is om te mogen lopen...

Hahaha...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')