abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47915776
Dit meisje wordt sinds Vrijdagnacht 23-03 vermist.
Omdat ik het nog niet op deze site kon vinden en hier erg veel mensen komen, bij deze de Info.
Als iemand ook maar IETS weet geef het dan AUB door.
Dit meisje moet gewoon weer veilig thuiskomen.

ze is 17 jaar
woont in bouwmeesterbuurt
en ze is rond de 1.70 , 1.75
Haar haar komt tot haar schouders ongeveer caramel kleurig
ze droeg toen een rood topje met spaggeti bandjes er stond hardcore op.
ze had een spijkerbroek aan een blauwe met een doodskop op de achterzak.
en nike's airmaix witte met een roze rand bij het nike teken.
Een wit vest en een 3/4 zwarte jas.
Ze had ook een zwarte rugzak met een rokje bij zich.

Dit is alle info die ik tot nu toe heb.
Er is nog wel bekend dat Cassandra rond 4.00 nog met een vriend heeft gebeld maar edze nam niet op.
GERUCHTEN gaan dat ze in een auto gestapt is met 2 of 4 mannen, vermoedelijk een rode auto.
Dit zijn dus geruchten maar als iemand dit kan bevestigen ook graag info.

Zie foto hieronder!!

[ Bericht 17% gewijzigd door Daan79 op 02-04-2007 09:33:31 ]
pi_47915826

Jouw plaatje werkte niet
pi_47915847
Oh dank je!! Zag hem hier zelf wel namelijk.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 april 2007 @ 09:11:17 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47915876
Misschien handig als je nog wat meer details kunt geven? Hoe meer info hoe meer mensen voor je kunnen doen denk ik. Dingen als leeftijd, woonplaats, kleding en dergelijke, alles kan helpen.

Ik hoop dat ze snel gevonden wordt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47915914
Hmm ja, ik zag de poster vorige week vrijdag in een lift hangen in Hilversum..
Allah Al Watan Al Malik
pi_47916093
ok bij deze:

ze is 17 jaar
woont in bouwmeesterbuurt
en ze is rond de 1.70 , 1.75
Haar haar komt tot haar schouders ongeveer caramel kleurig
ze droeg toen een rood topje met spaggeti bandjes er stond hardcore op.
ze had een spijkerbroek aan een blauwe met een doodskop op de achterzak.
en nike's airmaix witte met een roze rand bij het nike teken.
Een wit vest en een 3/4 zwarte jas.
Ze had ook een zwarte rugzak met een rokje bij zich.

Dit is alle info die ik tot nu toe heb.
Er is nog wel bekend dat Cassandra rond 4.00 nog met een vriend heeft gebeld maar edze nam niet op.
GERUCHTEN gaan dat ze in een auto gestapt is met 2 of 4 mannen, vermoedelijk een rode auto.
Dit zijn dus geruchten maar als iemand dit kan bevestigen ook graag info.
pi_47916139
Ik kan je niet helpen, maar ik wens je wel veel succes!
  maandag 2 april 2007 @ 09:52:35 #8
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_47916681
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:22 schreef Daan79 het volgende:

En waarom is ze dan pas vanaf 4:30 vermist?
Dat verandert alles
  maandag 2 april 2007 @ 09:53:57 #9
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_47916709
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.

Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.

Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt of dat, als er 'daders' in het spel zijn, ze hun straf niet zullen ontlopen.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_47916755
Ze is om 4 uur naar buiten gegaan/gezet bij de uitgaansgelegenheid, aangezien ze rond 4 uur nog heeft gebeld is dat het laatste teken van leven en word er dus geschat op half 5.
Er zijn ook mensen die haar na die tijd nog menen te hebben gezien, dit word allemaal nog nagetrokken door politie.
  maandag 2 april 2007 @ 10:02:25 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_47916896
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.

Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.

Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt ..
Hoe tragisch ik het ook vind, kan ik niet anders dan het hier mee eens zijn.
pi_47916988
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:

Wat een onzin zeg.
Alsof het haar eigen schuld zou zijn dat ze misschien meegenomen is. Of de schuld van haar ouders.

Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 2 april 2007 @ 10:14:40 #13
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_47917178
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:06 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Alsof het haar eigen schuld zou zijn dat ze misschien meegenomen is. Of de schuld van haar ouders.

Niet haar schuld of die van haar ouders. Maar ze heeft zich wel moedwillig in een situatie begeven waar gevaarlijke idioten maar al te graag misbruik van maken en haar ouders hebben haar daarin niet tegengehouden. Ik vind dat laakbaar. Dat je je 17-jarige dochter tot diep in de nacht laat stappen moet je zelf weten, ik vind het bizar, maar dwing (jawel, dwang!!!) haar dan met meerdere mensen te gaan en te allen tijde in groepen weer huiswaarts te gaan.

Dus nogmaals, het is niet haar schuld, maar zij en haar ouders hadden het wel kunnen voorkomen!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_47917242
even voor de duidelijkheid: ze was daar niet alleen...
Ze is om 4 uur naar buiten gegaan/gezet en haar vrienden waren toen nog binnen.
Dit is waarschijnlijk ook de reden dat ze nog heeft gebeld.
pi_47917330
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:14 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Niet haar schuld of die van haar ouders. Maar ze heeft zich wel moedwillig in een situatie begeven waar gevaarlijke idioten maar al te graag misbruik van maken en haar ouders hebben haar daarin niet tegengehouden. Ik vind dat laakbaar. Dat je je 17-jarige dochter tot diep in de nacht laat stappen moet je zelf weten, ik vind het bizar, maar dwing (jawel, dwang!!!) haar dan met meerdere mensen te gaan en te allen tijde in groepen weer huiswaarts te gaan.

Dus nogmaals, het is niet haar schuld, maar zij en haar ouders hadden het wel kunnen voorkomen!
Wat een onzin zeg! Ze is 17 hoor, als ouders kun je een 17-jarige echt niet meer zo beteugelen.
pi_47917471
Het hoe en waarom lijkt me niet zo aan de orde...
Begrijpelijk dat mensen een mening hebben (don't we all)
Maar zaak is dat dit meisje zo snel mogelijk weer veilig thuiskomt!
  maandag 2 april 2007 @ 10:29:04 #17
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_47917533
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg! Ze is 17 hoor, als ouders kun je een 17-jarige echt niet meer zo beteugelen.
Dan moet je ook accepteren dat dit kan gebeuren. De maatschappij is nu eenmaal niet beter.
Doordat er figuren zijn die graag een jonge meid iets aandoen, moet je jezelf als 17-jarige kunnen beteugelen. Kun/wil je dat niet, dan moeten je ouders het doen.

Maar goed, dit alles helpt niet haar terug te vinden en dat is iets wat ik wel hoop. Angst en onzekerheid over je kind is iets wat je de grootste schoft van de wereld nog niet gunt.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_47917585
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Noem me ouderwets, maar 17 jaar en half vijf 's nachts alleen op pad? Nah.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 2 april 2007 @ 10:33:17 #19
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_47917652
In elk geval oud genoeg om te weten dat je niet met 4 vreemde mannen in een auto moet stappen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47917685
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:31 schreef Jarno het volgende:

[..]

Noem me ouderwets, maar 17 jaar en half vijf 's nachts alleen op pad? Nah.
Ze was niet alleen.
pi_47917704
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
In elk geval oud genoeg om te weten dat je niet met 4 vreemde mannen in een auto moet stappen.
Dit zijn geruchten he...
Er is niet vastgesteld dat dit ook daadwerkelijk om Cassandra gaat.

(voor het verhaal een eigen leven gaat leiden)
pi_47918739
Sterkte igg! Hoop dat ze snel weer thuis komt!

Waar ken je haar eigenlijk van? Familie, kennis enz???
pi_47918858
Als ik zo naar m'n werk fiets zal ik wel even goed om me heen kijken of ik haar ergens zie.
pi_47920626
Dank je
pi_47921970
Hoop niet dat dit topic stil valt, er zal er maar net 1 zijn die wel iets weet.
Heb net gehoord dat er contact is met 4 in het land ,dus daar zal het dan ook wel een keer te zien zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')