En waarom is ze dan pas vanaf 4:30 vermist?quote:Op maandag 2 april 2007 09:22 schreef Daan79 het volgende:
Er is nog wel bekend dat Cassandra rond 4.00 nog met een vriend heeft gebeld maar edze nam niet op.
Hoe tragisch ik het ook vind, kan ik niet anders dan het hier mee eens zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.
Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt ..
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.
Niet haar schuld of die van haar ouders. Maar ze heeft zich wel moedwillig in een situatie begeven waar gevaarlijke idioten maar al te graag misbruik van maken en haar ouders hebben haar daarin niet tegengehouden. Ik vind dat laakbaar. Dat je je 17-jarige dochter tot diep in de nacht laat stappen moet je zelf weten, ik vind het bizar, maar dwing (jawel, dwang!!!) haar dan met meerdere mensen te gaan en te allen tijde in groepen weer huiswaarts te gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 10:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Alsof het haar eigen schuld zou zijn dat ze misschien meegenomen is. Of de schuld van haar ouders.
Ik hoop dat ze snel gevonden wordt.
Wat een onzin zeg! Ze is 17 hoor, als ouders kun je een 17-jarige echt niet meer zo beteugelen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:14 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Niet haar schuld of die van haar ouders. Maar ze heeft zich wel moedwillig in een situatie begeven waar gevaarlijke idioten maar al te graag misbruik van maken en haar ouders hebben haar daarin niet tegengehouden. Ik vind dat laakbaar. Dat je je 17-jarige dochter tot diep in de nacht laat stappen moet je zelf weten, ik vind het bizar, maar dwing (jawel, dwang!!!) haar dan met meerdere mensen te gaan en te allen tijde in groepen weer huiswaarts te gaan.
Dus nogmaals, het is niet haar schuld, maar zij en haar ouders hadden het wel kunnen voorkomen!
Dan moet je ook accepteren dat dit kan gebeuren. De maatschappij is nu eenmaal niet beter.quote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg! Ze is 17 hoor, als ouders kun je een 17-jarige echt niet meer zo beteugelen.
Noem me ouderwets, maar 17 jaar en half vijf 's nachts alleen op pad? Nah.quote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg! Ze is 17 hoor, als ouders kun je een 17-jarige echt niet meer zo beteugelen.
Ze was niet alleen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar 17 jaar en half vijf 's nachts alleen op pad? Nah.
Dit zijn geruchten he...quote:Op maandag 2 april 2007 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
In elk geval oud genoeg om te weten dat je niet met 4 vreemde mannen in een auto moet stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |