En waarom is ze dan pas vanaf 4:30 vermist?quote:Op maandag 2 april 2007 09:22 schreef Daan79 het volgende:
Er is nog wel bekend dat Cassandra rond 4.00 nog met een vriend heeft gebeld maar edze nam niet op.
Hoe tragisch ik het ook vind, kan ik niet anders dan het hier mee eens zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.
Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt ..
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
17 jaar, 4.00 uur nog niet thuis, geruchten van met mannen in een auto, hardcore, doodskop, Nike Air Max, etc. etc.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat ouders doorkrijgen dat ze hun dochters eens moeten opvoeden.
Hoeveel van dit soort typetjes moeten er nog verdwijnen voordat meisjes doorkrijgen dat ze bijtijds naar huis moeten gaan en niet alleen moeten blijven tot diep in de nacht.
Niet haar schuld of die van haar ouders. Maar ze heeft zich wel moedwillig in een situatie begeven waar gevaarlijke idioten maar al te graag misbruik van maken en haar ouders hebben haar daarin niet tegengehouden. Ik vind dat laakbaar. Dat je je 17-jarige dochter tot diep in de nacht laat stappen moet je zelf weten, ik vind het bizar, maar dwing (jawel, dwang!!!) haar dan met meerdere mensen te gaan en te allen tijde in groepen weer huiswaarts te gaan.quote:Op maandag 2 april 2007 10:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Alsof het haar eigen schuld zou zijn dat ze misschien meegenomen is. Of de schuld van haar ouders.
Ik hoop dat ze snel gevonden wordt.
Wat een onzin zeg! Ze is 17 hoor, als ouders kun je een 17-jarige echt niet meer zo beteugelen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:14 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Niet haar schuld of die van haar ouders. Maar ze heeft zich wel moedwillig in een situatie begeven waar gevaarlijke idioten maar al te graag misbruik van maken en haar ouders hebben haar daarin niet tegengehouden. Ik vind dat laakbaar. Dat je je 17-jarige dochter tot diep in de nacht laat stappen moet je zelf weten, ik vind het bizar, maar dwing (jawel, dwang!!!) haar dan met meerdere mensen te gaan en te allen tijde in groepen weer huiswaarts te gaan.
Dus nogmaals, het is niet haar schuld, maar zij en haar ouders hadden het wel kunnen voorkomen!
Dan moet je ook accepteren dat dit kan gebeuren. De maatschappij is nu eenmaal niet beter.quote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg! Ze is 17 hoor, als ouders kun je een 17-jarige echt niet meer zo beteugelen.
Noem me ouderwets, maar 17 jaar en half vijf 's nachts alleen op pad? Nah.quote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg! Ze is 17 hoor, als ouders kun je een 17-jarige echt niet meer zo beteugelen.
Ze was niet alleen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar 17 jaar en half vijf 's nachts alleen op pad? Nah.
Dit zijn geruchten he...quote:Op maandag 2 april 2007 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
In elk geval oud genoeg om te weten dat je niet met 4 vreemde mannen in een auto moet stappen.
Ga jij even ergens anders zitten geilen.quote:
Dat is op partyflock zelf ook al een aantal maal uitgelegd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef Everett het volgende:
Op haar Partyflock () staat dat ze gisteren nog was ingelogd, dus het zal allemaal wel loslopen.
Seksueel getint...denk 't niet. Denk eerder drugs gerelateerd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
OT: Inderdaad wel een leuk meisje om te zien, zou het daarmee te maken hebben, aanranding, seksueel getint ontvoering?
Een foto hoeft niet veel te zeggen als je iets wordt aangedaan.quote:Op maandag 2 april 2007 13:24 schreef Everett het volgende:
[..]
Seksueel getint...denk 't niet. Denk eerder drugs gerelateerd.
[afbeelding]
Dat je nou iemand bent met zeer lage sociale normen, weet ik allang van je. Het is vechten tegen de bierkaai, ik weet het, maar dat je zelf zoiets brult in een topic van iemand die er WEL emotioneel bij betrokken lijkt, is echt té triest.quote:Op maandag 2 april 2007 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wacht, ik zet mijn msn uit als teken van rEsPecT. Is het dan weer goed?
Inderdaadquote:Op maandag 2 april 2007 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
In elk geval oud genoeg om te weten dat je niet met 4 vreemde mannen in een auto moet stappen.
Er is tot nu toe nog helemaal niks duidelijk... Behalve dat iedereen in haar omgeving ervan overtuigd is dat dit niet bij haar past.quote:Op maandag 2 april 2007 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij even ergens anders zitten geilen.![]()
Wat dit topic in NWS betreft, een moderator (Mutant01) heeft het al gezien en laat het staan, dus ook kappen over dat het hier staat, klachten dumpen in NWS-FB.
OT: Inderdaad wel een leuk meisje om te zien, zou het daarmee te maken hebben, aanranding, seksueel getint ontvoering?
Jij bent betrokken?quote:Op maandag 2 april 2007 13:27 schreef Daan79 het volgende:
[..]
Er is tot nu toe nog helemaal niks duidelijk... Behalve dat iedereen in haar omgeving ervan overtuigd is dat dit niet bij haar past.
Ze zou zeker iets van zich laten horen.
Verder waren er geen problemen thuis of andere redenen om aan te nemen dat ze weg wou.
nee, ze hadden het niet kunnen voorkomen, je kan ook overdag in de problemen raken namelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 10:14 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Niet haar schuld of die van haar ouders. Maar ze heeft zich wel moedwillig in een situatie begeven waar gevaarlijke idioten maar al te graag misbruik van maken en haar ouders hebben haar daarin niet tegengehouden. Ik vind dat laakbaar. Dat je je 17-jarige dochter tot diep in de nacht laat stappen moet je zelf weten, ik vind het bizar, maar dwing (jawel, dwang!!!) haar dan met meerdere mensen te gaan en te allen tijde in groepen weer huiswaarts te gaan.
Dus nogmaals, het is niet haar schuld, maar zij en haar ouders hadden het wel kunnen voorkomen!
Okquote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Daan79 het volgende:
[..]
Alle hier vermelde info komt van haar vrienden/broertje.
Ik zal 1x reageren op zo'n hopeloze opmerking als deze om er vervolgens geen 1 meer te beantwoorden.quote:Op maandag 2 april 2007 13:43 schreef thabit het volgende:
* deleted *
Je hebt gelijk hoor...quote:Op maandag 2 april 2007 14:15 schreef Everett het volgende:
@Daan79
Ik bedoel het echt niet slecht, maar waarom wordt er zo weinig informatie gegeven over dat meisje? Zojuist heb ik uitgebreid haar vriendengroep, berichten etc op partyflock bekeken en dat geeft wel een heel ander beeld van haar dan die foto op dat pamflet. Als men haar echt terug wil vinden dan is het toch belangrijk om zoveel mogelijk relevante en realistische informatie te geven over haar?!?
Ik weet vrij zeker dat zij op het moment van de vermissing in de verste verte niet leek op het meisje op die foto. Of zit ik er naast?
Wie maakt er nou in een pamflet waar de leeftijf van de vermiste niet opstaat, maar wel haar schoenmaat?
Stampertjesforum.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 09:05 schreef Daan79 het volgende:
ze droeg toen een rood topje met spaggeti bandjes er stond hardcore op.
ze had een spijkerbroek aan een blauwe met een doodskop op de achterzak.
Sometimes it's just for the best.quote:Dit meisje moet gewoon weer veilig thuiskomen.
omg als dat leuke meisje op de foto bovenaan dit is gewordenquote:Op maandag 2 april 2007 13:24 schreef Everett het volgende:
[..]
Seksueel getint...denk 't niet. Denk eerder drugs gerelateerd.
[afbeelding]
Indeed, maar zo dom zal ze toch niet zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:47 schreef covie het volgende:
En ik hoop van harte dat ze nooit bij die 4 mannen is ingestapt![]()
Gaat mij net iets te ver, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat het ook even door mijn hoofd is geschoten. Ik zag die vriendengroep van haar op partyflock en dat zijn, zeg maar, jongens en meiden die niet naar mij (als getinte medelanderquote:Op maandag 2 april 2007 20:12 schreef Poncho het volgende:
Sometimes it's just for the best.
Prima hoor, dat je een eigen mening hebt, maar laat het feit dat ze een shirtje met de tekst Hardcore en Nike Air Max er buiten want dat staat echt helemaal los van elkaar. Het is of ontwetendheid van het meisje geweest of pure pech dat ze haar moesten hebben. Hoe dan ook, het blijft altijd sneu.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt of dat, als er 'daders' in het spel zijn, ze hun straf niet zullen ontlopen.
Hier in Geldrop toch ook pas.quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
Maar goed, dat doet niets aan het feit af dat ik hoop dat ze veilig terugkomt of dat, als er 'daders' in het spel zijn, ze hun straf niet zullen ontlopen.
Ik keek net naar die foto's van die vrienden van haar en idd, ik denk niet dat je op hun steun hoeft te rekenen wanneer jij vermist wordtquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:03 schreef Everett het volgende:
[..]
Gaat mij net iets te ver, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat het ook even door mijn hoofd is geschoten. Ik zag die vriendengroep van haar op partyflock en dat zijn, zeg maar, jongens en meiden die niet naar mij (als getinte medelander) op zoek zouden gaan als ik vermist was.
Toch hoop ik dat er voor haar ouders duidelijkheid komt en, voor de goede orde, ik hoop ook dat er met dat meisje niets ernstigs is gebeurd.
Dat is stoerdoenerij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:02 schreef covie het volgende:
[..]
Ik keek net naar die foto's van die vrienden van haar en idd, ik denk niet dat je op hun steun hoeft te rekenen wanneer jij vermist wordtIk verwacht eerder van zulke gasten opmerkingen als "zo weer 1 minder" wanneer er een buitenlands iemand wordt vermist.
![]()
Daarnaast kan ik iemand als het meisje dat vermist wordt niet echt serieus nemen zoals ze op haar profielfoto (onder de drugs) staat en met een tekst "coke is voor de ze zwakke en pep is voor de strakken"en ga ik eerder mijn twijfels trekken of het wel een ontvoering oid is of dat ze uit zichzelf is 'verdwenen'.
Maargoed, ik hoop dat ze levend en wel terug kom, en niet in het loverboy circuit terecht komt.
quote:
Dan was ze buiten dus alleen.quote:Op maandag 2 april 2007 10:17 schreef Daan79 het volgende:
even voor de duidelijkheid: ze was daar niet alleen...
Ze is om 4 uur naar buiten gegaan/gezet en haar vrienden waren toen nog binnen.
Dit is waarschijnlijk ook de reden dat ze nog heeft gebeld.
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn, maar als ik naar die foto's kijk is het wel wat meer dan een beetje speed wat ze (af en toe) gebruikt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Alet het volgende:
[..]
Dat is stoerdoenerij.
Tuurlijk is het fout op een vooral foute manier en ben het er echt totaal niet mee eens, ik vind het ook triest dat mensen dit doen.
Maar de waarheid ligt anders, waarschijnlijk neemt ze afentoe een klein beetje speed en haar vriendjes zijn zogenaamd hardstikke racistisch, simpelweg omdat ze nog jong zijn en denken dat als je echt Hardcore wilt zijn je dat moet doen om erbij te horen, die waarheid ligt ook anders en het is jammer dat er zo gedacht word.
Verder kun je er van uit gaan dat deze vriendjes en het meisje zelf best braaf zijn maar gewoon aan het puberen zijn en graag rebels willen doen. Gewoon een fase dus.
Nou nou iemand van 17 hoort niet om 4.00 thuis te zijn als ze gaat stappen ofzo, maar ze hoort niet om 4.00 ALLEEN buiten te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
om 4 uur hoor je thuis te zijn, maar dat is hier al vaker gezegd. Post meer foto's om een vergelijking te maken en zo. Wel zo handig.
Nah, 4 uur hoort eigenlijk niemand buiten te zijn geloof ik, op wat schoonmakers, politie e.d. na. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:34 schreef covie het volgende:
[..]
Nou nou iemand van 17 hoort niet om 4.00 thuis te zijn als ze gaat stappen ofzo, maar ze hoort niet om 4.00 ALLEEN buiten te zijn.
mwoah, ik was nog wel eens in een shoarmatent te vinden, hoor, in mijn stapperiodequote:Op dinsdag 3 april 2007 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, 4 uur hoort eigenlijk niemand buiten te zijn geloof ik, op wat schoonmakers, politie e.d. na. Maar dat kan aan mij liggen.
Eens, hoop dat ze snel terecht isquote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
Voor mij ook even, op de een of andere manier komt ze me bekend voorquote:Op maandag 2 april 2007 18:54 schreef Mark_Boelen het volgende:
tvp
Het zijn ook altijd dezelfde figuren hèquote:Op maandag 2 april 2007 09:05 schreef Daan79 het volgende:
ze droeg toen een rood topje met spaggeti bandjes er stond hardcore op.
ze had een spijkerbroek aan een blauwe met een doodskop op de achterzak.
en nike's airmaix witte met een roze rand bij het nike teken.
Een wit vest en een 3/4 zwarte jas.
Ze had ook een zwarte rugzak met een rokje bij zich.
ja meid, waren ze je toch even te slim af hèquote:Eigen sites:
[url=http://www.KillThemAll!!BeforeTheyKillYou!!.Nu]www.KillThemAll!!BeforeTheyKillYou!!.Nu[/url]
Ik ben ook niet onervaren en onbekend met drugs, maar zoals haar foto's eruit zien is ze eerder straalbezopen dan super lijp, maar dat is algemeen geaccepteerd en veel minder erg natuurlijk :|quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:31 schreef covie het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn, maar als ik naar die foto's kijk is het wel wat meer dan een beetje speed wat ze (af en toe) gebruikt.
Ik heb zelf eerder ook zoveel soorten drugs geprobeerd en veel geblowd maar nooit de neiging gehad bij vreemde mannen in de auto te stappen/alleen naar huis te gaan overigens vraag ik me af wat voor vrienden je hebt als ze niet mee gaan wanneer je eruit wordt gezet, daarnaast, waarom is ze er eigenlijk uit gezet?
Ik wil ook niet zeggen dat het haar eigen schuld is ofzo, maar ik heb wel het idee dat ze zo dom is geweest om met mensen mee te gaan die ze niet eens kent. En ik denk niet naief nee.
Het zijn ook altijd dezelfde figuren he, die zulke domme opmerkingen plaatsenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde figuren hè.
Succes ermee verder, maar ik vrees het ergste.
Is eerder in het topic ook al gezegd dat dat familie isquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]
het was geen verwijt, hoor, al is het wel zo voordehandliggend dat 'voor het laatst online' niets zegt.
( zeer ongepast)quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef Viking84 het volgende:
Van haar site op Partyflock:
[..]
ja meid, waren ze je toch even te slim af hè.
damn, dat zal wel treurig zjn, hoewel het natuurlijk goed nieuws is ook vooralquote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef SHE het volgende:
Door starduSt [Gebruiker] op 04-04-2007 19:11
zoals ik zei,
ik heb in de wandelgangen gehoord dat ze bij een vriend verblijft in hilversum
en verder wil ik er niks over kwijt
ik heb me zegje gedaan en dat was het
jullie moeten zelf maar weten wat jullie ermee doen
AANGEZIEN IK CAS KEN ALS EEN MEISJE DAT OVERAL SCHIJT AAN HEEFT, ZAL HET ME OOK NIKS VERBAZEN ALS ZE ERGENS AAN HET FEESTVIEREN IS!
Nou wens ik alle dierbaren van cassandra heel veel sterkte en succes met het vinden van dr
Het is natuurlijk wel goed nieuws als dat zo is, maar dan zit ze zelf alsnog in de problemen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef milagro het volgende:
[..]
damn, dat zal wel treurig zjn, hoewel het natuurlijk goed nieuws is ook vooral
dat bedoel ik, het zou intens treurig zijn als ze dat geflikt zou hebben, maar natuurlijk niet zo treurig als er wel wat naars aan de hand is.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef covie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel goed nieuws als dat zo is, maar dan zit ze zelf alsnog in de problemen.
Denk niet dat de politie het erg op prijs stelt wanneer je een verwijning faked, en half nederland een zoektocht naar je alat beginnen.
Denk ook niet dat je omgeving (vrienden/familie) het erg op prijs stelt...![]()
* Scorpie eens isquote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
dat bedoel ik, het zou intens treurig zijn als ze dat geflikt zou hebben, maar natuurlijk niet zo treurig als er wel wat naars aan de hand is.
als je op PF leest, was ze die avond echt straal en straal bezopen "ik heb er enkele keren door d'r hoeven zien zakken" of iets van die trent, dus tja..... ms is ze wel met iemand meegegaan, zo'n meisje in die staat krijg je zo mee, ofwel omdat ze met iedereen mee wil want laveloos, ofwel onvrijwillig maar niet in staat zich te verzetten, of ze is ergens ingevallen, een kanaal of zo
laten we hopen dat ze gewoon asociaal bij een vriend hangt, en 'zoals altijd schijt hep aan iedereen' en daarom niets van zich laat horen, aso of niet, ze is toch nog maar 17, hè
Waarom ligt het aan haar??quote:Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef ElectricEye het volgende:
Niet lullig bedoel oid, maar het zijn 9vd10 keer dezelfde type meisjes die weglopen/verdwijnen en altijd liggen ze bij een "vriend/loverboy". Allemaal hebben ze niet door dat ze gruwelijk misbruikt worden door die "vriend".quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Blinky het volgende:
[..]
Wàt een ongenuanceerde opmerking, vooral omdat zij verdwenen is.
Doe es ff normaal ofzo! Of wacht met oordelen als je het hele verhaal kent...
Kan wel zo zijn, maar er zal er maar 1 bij zijn bij wie het verhaal anders in elkaar zit... die zoeken we dan maar niet want het ' zal wel zo en zo zijn...' ?quote:Niet lullig bedoel oid, maar het zijn 9vd10 keer dezelfde type meisjes die weglopen/verdwijnen en altijd liggen ze bij een "vriend/loverboy". Allemaal hebben ze niet door dat ze gruwelijk misbruikt worden door die "vriend".![]()
quote:om je volledig lam te zuipen en dan ook nog eens bij 4 vreemde mannen de auto in te stappen is helemaal kansloos.
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Blinky het volgende
Of wacht met oordelen als je het hele verhaal kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |