Die kans is 0, want als Joran dat tegen die vent had bekend, was hij al lang gearresteerd. Dan gaan ze niet meer de kans lopen dat hij onderduikt.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Tja je weet nog niet wat er zich vooraf afspeelt, verkracht íe haar? Mischien slaat hij haar wel dood.
Dat krijgen we hopelijk NU te horen
Dat is het!!!!!11quote:Op zondag 3 februari 2008 22:14 schreef supersteve het volgende:
TERING STRAKS WEET IK HET! Misschien heeft peter de vries zelf wel het lijk gevonden in zee!!
En heeft dat al die tijd verzwegen!
quote:
CNN kennenden gaan ze de stemmen moffelen en dan hoor je een slecht engelssprekende indier het nasynchroniseren.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:19 schreef Reddiablo het volgende:
focking, focking, focking, fuck
Amerika's Censoring heeft weer wat te doen
Dan blijf ik lekker hierquote:Op zondag 3 februari 2008 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen zit hier hoor Actueel: Joran van der Sloot forum
De reeks gaat snel daar
Ik kom niet in dat forumquote:Op zondag 3 februari 2008 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen zit hier hoor Actueel: Joran van der Sloot forum
De reeks gaat snel daar
Idd... Ik word er ook schijtziek van.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:23 schreef Zhenar het volgende:
Wat een bullshit met die voiceover: "Joran spreekt respectloos over Nathalee"
Laat het dan gewoon horenDe hele tijd die stemmingmakerij
Hij is over het algemeen vrij respectloosquote:Op zondag 3 februari 2008 22:23 schreef Zhenar het volgende:
Wat een bullshit met die voiceover: "Joran spreekt respectloos over Nathalee"
Laat het dan gewoon horenDe hele tijd die stemmingmakerij
Precies, stoerdoenerij. Maar wel lachen. En Joran is cutequote:Op zondag 3 februari 2008 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg de indruk dat hij heel erg stoer probeert te doen tegen die infiltrant...
Daar zou een valse bekentenis wel een gevolg van kúnnen zijn. Maar vreemd blijft het.
Dat niet echt. Wat ik nu van hem zie is het een naar ventje.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Precies, stoerdoenerij. Maar wel lachen. En Joran is cute
En onder invloed van weed/canabis.. vraag mij af hoe betrouwbaar het e.e.a. zal worden genomen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg de indruk dat hij heel erg stoer probeert te doen tegen die infiltrant...
Daar zou een valse bekentenis wel een gevolg van kúnnen zijn. Maar vreemd blijft het.
Met de mobiele phonecams van tegenwoordig kun je beter met een bivakmuts rondlopen als je boodschappen gaat doen.quote:
Zes maanden toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Hij zei al dat hij nooit een meisje zou vermoorden, dus dat kunnen we idd al doorstrepen. Meer dan een lijk gedumpt in de zee wordt het niet. Daarvoor kan hij dus nog niet eens in voorarrest worden genomen.
Heb ik ook heeeeeel erg jaquote:Op zondag 3 februari 2008 22:35 schreef gelly het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat die Joran gigantisch uit z'n nek zit te lullen ? Lijkt eerder een verhaal om stoer over te komen..
Gevangenisstraf ja. Maximaal 2 jaar geloof ik. Voorarrest kan niet en daarom is hij dus nog niet gearresteerd.quote:
Ze hadden beter die gast z'n gezicht kunnen censureren.quote:
Dat kan ook nog en daar gooit hij het zelf dus ook op nu. Ik denk dat Peter R aan het kortste eind gaat trekken. Joran kan ook geprobeerd hebben om net zo stoer te zijn als zijn 'criminele' mattie.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:35 schreef pberends het volgende:
Zou die Joran niet gewoon aan't opscheppen zijn tegen zijn "vriend" de ondernemer?
Het kijkt een beetje weg als een enge aflevering van Taxiquote:Op zondag 3 februari 2008 22:37 schreef pberends het volgende:
Weeeeeeeet je hoe stoerrrrrrrrr die chauffeur is! fokking!
Op Aruba zal hij warmer worden onthaald hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 22:37 schreef Devrim_ het volgende:
Hij gaat flink in z'n reet gepakt worden als hij in NL verblijft
Volgens mij praat hij gewoon de waarheid, met z'n schadevergoeding gelulquote:Op zondag 3 februari 2008 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog en daar gooit hij het zelf dus ook op nu. Ik denk dat Peter R aan het kortste eind gaat trekken. Joran kan ook geprobeerd hebben om net zo stoer te zijn als zijn 'criminele' mattie.
ditto!quote:Op zondag 3 februari 2008 22:35 schreef gelly het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat die Joran gigantisch uit z'n nek zit te lullen ? Lijkt eerder een verhaal om stoer over te komen..
Dito.... het lijkt oprecht.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef milagro het volgende:
wat mij betreft is dit geen verzonnen verhaal, hij meent wat hij zegt.
dit lijkt totaal niet op opscheppen, dat lokt die Anti ook niet uit, hij leeft met Joran mee, en Joran grijpt dat aan om te spuien.
zo ervaar ik het althans.
Dat kan ook. Feit is dat de meningen aardig verdeeld zijn en niemand dus met zekerheid kan zeggen dat hij de waarheid zit te vertellen of keihard zit te liegen om net zo stoer te zijn als zijn 'mattie'.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef soepp het volgende:
[..]
Volgens mij praat hij gewoon de waarheid, met z'n schadevergoeding gelul
We weten totaal niet wat die Patrick met joran gedeeld heeft.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef milagro het volgende:
wat mij betreft is dit geen verzonnen verhaal, hij meent wat hij zegt.
dit lijkt totaal niet op opscheppen, dat lokt die Anti ook niet uit, hij leeft met Joran mee, en Joran grijpt dat aan om te spuien.
zo ervaar ik het althans.
Denkt dat hij zo zn reputatie alvast een beetje kan opbouwenquote:Op zondag 3 februari 2008 22:41 schreef Roi het volgende:
Pfff bullshit dat Joran dit verzint om stoer te zijn. Kijk hoe opgelucht hij is dat hij eindelijk wat kan zeggen.
En waarom zou hij stoer doen, die bussines komt er toch al.
nee, maar dat wisten we al.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is wel een betekenis maar zal hem geen lange straf opleveren.
Ik zou eens naar Las Vegas gaan als ik hem wasquote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef milagro het volgende:
en Joran kan het voor de rest ook wel schudden, ook al krijgt hij geen gevangenisstraf.
Omdat hij zich nog lang niet kan meten met zijn 'mattie' en hem zodoende wel toffe verhalen moet vertellen dat hij slim is; zijn mond kan houden.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:41 schreef Roi het volgende:
En waarom zou hij stoer doen, die bussines komt er toch al.
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar dat wisten we al.
iig weet de moeder nu wat er met haar dochter gebeurd is.
en Joran kan het voor de rest ook wel schudden, ook al krijgt hij geen gevangenisstraf.
Als ik hier de reacties lees over hoe geil homo's op fok die Joran vinden, dan mogen ze hem als gigolo wel kapot gebruiken. Giegel_hoquote:en Joran kan het voor de rest ook wel schudden, ook al krijgt hij geen gevangenisstraf.
Z'n leven is wel voorbij ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef milagro het volgende:
nee, maar dat wisten we al.
iig weet de moeder nu wat er met haar dochter gebeurd is.
Zo zie ik het ook. Het is niet echt duidelijk. Zal moeilijk worden hem hier op te veroordelen, als hij de bekentenis(sen) inmiddels weer heeft ingetrokken en afgedaan heeft als stoerdoenerij.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef Samson het volgende:
Volgens mij is het gewoon stoer gelul in die auto. Die Joran weet heel goed waar ie mee bezig is, en de gesprekken kloppen op een of andere manier gewoon niet. Die Joran heeft helemaal niet zo'n stoere achtergrond en de toon die die tegen Patrick aanslaat is gewoon gemaakt. Dus dat stoere verhaal waarschijnlijk ook. Ik zie nog geen enkel echt bewijs in wat ik tot nu toe gezien heb
ja maar Ik ben geen primal suspect in een moordzaak, hèquote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
We weten totaal niet wat die Patrick met joran gedeeld heeft.
Als jij en ik praten over voetballen tijdens het smoken en ik vertel jou hoe vet ik in de kruising gescoord heb met een driedubbele loop omhaal, dan ga jij daar overheen met een kopbal doormiddel van een afgehakt hoofd van een cheerleader.
wat weet jij dan van zijn achtergrond?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef Samson het volgende:
Volgens mij is het gewoon stoer gelul in die auto. Die Joran weet heel goed waar ie mee bezig is, en de gesprekken kloppen op een of andere manier gewoon niet. Die Joran heeft helemaal niet zo'n stoere achtergrond en de toon die die tegen Patrick aanslaat is gewoon gemaakt. Dus dat stoere verhaal waarschijnlijk ook. Ik zie nog geen enkel echt bewijs in wat ik tot nu toe gezien heb
Ja maar dan vertel je het niet terwijl je zenuwachtig opzij kijkt. We weten al dat Joran goed kan liegen, waarom zou hij nu dan opeens zo onzeker overkomen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
We weten totaal niet wat die Patrick met joran gedeeld heeft.
Als jij en ik praten over voetballen tijdens het smoken en ik vertel jou hoe vet ik in de kruising gescoord heb met een driedubbele loop omhaal, dan ga jij daar overheen met een kopbal doormiddel van een afgehakt hoofd van een cheerleader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |