Die kans is 0, want als Joran dat tegen die vent had bekend, was hij al lang gearresteerd. Dan gaan ze niet meer de kans lopen dat hij onderduikt.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:14 schreef Roi het volgende:
[..]
Tja je weet nog niet wat er zich vooraf afspeelt, verkracht íe haar? Mischien slaat hij haar wel dood.
Dat krijgen we hopelijk NU te horen
Dat is het!!!!!11quote:Op zondag 3 februari 2008 22:14 schreef supersteve het volgende:
TERING STRAKS WEET IK HET! Misschien heeft peter de vries zelf wel het lijk gevonden in zee!!
En heeft dat al die tijd verzwegen!
quote:
CNN kennenden gaan ze de stemmen moffelen en dan hoor je een slecht engelssprekende indier het nasynchroniseren.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:19 schreef Reddiablo het volgende:
focking, focking, focking, fuck
Amerika's Censoring heeft weer wat te doen
Dan blijf ik lekker hierquote:Op zondag 3 februari 2008 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen zit hier hoor Actueel: Joran van der Sloot forum
De reeks gaat snel daar
Ik kom niet in dat forumquote:Op zondag 3 februari 2008 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen zit hier hoor Actueel: Joran van der Sloot forum
De reeks gaat snel daar
Idd... Ik word er ook schijtziek van.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:23 schreef Zhenar het volgende:
Wat een bullshit met die voiceover: "Joran spreekt respectloos over Nathalee"
Laat het dan gewoon horenDe hele tijd die stemmingmakerij
Hij is over het algemeen vrij respectloosquote:Op zondag 3 februari 2008 22:23 schreef Zhenar het volgende:
Wat een bullshit met die voiceover: "Joran spreekt respectloos over Nathalee"
Laat het dan gewoon horenDe hele tijd die stemmingmakerij
Precies, stoerdoenerij. Maar wel lachen. En Joran is cutequote:Op zondag 3 februari 2008 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg de indruk dat hij heel erg stoer probeert te doen tegen die infiltrant...
Daar zou een valse bekentenis wel een gevolg van kúnnen zijn. Maar vreemd blijft het.
Dat niet echt. Wat ik nu van hem zie is het een naar ventje.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Precies, stoerdoenerij. Maar wel lachen. En Joran is cute
En onder invloed van weed/canabis.. vraag mij af hoe betrouwbaar het e.e.a. zal worden genomen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg de indruk dat hij heel erg stoer probeert te doen tegen die infiltrant...
Daar zou een valse bekentenis wel een gevolg van kúnnen zijn. Maar vreemd blijft het.
Met de mobiele phonecams van tegenwoordig kun je beter met een bivakmuts rondlopen als je boodschappen gaat doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |