Ga lekker trekken op Gomes ofzo oprotten hierquote:Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Heitinga zit er defensief vaak naast..
Toch maf dat jullie hem beschouwen als een held,
Grappenmakerquote:Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Heitinga wordt met de dag beter, jammer dat hij in de zomer zal vertrekken.
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is wel een beetje armoedig uitlachen want we gaan elkaar in de play-offs vast weer zien.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Aaaaaah, de bedrijfsf'noorder komt net binnen.
Arme jongen.
Ik mag hem zometeen ontmoeten (onze feyenoorder) , heb speciaal gezegd dat ze mij mogen bellen al gaat hij pauze houdenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Aaaaaah, de bedrijfsf'noorder komt net binnen.
Arme jongen.
De titel geloof ik al weken niet meer in, veels te wisselvallig.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Chadi het volgende:
En dan kijk je naar de lijst en denk je weer play offs
Ik zie PSV wel klop rijgen .. alleen het probleem is dat wij meer punten gaan laten liggenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De titel geloof ik al weken niet meer in, veels te wisselvallig.
En dan maakt 2 of 5 ook geen moer meer uit, dus de rest van de competitie is voor spek en bonen bijna, of PSV moet 2 keer achterelkeer klop krijgen terwijl wij winnen, dan kan het nog. En ik zie H'veen nog wel winnen van PSV... maar verder is ons programma veel zwaarder.
Effe je standaard icoon weg doen en dan ttp://xs124.xs.to/xs124/08061/avatarjohnnyjuicht464.gif nbeerzetten bij je avatarquote:Op maandag 4 februari 2008 11:32 schreef BonJovi het volgende:
Houniet of iemand anders kan je dat plaatje van Johnny bij mijn huidige avatar zetten, alvast bedankt.
Spijt me.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:53 schreef Rumille het volgende:
[..]Moest je dat nou weer omhoog brengen?
Sjonnie
Volgens mij bedoeld hij, dat dat juichen van Johnny achter zijn huidige avater geshopt wordt.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Effe je standaard icoon weg doen en dan ttp://xs124.xs.to/xs124/08061/avatarjohnnyjuicht464.gif nbeerzetten bij je avatar
preciesquote:Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij, dat dat juichen van Johnny achter zijn huidige avater geshopt wordt.
Vetquote:Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Effe je standaard icoon weg doen en dan ttp://xs124.xs.to/xs124/08061/avatarjohnnyjuicht464.gif nbeerzetten bij je avatar
quote:Steward aan hartbewaking na brand in vak 409 Amsterdam Arena
Amsterdam ArenaTijdens de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord ontstond er tot twee keer toe brand op de tribune van vak 409. Door de rookontwikkeling raakten twee stewards gewond.
Eén steward moest naar de EHBO afgevoerd worden, terwijl de ander naar het AMC-ziekenhuis moest en nu aan de hartbewaking ligt.
Ajax heeft al maatregelen aangekondigd, terwijl tijdens de match een groep van de F-Side naar Vak 409 wilde gaan om maatregelen te nemen.
Ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft niemand een gifje van die sliding van Vertonghen op hofs?
Dat van heb ik ook gehoord. Weet niet wat er van waar is. Dat die jongens van Zuid naar ons wilden komen is onzin. Jongens die ik gesproken heb, vonden het allemaal erg vet haha.quote:
Onzin op zuid hadden ze het te druk met die velletjes aansteken, die pop neuken en met elkaar te vechtenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat van heb ik ook gehoord. Weet niet wat er van waar is. Dat die jongens van Zuid naar ons wilden komen is onzin. Jongens die ik gesproken heb, vonden het allemaal erg vet haha.
Stukje komt zeker van Highlow? Jaques met ze grote neus
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:32 schreef BonJovi het volgende:
Houniet of iemand anders kan je dat plaatje van Johnny bij mijn huidige avatar zetten, alvast bedankt.
Mij ook please?quote:
Ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:08 schreef Damzkieee het volgende:
Wat stond er eigenlijk in de hens? Paar stoeltjes?
De volgende mag een PM sturen, want hier is het topic eigenlijk niet voorquote:Op maandag 4 februari 2008 12:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Mij ook please?
En dan in plaats van Suarez deze:
http://www.elsevier.nl/artimg/200708/huntelaar.jpg
Alvast grote dank
Heldquote:Op maandag 4 februari 2008 12:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
De volgende mag een PM sturen, want hier is het topic eigenlijk niet voor.
[ afbeelding ]
Terechtquote:Op maandag 4 februari 2008 12:46 schreef Wooldoor het volgende:
Haha na gister is hij gelijk geselecteerd voor het Zweedse elftal ook.
quote:Gabri wil weer schitteren in Europa
Amsterdam, 04 feb 2008
Gabri is als de backpacker die zijn baan opzegt om meer van de wereld te zien, met dien verstande dat hij nooit verder is gekomen dan zijn eerste bestemming. Daarvoor bevalt Amsterdam hem te goed.
Een lichte lunch in plaats van een uitgebreide warme maaltijd tussen de middag, winkels die de hele dag open zijn en niet halverwege hun deuren sluiten voor een urenlange siësta, mensen die vooral naar oplossingen zoeken en niet slechts de problemen constateren. Het zijn facetten van Nederland die hem goed bevallen, zegt Gabri, terwijl gure januariregen tegen de ruiten van de Amsterdam ArenA slaat. Ach ja, dat klimaat. Hij neemt het op de koop toe.
Met enige tegenzin begint de Spaanse middenvelder nog eens aan het verhaal dat hij al vaker vertelde. Over hoe het verlangen om zijn horizon te verbreden al langer sluimerend aanwezig was, gewoon uit een fundamenteel soort nieuwsgierigheid. En dat zijn plannen om er op uit te trekken pas echt concreet werden na een periode vol ingrijpend blessureleed en het daarmee samenhangende besef dat speeltijd bij ‘zijn’ FC Barcelona steeds onwaarschijnlijker werd.
Henk ten Cate kende zijn gevoelens. De twee kweekten een vertrouwensband tijdens Gabri’s revalidatieproces, toen hij van de zijlijn moest toezien hoe Barça na jaren van sportieve tegenvallers eindelijk weer hoofdprijzen veroverde. Toen de trainer na drie seizoenen Catalonië verruilde voor Nederland, bood hij zijn protégé de kans op een frisse start in een onbekende omgeving. Vooral daarom hapte Gabri toe. Niet omdat Ten Cate het hem vroeg en niet omdat het Ajax was, maar omdat hij nieuwe indrukken wilde opdoen en zijn blikveld wilde verruimen. ,,Natuurlijk speelde het mee dat Henk hier naartoe ging en dat Ajax een aansprekende club is, met een mooie geschiedenis en goede sportieve doelen. Maar het was voor mij gewoon het moment om een stap te zetten. Mijn contract bij Barcelona liep af en ik wilde graag een tijdje in een ander land wonen."
Hij maakte de reis naar Nederland samen met vriend en landgenoot Roger García Junyent, de sierlijke middenvelder die gedwongen door chronische blessures alweer terug is naar zijn vaderland. Gabri: ,,Het was fijn om iemand in de buurt te hebben die je blind vertrouwt en met wie je over dingen van thuis kunt kletsen. Roger was op die manier een grote steun voor mij en andersom gold dat net zo. Het is zonde dat hij moest stoppen. Hij was toen pas 30 jaar. We hebben nog geregeld contact. Het gaat goed met hem, al heeft hij het er best moeilijk mee dat hij geen voetballer meer is. Logisch."
En ook de trainer met wie hij zo’n goede band had, is al niet meer bij Ajax. Henk ten Cate ging aan het begin van dit seizoen in op een aanbod van Chelsea. ,,Het is nooit leuk als een goed mens weggaat, maar je kunt alleen maar accepteren dat het zo loopt", verwoordt Gabri de situatie. ,,Henk kreeg een heel mooie kans en die heeft hij gegrepen, daar kan ik helemaal inkomen. Het is niet goed of slecht voor mij dat hij hier niet meer is. Oké, hij sprak de taal en kon mij dus helpen door dingen uit te leggen in het Spaans. Niet alleen voetbalzaken, maar ook over de cultuur en de mentaliteit van de Nederlanders. Nu hebben we met Adrie een andere trainer. Dan is het aan mij als voetballer om ook zijn vertrouwen te winnen."
Na anderhalf seizoen als Ajacied moet Gabri schamper lachen als het gaat over het hardnekkige idee dat de voetbalvelden nergens beter zijn dan in Nederland. Ook in Spanje denken ze er zo over, getuige de vele clubs die hun een deel van hun seizoensvoorbereiding in deze contreien afwerken. Maar dat is in augustus, als het gras net is opgeleefd, profiterend van een voetballoze periode en de groeizame combinatie van lenteregens en zomerzon.
Gabri heeft inmiddels een evenwichtiger beeld. Nog nooit had de Spanjaard op een veld gespeeld zoals hij dat onlangs in Nijmegen aantrof: meer modder dan gras, meer hobbels dan vlakke stukken. En neem de half ontdooide toendra waarop Ajax een paar weken eerder de strijd met Excelsior verloor. De middenvelder spreekt er nog steeds vol verbazing over. ,,Het lijkt wel alsof alle velden in Nederland er rond deze tijd dramatisch aan toe zijn. Natuurlijk hebben alle ploegen daar last van, dus in die zin maakt het niet uit. Maar een ploeg die gewend is om te vechten kan makkelijker met deze zware omstandigheden omgaan dan een ploeg als Ajax, die vaak de bovenliggende partij is en altijd probeert voetballend het verschil te maken, via combinaties en positiespel. Gezien die speelwijze zijn wij in het nadeel."
Dat gegeven draagt Gabri hoogstens aan als verklaring voor de matige resultaten van de laatste weken, zeker niet als excuus. ,,We moeten ons beter wapenen en er beducht op zijn dat tegenstanders tegen ons extra gemotiveerd in het veld staan. Zeker nu we zo slecht presteren in uitwedstrijden. Iedereen weet dat er tegen ons iets te halen valt."
Dat Ajax nogal wat punten verspeelde, hoeft geen grote gevolgen te hebben, meent de 28-jarige Catalaan. Omdat ook PSV en Feyenoord de voorbije weken ook een matige indruk achterlieten, is het perspectief op de eerste landstitel sinds 2004 nog niet vertroebeld. Daarbij: ,,Vorig seizoen ging het na de winterstop ook steeds beter. Dat is logisch als je kijkt naar de omstandigheden. Dit jaar kwamen er weer vijf, zes nieuwe spelers en stond er al snel een nieuwe trainer voor de groep. Dan duurt het even voordat je een uitgebalanceerd team hebt staan, zeker als er nogal wat jongens wegvallen door blessures."
Nu de ziekenboeg langzaamaan leegstroomt en spelers als Thomas Vermaelen weer van waarde kunnen zijn voor het team, ziet Gabri de komende periode met vertrouwen tegemoet. ,,Op zich is er nu wel een goede balans in het elftal, met Edgar en Kenneth Perez erbij. Maar je moet bepaalde spelers ook niet belangrijker maken dan ze zijn. Dat het minder ging, had vele oorzaken en er is dus ook geen eenvoudige oplossing waarmee alles meteen beter gaat. Iedereen zal hard moeten werken op de training, dat zal altijd een eerste vereiste zijn."
Dat moet uitmonden in de door Ajax zo fel begeerde landstitel, de eerste sinds 2004. Mocht het zo ver komen, dan kan Gabri in zijn derde contractjaar eindelijk weer spelen in de schijnwerpers van de Champions League, het prestigieuze podium waarop hij met FC Barcelona al talloze memorabele avonden beleefde. ,,Ik wil graag met Ajax Europa in, daar is nog weinig van terecht gekomen", bekent de voetballer in wiens contract een optie voor nog twee seizoenen is opgenomen. ,,Ik blijf hier zeker nog even."
Denk niet dat het ontbreken van Ajax in de belangrijkste Europese bekerstrijd ervoor heeft gezorgd dat hij in zijn vaderland vergeten is, zegt Gabri. ,,Canal+ zendt in Spanje ook de wedstrijden van de Nederlandse topclubs uit, eentje op zaterdagavond en eentje op zondag. De aandacht is eigenlijk alleen maar gegroeid sinds er hier een aantal Spanjaarden speelt. Daarbij heeft de club nog steeds een goede naam in heel Europa. Ajax levert altijd goede spelers af voor de absolute top, ook die in Spanje. Dat dwingt respect af. Ik denk dat de meeste mensen ons wel zullen missen op het Europese podium."
je staat je goede spelers af telkens waardoor je geen tijd krijgt om een goed team neer te zetten.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:51 schreef Rumille het volgende:
Had het al gelezen net.
Op zich is het raar dat Ajax niet presteert, maar nog steeds topspelers aflevert (Sneijder, van der Vaart, straks Huntelaar + Heitinga, Zlatan etc).
Jammer dat ze zo duur zijn (als je een grote wilt), anders had ik er ook wel 2 besteld.quote:
In een niet draaiend team kunnen sommigen er makkelijker bovenuit steken.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:51 schreef Rumille het volgende:
Had het al gelezen net.
Op zich is het raar dat Ajax niet presteert, maar nog steeds topspelers aflevert (Sneijder, van der Vaart, straks Huntelaar + Heitinga, Zlatan etc).
http://orangepictures.nl/quote:Op maandag 4 februari 2008 13:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hoeveel kosten die foto's van sjonnie dan? en waar?
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft iemand een foto van dat Cantona achtige juichen van Hunter bij de 3-0?
Dacht ik ook aan maar het viel wel mee, jammer dat hij z'n handen omhoog stakquote:Op maandag 4 februari 2008 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft iemand een foto van dat Cantona achtige juichen van Hunter bij de 3-0?
Ernstig hequote:Op maandag 4 februari 2008 13:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tering wat een prijzen zeg..
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Onzin op zuid hadden ze het te druk met die velletjes aansteken, die pop neuken en met elkaar te vechten
Als je hier niet had gewonnen kon je het helemaal wel vergeten, zou het niet nutteloos willen noemen.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en het had meer moeten zijn tegen Vitesse en PSV, nu is het een fijne maar toch vrij nutteloze overwinning helaas.
Truequote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je hier niet had gewonnen kon je het helemaal wel vergeten, zou het niet nutteloos willen noemen.
Inderdaad. Winnen van hunnie is nooit nutteloos. En ik heb nog steeds vertrouwen in het kampioenschap.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je hier niet had gewonnen kon je het helemaal wel vergeten, zou het niet nutteloos willen noemen.
Ach, vooraf tekent IEDEREEN voor een 3-0. Zelf ben ik in elk geval tevreden!quote:
Laat maar komenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
Hij komt gewoon als TD naar Amsterdam.
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
Russische coaches wekken ergernis Hiddink
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 4 februari om 14:12
Hij trok naar Rusland om het Russische voetbal verder te helpen, maar Guus Hiddink krijgt maar weinig medewerking van de Russische clubcoaches. De trainers houden hun internationals zoveel mogelijk bij de club, terwijl Hiddink juist meer tijd wil doorbrengen met het nationale elftal. De Achterhoeker baalt.
Tegenover het ANP liet Hiddink zijn ergernis blijken. De Nederlander leeft in onmin met Stanislav Tsjertsjesov (Spartak Moskou), die weigerde om twee van zijn spelers vrij te geven voor het trainingskamp van Rusland in Turkije. "Ik ben teleurgesteld'', zei Hiddink. "Toen we onze plannen voor het trainingskamp bekendmaakten, gingen alle clubs akkoord. Nu komen ze daarop terug, dat is niet eerlijk.''
Hiddink meent dat de clubcoaches de voorbereiding van Rusland op het EK dwarsbomen. "Ik mis respect naar de nationale ploeg", aldus Hiddink. "We werken er met elkaar hard aan om straks de strijd aan te gaan met de Europese topploegen. We kunnen daarbij geen tegenwerking gebruiken.''
Nu snap ik waarom ie nog niet bijgetekend heeft.
Hij komt gewoon als TD naar Amsterdam.
quote:Gregory van der Wiel was ook van de partij maandagochtend, maar de jonge verdediger trainde niet mee met de groep. Hij is nog altijd herstellende van zijn knieblessure en hield het bij een rustige looptraining. Terwijl Van der Wiel zijn rondjes liep, werkten zijn ploeggenoten een fanatieke partij vier tegen vier af op grote doelen.
quote:
Zou echt fijn zijn als alle CV's weer fit zijn. Je merkt het al nu met Silva-Sjonny-Thomas-Jan dat het een stuk beter is. Mja ik vraag me af hoelang Thomas fit blijft. Die jongen krijgt me toch veel beuken in een wedstrijd.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zou echt fijn zijn als alle CV's weer fit zijn. Je merkt het al nu met Silva-Sjonny-Thomas-Jan dat het een stuk beter is. Mja ik vraag me af hoelang Thomas fit blijft. Die jongen krijgt me toch veel beuken in een wedstrijd.
Haha iddquote:Op maandag 4 februari 2008 15:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen ik het las moest ik er haast al om lachen
Jacques moet je nooit serieus nemen.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen ik het las moest ik er haast al om lachen
Lekker klappen na een goal jewaitedquote:Op maandag 4 februari 2008 15:38 schreef PyTh het volgende:
O. was weer enkele keren prominent in beeld gisteren
Suarez moet sowieso in de basis. Daarnaast heb ik het liefts Leo (als die fit is). Dan kan Rommedahl altijd nog in de 70ste minuut erin komen.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Magoed.. Kennedy is dus een ramp.. dat is duidelijk..
Voorhoede met Rommedahl en Leo op de vleugels??
Suarez wil ik ook in de basis, maar dan moet hij wel constanter gaan worden. Zoals hij gisteren speelde was het niet meer dan terecht dat hij gewisseld werd.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Suarez moet sowieso in de basis. Daarnaast heb ik het liefts Leo (als die fit is). Dan kan Rommedahl altijd nog in de 70ste minuut erin komen.
Het zit er gewoon niet in, die man is het voorbeeld van de broodvoetballer.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
Luque moet eens wat meer speelminuten krijgen, zo kan hij zich toch niet profileren?
Ach ach, die jongen mocht 2 x een kwartier invallen, toen beide wedstrijden al gespeeld waren, erg makkelijk daarover te oordelen.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zit er gewoon niet in, die man is het voorbeeld van de broodvoetballer.
Die kan je alleen gebruiken om bij een 4-0 voorsprong iemand rust te gunnen oid. Vechten zal ie nooit en te nimmer....
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:40 schreef toma het volgende:
Jezus; wat gruwlijk irritant dat iedereen ineens dezelfde avatar heeft
Heeft hij vorige week zondag nog gedaan.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:17 schreef Ordinair het volgende:
Gaat Suarez ook nog eens scoren?
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ga lekker trekken op Gomes ofzo oprotten hier
En de afgelopen week heeft hij 100% kansen gehad.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft hij vorige week zondag nog gedaan.
Bullshit argument, Huntelaar is ook een broodvoetballer en Heitinga ook. Luque gaf aan dat hij catalaans is en daarom een zwak voor Ajax heeft, na een kutperiode in Engeland kreeg hij de kans om bij Ajax aan de bak te gaan en dat deed hij (mede voor dat belachelijke salaris) om het voetbal in Amsterdam (dus niet in Rotterdam op vraag van Makaay) en om zichzelf.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zit er gewoon niet in, die man is het voorbeeld van de broodvoetballer.
Die kan je alleen gebruiken om bij een 4-0 voorsprong iemand rust te gunnen oid. Vechten zal ie nooit en te nimmer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Kennedy mag wat mij betreft de komende weken als ballenjongen aan de zijlijn gaan staan. Kijken of hij het leuk vind om kutpasses en kutcorners te moeten gaan halen iedere keer.wat moet je daar ook manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:18 schreef Aanvoerder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carnaval
![]()
wat heeft carnaval nou met voetbal of psv te maken?quote:Op maandag 4 februari 2008 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Carnaval en Ajax.
Das net als Ajax fan zijn en voor PSV juichen....
Allebei niet om aan te zien.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:28 schreef toma het volgende:
[..]
wat heeft carnaval nou met voetbal of psv te maken?
Ik zag gister nogeen paar gasten verkleed rondlopen rondom de ArenAquote:Op maandag 4 februari 2008 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Carnaval en Ajax.
Das net als Ajax fan zijn en voor PSV juichen....
Nee klopt, maar vooral door deze kut invalbeurtjes valt dat natuurlijk op, in het ten Cate tijdperk merkte iedereen toch wel een opleving van Luque op, het zelfvertrouwen begon te groeien en hij is toch een speler die Huntelaar goed weet te vinden wat heel belangrijk is in het Ajax systeem. Verder oogt hij fysiek beter dan alcoholist kennedy en justin rommedahl en zijn techniek is ook om van te smullen!quote:Op maandag 4 februari 2008 17:18 schreef HeatWave het volgende:
We verschillen weer eens van mening, what else is new?
Ik vind hem altijd zo plichtmatig een beetje rondhobbelen als ie meespeelt, totaal geen felheid niets....
Maar goed, we zullen zien wederom.
Roda was gisteren een drama.. pas toen de krachten bij Groningen weg begonnen te vloeien kregen ze kansjes, maar verder..quote:Op maandag 4 februari 2008 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
Roda uit, altijd lastig. Als we punten verspelen, is het definitief gedaan in mijn optiek.
Heb ik dat ook dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ondanks dat ik dit seizoen geen EU uitwedstrijd heb bezocht toch volgend seizoen nog mijn EU kaart
http://www.ajax.nl/upload(...)_EU-rechten_0708.xlsquote:
Thnx, zal wel ff kijken, ben alleen Kopenhagen geweest dus zal wel nietquote:Op maandag 4 februari 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/upload(...)_EU-rechten_0708.xls
Moet je daar even kijken of je seizoenkaart nummer er tussen staat. Je moet volgens mij vorig seizoen minstens 2 EUuitwedstrijden hebben bezocht.
Ik sta er weer bij!quote:Op maandag 4 februari 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/upload(...)_EU-rechten_0708.xls
Moet je daar even kijken of je seizoenkaart nummer er tussen staat. Je moet volgens mij vorig seizoen minstens 2 EUuitwedstrijden hebben bezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |