abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56517983
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:21 schreef RayMania het volgende:
Voor de liefhebber.

[ afbeelding ]
Limiet is 100kb
pi_56518044
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:21 schreef RayMania het volgende:
Voor de liefhebber.

[ afbeelding ]
Thanks
pi_56518110
Heitinga zit er defensief vaak naast..

Toch maf dat jullie hem beschouwen als een held,
pi_56518350
quote:
Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:

Ga lekker trekken op Gomes ofzo oprotten hier
AFC AJAX
pi_56519946
quote:

Grappenmaker Bedoel je niet toevallig Salcido, of Marcellis? Of Kromkamp?
  maandag 4 februari 2008 @ 08:32:48 #156
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56519983
Heitinga wordt met de dag beter, jammer dat hij in de zomer zal vertrekken.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56520168
quote:
Op maandag 4 februari 2008 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Heitinga wordt met de dag beter, jammer dat hij in de zomer zal vertrekken.
Moest je dat nou weer omhoog brengen?

Sjonnie
  maandag 4 februari 2008 @ 08:58:40 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56520207
quote:

.

Heitinga is de enige Ajacied die de afgelopen maand elke wedstrijd een voldoende kreeg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56520667
dat uivak dat de 85e minuut al leegliep whahahaha heerlijk gewoon en die er nog zaten maakte ook nog allemaal gebaren naar de spelers dat ze moesten oprotten toen ze publiek kwamen bedanken.Geen idee waarvoor ze het publiek eigenlijk kwamen bedanken heb ze namelijk niet gehoord dacht dat zij altijd zo hard zongen enzo
pi_56520731
Maar als ze even hun best deden kwamen ze wel boven jullie uit..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56521089
quote:

pi_56521100
Leuk.. allemaal dezelfde sjonnie icoon
pi_56521919
Heitinga was echt super gisteren Gabri
  maandag 4 februari 2008 @ 10:56:00 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56521954
Aaaaaah, de bedrijfsf'noorder komt net binnen .

Arme jongen .
Get woke, go broke!
pi_56522001
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:56 schreef HeatWave het volgende:

Arme jongen .
Het is wel een beetje armoedig uitlachen want we gaan elkaar in de play-offs vast weer zien.
pi_56522053
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:56 schreef HeatWave het volgende:

Arme jongen .
Ik mag hem zometeen ontmoeten (onze feyenoorder) , heb speciaal gezegd dat ze mij mogen bellen al gaat hij pauze houden
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 4 februari 2008 @ 11:16:04 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56522363
Ja, ik was ook niet mijn normale etterige zelf na een overwinning .

Er zat ook maar weinig glans aan natuurlijk, omdat we zelf gelijkspeelden en verloren en f'noord nauwelijks tegenstand bood..

Maar toch .
Get woke, go broke!
pi_56522506
En dan kijk je naar de lijst en denk je weer play offs
  maandag 4 februari 2008 @ 11:27:55 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56522595
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Chadi het volgende:
En dan kijk je naar de lijst en denk je weer play offs
De titel geloof ik al weken niet meer in, veels te wisselvallig.

En dan maakt 2 of 5 ook geen moer meer uit, dus de rest van de competitie is voor spek en bonen bijna, of PSV moet 2 keer achterelkeer klop krijgen terwijl wij winnen, dan kan het nog. En ik zie H'veen nog wel winnen van PSV... maar verder is ons programma veel zwaarder.
Get woke, go broke!
pi_56522678
Houniet of iemand anders kan je dat plaatje van Johnny bij mijn huidige avatar zetten, alvast bedankt.
AFC AJAX
pi_56522687
Kampioenschap is vergeven wat mij betreft. Laten we maar proberen om alvast een raamwerk voor het elftal van volgend jaar op te gaan zetten en die play-offs voor de derde keer te winnen
pi_56522727
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De titel geloof ik al weken niet meer in, veels te wisselvallig.

En dan maakt 2 of 5 ook geen moer meer uit, dus de rest van de competitie is voor spek en bonen bijna, of PSV moet 2 keer achterelkeer klop krijgen terwijl wij winnen, dan kan het nog. En ik zie H'veen nog wel winnen van PSV... maar verder is ons programma veel zwaarder.
Ik zie PSV wel klop rijgen .. alleen het probleem is dat wij meer punten gaan laten liggen
pi_56522739
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:32 schreef BonJovi het volgende:
Houniet of iemand anders kan je dat plaatje van Johnny bij mijn huidige avatar zetten, alvast bedankt.
Effe je standaard icoon weg doen en dan ttp://xs124.xs.to/xs124/08061/avatarjohnnyjuicht464.gif nbeerzetten bij je avatar
pi_56522745
We love sundays! U2?
  maandag 4 februari 2008 @ 11:36:25 #175
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56522763
quote:
Op maandag 4 februari 2008 08:53 schreef Rumille het volgende:

[..]

Moest je dat nou weer omhoog brengen?

Sjonnie
Spijt me.
De nadruk lag wel meer op het feit dat hij met de dag beter wordt.
29.10 Novastar HMH
pi_56522793
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Effe je standaard icoon weg doen en dan ttp://xs124.xs.to/xs124/08061/avatarjohnnyjuicht464.gif nbeerzetten bij je avatar
Volgens mij bedoeld hij, dat dat juichen van Johnny achter zijn huidige avater geshopt wordt.
pi_56522835
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Volgens mij bedoeld hij, dat dat juichen van Johnny achter zijn huidige avater geshopt wordt.
precies
AFC AJAX
pi_56522842
Heitinga
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_56522850
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Vet
  maandag 4 februari 2008 @ 11:44:35 #180
51286 w00h00
Digital man!
pi_56522911
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:32 schreef Houniet het volgende:
Die ga ik bestellen .
Bestel hem meteen ff voor mij !
pi_56522919
Heeft niemand een gifje van die sliding van Vertonghen op hofs?
  maandag 4 februari 2008 @ 11:45:52 #182
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56522931
quote:
Steward aan hartbewaking na brand in vak 409 Amsterdam Arena

Amsterdam ArenaTijdens de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord ontstond er tot twee keer toe brand op de tribune van vak 409. Door de rookontwikkeling raakten twee stewards gewond.

Eén steward moest naar de EHBO afgevoerd worden, terwijl de ander naar het AMC-ziekenhuis moest en nu aan de hartbewaking ligt.

Ajax heeft al maatregelen aangekondigd, terwijl tijdens de match een groep van de F-Side naar Vak 409 wilde gaan om maatregelen te nemen.
.
-
pi_56522964
Onzin.
pi_56522965
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft niemand een gifje van die sliding van Vertonghen op hofs?
Ik niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 4 februari 2008 @ 11:47:37 #185
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_56522967
Vertonghen op linksback..!!!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_56522971
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
en dat geloof je?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56523062
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:47 schreef Noshiba het volgende:

[..]

en dat geloof je?
Dat van heb ik ook gehoord. Weet niet wat er van waar is. Dat die jongens van Zuid naar ons wilden komen is onzin. Jongens die ik gesproken heb, vonden het allemaal erg vet haha.

Stukje komt zeker van Highlow? Jaques met ze grote neus
pi_56523073
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:47 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik niet.
Zonde, ik hoopte toch eigenlijk op jou
pi_56523117
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat van heb ik ook gehoord. Weet niet wat er van waar is. Dat die jongens van Zuid naar ons wilden komen is onzin. Jongens die ik gesproken heb, vonden het allemaal erg vet haha.

Stukje komt zeker van Highlow? Jaques met ze grote neus
Onzin op zuid hadden ze het te druk met die velletjes aansteken, die pop neuken en met elkaar te vechten

jaques moet inderdaad effe z'n moment of fame effe terughalen en verbeteren
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 4 februari 2008 @ 12:03:52 #190
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56523259
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:32 schreef BonJovi het volgende:

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 4 februari 2008 @ 12:08:03 #191
51286 w00h00
Digital man!
pi_56523344
Op Ajax Netwerk staat een mooie column over onze held.

Klik
  maandag 4 februari 2008 @ 12:08:20 #192
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56523352
Wat stond er eigenlijk in de hens? Paar stoeltjes?
29.10 Novastar HMH
pi_56523384
Thanks houniet held
AFC AJAX
pi_56523385
Dat we 8 punten achter PSV liggen, is eigenlijk de schuld van de politie.
Hadden we de wedstrijd tegen PSV gewoon op de geplande datum kunnen spelen, hadden we meer kans gehad om te winnen.
pi_56523401
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:03 schreef Houniet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mij ook please?

En dan in plaats van Suarez deze:
http://www.elsevier.nl/artimg/200708/huntelaar.jpg

Alvast grote dank
pi_56523427
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:08 schreef Damzkieee het volgende:
Wat stond er eigenlijk in de hens? Paar stoeltjes?
Ja.
  maandag 4 februari 2008 @ 12:14:36 #197
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56523483
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:10 schreef Rumille het volgende:

[..]

Mij ook please?

En dan in plaats van Suarez deze:
http://www.elsevier.nl/artimg/200708/huntelaar.jpg

Alvast grote dank
De volgende mag een PM sturen, want hier is het topic eigenlijk niet voor .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56523756
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:14 schreef Houniet het volgende:

[..]

De volgende mag een PM sturen, want hier is het topic eigenlijk niet voor .
[ afbeelding ]
Held
pi_56523886
Johnny was fantastisch gisteren
pi_56524064
Haha na gister is hij gelijk geselecteerd voor het Zweedse elftal ook.
pi_56524101
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:46 schreef Wooldoor het volgende:
Haha na gister is hij gelijk geselecteerd voor het Zweedse elftal ook.
Terecht
  maandag 4 februari 2008 @ 12:48:40 #203
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56524108
quote:
Gabri wil weer schitteren in Europa

Amsterdam, 04 feb 2008
Gabri is als de backpacker die zijn baan opzegt om meer van de wereld te zien, met dien verstande dat hij nooit verder is gekomen dan zijn eerste bestemming. Daarvoor bevalt Amsterdam hem te goed.
Een lichte lunch in plaats van een uitgebreide warme maaltijd tussen de middag, winkels die de hele dag open zijn en niet halverwege hun deuren sluiten voor een urenlange siësta, mensen die vooral naar oplossingen zoeken en niet slechts de problemen constateren. Het zijn facetten van Nederland die hem goed bevallen, zegt Gabri, terwijl gure januariregen tegen de ruiten van de Amsterdam ArenA slaat. Ach ja, dat klimaat. Hij neemt het op de koop toe.
Met enige tegenzin begint de Spaanse middenvelder nog eens aan het verhaal dat hij al vaker vertelde. Over hoe het verlangen om zijn horizon te verbreden al langer sluimerend aanwezig was, gewoon uit een fundamenteel soort nieuwsgierigheid. En dat zijn plannen om er op uit te trekken pas echt concreet werden na een periode vol ingrijpend blessureleed en het daarmee samenhangende besef dat speeltijd bij ‘zijn’ FC Barcelona steeds onwaarschijnlijker werd.

Henk ten Cate kende zijn gevoelens. De twee kweekten een vertrouwensband tijdens Gabri’s revalidatieproces, toen hij van de zijlijn moest toezien hoe Barça na jaren van sportieve tegenvallers eindelijk weer hoofdprijzen veroverde. Toen de trainer na drie seizoenen Catalonië verruilde voor Nederland, bood hij zijn protégé de kans op een frisse start in een onbekende omgeving. Vooral daarom hapte Gabri toe. Niet omdat Ten Cate het hem vroeg en niet omdat het Ajax was, maar omdat hij nieuwe indrukken wilde opdoen en zijn blikveld wilde verruimen. ,,Natuurlijk speelde het mee dat Henk hier naartoe ging en dat Ajax een aansprekende club is, met een mooie geschiedenis en goede sportieve doelen. Maar het was voor mij gewoon het moment om een stap te zetten. Mijn contract bij Barcelona liep af en ik wilde graag een tijdje in een ander land wonen."
Hij maakte de reis naar Nederland samen met vriend en landgenoot Roger García Junyent, de sierlijke middenvelder die gedwongen door chronische blessures alweer terug is naar zijn vaderland. Gabri: ,,Het was fijn om iemand in de buurt te hebben die je blind vertrouwt en met wie je over dingen van thuis kunt kletsen. Roger was op die manier een grote steun voor mij en andersom gold dat net zo. Het is zonde dat hij moest stoppen. Hij was toen pas 30 jaar. We hebben nog geregeld contact. Het gaat goed met hem, al heeft hij het er best moeilijk mee dat hij geen voetballer meer is. Logisch."
En ook de trainer met wie hij zo’n goede band had, is al niet meer bij Ajax. Henk ten Cate ging aan het begin van dit seizoen in op een aanbod van Chelsea. ,,Het is nooit leuk als een goed mens weggaat, maar je kunt alleen maar accepteren dat het zo loopt", verwoordt Gabri de situatie. ,,Henk kreeg een heel mooie kans en die heeft hij gegrepen, daar kan ik helemaal inkomen. Het is niet goed of slecht voor mij dat hij hier niet meer is. Oké, hij sprak de taal en kon mij dus helpen door dingen uit te leggen in het Spaans. Niet alleen voetbalzaken, maar ook over de cultuur en de mentaliteit van de Nederlanders. Nu hebben we met Adrie een andere trainer. Dan is het aan mij als voetballer om ook zijn vertrouwen te winnen."
Na anderhalf seizoen als Ajacied moet Gabri schamper lachen als het gaat over het hardnekkige idee dat de voetbalvelden nergens beter zijn dan in Nederland. Ook in Spanje denken ze er zo over, getuige de vele clubs die hun een deel van hun seizoensvoorbereiding in deze contreien afwerken. Maar dat is in augustus, als het gras net is opgeleefd, profiterend van een voetballoze periode en de groeizame combinatie van lenteregens en zomerzon.

Gabri heeft inmiddels een evenwichtiger beeld. Nog nooit had de Spanjaard op een veld gespeeld zoals hij dat onlangs in Nijmegen aantrof: meer modder dan gras, meer hobbels dan vlakke stukken. En neem de half ontdooide toendra waarop Ajax een paar weken eerder de strijd met Excelsior verloor. De middenvelder spreekt er nog steeds vol verbazing over. ,,Het lijkt wel alsof alle velden in Nederland er rond deze tijd dramatisch aan toe zijn. Natuurlijk hebben alle ploegen daar last van, dus in die zin maakt het niet uit. Maar een ploeg die gewend is om te vechten kan makkelijker met deze zware omstandigheden omgaan dan een ploeg als Ajax, die vaak de bovenliggende partij is en altijd probeert voetballend het verschil te maken, via combinaties en positiespel. Gezien die speelwijze zijn wij in het nadeel."
Dat gegeven draagt Gabri hoogstens aan als verklaring voor de matige resultaten van de laatste weken, zeker niet als excuus. ,,We moeten ons beter wapenen en er beducht op zijn dat tegenstanders tegen ons extra gemotiveerd in het veld staan. Zeker nu we zo slecht presteren in uitwedstrijden. Iedereen weet dat er tegen ons iets te halen valt."
Dat Ajax nogal wat punten verspeelde, hoeft geen grote gevolgen te hebben, meent de 28-jarige Catalaan. Omdat ook PSV en Feyenoord de voorbije weken ook een matige indruk achterlieten, is het perspectief op de eerste landstitel sinds 2004 nog niet vertroebeld. Daarbij: ,,Vorig seizoen ging het na de winterstop ook steeds beter. Dat is logisch als je kijkt naar de omstandigheden. Dit jaar kwamen er weer vijf, zes nieuwe spelers en stond er al snel een nieuwe trainer voor de groep. Dan duurt het even voordat je een uitgebalanceerd team hebt staan, zeker als er nogal wat jongens wegvallen door blessures."
Nu de ziekenboeg langzaamaan leegstroomt en spelers als Thomas Vermaelen weer van waarde kunnen zijn voor het team, ziet Gabri de komende periode met vertrouwen tegemoet. ,,Op zich is er nu wel een goede balans in het elftal, met Edgar en Kenneth Perez erbij. Maar je moet bepaalde spelers ook niet belangrijker maken dan ze zijn. Dat het minder ging, had vele oorzaken en er is dus ook geen eenvoudige oplossing waarmee alles meteen beter gaat. Iedereen zal hard moeten werken op de training, dat zal altijd een eerste vereiste zijn."

Dat moet uitmonden in de door Ajax zo fel begeerde landstitel, de eerste sinds 2004. Mocht het zo ver komen, dan kan Gabri in zijn derde contractjaar eindelijk weer spelen in de schijnwerpers van de Champions League, het prestigieuze podium waarop hij met FC Barcelona al talloze memorabele avonden beleefde. ,,Ik wil graag met Ajax Europa in, daar is nog weinig van terecht gekomen", bekent de voetballer in wiens contract een optie voor nog twee seizoenen is opgenomen. ,,Ik blijf hier zeker nog even."
Denk niet dat het ontbreken van Ajax in de belangrijkste Europese bekerstrijd ervoor heeft gezorgd dat hij in zijn vaderland vergeten is, zegt Gabri. ,,Canal+ zendt in Spanje ook de wedstrijden van de Nederlandse topclubs uit, eentje op zaterdagavond en eentje op zondag. De aandacht is eigenlijk alleen maar gegroeid sinds er hier een aantal Spanjaarden speelt. Daarbij heeft de club nog steeds een goede naam in heel Europa. Ajax levert altijd goede spelers af voor de absolute top, ook die in Spanje. Dat dwingt respect af. Ik denk dat de meeste mensen ons wel zullen missen op het Europese podium."
pi_56524168
Had het al gelezen net.
Op zich is het raar dat Ajax niet presteert, maar nog steeds topspelers aflevert (Sneijder, van der Vaart, straks Huntelaar + Heitinga, Zlatan etc).
pi_56524202
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:51 schreef Rumille het volgende:
Had het al gelezen net.
Op zich is het raar dat Ajax niet presteert, maar nog steeds topspelers aflevert (Sneijder, van der Vaart, straks Huntelaar + Heitinga, Zlatan etc).
je staat je goede spelers af telkens waardoor je geen tijd krijgt om een goed team neer te zetten.
pi_56524204
Het is gewoon geen team, maar een groep individuen. Gister heb ik eindelijk een paa automatismen gezien alleen dit is allemaal zo vertekend omdat feyenoord zo verschrikkelijk zwak was.
Volgende wedstrijd zal natuurlijk wel weer een drama worden.
  maandag 4 februari 2008 @ 13:03:05 #207
82589 S-Two
barba macacu
pi_56524372
Inderdaad, die overwinnig op Feyenoord is fantastisch natuurlijk, maar door het verlies tegen PSV heb je er eigenlijk geen flikker aan. Maar goed, iig komend weekend winnen van Roda (wordt lastig genoeg) en dan hopen op een stuntje van Heerenveen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 4 februari 2008 @ 13:05:03 #208
82589 S-Two
barba macacu
pi_56524409
quote:
Op zondag 3 februari 2008 22:32 schreef Houniet het volgende:
Die ga ik bestellen .
Jammer dat ze zo duur zijn (als je een grote wilt), anders had ik er ook wel 2 besteld.
pi_56524569
Hoeveel kosten die foto's van sjonnie dan? en waar?
pi_56524592
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:51 schreef Rumille het volgende:
Had het al gelezen net.
In een niet draaiend team kunnen sommigen er makkelijker bovenuit steken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 4 februari 2008 @ 13:20:55 #211
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56524724
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hoeveel kosten die foto's van sjonnie dan? en waar?
http://orangepictures.nl/
En dan zoeken op de desbetreffende voetballer.
pi_56524756
Nog even nagenieten van gisteren
pi_56524895
Heeft iemand een foto van dat Cantona achtige juichen van Hunter bij de 3-0?
  maandag 4 februari 2008 @ 13:36:01 #214
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_56525018
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 4 februari 2008 @ 13:45:38 #215
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_56525195
Ik leef weer mensen, wat een heerlijke middag
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_56525204
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dacht ik ook aan maar het viel wel mee, jammer dat hij z'n handen omhoog stak
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56525209
Tering wat een prijzen zeg..
  maandag 4 februari 2008 @ 13:53:17 #218
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56525370
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tering wat een prijzen zeg..
Ernstig he !
  maandag 4 februari 2008 @ 13:58:36 #219
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56525481
Deze zijn ook mooi:

maandag 4 februari 2008 @ 14:06:36 #220
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56525621
3-0!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56525771
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Onzin op zuid hadden ze het te druk met die velletjes aansteken, die pop neuken en met elkaar te vechten
. Heerlijk dagje was het. Niets geen alcoholvrij .
Secrets never die. Only people.
pi_56525782
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
3-0!
Had veel meer moeten zijn
  maandag 4 februari 2008 @ 14:18:35 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56525846
Ja, en het had meer moeten zijn tegen Vitesse en PSV, nu is het een fijne maar toch vrij nutteloze overwinning helaas.
Get woke, go broke!
pi_56526174
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en het had meer moeten zijn tegen Vitesse en PSV, nu is het een fijne maar toch vrij nutteloze overwinning helaas.
Als je hier niet had gewonnen kon je het helemaal wel vergeten, zou het niet nutteloos willen noemen.
Secrets never die. Only people.
  maandag 4 februari 2008 @ 14:37:53 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56526213
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Als je hier niet had gewonnen kon je het helemaal wel vergeten, zou het niet nutteloos willen noemen.
True .

Maar zeker de wedstrijd tegen Vitesse had gewonnen moeten worden, dan kan je je opzich een nederlaag tegen PSV een beetje veroorloven. Nu je daar dus maar 1 puntje uithaalde was dit wel een noodzakelijke maar nog weinig beslissende overwinning.

Alles kan nog, maar PSV heeft het een stuk makkelijker vanaf nu en Ajax kan volgende week ook zo weer verliezen bij Roda.

AZ was helaas, net als Ajax, niet instaat het (ondanks best redelijke kansen etc) PSV lastig te maken....
Get woke, go broke!
pi_56526246
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Inderdaad. Winnen van hunnie is nooit nutteloos. En ik heb nog steeds vertrouwen in het kampioenschap.
  maandag 4 februari 2008 @ 14:40:47 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56526280
Winnen is nooit echt nutteloos uiteraard .

Alleen is 4 punten uit 3 wedstrijden in de week van de waarheid gewoon te mager.... Winnen van Vitesse is niet zo moeilijk als je H;veen moet geloven .
Get woke, go broke!
pi_56526406
Russische coaches wekken ergernis Hiddink
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 4 februari om 14:12

Hij trok naar Rusland om het Russische voetbal verder te helpen, maar Guus Hiddink krijgt maar weinig medewerking van de Russische clubcoaches. De trainers houden hun internationals zoveel mogelijk bij de club, terwijl Hiddink juist meer tijd wil doorbrengen met het nationale elftal. De Achterhoeker baalt.

Tegenover het ANP liet Hiddink zijn ergernis blijken. De Nederlander leeft in onmin met Stanislav Tsjertsjesov (Spartak Moskou), die weigerde om twee van zijn spelers vrij te geven voor het trainingskamp van Rusland in Turkije. "Ik ben teleurgesteld'', zei Hiddink. "Toen we onze plannen voor het trainingskamp bekendmaakten, gingen alle clubs akkoord. Nu komen ze daarop terug, dat is niet eerlijk.''

Hiddink meent dat de clubcoaches de voorbereiding van Rusland op het EK dwarsbomen. "Ik mis respect naar de nationale ploeg", aldus Hiddink. "We werken er met elkaar hard aan om straks de strijd aan te gaan met de Europese topploegen. We kunnen daarbij geen tegenwerking gebruiken.''

Nu snap ik waarom ie nog niet bijgetekend heeft.
Hij komt gewoon als TD naar Amsterdam.
  maandag 4 februari 2008 @ 14:49:38 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56526469
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:15 schreef Robar het volgende:

[..]

Had veel meer moeten zijn
Ach, vooraf tekent IEDEREEN voor een 3-0. Zelf ben ik in elk geval tevreden!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56526486
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:46 schreef patrickt37 het volgende:

Laat maar komen
pi_56526487
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
Russische coaches wekken ergernis Hiddink
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 4 februari om 14:12

Hij trok naar Rusland om het Russische voetbal verder te helpen, maar Guus Hiddink krijgt maar weinig medewerking van de Russische clubcoaches. De trainers houden hun internationals zoveel mogelijk bij de club, terwijl Hiddink juist meer tijd wil doorbrengen met het nationale elftal. De Achterhoeker baalt.

Tegenover het ANP liet Hiddink zijn ergernis blijken. De Nederlander leeft in onmin met Stanislav Tsjertsjesov (Spartak Moskou), die weigerde om twee van zijn spelers vrij te geven voor het trainingskamp van Rusland in Turkije. "Ik ben teleurgesteld'', zei Hiddink. "Toen we onze plannen voor het trainingskamp bekendmaakten, gingen alle clubs akkoord. Nu komen ze daarop terug, dat is niet eerlijk.''

Hiddink meent dat de clubcoaches de voorbereiding van Rusland op het EK dwarsbomen. "Ik mis respect naar de nationale ploeg", aldus Hiddink. "We werken er met elkaar hard aan om straks de strijd aan te gaan met de Europese topploegen. We kunnen daarbij geen tegenwerking gebruiken.''

Nu snap ik waarom ie nog niet bijgetekend heeft.
pi_56526493
drie - nullllllll
  maandag 4 februari 2008 @ 14:54:28 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56526565
pi_56526569
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:50 schreef andre347 het volgende:
drie - nullllllll
Jodeeeeee
pi_56526597
Gregor
quote:
Gregory van der Wiel was ook van de partij maandagochtend, maar de jonge verdediger trainde niet mee met de groep. Hij is nog altijd herstellende van zijn knieblessure en hield het bij een rustige looptraining. Terwijl Van der Wiel zijn rondjes liep, werkten zijn ploeggenoten een fanatieke partij vier tegen vier af op grote doelen.
  maandag 4 februari 2008 @ 14:56:47 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56526606
Hiddink is uiteraard meer dan welkom, maar die komt niet.

Die wil de totale macht en met al die ego'tjes bij Ajax gaat dat nooit lukken.
Get woke, go broke!
pi_56526645
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gregor
[..]

Gelukkig hebben we weer meer keuze in de verdediging.
pi_56526680
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gregor
[..]
Zou echt fijn zijn als alle CV's weer fit zijn. Je merkt het al nu met Silva-Sjonny-Thomas-Jan dat het een stuk beter is. Mja ik vraag me af hoelang Thomas fit blijft. Die jongen krijgt me toch veel beuken in een wedstrijd.
pi_56526785
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:00 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Zou echt fijn zijn als alle CV's weer fit zijn. Je merkt het al nu met Silva-Sjonny-Thomas-Jan dat het een stuk beter is. Mja ik vraag me af hoelang Thomas fit blijft. Die jongen krijgt me toch veel beuken in een wedstrijd.

Maar ja de basis van goede resultaten begint bij de eigen defensie.
  maandag 4 februari 2008 @ 15:08:13 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56526806
Ben ook heel erg benieuwd naar Kuffour.....
Get woke, go broke!
pi_56526866
Na de zomer is ie weg en als Heitinga weg gaat blijft ie. Daarvoor is hij gehaald en om meer strijd te leveren. Hij is een jongen die voorop gaat en nergens voor terug deinst.
  maandag 4 februari 2008 @ 15:12:18 #242
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56526901
Ben ook benieuwd naar Kuffour. Lijkt me een beest van een kerel.
29.10 Novastar HMH
pi_56526905
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Toen ik het las moest ik er haast al om lachen
pi_56527262
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:12 schreef Jasza het volgende:

[..]

Haha idd
Ze waren zelf volgens mij ook propjes in de fik aan het steken

Ohja ik heb Jorientje lang niet meer gezien
pi_56527303
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:12 schreef Jasza het volgende:

[..]

Jacques moet je nooit serieus nemen.
  maandag 4 februari 2008 @ 15:38:02 #246
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56527506
O. was weer enkele keren prominent in beeld gisteren
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56527511
Magoed.. Kennedy is dus een ramp.. dat is duidelijk..

Voorhoede met Rommedahl en Leo op de vleugels??
pi_56527539
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:38 schreef PyTh het volgende:
O. was weer enkele keren prominent in beeld gisteren
Lekker klappen na een goal jewaited
pi_56527557
Jezus; wat gruwlijk irritant dat iedereen ineens dezelfde avatar heeft
pi_56527577
Die kop van Roy

maandag 4 februari 2008 @ 15:42:32 #251
82589 S-Two
barba macacu
pi_56527593
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Magoed.. Kennedy is dus een ramp.. dat is duidelijk..

Voorhoede met Rommedahl en Leo op de vleugels??
Suarez moet sowieso in de basis. Daarnaast heb ik het liefts Leo (als die fit is). Dan kan Rommedahl altijd nog in de 70ste minuut erin komen.
pi_56527712
quote:
Op maandag 4 februari 2008 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 4 februari 2008 @ 15:49:03 #253
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56527734
Genieten een dag na de wedstrijd.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_56527790
  maandag 4 februari 2008 @ 15:52:30 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56527809
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:42 schreef S-Two het volgende:

[..]

Suarez moet sowieso in de basis. Daarnaast heb ik het liefts Leo (als die fit is). Dan kan Rommedahl altijd nog in de 70ste minuut erin komen.
Suarez wil ik ook in de basis, maar dan moet hij wel constanter gaan worden. Zoals hij gisteren speelde was het niet meer dan terecht dat hij gewisseld werd.

Laat hem de adem van de concurrentie in zijn nek voelen, kan geen kwaad om hem op scherp te zetten, die 110% kans was echt schandalig...
Get woke, go broke!
pi_56527957
Jammer alleen dat Koster dan niet Luque brengt....
pi_56527998
Leonardo moet gewoon spelen ipv Kennedy
  maandag 4 februari 2008 @ 16:00:28 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56528034
Luque heb je ook niets aan, die loopt er alleen voor zijn 2.2 miljoen rond, niet om te voetballen....

Leo is idd de betere optie denk ik...
Get woke, go broke!
  maandag 4 februari 2008 @ 16:05:00 #259
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56528144
Luque moet eens wat meer speelminuten krijgen, zo kan hij zich toch niet profileren?
29.10 Novastar HMH
pi_56528248
Luque moet gewoon optiefen met z'n ego. Zoals al vaker gezegd: leuk linkerbeen, maar that's it.

Leonardo aub.
pi_56528301
Luque verdedigde gisteren wel een keer mee!
pi_56528420
Gaat Suarez ook nog eens scoren?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 4 februari 2008 @ 16:19:39 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56528475
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:05 schreef Damzkieee het volgende:
Luque moet eens wat meer speelminuten krijgen, zo kan hij zich toch niet profileren?
Het zit er gewoon niet in, die man is het voorbeeld van de broodvoetballer.

Die kan je alleen gebruiken om bij een 4-0 voorsprong iemand rust te gunnen oid. Vechten zal ie nooit en te nimmer....
Get woke, go broke!
pi_56528502

maandag 4 februari 2008 @ 16:21:06 #265
51286 w00h00
Digital man!
pi_56528513
Ik krijg helemaal de schijt van Rommedahl, gisteren ook weer drama.
pi_56528526
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die kan je alleen gebruiken om bij een 4-0 voorsprong iemand rust te gunnen oid. Vechten zal ie nooit en te nimmer....
Ach ach, die jongen mocht 2 x een kwartier invallen, toen beide wedstrijden al gespeeld waren, erg makkelijk daarover te oordelen.
pi_56528535
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:20 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
pi_56528608
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:40 schreef toma het volgende:
Jezus; wat gruwlijk irritant dat iedereen ineens dezelfde avatar heeft
pi_56528611
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:17 schreef Ordinair het volgende:
Gaat Suarez ook nog eens scoren?
Heeft hij vorige week zondag nog gedaan.
pi_56528729
quote:
Op maandag 4 februari 2008 02:34 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ga lekker trekken op Gomes ofzo oprotten hier

Heitinga stond tegen PSV wel goed te dekken ja !

Dankjewel !
pi_56528884
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Heeft hij vorige week zondag nog gedaan.
En de afgelopen week heeft hij 100% kansen gehad.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56528953
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bullshit argument, Huntelaar is ook een broodvoetballer en Heitinga ook. Luque gaf aan dat hij catalaans is en daarom een zwak voor Ajax heeft, na een kutperiode in Engeland kreeg hij de kans om bij Ajax aan de bak te gaan en dat deed hij (mede voor dat belachelijke salaris) om het voetbal in Amsterdam (dus niet in Rotterdam op vraag van Makaay) en om zichzelf.

Overigens kan hij gewoon goed voetballen en moet hij het vertrouwen nou maar eens krijgen want zelfs Stevie Wonder verkies Luque boven Rommedahl en Kennedy!
pi_56529060
Zondag tegen Roda JC hopelijk weer de nul houden (ik blijf hopen)
pi_56529061
Met Kennedy erin heb je wel een extra ring nodig om die ballen in het stadion te houden.
pi_56529636
Kennedy mag wat mij betreft de komende weken als ballenjongen aan de zijlijn gaan staan. Kijken of hij het leuk vind om kutpasses en kutcorners te moeten gaan halen iedere keer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 4 februari 2008 @ 17:18:44 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56529647
We verschillen weer eens van mening, what else is new?

Ik vind hem altijd zo plichtmatig een beetje rondhobbelen als ie meespeelt, totaal geen felheid niets....

Maar goed, we zullen zien wederom .
Get woke, go broke!
pi_56529654
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Kennedy mag wat mij betreft de komende weken als ballenjongen aan de zijlijn gaan staan. Kijken of hij het leuk vind om kutpasses en kutcorners te moeten gaan halen iedere keer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat moet je daar ook man
AFC AJAX
pi_56529667
Roda uit, altijd lastig. Als we punten verspelen, is het definitief gedaan in mijn optiek.
  maandag 4 februari 2008 @ 17:20:59 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56529700
Ajax zal alles moeten winnen, en dat zie ik niet gebeuren.

Dus ben je wederom afhankelijk van puntverlies van PSV.. dat gebeurt aankomend weekend wel denk ik, maar goed, dat gaat ons nog wat vaker overkomen vrees ik...
Get woke, go broke!
pi_56529713
Luque trapt iig al betere corners dan die Rommedahl en Kennedy maargoed.
pi_56529720
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:18 schreef Aanvoerder het volgende:
SPOILER

Carnaval
pi_56529775

De Nieuwe Witschge!
  maandag 4 februari 2008 @ 17:27:08 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56529814
Carnaval en Ajax .

Das net als Ajax fan zijn en voor PSV juichen....
Get woke, go broke!
pi_56529836
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Carnaval en Ajax .

wat heeft carnaval nou met voetbal of psv te maken?
pi_56529879
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:28 schreef toma het volgende:

[..]

wat heeft carnaval nou met voetbal of psv te maken?
Allebei niet om aan te zien.
pi_56529892
Mooie score's in het parool ook
pi_56529954
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Carnaval en Ajax .

Ik zag gister nogeen paar gasten verkleed rondlopen rondom de ArenA

Roda moet natuurlijk te pakken zijn die zijn zondag nog lam van het carnaval hier hehe
pi_56529966
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:31 schreef firecow het volgende:
vertel.
pi_56529989
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:31 schreef firecow het volgende:
3-0?
pi_56530042
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:37 schreef F1Bas het volgende:

[..]

3-0?
Je weet zelluf
pi_56530281
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:18 schreef HeatWave het volgende:
We verschillen weer eens van mening, what else is new?

Ik vind hem altijd zo plichtmatig een beetje rondhobbelen als ie meespeelt, totaal geen felheid niets....

Maar goed, we zullen zien wederom .
Nee klopt, maar vooral door deze kut invalbeurtjes valt dat natuurlijk op, in het ten Cate tijdperk merkte iedereen toch wel een opleving van Luque op, het zelfvertrouwen begon te groeien en hij is toch een speler die Huntelaar goed weet te vinden wat heel belangrijk is in het Ajax systeem. Verder oogt hij fysiek beter dan alcoholist kennedy en justin rommedahl en zijn techniek is ook om van te smullen!

Ik hoop dat hij en Leo net zoveel kansen krijgen als rommedahl en kennedy dan zullen we zien of hij echt de topper is die ik voor ogen heb...
  maandag 4 februari 2008 @ 18:00:58 #292
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56530372
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
Roda uit, altijd lastig. Als we punten verspelen, is het definitief gedaan in mijn optiek.
Roda was gisteren een drama.. pas toen de krachten bij Groningen weg begonnen te vloeien kregen ze kansjes, maar verder..
pi_56530403
Luque moet inderdaad even wat vertrouwen en speeltijd krijgen. Vond hem bij de serie basisplaatsten(rond Roda & Vitesse thuis) altijd 1 van de betere. Na het Feyenoord-incident heeft hij niet echt een kans gekregen. Af en toe invallen rond de 80e minuut verdiend hij niet en mag je hem niet op beoordelen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56530677
Ondanks dat ik dit seizoen geen EU uitwedstrijd heb bezocht toch volgend seizoen nog mijn EU kaart
pi_56530702
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ondanks dat ik dit seizoen geen EU uitwedstrijd heb bezocht toch volgend seizoen nog mijn EU kaart
Heb ik dat ook dan?
pi_56530823
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Heb ik dat ook dan?
http://www.ajax.nl/upload(...)_EU-rechten_0708.xls

Moet je daar even kijken of je seizoenkaart nummer er tussen staat. Je moet volgens mij vorig seizoen minstens 2 EUuitwedstrijden hebben bezocht.
pi_56530869
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Moet je daar even kijken of je seizoenkaart nummer er tussen staat. Je moet volgens mij vorig seizoen minstens 2 EUuitwedstrijden hebben bezocht.
Thnx, zal wel ff kijken, ben alleen Kopenhagen geweest dus zal wel niet
pi_56531084
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik sta er weer bij!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_56531113
Huntelaar heeft dit seizoen al net zoveel doelpunten in de competitie gemaakt als vorig jaar.
pi_56531216
Nog een meer eigenlijk...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')