Oh ja?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:48 schreef Jasza het volgende:
Mwa hij juicht meer naar de F-side enzo, toevallig scoortie aan die kant dusja maar hij is meer een F-side(zuid) gast.
Naja als je hem voor de wedstrijd en na de wedstrijd staat hij stukken langer voor Zuid dan voor 410, bij 410 loopt ie binnen 5 seconde door.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:13 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een beetje een scheve zin, was dus vooral gebaseerd op na de wedstrijd enzo dat ie toch vrij lang voor Zuid staat altijdquote:Op zondag 3 februari 2008 23:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tja "hij is meer een zuidgast"
Bullshit! Hij vind het allebei belangrijk (zoals iedere Ajacied) maar in het stadion is hij meer gecharmeerd van 410.
Voor wie? of is dat niet gezegt?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
Volgens Youri Mulder zitten er al een aantal wedstrijden scouts van Schalke op de tribune in de Arena.
Waarschijnlijk voor Maarten Stekelenburg.quote:
Vandaag zaten ze er voor niets iigquote:
Dan zien ze toch niks in Neuer.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor Maarten Stekelenburg.
Wil je niet ruilen voor Urby?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hofland is denk ik wel de slechtste verdediger op de Nederlandse velden. Tering, die gast heeft het voor elkaar gekregen om in 90 minuten de bal geen één keer naar een medespeler te spelen. Timmer uitgezonderd
Sjonniequote:Op zondag 3 februari 2008 22:13 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je icon toch maar gejatquote:
Tsja, frustiesquote:Op zondag 3 februari 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar zingen over de holocaust dat mag wel? Volgens mij zijn er toch iéts meer doden bij gevallen
Dat zeggen wij thuis ook altijdquote:Op zondag 3 februari 2008 22:27 schreef Loserkid het volgende:
Volgens mij juicht niemand zo mooi als Johnny.
Wij zeggen thuis altijd: "kut is kut zei de boer en hij neukte zijn varken'.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsja, frusties
[..]
Dat zeggen wij thuis ook altijd
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:14 schreef Roysen het volgende:
[..]
Ben hier net nieuw en ik kom gelijk een paar Joden tegen uit West-Friesland.Kom zelf uit Grootebroek.
Sjonnie![]()
Gabri
Idd ja....quote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg gaat tog nooit naar Schalke.
moet je ff arsenal uit je onderschrift halen en bergkamp neerzetten dan is t goedquote:Op maandag 4 februari 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je icon toch maar gejat
Had je de vraag namelijk in het vorige topic gesteld alleen kreeg ik geen antwoord
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
moet je ff arsenal uit je onderschrift halen en bergkamp neerzetten dan is t goed
Ga lekker trekken op Gomes ofzo oprotten hierquote:Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Heitinga zit er defensief vaak naast..
Toch maf dat jullie hem beschouwen als een held,
Grappenmakerquote:Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Heitinga wordt met de dag beter, jammer dat hij in de zomer zal vertrekken.
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is wel een beetje armoedig uitlachen want we gaan elkaar in de play-offs vast weer zien.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Aaaaaah, de bedrijfsf'noorder komt net binnen.
Arme jongen.
Ik mag hem zometeen ontmoeten (onze feyenoorder) , heb speciaal gezegd dat ze mij mogen bellen al gaat hij pauze houdenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Aaaaaah, de bedrijfsf'noorder komt net binnen.
Arme jongen.
De titel geloof ik al weken niet meer in, veels te wisselvallig.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Chadi het volgende:
En dan kijk je naar de lijst en denk je weer play offs
Ik zie PSV wel klop rijgen .. alleen het probleem is dat wij meer punten gaan laten liggenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De titel geloof ik al weken niet meer in, veels te wisselvallig.
En dan maakt 2 of 5 ook geen moer meer uit, dus de rest van de competitie is voor spek en bonen bijna, of PSV moet 2 keer achterelkeer klop krijgen terwijl wij winnen, dan kan het nog. En ik zie H'veen nog wel winnen van PSV... maar verder is ons programma veel zwaarder.
Effe je standaard icoon weg doen en dan ttp://xs124.xs.to/xs124/08061/avatarjohnnyjuicht464.gif nbeerzetten bij je avatarquote:Op maandag 4 februari 2008 11:32 schreef BonJovi het volgende:
Houniet of iemand anders kan je dat plaatje van Johnny bij mijn huidige avatar zetten, alvast bedankt.
Spijt me.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:53 schreef Rumille het volgende:
[..]Moest je dat nou weer omhoog brengen?
Sjonnie
Volgens mij bedoeld hij, dat dat juichen van Johnny achter zijn huidige avater geshopt wordt.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Effe je standaard icoon weg doen en dan ttp://xs124.xs.to/xs124/08061/avatarjohnnyjuicht464.gif nbeerzetten bij je avatar
preciesquote:Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij, dat dat juichen van Johnny achter zijn huidige avater geshopt wordt.
Vetquote:Op maandag 4 februari 2008 11:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Effe je standaard icoon weg doen en dan ttp://xs124.xs.to/xs124/08061/avatarjohnnyjuicht464.gif nbeerzetten bij je avatar
quote:Steward aan hartbewaking na brand in vak 409 Amsterdam Arena
Amsterdam ArenaTijdens de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord ontstond er tot twee keer toe brand op de tribune van vak 409. Door de rookontwikkeling raakten twee stewards gewond.
Eén steward moest naar de EHBO afgevoerd worden, terwijl de ander naar het AMC-ziekenhuis moest en nu aan de hartbewaking ligt.
Ajax heeft al maatregelen aangekondigd, terwijl tijdens de match een groep van de F-Side naar Vak 409 wilde gaan om maatregelen te nemen.
Ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft niemand een gifje van die sliding van Vertonghen op hofs?
Dat van heb ik ook gehoord. Weet niet wat er van waar is. Dat die jongens van Zuid naar ons wilden komen is onzin. Jongens die ik gesproken heb, vonden het allemaal erg vet haha.quote:
Onzin op zuid hadden ze het te druk met die velletjes aansteken, die pop neuken en met elkaar te vechtenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat van heb ik ook gehoord. Weet niet wat er van waar is. Dat die jongens van Zuid naar ons wilden komen is onzin. Jongens die ik gesproken heb, vonden het allemaal erg vet haha.
Stukje komt zeker van Highlow? Jaques met ze grote neus
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:32 schreef BonJovi het volgende:
Houniet of iemand anders kan je dat plaatje van Johnny bij mijn huidige avatar zetten, alvast bedankt.
Mij ook please?quote:
Ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:08 schreef Damzkieee het volgende:
Wat stond er eigenlijk in de hens? Paar stoeltjes?
De volgende mag een PM sturen, want hier is het topic eigenlijk niet voorquote:Op maandag 4 februari 2008 12:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Mij ook please?
En dan in plaats van Suarez deze:
http://www.elsevier.nl/artimg/200708/huntelaar.jpg
Alvast grote dank
Heldquote:Op maandag 4 februari 2008 12:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
De volgende mag een PM sturen, want hier is het topic eigenlijk niet voor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |