ja sei namorar - tribalistasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:21 schreef Bledderhaas het volgende:
Wie weet van wie dit nummer is ?
Het begint na 30 seconden...
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=4079
Gr
Firestarter?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Magic75 het volgende:
hoi!ik zoek een nummer. tis een in de style van the prodigy en gaat iets van:
move the tempo, move the tempo, move the tempo
of
move your temper, mover your temper....
zoiets..
anyone?
Trentemøller Feat. Ane Trolle - Moan (Vocal Remix)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer dat je hier hoort. Het is Trentemoller als ik me niet vergis, maar de naam van het nummer weet ik niet.
Misschien Push the tempo van Fatboy Slim?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Magic75 het volgende:
hoi!ik zoek een nummer. tis een in de style van the prodigy en gaat iets van:
move the tempo, move the tempo, move the tempo
of
move your temper, mover your temper....
zoiets..
anyone?
Thanks!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:24 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
Trentemøller Feat. Ane Trolle - Moan (Vocal Remix)
edit
ff een linkje voor je om te checken- http://www.youtube.com/watch?v=EAQWpTIjusY
ja das em!!quote:Op zondag 10 februari 2008 03:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien Push the tempo van Fatboy Slim?
http://nl.youtube.com/watch?v=RGpkNPbSa2Q
Angus & Julia Stone. Die van de 'Maandag'-reclame.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef S-Two het volgende:
Iemand enig idee welk nummer er voorkomt in de reclame van Tot Maandag? Heb verder ook geen idee van wie de reclame is, dus denk dat het lastig wordt?
Nizlopi - JCBquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:00 schreef Represent het volgende:
Heeeeeeeeeee,
Ik zoek al een tijdje een titel/artiest van een clipje waarin een jongetje met z'n vader in een auto rijdt, van rechts naar links in het scherm. Dat autootje blijft (volgens mij) steeds in beeld, en ze rijden langs allemaal dingen, en je ziet de expressie van dat jongetje op z'n gezicht.
Het hele tekenfilmpje is getekend.
Niemand weet hoe het heet. Weet iemand dit? Een Joetoep werd vereerd met een stralende glimlach.
Thanks!
Merciquote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Angus & Julia Stone. Die van de 'Maandag'-reclame.
Peter Wackel - joanaquote:Op zondag 10 februari 2008 18:53 schreef Deetch het volgende:
Ik zoek een duits nummer, ws is de titel Joanna. Tekst die er in voor komt is Jo(h)anna en dan zingt het publiek onder andere "du drecksau, du hoere" maar kan hem via google niet vinden.
hoog apres ski gehalte maar wel erg leuk.![]()
Maria Mena - Just hold me?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:33 schreef Cardinoz het volgende:
hoi, ik ben opzoek naar 2 nummertjes
eentje is een nummer waar ze heletijd in zingen van why oh why you had to go go
David Guetta : Baby when the light?quote:en die andere is een beetje rnb/hiphop liedje met een vrouwenstem die zingt put the lighters on
alvast bedankt als iemand me kan helpen!!
1-misschien sean kingston- me love?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:33 schreef Cardinoz het volgende:
hoi, ik ben opzoek naar 2 nummertjes
eentje is een nummer waar ze heletijd in zingen van why oh why you had to go go
en die andere is een beetje rnb/hiphop liedje met een vrouwenstem die zingt put the lighters on
alvast bedankt als iemand me kan helpen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |