Jemig BSOL, wat jammer dat je zo reageert. Ga er maar aanstaan, 2 1/2 jaar niet weten wat er met je dochter gebeurd is en dan nu dit. Volgens mij ben je behoorlijk afgestomt en door de media op elke manier mis/gebruikt. Ik leef mee met de ouders van Natalee. Call me sentimental.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De reactie van die moeder lijkt wel erg gescript ..... Zo emotieloos zal geen enkele moeder reageren
Dat siert jequote:Op zondag 3 februari 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb er moeite mee om nou weer vrolijk op de streams te gaan reageren.
Ik had juist veel meer emotie verwacht. Het komt mij heel onnatuurlijk voor dat ze dan gewoon een rijtje one-liners kan gaan zitten maken voor de camera. Normaal zou je het eerste uur geen zinvol gesprek kunnen voeren.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig BSOL, wat jammer dat je zo reageert. Ga er maar aanstaan, 2 1/2 jaar niet weten wat er met je dochter gebeurd is en dan nu dit. Volgens mij ben je behoorlijk afgestomt en door de media op elke manier mis/gebruikt. Ik leef mee met de ouders van Natalee. Call me sentimental.
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig BSOL, wat jammer dat je zo reageert. Ga er maar aanstaan, 2 1/2 jaar niet weten wat er met je dochter gebeurd is en dan nu dit. Volgens mij ben je behoorlijk afgestomt en door de media op elke manier mis/gebruikt. Ik leef mee met de ouders van Natalee. Call me sentimental.
Tnx. Ik ga nog even wat zappenquote:Op zondag 3 februari 2008 23:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat siert jeen daarom ben ik nu weg.
Dit soort beelden boelde ik ...... Dit is geen primaire emotiequote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En op wat voor minachtende manier zo'n snotjong van een Joran van der Sloot over je dochter praat, alsof ze alleen maar goed was om te neuken. O, ze leeft niet meer, weg ermee
![]()
![]()
Zum kotzen!!
Ik was nog net niet naar mijn nest maar ik dank toch de modjes voor het toestaan van het off-t gehalte in deze cos. Het hele verhaal werd ook door de bewoners bekeken dus het was toch een beetje on-t.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef noekje het volgende:
Actueel: Joran van der Sloot forum
Dat mag allemaal hier.
Of in de slowchat.![]()
Er is hier op Fok! een heel subforum voor gemaakt en er is niks mis met de sc.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was nog net niet naar mijn nest maar ik dank toch de modjes voor het toestaan van het off-t gehalte in deze cos. Het hele verhaal werd ook door de bewoners bekeken dus het was toch een beetje on-t.
En het valt me echt tegen dat je nu gaat verwijzen naar andere topics Noekje
Noekje, sorry, ik ben niet zo handig met verplaatsen,quote:Op zondag 3 februari 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
Kijk en vergelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga toch voor Yuri als het om de overwinning gaat .
Plezier ermee dan. trustequote:Op maandag 4 februari 2008 00:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Er is hier op Fok! een heel subforum voor gemaakt en er is niks mis met de sc.
En dan valt het maar tegen.
Mwa, niet zo flauw doen Ruud. Noekje heeft gewoon gelijk.quote:
Ik ben het wel met Ruud eens, het was op de streams. Niet zo raar dat we hier onder elkaar er ook even over willen praten.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, niet zo flauw doen Ruud. Noekje heeft gewoon gelijk.
Ik ben benieuwd of Brian zijn tegenstander echt gaat uitschakelenWanneer is die kickbokswedstrijd eigenlijk?
Ja oke, maar ik zat ook net de COS te lezen en had eigenlijk ook zoiets van tja, hier is al een subforum over. Doe het dan daar, of anders via PM of wat dan ook. Normaal zeg ik ook niet gauw wat, en ze zijn hier best flexibel. Je kan behoorlijk offtopic gaan. Maar dit is een beetje overkill anders met die hele zaak.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Ruud eens, het was op de streams. Niet zo raar dat we hier onder elkaar er ook even over willen praten.
Maar dit is ook een onderwerp dat niet iedere dag voorbij komt.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zat ook net de COS te lezen en had eigenlijk ook zoiets van tja, hier is al een subforum over. Doe het dan daar, of anders via PM of wat dan ook. Normaal zeg ik ook niet gauw wat, en ze zijn hier best flexibel. Je kan behoorlijk offtopic gaan. Maar dit is een beetje overkill anders met die hele zaak.
Maargoed, weet jij dan wanneer die kickbokswedstrijd is?
Gaat niet door....quote:Op maandag 4 februari 2008 01:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zat ook net de COS te lezen en had eigenlijk ook zoiets van tja, hier is al een subforum over. Doe het dan daar, of anders via PM of wat dan ook. Normaal zeg ik ook niet gauw wat, en ze zijn hier best flexibel. Je kan behoorlijk offtopic gaan. Maar dit is een beetje overkill anders met die hele zaak.
Maargoed, weet jij dan wanneer die kickbokswedstrijd is?
ja hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 01:04 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Gaat niet door....
http://www.clipser.com/watch_video/85561
Ja, het is echt heel triest de laatste paar dagen ..... 16, 17 uurs COSsen zijn normaal geworden.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:06 schreef petraa het volgende:
Zo dan dat is lekker 2 dagen niet geweest en 2 cossen maar hoeven doorlezen.
Het is echt de Saaie Kooi geworden.
De eerste keer was het voor mij ook nieuw, maar nu hoor ik het al voor de derde of vierde keer ......quote:Op maandag 4 februari 2008 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond allen, dat was toch een nieuw verhaal wat Huub zojuist
vertelde over zijn arrestatie voor het rijden zonder rijbewijs ??
Okay bedankt, dan stream ik toch niet genoeg ....quote:Op maandag 4 februari 2008 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De eerste keer was het voor mij ook nieuw, maar nu hoor ik het al voor de derde of vierde keer ......
De laatste 2-3 weken streamde ik ook nauwelijks. En nu ik weer terug in NL ben is DGK inmiddels zo saai, dat het geen zin meer heeft de streams nog aan te zetten.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay bedankt, dan stream ik toch niet genoeg ....
Cappen lukt me wel aardig de laatste tijd
Graag gedaan, nog steeds geen streams ???quote:Op maandag 4 februari 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
Dank DGK_Tegengas
Hee? Ik heb sinds gisteravond geen streams meer. Licentie verlopen. Daarvoor had ik het 2 weekjes wel. Sinds Lieke weg is zo'n beetje.quote:Op maandag 4 februari 2008 03:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, nog steeds geen streams ???
Sinds Lieke weg is geen streams meer ? Dat is dus ongeveer de saaiste periode in DGK die we ooit gezien hebben !quote:Op maandag 4 februari 2008 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee? Ik heb sinds gisteravond geen streams meer. Licentie verlopen. Daarvoor had ik het 2 weekjes wel. Sinds Lieke weg is zo'n beetje.
Neu, ik bedoel, sinds Lieke weg is, heb (had) ik weer streams.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sinds Lieke weg is geen streams meer ? Dat is dus ongeveer de saaiste periode in DGK die we ooit gezien hebben !
Wat een verkeerde keuze ...... De streams waren juist nog enigszins leuk toen Lieke er nog was ..... Na haar vertrek is het hele zaakje ingezakt en ingekakt. Geen moer meer te beleven !quote:Op maandag 4 februari 2008 04:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu, ik bedoel, sinds Lieke weg is, heb (had) ik weer streams.![]()
Ik kon haar niet meer aanhoren.
Ik ben blij dat te horen.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gezien jouw edit denken we heel veel hetzelfde
Jensen 'is niet meer' sinds die ene aflevering waarin de douchescene zo lekker frontaal aan Brian is getoond en waarin Huub en Jaap hem spontaan (zo lijkt het) aardig te kakken hebben gezet.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Publiciteit, sensatie en massale bijeenkomsten zijn steeds meer het hoofddoel aan het worden. Het gaat al lang niet meer over de gebeurtenissen in de Gouden Kooi. Optredens in de MediaMarkt, volle zalen bij de K1-Max ..... daar gaat het om. Tot een tijdje geleden was Jensen nog het toverwoord, nu zitten we in de volgende versnelling ...... Ik voorzie op korte termijn een bezoek van Joran en Peter R. in de villa .........
Heel eenvoudig. Het prijzengeld voor DGK is al gereserveerd in de boekhouding en gewoon beschikbaar om uit te geven. Dus 'economisch' gezien kan een flink bedrag (een miljoen of zo) gewoon de deur uit. Vervolgens ga je (als TV-producent/zender) kijken aan wie je die zak muntjes gaat geven ..... Juist, je snapt het al ..... Aan de doelgroep waar je het meest van verwacht. De zenders NED-1-2-3 peuren in een bepaalde doelgroep ('Boer zoekt Vrouw'), dus de DGK-producent/zender gaat een 'andere doelgroep' zoeken. En wat ligt nou echt voor de hand ...... 'De Antilliaan' of welke andere allochtone medelander dan ook ........quote:Op maandag 4 februari 2008 04:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
.........
Ik ben nog altijd erg nieuwsgierig naar de reden ......
.......
Zo had ik het nog niet bekeken. Zullen ze nou ook rekening gaan houden met een eventueel 'Joran' Kubatz-effect?quote:Op maandag 4 februari 2008 04:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eenvoudig. Het prijzengeld voor DGK is al gereserveerd in de boekhouding en gewoon beschikbaar om uit te geven. Dus 'economisch' gezien kan een flink bedrag (een miljoen of zo) gewoon de deur uit. Vervolgens ga je (als TV-producent/zender) kijken aan wie je die zak muntjes gaat geven ..... Juist, je snapt het al ..... Aan de doelgroep waar je het meest van verwacht. De zenders NED-1-2-3 peuren in een bepaalde doelgroep ('Boer zoekt Vrouw'), dus de DGK-producent/zender gaat een 'andere doelgroep' zoeken. En wat ligt nou echt voor de hand ...... 'De Antilliaan' of welke andere allochtone medelander dan ook ........
Ik probeer ter verduidelijking wat dingetjes toe te voegen, hetgeen door mijn traagheid kennelijk een averechts effect oplevert. Sorryquote:Op maandag 4 februari 2008 04:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@tipsch ..... Je maakt het lastig. Terwijl ik antwoord geef of jouw reactie zit je achteraf van een korte reactie een heel verhaal te maken. een [edit] is leuk maar jij maakt er kompleet nieuwe verhalen van .........
Traagheid opheffen ? Of meteen in de eerste reactie duidelijk zijn ?quote:Op maandag 4 februari 2008 04:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik probeer ter verduidelijking wat dingetjes toe te voegen, hetgeen door mijn traagheid kennelijk een averechts effect oplevert. Sorry
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik voorzie op korte termijn een bezoek van Joran en Peter R. in de villa .........
Dit is een poging om het tegenovergestelde te beweren (en dat hoeft niet waar te zijn)quote:Op maandag 4 februari 2008 05:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ik denk overigens dat de redactie het rookgordijn rondom Brian nog heel lelijk terug gaat krijgen.
Ik voorspel dat naarmate het einde nadert, de andere spelers steeds minder bereid zullen zijn om eraan mee te werken. De waarheid zal uitkomen. Ik verwacht niet dat ze er genoeg centen voor over hebben om dat te voorkomen.
Ik vind mezelf hard en duidelijk zat gaan op dit tijdstip. Ik doe wat ik kan.quote:Op maandag 4 februari 2008 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Traagheid opheffen ? Of meteen in de eerste reactie duidelijk zijn ?
Maar pas na enkele reactie's en antwoorden ....... 12 Minuten reactie-tijd ?quote:Op maandag 4 februari 2008 05:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind mezelf hard en duidelijk zat gaan op dit tijdstip. Ik doe wat ik kan.
We zullen zien hoe het zal lopen.quote:Op maandag 4 februari 2008 05:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is een poging om het tegenovergestelde te beweren (en dat hoeft niet waar te zijn)
De andere bewoners weten al heel lang dat Brian moet winnen. Ze mogen keizen uit twee optie's :
- Meespelen een een (klein) deel van de winst delen
- Weigeren en meteen oprotten (zoals Lieke)
Niet lang genoeg?quote:Op maandag 4 februari 2008 05:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar pas na enkele reactie's en antwoorden ....... 12 Minuten reactie-tijd ?
quote:Op maandag 4 februari 2008 04:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat een verkeerde keuze ...... De streams waren juist nog enigszins leuk toen Lieke er nog was ..... Na haar vertrek is het hele zaakje ingezakt en ingekakt. Geen moer meer te beleven !
- Japio droomt van optredens en het grote geld
- Huubske heeft een nieuw neukertje dus alle stoere verhalen weer een keer in de herhaling
- Brian is bang van Yuri dus krijgt Amanda nog meer klappen
- Zeurlene trekt het niet meer en krijgt weer een weekend-verlof
- Mikey heeft de fles herontdekt
- Palma denkt TV-tijd te krijgen
quote:Op maandag 4 februari 2008 07:58 schreef Liess het volgende:
Het is toch belachelijk, 2 cossen in een heel weekend tijd...
Hier ben ik het zo mee eensquote:Op maandag 4 februari 2008 04:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neu, ik bedoel, sinds Lieke weg is, heb (had) ik weer streams.![]()
Ik kon haar niet meer aanhoren.
Over die saaie periode gesproken. Ik denk dat er iets aan de hand is wat indirect wel met Lieke te maken heeft.
Namelijk dat de riemen van de spelers tegen Amanda en Brian nog veel strakker zijn aangetrokken.
Lieke heeft mijns inziens lange tijd tussen 2 partijen gezeten, mogelijk op aanwijzing van de redactie.
Ze heeft lange tijd als een soort rookgordijn gefungeert.
Inmiddels zien we dan ook nog veel duidelijker hoe Amanda en Brian schandalig worden voorgetrokken en dat het niet meer te harden is voor veel streamers.
Spelletje was al morsdood en sinds het vertrek van Lieke is dat nog veel helderder geworden.![]()
En zo is het maar net.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:10 schreef tipsch het volgende:
Over die saaie periode gesproken. Ik denk dat er iets aan de hand is wat indirect wel met Lieke te maken heeft.
Namelijk dat de riemen van de spelers tegen Amanda en Brian nog veel strakker zijn aangetrokken.
Lieke heeft mijns inziens lange tijd tussen 2 partijen gezeten, mogelijk op aanwijzing van de redactie.
Ze heeft lange tijd als een soort rookgordijn gefungeert.
Inmiddels zien we dan ook nog veel duidelijker hoe Amanda en Brian schandalig worden voorgetrokken en dat het niet meer te harden is voor veel streamers.
Spelletje was al morsdood en sinds het vertrek van Lieke is dat nog veel helderder geworden.![]()
ENG 2 reakties bijna hetzelfde!quote:Op maandag 4 februari 2008 09:30 schreef beequeen het volgende:
Opdat we 17 februari niet vergeten.
[ afbeelding ]
Mikey en Mentor Brian gaan vandaag zijn week stage evalueren, samen met Ton. Kan St. Brian weer een partij interessant gaan doen, boeiende streams dus.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:31 schreef petraa het volgende:
Is Mike aan het werk, offe was dat 1 weekje en dan niet meer ?
Mike is niet aan het werk, volgens mij was het een weekje stage lopen.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:31 schreef petraa het volgende:
Is Mike aan het werk, offe was dat 1 weekje en dan niet meer ?
Ik ook niet!quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Ik heb echt geen ene sodeflikker gemist, dit weekend.
Klopt, makkelijk bijlezen zo toch? Het is echt heel droevig, de streams zijn niet te harden geweest dit weekend, saai, saaier,saaist.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
Morning!
quote:Op maandag 4 februari 2008 09:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, makkelijk bijlezen zo toch? Het is echt heel droevig, de streams zijn niet te harden geweest dit weekend, saai, saaier,saaist.
Morning.
quote:Op maandag 4 februari 2008 09:49 schreef Desii het volgende:
Geutmeurning fokkies..... is Ivar al gearriveerd?![]()
Goedemorgen, Amanda heeft net gedoucht, nou ja, gedoucht..... it's a miracle.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:47 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen,
Iedereen al op? Of ligt Amanda nog op bed?
Met pruik op? lekker fris.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:53 schreef petraa het volgende:
Amanda alweer in 20 seconden gedouched
Ze willen waarschijnlijk, dat we ons allemaal net zo gaan opmaken als Amandaatje!quote:Op maandag 4 februari 2008 09:58 schreef beequeen het volgende:
Hallooooooo regie, ze hebben ook een bovenverdieping.
Tuurlijk pruik gaat niet af. Maar maak je niet druk joh, ze rent onder de stralen door, er komt waarschijnlijk geen druppeltje water op haar lichaam, dus ook niet op haar pruikquote:
We mogen natuurlijk niet meemaken dat Palma even alle wetenswaardigheden doorgeeft aan Brianquote:Op maandag 4 februari 2008 09:58 schreef beequeen het volgende:
Hallooooooo regie, ze hebben ook een bovenverdieping.
Wees nu eens eerlijk, het is toch net een RAT.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:46 schreef Varen het volgende:
Ook nog een goeie morgen allemaal![]()
Amanda ligt nog in bed
Claire doucht
[ afbeelding ]
Scheelt weer in lezen toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Shit, mijn concealer is ook op, even op de boodschappenlijst zetten.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:59 schreef petraa het volgende:
Ze willen waarschijnlijk, dat we ons allemaal net zo gaan opmaken als Amandaatje!
Is er wat te concealen dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, mijn concealer is ook op, even op de boodschappenlijst zetten.
Bij Brian iig wel, 2 blauwe ogen.quote:
geloof ik niet..... als Palma al een zwak voor iemand heeft is het voor Huubquote:Op maandag 4 februari 2008 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
We mogen natuurlijk niet meemaken dat Palma even alle wetenswaardigheden doorgeeft aan Brian
Nu al? En hij heeft nog niet eens een wedstrijd gehad, 17 feb was het toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij Brian iig wel, 2 blauwe ogen.![]()
Ivar in da house.
yepquote:Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu al? En hij heeft nog niet eens een wedstrijd gehad, 17 feb was het toch?
Gaat er iemand kijken die hier post?
Hij heeft een goeie op z'n neus gehad, leuke daarvan is dat het blauw dan wegtrekt langs je ogen...ziet er een beetje grappig uit nu.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu al? En hij heeft nog niet eens een wedstrijd gehad, 17 feb was het toch?
Gaat er iemand kijken die hier post?
Klopt, althans, hij gaat normaal gesproken ieder jaar dus ik denk dit jaar ook weer.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef Desii het volgende:
[..]
yep... dienebart als ik het goed begrepen heb (toch BQ?)
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:12 schreef Copycat het volgende:
Ook weer typisch, de poll op de DGK site.
'Ik vrees het ergste voor onze Brian" is de enige 'negatieve' optie mbt de winkansen van Brian tijdens de match tegen Yuri.
Het ergste? Brian die finaal in elkaar wordt geslagen is wat mij betreft een heel mooi voorbeeld van karma. En onze Brian? Ze mogen 'm houden.
Een beetje wasbeerachtig idd, dieenebart gaat toch wel foto's posten hoop ik?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij heeft een goeie op z'n neus gehad, leuke daarvan is dat het blauw dan wegtrekt langs je ogen...ziet er een beetje grappig uit nu.
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, althans, hij gaat normaal gesproken ieder jaar dus ik denk dit jaar ook weer.
Er is een mod overleden van het DGK forum, ene Moeke zegt José.
Neeeeeuuuhhjjjjjjjquote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef petraa het volgende:
09:19 - Lieke weer terug?
De relatie tussen Huub en Claire begint steeds meer kleur te krijgen, maar daar is niet iedereen gelukkig mee. Amanda heeft het plan opgevat om Lieke uit te nodigen in de Villa; ook omdat Huub laatst een lange brief heeft geschreven aan zijn ex-vriendin. Brian vond het een prima plan en we zijn dan ook benieuwd of Amanda vandaag daadwerkelijk Lieke gaat uitnodigen. Daar zal Huub vast heel blij mee zijn!
BRON: VV
Ik heb ook niet gestemd.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:12 schreef Copycat het volgende:
Ook weer typisch, de poll op de DGK site.
'Ik vrees het ergste voor onze Brian" is de enige 'negatieve' optie mbt de winkansen van Brian tijdens de match tegen Yuri.
Het ergste? Brian die finaal in elkaar wordt geslagen is wat mij betreft een heel mooi voorbeeld van karma. En onze Brian? Ze mogen 'm houden.
We kunnen altijd nog een date met Joran regelenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Neeeeeuuuhhjjjjjjj![]()
![]()
edit: ook Mikey gaat er uitnodigen..... houd die nachtmerrie dan nooit op
Amanda wil toch ook van die blauwe ogen af bij Brian.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
Net zijn nest uit en het ligt alweer, wachtend op een gezichtsmassage van Amanda.
Dan hoop ik dat hij na Paraday een total body massage nodig heeft, blauw van top tot teen.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef T-lex het volgende:
Amanda wil toch ook van die blauwe ogen af bij Brian.![]()
Dat gaat het snelste als je de gebieden rond het blauwe gaat masseren, zodat het sneller weg zakt.
Breng ze nou niet op ideeën! Wéér een reden om Braaien uitjes te geven.....quote:Op maandag 4 februari 2008 10:42 schreef Copycat het volgende:
Mentor Brian. Wat heeft die sukkel in hemelsnaam voor mentor-achtige dingen gedaan? Was ie een echte mentor, dan was ie minimaal een dagje meegegaan.
Met andermans veren pronken, noemen wij dat hier.
Mikey en terug op het "normale" pad (werk&huis) ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:00 schreef kit2u het volgende:
was dat weekje alles voor Mikey?
Dat slaat toch nergens op.
Hoe krijgt hij ooit werkritme te pakken als hij nu weer op z'n krent mag zitten?
Van wie ? mikey of ?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Mikey en terug op het "normale" pad (werk&huis) ik zie het niet gebeuren.
Maar, ik erger me eigen ook kapot, aan zijn onnozele opmerkingen en slappe houding
Echt niet, ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat RTL behoorlijk in zijn maag zit met hem, ze weten echt niet wat ze met hem aan moeten. De straat op kunnen ze niet maken maar wat dan???? En mentor Brian doet ook geen flikker voor hem, althans niet zonder hulp van de FEBO.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef Desii het volgende:
ik bedoelde Mikey....
ik ben een van de weinige, die hem helemaal nix vind
twin-sisterquote:Op maandag 4 februari 2008 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat RTL behoorlijk in zijn maag zit met hem, ze weten echt niet wat ze met hem aan moeten. De straat op kunnen ze niet maken maar wat dan???? En mentor Brian doet ook geen flikker voor hem, althans niet zonder hulp van de FEBO.
+1quote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Mogge
ik bedoelde Mikey....
quote:
Aan de ene kant zeg ik.... nee; Huub is leuker&scherper zonder drank....... maar deze saaiheid is ook niet te houwe; dus vooruit dan maar... van de andere bewoners valt weinig te verwachten.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Huub zegt dat zijn alcoholverbod snel opgeheven wordt, het is veel te rustig in dat hok.
Als ik het goed begrijp moet Huub zuipen om wat actie in dat hok te brengen, het is toch te belachelijk voor woorden zeg.Laten Amanda en Brian eens voor actie zorgen ipv op de bank hangen, neuken, zuipen en eten.
Ik vind hem ook niets, in het begin dat ik nog wel van ja die is wel oke. Maar nu nee, ik vind hem een Brian addept geworden.! En waar ik vooral ook van baal is dat Brian zgn mentor is en daardoor weer positief in uitzendingen komt.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Mogge
ik bedoelde Mikey....
je vergeet badderen, skattiequote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Huub zegt dat zijn alcoholverbod snel opgeheven wordt, het is veel te rustig in dat hok.
Als ik het goed begrijp moet Huub zuipen om wat actie in dat hok te brengen, het is toch te belachelijk voor woorden zeg.Laten Amanda en Brian eens voor actie zorgen ipv op de bank hangen, neuken, zuipen en eten.
Verdomd, dat is waar ook.quote:
Hopelijk heeft ze gelijk, dan geen vriendinnen meer van Amanda in de kooiquote:Op maandag 4 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd, dat is waar ook.![]()
José zegt dat het mogelijk is dat Zeur niet meer terugkomt, als dat toch eens waar mag zijn.![]()
![]()
Dat zeg je nu zo makkelijk maar je weet hoe Brian is als Huub gezopen heeft, die lokt hem constant uit zijn tent en voor wie is de boete als het misgaat........juist, Huub.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:49 schreef Desii het volgende:
Aan de ene kant zeg ik.... nee; Huub is leuker&scherper zonder drank....... maar deze saaiheid is ook niet te houwe; dus vooruit dan maar... van de andere bewoners valt weinig te verwachten.
Precies, als ze de kijkcijfers op willen schroeven naar nivootje Peterrrrrrrrrrrrr , dan moeten ze dat doen.. (7 miljoen!!!)quote:Op maandag 4 februari 2008 12:02 schreef blomst het volgende:
Ze moeten Jaap en Huub het spel tegen Brian en Amanda laten spelen.
Maar alles word tegen gehouden.
En daar is ze weerquote:Op maandag 4 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd, dat is waar ook.![]()
José zegt dat het mogelijk is dat Zeur niet meer terugkomt, als dat toch eens waar mag zijn.![]()
![]()
Goffer de goffer, alles om Amanda te pleasen....quote:
Had je die al in je lijsje staan?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:19 schreef beequeen het volgende:
Brian maakt tv...........
[ afbeelding ]
vriendin van Slen, dansmeisje, Amanda en Nenaquote:Op maandag 4 februari 2008 12:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had je die al in je lijsje staan?![]()
Wie is die Goldie waar Slène het over heeft? Heb die naam vaker gehoord.
ook in de kooi geweest?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
vriendin van Slen, dansmeisje, Amanda en Nena
Sinds wanneer zijn de telefooncellen uit Nederland verdwenen, dat heb ik blijkbaar even gemist.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:20 schreef rooie3 het volgende:
Selene heeft het hele weekend zonder telefoon gezeten dusa ze kon Nadia niet regelen.En ze heeft zoveel vriendinnen gezien,raar die zullen dan ook geen telefoon hebben.
owkeejquote:Op maandag 4 februari 2008 12:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dunno....ik heb haar iig nooit gezien.
is het plannetje met het hondje al aan het verraaije..... Greet alias Selene Hofmansquote:Op maandag 4 februari 2008 12:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
owkeej![]()
Slène weet alles wat er in de kooi gebeurt is, goh..wat heeft ze thuis gechilled, wat een onzin kind
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:43 schreef Desii het volgende:
Met de snelheid van cossen, zal ik de nieuw OP maken
dus straks kunnen we hier verder
En gehoord dat Ricardo en LL over haar gelult hebben. Ze heeft wel de bevestiging gekregen dat Brian en Amanda haar door dik en dun steunen.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:39 schreef Lobasca het volgende:
Slène heeft zelfs thuis de uitzendingen bekeken!!!
Je bent een schat.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:43 schreef Desii het volgende:
Met de snelheid van cossen, zal ik de nieuw OP maken.....
baas is ziek en het werk al bijna gedaan.... je mot toch wat
dus straks kunnen we hier verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |