Het vervolg op:
[COS # 3247] Breekt ie um of breekt ie um niet?Na een saai weekend, waarin veel beloofd was ........ o.a een nachtelijke headbengsessie, waarbij de tv-tijd zou worden opgemaakt aan muziek van slipknot en Jaap, Huub en Claire ook nog shoarma zouden gaan eten; om de laatste bestelmaaltijd op te maken (met meerderheid van stemmen)
![]()
In plaats van terror mochten wij genieten van: Brian en Amanda in bed
cap: BQen in bad
cap: DBBrian en zijn PSP
cap: BQBrian en zijn slavin
![]()
applausje van der baas
caps: DGK-tegengasBrian wordt hardhandig vertroeteld door de masseur
cap: LeandraOok Amanda wordt nog ff gekneed
cap: DGK-tegengasJapie en Huub hadden vrijdagavond een optreden in Kaatsheuvel gehad.... volgens eigen zeggen, was het geweldig
cap:BSOLZaterdag kreeg, volgens mij, iedereen weer ontharingsbehandelingen..... waarbij ik jullie een paar "leuke" caps niet wil onhouden
Japie heeft pijn
cap: BSOLAmanda en der bikinilijn
cap: DGK-tegengasSavonds kreeg Brian een video-filmpje, waarin zijn tegenstander: "Yuri de sloper" hem uitmaakte voor schaap
Yuri
cap: DBBrian zijn reactie
gif: MazaruHuub en Claire in de jacuzzi, terwijl Japie naar een optreden is
cap: MiesyHuub gaat nog even een kijkje nemen bij Mike(y) Knopfler
cap: MiesyRomantiek op de bar
cap: ProsperaSex onder de douche
cap: MiesyZondag, kwam schaakgrootmeester "Jan Werle" om tegen Japie te schaken...
cap: BQHet werd een 1-1
cap: DGK-tegengasDaarna deed Huub een potje, zonder koningin ... en hij wist er een remise uit te slepen
cap: DGK-tegengasSavonds keken ze naar Peter R de Vries........
hangfoto Huub & Claire
cap: MiesyMaandagochend:
De leukste pianoleraar heeft DGK weer met zijn aanwezigheid vereerd
Waarbij hij les gaf aan Huub & Amanda
cap: VarenHuub heeft een brief geschreven aan Lieke op advies van Amanda... om dat hoofdstuk ééns en vooral altijd af te sluiten.
Inmiddels is Greet "Selene" Hofmans ook weer in tha house
cap: BQNou de OP is klaar.....
Ik hoop dat het vandaag wat spectaculairder zal worden dan dit weekend.... want het was rete-saai!!
Iig, volgens Huub zijn zus, moet er deze week nog wat leuks aankomen (bron: nowlive) .....
Daarnaast heeft Huub een pluche-hond besteld om Amanda te stangen.....
Wil er wel bij vermelden, dat alle plannen vorige week al bekend waren bij Brian&Amanda....... hoe??? onbekend
Claire had het niet in een brief geschreven.... en ik weet zeker dat Brian&Amanda het niet hebben afgeluisterd, want er stond een stream op de slaapkamer waar ze lagen te pitten.
quote:
.............de COS is voor commentaar op de streams......
[ Bericht 49% gewijzigd door Desii op 04-02-2008 15:52:55 ]