We kunnen altijd nog een date met Joran regelenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Neeeeeuuuhhjjjjjjj![]()
![]()
edit: ook Mikey gaat er uitnodigen..... houd die nachtmerrie dan nooit op
Amanda wil toch ook van die blauwe ogen af bij Brian.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
Net zijn nest uit en het ligt alweer, wachtend op een gezichtsmassage van Amanda.
Dan hoop ik dat hij na Paraday een total body massage nodig heeft, blauw van top tot teen.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef T-lex het volgende:
Amanda wil toch ook van die blauwe ogen af bij Brian.![]()
Dat gaat het snelste als je de gebieden rond het blauwe gaat masseren, zodat het sneller weg zakt.
Breng ze nou niet op ideeën! Wéér een reden om Braaien uitjes te geven.....quote:Op maandag 4 februari 2008 10:42 schreef Copycat het volgende:
Mentor Brian. Wat heeft die sukkel in hemelsnaam voor mentor-achtige dingen gedaan? Was ie een echte mentor, dan was ie minimaal een dagje meegegaan.
Met andermans veren pronken, noemen wij dat hier.
Mikey en terug op het "normale" pad (werk&huis) ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:00 schreef kit2u het volgende:
was dat weekje alles voor Mikey?
Dat slaat toch nergens op.
Hoe krijgt hij ooit werkritme te pakken als hij nu weer op z'n krent mag zitten?
Van wie ? mikey of ?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Mikey en terug op het "normale" pad (werk&huis) ik zie het niet gebeuren.
Maar, ik erger me eigen ook kapot, aan zijn onnozele opmerkingen en slappe houding
Echt niet, ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat RTL behoorlijk in zijn maag zit met hem, ze weten echt niet wat ze met hem aan moeten. De straat op kunnen ze niet maken maar wat dan???? En mentor Brian doet ook geen flikker voor hem, althans niet zonder hulp van de FEBO.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef Desii het volgende:
ik bedoelde Mikey....
ik ben een van de weinige, die hem helemaal nix vind
twin-sisterquote:Op maandag 4 februari 2008 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat RTL behoorlijk in zijn maag zit met hem, ze weten echt niet wat ze met hem aan moeten. De straat op kunnen ze niet maken maar wat dan???? En mentor Brian doet ook geen flikker voor hem, althans niet zonder hulp van de FEBO.
+1quote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Mogge
ik bedoelde Mikey....
quote:
Aan de ene kant zeg ik.... nee; Huub is leuker&scherper zonder drank....... maar deze saaiheid is ook niet te houwe; dus vooruit dan maar... van de andere bewoners valt weinig te verwachten.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Huub zegt dat zijn alcoholverbod snel opgeheven wordt, het is veel te rustig in dat hok.
Als ik het goed begrijp moet Huub zuipen om wat actie in dat hok te brengen, het is toch te belachelijk voor woorden zeg.Laten Amanda en Brian eens voor actie zorgen ipv op de bank hangen, neuken, zuipen en eten.
Ik vind hem ook niets, in het begin dat ik nog wel van ja die is wel oke. Maar nu nee, ik vind hem een Brian addept geworden.! En waar ik vooral ook van baal is dat Brian zgn mentor is en daardoor weer positief in uitzendingen komt.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Mogge
ik bedoelde Mikey....
je vergeet badderen, skattiequote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Huub zegt dat zijn alcoholverbod snel opgeheven wordt, het is veel te rustig in dat hok.
Als ik het goed begrijp moet Huub zuipen om wat actie in dat hok te brengen, het is toch te belachelijk voor woorden zeg.Laten Amanda en Brian eens voor actie zorgen ipv op de bank hangen, neuken, zuipen en eten.
Verdomd, dat is waar ook.quote:
Hopelijk heeft ze gelijk, dan geen vriendinnen meer van Amanda in de kooiquote:Op maandag 4 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd, dat is waar ook.![]()
José zegt dat het mogelijk is dat Zeur niet meer terugkomt, als dat toch eens waar mag zijn.![]()
![]()
Dat zeg je nu zo makkelijk maar je weet hoe Brian is als Huub gezopen heeft, die lokt hem constant uit zijn tent en voor wie is de boete als het misgaat........juist, Huub.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:49 schreef Desii het volgende:
Aan de ene kant zeg ik.... nee; Huub is leuker&scherper zonder drank....... maar deze saaiheid is ook niet te houwe; dus vooruit dan maar... van de andere bewoners valt weinig te verwachten.
Precies, als ze de kijkcijfers op willen schroeven naar nivootje Peterrrrrrrrrrrrr , dan moeten ze dat doen.. (7 miljoen!!!)quote:Op maandag 4 februari 2008 12:02 schreef blomst het volgende:
Ze moeten Jaap en Huub het spel tegen Brian en Amanda laten spelen.
Maar alles word tegen gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |