En daar is ze weerquote:Op maandag 4 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd, dat is waar ook.![]()
José zegt dat het mogelijk is dat Zeur niet meer terugkomt, als dat toch eens waar mag zijn.![]()
![]()
Goffer de goffer, alles om Amanda te pleasen....quote:
Had je die al in je lijsje staan?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:19 schreef beequeen het volgende:
Brian maakt tv...........
[ afbeelding ]
vriendin van Slen, dansmeisje, Amanda en Nenaquote:Op maandag 4 februari 2008 12:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had je die al in je lijsje staan?![]()
Wie is die Goldie waar Slène het over heeft? Heb die naam vaker gehoord.
ook in de kooi geweest?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
vriendin van Slen, dansmeisje, Amanda en Nena
Sinds wanneer zijn de telefooncellen uit Nederland verdwenen, dat heb ik blijkbaar even gemist.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:20 schreef rooie3 het volgende:
Selene heeft het hele weekend zonder telefoon gezeten dusa ze kon Nadia niet regelen.En ze heeft zoveel vriendinnen gezien,raar die zullen dan ook geen telefoon hebben.
owkeejquote:Op maandag 4 februari 2008 12:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dunno....ik heb haar iig nooit gezien.
is het plannetje met het hondje al aan het verraaije..... Greet alias Selene Hofmansquote:Op maandag 4 februari 2008 12:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
owkeej![]()
Slène weet alles wat er in de kooi gebeurt is, goh..wat heeft ze thuis gechilled, wat een onzin kind
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:43 schreef Desii het volgende:
Met de snelheid van cossen, zal ik de nieuw OP maken
dus straks kunnen we hier verder
En gehoord dat Ricardo en LL over haar gelult hebben. Ze heeft wel de bevestiging gekregen dat Brian en Amanda haar door dik en dun steunen.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:39 schreef Lobasca het volgende:
Slène heeft zelfs thuis de uitzendingen bekeken!!!
Je bent een schat.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:43 schreef Desii het volgende:
Met de snelheid van cossen, zal ik de nieuw OP maken.....
baas is ziek en het werk al bijna gedaan.... je mot toch wat
dus straks kunnen we hier verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |