Iemand van superfuture was in japan en die heeft 'm toen daar voor mij gekocht en opgestuurd. Ongeveer 220 euro's totaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:52 schreef bear87 het volgende:
Mooi die Evisu, waar gekocht en wat kost dat? Wil ik nog een keertje hebben!
Leuke tip, niet alleen om iets te kopen, meer ook om te zien wat voor collectie ze hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:01 schreef bear87 het volgende:
@ Men in red
Prachtige broek is dat, wil hem zelf ook halen denk ik.
@ iedereen
Levi's heeft sindskort een online shop geopend op hun website, wel leuk als je de collectie wil bekijken of wat wil bestellen:)
eu.levi.com en de rest wijst zich vanzelf.
bronquote:Denim in overvloed!
Heb je nooit genoeg spijkerbroeken in de kast hangen? Ik heb goed nieuws voor je! Morgen wordt de tijdelijke Levi’s Blue Pop Up Store bij het Waterloopplein geopend!
Ze zijn superhip… die tijdelijke stores. Blend Magazine had er vorig jaar een in de Westerstraat in Amsterdam. En ook jonge ontwerpers stallen steeds vaker hun collectie uit in een leegstaand pand. Na een paar maanden is de nieuwigheid er van af en vertrekken ze.
In de Pop Up Store van Levi’s kun je de Blue Spring collectie kopen. Natuurlijk vind je er skinny-jeans, mini-rokjes en leren jasjes. Levi’s deelt de winkel in de Houtkopersdwarsstraat met 90 square meters, waar vooral kleding, boeken, muziek, sneakers en tijdschriften gelinkt aan straatcultuur verkocht worden. Alles wat een beetje stoer is vind je bij de Pop Up Store!
Extra leuk: in de store vindt je ook het Back Pocket Art Project: verschillende kunstenaars hebben Levi’s broekzakken gecustomized. Als je er iets moois tussen ziet zitten: binnenkort worden de broeken geveild!
Mooie broek!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:43 schreef berent het volgende:
Nog 2 andere broeken die nog niet echt zijn ingedragen:
Somet 003 indigo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien bij Jack Jones? Zag daar wel mooie zomerachtige jeans liggen laatst. Prijs weet ik niet, dat varieert nogal bij J&J. Ene keer betaal je 60-70 euro en soms vragen ze daar ook zomaar 90 euro voor een broek. Dan ben ik snel weg, voor dat geld kun je van elk merk een broek halen, geloof niet dat dat de insteek was van J&Jquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:41 schreef DANILXL het volgende:
ik zoek nog een vette zomerbroek een beetje licht zal wel mooi zijn
leuke aanbiedingen zijn ook welkom (student etc. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |