ik slaap liever uit idd.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:48 schreef KaheemSaid het volgende:zelfs als klein kind was je niet zo een ochtend persoon, luctor?
Gefeliciteerdquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om 15:10 uur word ik 23 jaar [afbeelding] Ik begin oud te worden [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
jij bent nog ouder. Ik heb met je te doenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben al 24 hoor, dus
Kunoooooo![]()
Watje.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
katertje...!
Zondag, dat kan toch best. Zondag is meestal voor mij een luie dag, dan kun je ok best wel wat eerder uit bed!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef PieterBas het volgende:
Trainer vind het opeens een goed idee om de zondagtraining te vervroegen tot 10:30
Ik zal even kijken..quote:Op zondag 3 februari 2008 15:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, ik kan mijn rooster niet opvragen op de InHolland site. Ik weet dat ik er morgen vrij vroeg moet zijn, maar ik heb geen idee waar ik zoal verwacht wordt.
Hebben andere InHolland studenten hier ook last van? Als ik mijn school (School of Economics Alkmaar/Zaanstad) selecteer, verschijnen er geen items onder (de klassen die zouden moeten verschijnen). Dit gebeurt ook bij teaching staff en bij andere schools.
Ze moeten maar weer terug naar dat webdata systeem.. werkte stukken beterquote:Op zondag 3 februari 2008 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kutsysteem.
Brakquote:Op zondag 3 februari 2008 18:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jij ook gefeliciteerd luctor
Wat een brakke zondag is dit.. tjonge jonge!
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Brak! Je moet ook niet zoveel drinken
!
thnxquote:Op zondag 3 februari 2008 18:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jij ook gefeliciteerd luctor
Wat een brakke zondag is dit.. tjonge jonge!
zekersssquote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Ajax verdient gewonnen van Feyenooit![]()
Een mooi cadeau voor mijn verjaardag
Idemquote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:00 schreef PieterBas het volgende:
Vanaf morgen ben ik officieel weer stagiair. Ik denk niet dat ik veel tijd heb of uberhaupt kan FOK!ken morgen
thnxquote:
Hahaquote:Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik hoor net dat ik komende periodes voor elk college huiswerk krijg dat ik moet inleveren. Het lijkt wel alsof ik terugkeer naar de brugklas.
quote:The captain's lovely daughter
Liked swimming in the water
Delighted squeals came when some eels
Found her sexual quarters
Succes Kuno, beter 2 uurtjes slapen dan 4 uurtjes slapen met drank op zo is het ook weer!quote:Op maandag 4 februari 2008 07:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen jongens! ik wens jullie allen succes op de stage, ik ga zo naar de uni om een presentatie te geevn over "the explanatory foundations of relationship marketing theory" daarna ga ik gelijk weer mn bed in, want ik heb maar 2-3 uurtjes geslapen..!(Superbowl + Bier
)
ik had liever niets gedronken... dan had ik hier nu niet met trillende handen gezeten!quote:Op maandag 4 februari 2008 07:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Succes Kuno, beter 2 uurtjes slapen dan 4 uurtjes slapen met drank op zo is het ook weer!
goedemorgenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:39 schreef Sok41 het volgende:
Hoi goedemorgen etc
Zo groet ik wel vaker, omdat ik bijna altijd de zelfde inleiding heb op maandagquote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedemorgenvoorspellende gaves ofzo
![]()
Goeiemorgenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedemorgenvoorspellende gaves ofzo
![]()
Dan moeten we daar verandering in brengenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:01 schreef Sok41 het volgende:
Dat hadden we in de gaten ja.
Deanquote:Op maandag 4 februari 2008 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, erg rustig... zelfs voor een maandag...
Maar er zijn dan ook een aantal mensen klaar met stage, en nu dus even vrij of op school. En Carnavalsvakantie geloof ik...
Goeiemorgen Marloes![]()
Ja dan gooi ik net een goede stelling in de strijd, ga jij weg! Niet dus hequote:Op maandag 4 februari 2008 13:05 schreef Sok41 het volgende:
Begin dan ook eens een interessante conversatie ! Kom eens met een levendig onderwerp waar we heftig over kunnen filosoferen.
p.s. ik moet wel zo weg voor een klus bij een cliënt !
Maar maar, maar.. Ik kom straks weer terug, rond 3en !quote:Op maandag 4 februari 2008 13:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dan gooi ik net een goede stelling in de strijd, ga jij weg! Niet dus he
Ja, dan ben ik weer weg !quote:Op maandag 4 februari 2008 13:09 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Maar maar, maar.. Ik kom straks weer terug, rond 3en !
Nou, dat duurt inderdaad nog wel even.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Jaaaahoor en nu krijg ik een mailtje. De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 15-2-2008.
Vind dit veel te lang duren !!
Wat heb je besteld dan? En btw, je avatar is stuk.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Jaaaahoor en nu krijg ik een mailtje. De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 15-2-2008.
Vind dit veel te lang duren !!
quote:
Veel plezierquote:
Ik, althans, niet veel vandaag, druk druk drukquote:Op maandag 4 februari 2008 14:57 schreef eer-ik het volgende:
Wie zijn er niet?
Mag ik ook een keer aan het werk zijn?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is hier echt gezellig!
Waar is Loontjah? En Siebren?
Ja joh... Wrijf het even in m'n gezicht !quote:Op maandag 4 februari 2008 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja.. maar ik ga denk ik over 3 kwartieranders mis ik me bus
Sorry!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:25 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ja joh... Wrijf het even in m'n gezicht !
Die doet het nietquote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef Sok41 het volgende:
Haha wat voor een avatar ? Deze heb ik al sinds dag 1 op Stage sc
Dat moet jij wel weten !
Succes Angel, het nadeel van zulke zaken is dat de goeden de dupe zijn van de slechten!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, wel lekker op tijd gestopt. De docent is wel ok, de stof wordt vast wel interessant. En nu ga ik dan maar samenvattingen van internet halen (ik heb al 1 pdf van het hele boek gevonden).
Ja, zoals ik op school al eens aangaf; ik heb in principe genoeg aan de colleges volgen en voor het tentamen mijn aantekeningen nalopen. Dat werd ook wel beaamd door de docenten, maar niet iedereen redt het zo, dus wilden ze stimuleren dat mensen het beter bijhouden.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Succes Angel, het nadeel van zulke zaken is dat de goeden de dupe zijn van de slechten!
Nee!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer aan het werk zijn?
Misschien durfde ik hier wel niet te komen, aangezien ik wist dat jij hier rond hing!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee!![]()
Jij bent ook stiekem zeg, ga ik net weg kom jij snel hier!
Tss!
Die kans zit er natuurlijk in jaquote:Op maandag 4 februari 2008 16:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien durfde ik hier wel niet te komen, aangezien ik wist dat jij hier rond hing!
Ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey ReM
ik kon vanochtend bijna niet opstaan.
Van jou kunnen we het hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 19:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik rolde er om 10 uur pas uit [afbeelding]
i won't blame yaquote:Op maandag 4 februari 2008 19:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja, ik heb nog 6 dagen de tijd en dan begint stage.. dan maak ik er maar gebruik van he
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Van jou kunnen we het hebben
Wat heb ik toch een geluk!quote:
Dat heerlijke vooruitzicht heb ik voor morgen. Nadeel is wel dat ik pas om 18:00 thuis zal zijn. Maar ik begin pas om 14:00, dus ergens rond 12:00 moet ik toch eens aan opstaan gaan denken.quote:
Ik kan ook lekker uitslapen morgen! Eens kijken hoe laat het wordtquote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heerlijke vooruitzicht heb ik voor morgen. Nadeel is wel dat ik pas om 18:00 thuis zal zijn. Maar ik begin pas om 14:00, dus ergens rond 12:00 moet ik toch eens aan opstaan gaan denken.
carnavalquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:55 schreef Sok41 het volgende:
Is er 1 of andere schoolvakantie waar ik niet vanaf weet ?
Wat doe je voor studie dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:40 schreef OudFruit het volgende:
Jeej, ik mag me hier naar 1,5 jaar weer meldenGa mijn eindstage deze week beginnen bij een televisieproducent, als productie-assistent.
Verwelkom mij!
Welkomquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:40 schreef OudFruit het volgende:
Jeej, ik mag me hier naar 1,5 jaar weer meldenGa mijn eindstage deze week beginnen bij een televisieproducent, als productie-assistent.
Verwelkom mij!
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:40 schreef OudFruit het volgende:
Verwelkom mij!
welkom1quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:40 schreef OudFruit het volgende:
Verwelkom mij!
5 maand, dat is lang. Ik moet nog minder dagen dan jij maanden moet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:10 schreef Grooviee17 het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Vandaag mijn tweede dag alweer, nog maar 5 maanden te gaan.
Jean-Paulquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:10 schreef Grooviee17 het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Vandaag mijn tweede dag alweer, nog maar 5 maanden te gaan.
Ik was om 8:30 wakker. En om 9:00, 9:10, 9:30, 9:45 en om 10:00 ben ik ook maar opgestaan.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik kan ook lekker uitslapen morgen! Eens kijken hoe laat het wordt
Ik was om kwart voor 5 wakker en ben uiteindelijk 7:54 mijn huis uit gegaan. Ook best fout!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik was om 8:30 wakker. En om 9:00, 9:10, 9:30, 9:45 en om 10:00 ben ik ook maar opgestaan.
ik ben vannacht een keer of 10 wakker gewordenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor 5 wakker en ben uiteindelijk 7:54 mijn huis uit gegaan. Ook best fout!
Had je drank gehad? Want dat heb ik wel eens als ik me een keer geen delerium gezopen heb, dat ik er gewoon slecht van slaap enzo. Bij staat delerium of verder is er dan weer meestal niks aan de hand qua slapen, qua wakker worden deste meer!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:22 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben vannacht een keer of 10 wakker geworden
Ik ben er achter gekomen dat dit me niet meer lukt. Snoozen werkt voor mij niet meer omdat ik in mijn onderbewustzijn de wekker uit kan zetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgens mij ben ik niet de enige die wel eens moeite heeft met opstaan.
Ik zet mijn wekker ook altijd te vroeg, ik vind het zo lekker om nog een half uurtje te kunnen blijven liggen ofzo. Ook al wordt het alleen maar lastiger om op te staan, ik blijf het doen.
Dat heb ik ook. Zeer vervelend, zo'n halve alcoholroes en dan inderdaad constant wakker worden. Zo kwam het dat ik mijn eerste stagedag met een beetje een kater en vrijwel zonder slaap kwam opdagen. Niet ideaal, dus de dagen erna heb ik me gewoon een delerium gezopen en had ik alleen een kater, dat beviel beter.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Had je drank gehad? Want dat heb ik wel eens als ik me een keer geen delerium gezopen heb, dat ik er gewoon slecht van slaap enzo.
4 colatjes, is ook teveel. Dan slaap ik gewoon niet goed. Als ik al in slaap kan vallenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Had je drank gehad? Want dat heb ik wel eens als ik me een keer geen delerium gezopen heb, dat ik er gewoon slecht van slaap enzo. Bij staat delerium of verder is er dan weer meestal niks aan de hand qua slapen, qua wakker worden deste meer!
Jazeker, zolang je jezelf maar niet tot een terminale toestand drinkt, want dan heb je vaak niet veel aan de volgende dag.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Zeer vervelend, zo'n halve alcoholroes en dan inderdaad constant wakker worden. Zo kwam het dat ik mijn eerste stagedag met een beetje een kater en vrijwel zonder slaap kwam opdagen. Niet ideaal, dus de dagen erna heb ik me gewoon een delerium gezopen en had ik alleen een kater, dat beviel beter.
Kaheem drinkt sowieso niet alleen cola!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:29 schreef HansU het volgende:
[..]
4 colatjes, is ook teveel. Dan slaap ik gewoon niet goed. Als ik al in slaap kan vallen
Ik doe er trouwens niet echt aan hoor, met veel drank op naar stage!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, je moet de lat gewoon niet al te hoog leggen op je eerste dag.
Tsja, het kwam bij mij gewoon zo uit dat ik de eerste week ook 's avonds nog wat dingen ging doen waar wat drank bij kwam kijken, zoals een Devildriver concert.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik doe er trouwens niet echt aan hoor, met veel drank op naar stage!
Ik ook, lastig is dat! En dan niet snooze uitzetten, maar het alarm an sich, word ik altijd veel te laat wakkerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat dit me niet meer lukt. Snoozen werkt voor mij niet meer omdat ik in mijn onderbewustzijn de wekker uit kan zetten.
DevilDriverquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tsja, het kwam bij mij gewoon zo uit dat ik de eerste week ook 's avonds nog wat dingen ging doen waar wat drank bij kwam kijken, zoals een Devildriver concert.
Daarna viel het wel mee, alleen rond de kerst nog eens een flinke kater gehad.
Ja, dat was een leuk concert.quote:
Ik ga een webapplicatie ontwikkelen voor hypotheekadviseurs waarmee ze hun klanten nog meer van dienst kunnen zijn. Het moet dus mogelijk zijn om periodiek een mail te sturen naar de klanten, waarna ze hun gegevens invullen op een site. Aan de hand van de gegevens kan dan worden gekeken of er financieel voordeel gehaald kan worden door de klant.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jean-Paul
Wat voor stage doe je?
Ik was eerder.quote:
Goeiemorgenquote:
Ja dus, ik deed mijn ogen voor het eerst open om 8:30.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hier op de SC wel, maar was je ook eerder wakker?
Ik deed rond 9.45 mijn ogen open
dat Wâldrock is in dit topic echt het meest gebruikte woord/onderwerpquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
Lamb Of God is supervet man!
Maar schijnt inderdaad dat ze live niet altijd top zijn, beetje dun, schel geluid, vooral de gitaren... maar wil ze zeker nog wel eens zien, hoop dat ze dit jaar naar Wâldrock komen!
Ik vond er niks aan. Ken ze ook verder niet goed, heb er geen cd's van, hoor het wel eens bij vrienden. Ik was allerminst onder de indruk, absoluut een van de minste optredens dat weekend (metal 3-daagsequote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
Lamb Of God is supervet man!
Tsja, een paar metalfans waarvan ook nog een paar uit Friesland, dan loop je het op he.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:07 schreef HansU het volgende:
[..]
dat Wâldrock is in dit topic echt het meest gebruikte woord/onderwerp
ik had er tot een paar maanden geleden nog nooit van gehoord
Hoiiquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Lekker geslapen?
Okee, je hebt gewonnenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja dus, ik deed mijn ogen voor het eerst open om 8:30.
Hij heeft gister niet eens gewerktquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
Hoezo? Als het goed is hoort iedereen netjes op school/werk/stage te zitten...Dagcijfers van maandag 4 februari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
039. 064 eer-ik
056. 054 Houniet
066. 046 Deansensitized
086. 040 KiwiTjuHh
187. 026 Etcetera
234. 022 Sok41
Je kan wel zien dat Erik werkt, hij haalt de 100 niet eens meer
Hoef ik nog niet, is me 2e dag vandaagquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je mooi aan je stageverslag werken
Moe, niet uitgeslapen, wallen onder je ogen, grote kop koffie erbij. En uit het raam kijken, je ging immers bij een gemeente stage lopen, toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ik er volgende week bij zit
Zoiets zal het wel worden jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moe, niet uitgeslapen, wallen onder je ogen, grote kop koffie erbij. En uit het raam kijken, je ging immers bij een gemeente stage lopen, toch?
Lopen met plu!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is niks om je schuldig over te voelen, ik kom er ook graag.
Ik kom minder graag op school, maar ik ga er toch maar eens naar toe zo. Ik hoop toch wel dat het nog even stopt met regenen in de tussentijd. Het station is niet ver, maar 10 minuten door deze regen lopen is ook genoeg om goed nat te worden. 5 minuten fietsen ook. Daar zit ik niet op te wachten.
Zo leer je nog eens watquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:07 schreef HansU het volgende:
[..]
dat Wâldrock is in dit topic echt het meest gebruikte woord/onderwerp
ik had er tot een paar maanden geleden nog nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tsja, een paar metalfans waarvan ook nog een paar uit Friesland, dan loop je het op he.
Als het kan moet je het zeker ook even doen jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoii
Ja ik heb wel lekker geslapen! Heb het er nog ffies van genomen. Morgen wat eerder op, drukke dag en donderdag helemaal vroeg op! Dan moet ik naar Nijmegen en moet daar om 10.00 zijn!
Alles ook goed met jou?
Nee, vandaag pas voor het eerst, is waar ookquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij heeft gister niet eens gewerkt.
Ik vond het (in de tijd dat Kaheem ambtenaar was) altijd wel mooi, dat de telefonen op vrijdag in de zomervakantie allemaal doorgeschakelt waren naar 1 kantoor. Ieder zijn eigen telefoon en dan mooi allemaal bij mekander zitten praten, kaarten en wat domme dingen doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel worden ja
En dan hier posten hoe leuk het wel allemaal niet is!
Als dat is wat me te wachten staat klinkt het prima!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vond het (in de tijd dat Kaheem ambtenaar was) altijd wel mooi, dat de telefonen op vrijdag in de zomervakantie allemaal doorgeschakelt waren naar 1 kantoor. Ieder zijn eigen telefoon en dan mooi allemaal bij mekander zitten praten, kaarten en wat domme dingen doen.
Dat is nog eens een werkhouding!
Ps. Ik kan nu nog eens wat dingen via de secretaresse regelen, koffie is gratis en ik heb een eigen telefoon en 2 pc's. School heeft toch ook nadelen!
Ik weet dat in dit slowchat weinig minder luie mensen te vinden zijn als jou, maar nisk doen is best vermoeiend hoor. Ik had gister een dag van meer dan 10 uur waarin ik geen seconde stil gezeten heb. Dat is veel sneller voorbij dan 5 uur lang niks doen (ja zo'n dag heb ik ook wel gehad).quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Als dat is wat me te wachten staat klinkt het prima!![]()
Al loop ik maar 4 dagen per week stage, ben ik op vrijdag dus vrij en loop ik die vrijdagmiddagborrel dus mis!Maar de zomervakantie ben ik er wel!
10 maanden hou je op die manier wel vol
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet dat in dit slowchat weinig minder luie mensen te vinden zijn als jou, maar nisk doen is best vermoeiend hoor. Ik had gister een dag van meer dan 10 uur waarin ik geen seconde stil gezeten heb. Dat is veel sneller voorbij dan 5 uur lang niks doen (ja zo'n dag heb ik ook wel gehad).
Maar daar kom je misschien nog wel eens achter
Wat de wegen des levens mij op de koers brengen is me vooralsnog onbekend, het zou zomaar kunnen dat ik hier ooit weer kom. Maar tegelijk zou het ook zo kunnen dat ik het eind van stage niet haal! Je weet het niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bedankt!
En als je nog eens terug komt na je stage hier dan kan ik je vertellen wat ik er van vind
Je kunt natuurlijk ook van het positieve uitgaan!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat de wegen des levens mij op de koers brengen is me vooralsnog onbekend, het zou zomaar kunnen dat ik hier ooit weer kom. Maar tegelijk zou het ook zo kunnen dat ik het eind van stage niet haal! Je weet het niet.
Oké.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook van het positieve uitgaan!
Je mag ook best toegeven dat je eens terug wilt komen voor de leuke mensenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké.
Whoepie, ik denk dat wanneer ik in een echte feestbui ben en ik echt weer eens behoefte heb aan een geweldig stukje vermaak, dan dan dan kom ik hier wel weer eens in de Slowchat.
Dan ga ik zingen, springen en zo blij zijn omdat er geen stoute kinderen bij zijn en iedereen leif stage loopt. Fuck alcohol give me stage sc!
YES!
Kaheem weet nog niet wat die doet:) even kijken hoe het straks gaat. Het is ook wat afhankelijk van de nieuwe leden en van wie blijven posten. Ik kijk nog wel even!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:24 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon terug blijven komen Siebren, doe ik ook straks
Fok! is inderdaad klote nu ff ja
Ik ben hier nog 10 maanden, dat is al reden genoeg toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaheem weet nog niet wat die doet:) even kijken hoe het straks gaat. Het is ook wat afhankelijk van de nieuwe leden en van wie blijven posten. Ik kijk nog wel even!
Bedankt voor het compliment! Ik heb het de laatste tijd wat te druk voor kromme redenaties. Heb wel duidelijk mijn mening gegeven over Joran van der S. (verdachten met respect behandelen). Mijn excuses voor het Fries.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:45 schreef Deansensitized het volgende:
Maar Siebren, wie komt er dan met die compleet uit het niets getrokken maar toch uitermate briljante vergelijkingen zoals alleen jij dat kan?
Op syn Siebren'squote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment! Ik heb het de laatste tijd wat te druk voor kromme redenaties. Heb wel duidelijk mijn mening gegeven over Joran van der S. (verdachten met respect behandelen). Mijn excuses voor het Fries.
Wol jim in Joran fan der S. party halde? in beach party? Fjidder soe it wol spiitich wezze, at it wier wy, dat er GHB troch Natalie H. har drank hinne goait is. It mengt mei Jus d' Orange in stik lekkerder oan.
Derneist fyn ik Peter R. my sien saak makkerij fan dit foarval in dea docher foar Seks-Toerisme minnend Nederlân. Ik hoop net dat de ekonomy fan lannen as Thailân, Brazilië en mear der oender leien gjit.
Jep, 70 minutenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:45 schreef mash_ het volgende:
bijna naar huis!
Nog wat leuks gedaan in het Groningse? Zo op je vrije dag?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
* KiwiTjuHh voelt zich zwaar in de minderheid als Groningse!
Ja ik heb me goed vermaakt hoor!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan in het Groningse? Zo op je vrije dag?
Ik heb nog vakantie.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:45 schreef Sok41 het volgende:
15 min voor mijn
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:07 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat is even wennen hé Erik [ afbeelding ]
phoe... jongen toch...morgen maar ziek melden dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:42 schreef eer-ik het volgende:
Zo, was me het dagje wel weer.
Ben warempel moe
WW, hij kan niks meerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
phoe... jongen toch...morgen maar ziek melden dan?
Luctorquote:
Hell no.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
phoe... jongen toch...morgen maar ziek melden dan?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:47 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond..
Had weer een hele doodsaaie 2e stagedag.. Of ik er niet zit... [afbeelding]
Verhalen! Foto's! Specs!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hell no.
Ik moet geld verdienen, en werk met een superchick [afbeelding]
Specs?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Verhalen! Foto's! Specs!
Hyves ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Specs?
Ik heb geen pics
Wel chill vrouwtje, ziet er goed uit.
Enige ook die er daar goed uitziet.
Moet effe op slinkse wijze achter zien te komen hoe oud zij is enzo
Kut manquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:07 schreef PieterBas het volgende:
Ik zit namelijk sterk met de gedachte om deze stage af te kappen.. Ik geef het nog 2 dagen de tijd..
Go get her!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Specs? [afbeelding]
Ik heb geen pics [afbeelding]
Wel chill vrouwtje, ziet er goed uit.
Enige ook die er daar goed uitziet.
Moet effe op slinkse wijze achter zien te komen hoe oud zij is enzo [afbeelding]
voetbalquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
weet iemand of Nederland - Italië (olympisch elftal) vanavond op tv komt??
quote:
Ieder geval niet op RTL 4-5-7-8quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
Dag KiWiquote:
Ik denk het niet. Ik zou iig niet weten wie er de rechten voor hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
En ook niet op Net5, sbs6 en Veronicaquote:
dan geef ik het opquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ook niet op Net5, sbs6 en Veronica
Er is geen radio op het kantoor, op mijn eerste dag werd nog geen eens gevraagd wat ik studeerde etc.. Alleen zoiets van.. o, ben jij de nieuwe stagiair, ik had zoiets gelezen in de mail. Dat was het enige. Zelfs niks over Ajax-Feyenoord, Boer Zoekt Vrouw of Peter R. De Vries.quote:
Dat is inderdaad kutquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er is geen radio op het kantoor, op mijn eerste dag werd nog geen eens gevraagd wat ik studeerde etc.. Alleen zoiets van.. o, ben jij de nieuwe stagiair, ik had zoiets gelezen in de mail. Dat was het enige. Zelfs niks over Ajax-Feyenoord, Boer Zoekt Vrouw of Peter R. De Vries.
Vandaag maar heel tegendraads maar mijn iPod opgezet en maar naar mijn eigen muziek geluisterd.
ow sorry, ik dacht dat je met iemand iedereen in het topic bedoelde, maar ik kan het ook fout hebben...!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
ik was net bijna doodquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:12 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorguh.... Nog leuke spannende verhalen ??
Met de bus in de drukke stadsspits.... en een stinkende negerin naast me.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:12 schreef Sok41 het volgende:
goedemorgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Met de bus in de drukke stadsspits.... en een stinkende negerin naast me.
Minstens 3 liter parfum
Niks mis met negers in zoverre hoor, maar je kan het overdrijven.
Waarom ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:07 schreef PieterBas het volgende:
Ik zit namelijk sterk met de gedachte om deze stage af te kappen.. Ik geef het nog 2 dagen de tijd..
Don't be a liar!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niks mis met negers in zoverre hoor, maar je kan het overdrijven.
Elk heeft zo zijn charmes maar op het eind kosten ze beide een boel geld. De zwerver bedelt het en die neger krijgt het door haar uitkering !quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:19 schreef HansU het volgende:
[..]
goedemorgen
Dat is tenminste beter dan een zwerver met 3 verschillende soorten zweetluchten
mwa, deze negerin ging toch naar haar werk lijkt me. Ik woon hier in Rotterdam en moet zeggen dat je op iedere werkvloer voldoende negerinnen tegenkomt hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Elk heeft zo zijn charmes maar op het eind kosten ze beide een boel geld. De zwerver bedelt het en die neger krijgt het door haar uitkering !
Nou.. dit was ook een vrij penetrante damp hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:19 schreef HansU het volgende:
[..]
goedemorgen
Dat is tenminste beter dan een zwerver met 3 verschillende soorten zweetluchten
Ja, als ze zich nou normaal gedragen is er niks aan de hand hoorquote:
Geen idee waar ze heen ging, was redelijk jonge dame [rond de 20-22] dus misschien ook wel naar school. Zag er ook wel leuk uit, alleen jammer van die geurquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:28 schreef HansU het volgende:
[..]
mwa, deze negerin ging toch naar haar werk lijkt me. Ik woon hier in Rotterdam en moet zeggen dat je op iedere werkvloer voldoende negerinnen tegenkomt hoor.
Wel veel in de lagere lijnen van de organisaties, maar werk is werk.
De thuiszit-werk verhouding is misschien nog een beetje laag, maar dat zal zich in 10/20 jaar automatisch oplossen.
Teruglezen, je hoeft niet eens zo verquote:
Verwacht je ? Ik denk dat het heftig tegen gaat vallen, ik denk dat over 10/20 jaar er al een burgeroorlog over ons land getrokken is. Ik ben misschien beetje een doemdenker, maar ik houd gewoon rekening met worst case scenario's.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:28 schreef HansU het volgende:
[..]
mwa, deze negerin ging toch naar haar werk lijkt me. Ik woon hier in Rotterdam en moet zeggen dat je op iedere werkvloer voldoende negerinnen tegenkomt hoor.
De thuiszit-werk verhouding is misschien nog een beetje laag, maar dat zal zich in 10/20 jaar automatisch oplossen.
de geur van vers gewassen vrouw en een lekker geurtjequote:Op woensdag 6 februari 2008 09:32 schreef Deansensitized het volgende:
Geen idee waar ze heen ging, was redelijk jonge dame [rond de 20-22] dus misschien ook wel naar school. Zag er ook wel leuk uit, alleen jammer van die geur
Dat ben ik helemaal met je eens, wel een beetje sneu dat de negers net in hetzelfde segment zitten als de "neo-nazi's" en de "(ex)-lonsdale jeugd".quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:28 schreef HansU het volgende:
[..]
in het geval van surinamers en een afrikaanse migranten van beneden de Sahara verwacht ik dat wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:33 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Verwacht je ? Ik denk dat het heftig tegen gaat vallen, ik denk dat over 10/20 jaar er al een burgeroorlog over ons land getrokken is. Ik ben misschien beetje een doemdenker, maar ik houd gewoon rekening met worst case scenario's.
Is dat doemdenken? We zijn misschien minder krachtig en minder snel dan de gemiddelde neger. Maar tegelijk zijn we strategisch superieur en meer interligent. Ik zie wel wat in een burgeroorlog die politiek gevolg krijgt en leid tot een heropstanding van de appartheid.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:33 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Verwacht je ? Ik denk dat het heftig tegen gaat vallen, ik denk dat over 10/20 jaar er al een burgeroorlog over ons land getrokken is. Ik ben misschien beetje een doemdenker, maar ik houd gewoon rekening met worst case scenario's.
Precies, maarja hoeveel jaren zal dat nog duren voordat de druppel bij de bevolking in geheel valt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is dat doemdenken? We zijn misschien minder krachtig en minder snel dan de gemiddelde neger. Maar tegelijk zijn we strategisch superieur en meer interligent. Ik zie wel wat in een burgeroorlog die politiek gevolg krijgt en leid tot een heropstanding van de appartheid.
De blanke man zeurde toch ook niet wanneer een paard voor de wagen gespannen werd, waarom dan wel zeuren als de aan ons onderheven neger ingezet wordt.
Door een fout van school kon ik alleen nog maar een stage in Assen krijgen ipv in Meppel!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:12 schreef Sok41 het volgende:
Meppel Assen is nog wel te doen, ik moet van Groningen naar Meppel (wordt altijd moe tussen Hogeveen en Meppelquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Door een fout van school kon ik alleen nog maar een stage in Assen krijgen ipv in Meppel!
Nu moet ik 10 minuten fietsen, 30 min. met de trein & 15 minuten lopen.
Of 10 minuten fietsen, 30 min. met de trein, 10 min met de bus & 5 minuten lopen.
Half 7 m'n nest uit elke dag!
dat krijg je al je op het platteland woontquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Door een fout van school kon ik alleen nog maar een stage in Assen krijgen ipv in Meppel!
Nu moet ik 10 minuten fietsen, 30 min. met de trein & 15 minuten lopen.
Of 10 minuten fietsen, 30 min. met de trein, 10 min met de bus & 5 minuten lopen.
Half 7 m'n nest uit elke dag!
Brian, 22 jaar, ICT. Vooropleiding om me volgend jaar te specialiseren als applicatie ontwikkelaar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Meppel Assen is nog wel te doen, ik moet van Groningen naar Meppel (wordt altijd moe tussen Hogeveen en Meppel).
Verder nog 2 vraagjes: Ten eerste, wie ben je wat doe je en waarom doe je dat?
Ten tweede, waarom geef je school de schuld. Fout toedoen van de school? In het Nederlands onderwijs ben je toch verantwoordelijk voor je eigen zaken? Kon je dan zelf geen ander stage plek regelen?
tsja, je was goed begonnen. Misschien had je ietsje eerder school moeten controleren aangezien scholen administratief gezien altijd falen. Maarja, dat is praten achteraf. Maak het beste ervanquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Brian, 22 jaar, ICT. Vooropleiding om me volgend jaar te specialiseren als applicatie ontwikkelaar.
Wij moesten zelf een stagebedrijf uitzoeken, maar dan zou school contact opnemen met dit bedrijf. En school zou dan aan mij weer alles terugkoppelen.
Dus ik kwam in November al met een bedrijf waar ik stage wou lopen, en dan zou ik van school horen hoe en met wie ik contact op kan nemen!
Enfin, half januari maar eens aan school gevraagd hoe het zat. Ik moest 28 januari beginnen met stage dus het werd wel eens tijd dat ik wat moest regelen.
Waren ze mij helemaal vergeten. En die stageplek bij dat bedrijf was inmiddels bezet. Opzich niet zo erg, maar alle andere bedrijven waar school contact mee heeft waren ook al bezet, en het was te kort dag om nieuwe contacten te leggen. Dus kon ik kiezen of Smilde of Assen!
En nu zit ik op een middelbare school beetje computers te installeren. Ik vind het nu al geen leuke stage!
Oké, dat is MBO (het ICT en het specialisatie gebeuren)?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Brian, 22 jaar, ICT. Vooropleiding om me volgend jaar te specialiseren als applicatie ontwikkelaar.
Misschien ook een beetje nalatig geweest om op een onderwijsinstelling te vertrouwen, dit heb ik in het verleden al opgegeven. Maar dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Wij moesten zelf een stagebedrijf uitzoeken, maar dan zou school contact opnemen met dit bedrijf. En school zou dan aan mij weer alles terugkoppelen.
Dus ik kwam in November al met een bedrijf waar ik stage wou lopen, en dan zou ik van school horen hoe en met wie ik contact op kan nemen!
Enfin, half januari maar eens aan school gevraagd hoe het zat. Ik moest 28 januari beginnen met stage dus het werd wel eens tijd dat ik wat moest regelen.
Waren ze mij helemaal vergeten. En die stageplek bij dat bedrijf was inmiddels bezet. Opzich niet zo erg, maar alle andere bedrijven waar school contact mee heeft waren ook al bezet, en het was te kort dag om nieuwe contacten te leggen. Dus kon ik kiezen of Smilde of Assen!
En nu zit ik op een middelbare school beetje computers te installeren. Ik vind het nu al geen leuke stage!
Wat zijn we het weer met elkaar eens niet Hans. U hebt weer een uitstekende mening.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:21 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, je was goed begonnen. Misschien had je ietsje eerder school moeten controleren aangezien scholen administratief gezien altijd falen. Maarja, dat is praten achteraf. Maak het beste ervan
Jup. Niveau 4, waarvan de eerste 2 jaar niveau 3, wat ik nu doe dus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, dat is MBO (het ICT en het specialisatie gebeuren)?
Ik ben als 2e stagiar binnengekomen hier. En over een maandje worden op deze school een aantal laptops van medewerkers vervangen, dat zijn er een stuk of 80. En dat wordt "mijn projectje", jeuj!quote:[..]
Misschien ook een beetje nalatig geweest om op een onderwijsinstelling te vertrouwen, dit heb ik in het verleden al opgegeven. Maar dat kan gebeuren.
Wel jammer dat het zo gegaan is inderdaad, want reizen valt toch altijd weer tergen. Zoals ik al aangaf reis ik ook elke dag vrij lang (ongeveer 1 uur en 20 minuten heen en 1 uur en 20 minuten terug).
Verder is een beetje computers installeren niet leuk, als ik jou was had ik geprobeerd een beetje een spannende opdracht te krijgen. Gewoon vragen of ze nog iets uitdageners voor je hebben, pc's installeren hoort er bij op ICT maar je wil daarnaast ook nog wel iets doen waarvan je iets leert. Meestal zijn er wel dingen waar ze nooit de tijd voor hebben maar die wel leuk zijn om te doen (toch?)
Over het algemeen (ja er zijn uitzonderingen) heb je niet veel aan een MBO diploma in de ICT. Meestal wordt toch wel een HBO diploma verwacht. Dit zeg ik niet omdat ik iets tegen je wil hebben, maar omdat ik dit in de realiteit meestal zie gebeuren. Maar dit terzijde.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Vergeef me voor deze kritische houding Guitarist.nl, maar je uiteindelijke streven is mbo applicatieontwikkelaar niveau 4? Ben je in de veronderstelling dat je met deze opleiding een leuke plaats op de arbeidsmarkt zal veroveren?
[quote]
Dat is het probleem niet, ik heb opdrachten zat. Ik wil alleen ook daadwerkelijk het papiertje hebben!
Verder zijn er mogelijkheden om voor Windows een soort wizzard te creëren die alle stappen van de installatie afloopt (incl. software installatie van andere programma’s dan windows) waarbij je even de serial intypt en lekker kunt installeren. Ik weet zo niet meer waar dit mee gedaan kan worden. Als je over een maand zo’n wizard klaar hebt liggen op bijvoorbeeld een externe HD, dan is dat installeren een eitje. Overal even een serial-tje invoeren,de eerste laptop even testen en je hebt in een korte tijd zonder dat vervelende gewacht je 80 laptops gedaan. Gewoon een stuk of wat tegelijk enzo.quote:Applicatie ontwikkelaars, vooral voor webapplicaties en Java, zijn op het moment erg veel gezocht. Heel veel opdrachtgevers kijken tegenwoordig meestal eerst naar de werkervaring, en dan pas naar je papiertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |