ik slaap liever uit idd.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:48 schreef KaheemSaid het volgende:zelfs als klein kind was je niet zo een ochtend persoon, luctor?
Gefeliciteerdquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om 15:10 uur word ik 23 jaar [afbeelding] Ik begin oud te worden [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
jij bent nog ouder. Ik heb met je te doenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben al 24 hoor, dus
Kunoooooo![]()
Watje.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
katertje...!
Zondag, dat kan toch best. Zondag is meestal voor mij een luie dag, dan kun je ok best wel wat eerder uit bed!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef PieterBas het volgende:
Trainer vind het opeens een goed idee om de zondagtraining te vervroegen tot 10:30
Ik zal even kijken..quote:Op zondag 3 februari 2008 15:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, ik kan mijn rooster niet opvragen op de InHolland site. Ik weet dat ik er morgen vrij vroeg moet zijn, maar ik heb geen idee waar ik zoal verwacht wordt.
Hebben andere InHolland studenten hier ook last van? Als ik mijn school (School of Economics Alkmaar/Zaanstad) selecteer, verschijnen er geen items onder (de klassen die zouden moeten verschijnen). Dit gebeurt ook bij teaching staff en bij andere schools.
Ze moeten maar weer terug naar dat webdata systeem.. werkte stukken beterquote:Op zondag 3 februari 2008 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kutsysteem.
Brakquote:Op zondag 3 februari 2008 18:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jij ook gefeliciteerd luctor
Wat een brakke zondag is dit.. tjonge jonge!
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Brak! Je moet ook niet zoveel drinken
!
thnxquote:Op zondag 3 februari 2008 18:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jij ook gefeliciteerd luctor
Wat een brakke zondag is dit.. tjonge jonge!
zekersssquote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Ajax verdient gewonnen van Feyenooit![]()
Een mooi cadeau voor mijn verjaardag
Idemquote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:00 schreef PieterBas het volgende:
Vanaf morgen ben ik officieel weer stagiair. Ik denk niet dat ik veel tijd heb of uberhaupt kan FOK!ken morgen
thnxquote:
Hahaquote:Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik hoor net dat ik komende periodes voor elk college huiswerk krijg dat ik moet inleveren. Het lijkt wel alsof ik terugkeer naar de brugklas.
quote:The captain's lovely daughter
Liked swimming in the water
Delighted squeals came when some eels
Found her sexual quarters
Succes Kuno, beter 2 uurtjes slapen dan 4 uurtjes slapen met drank op zo is het ook weer!quote:Op maandag 4 februari 2008 07:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen jongens! ik wens jullie allen succes op de stage, ik ga zo naar de uni om een presentatie te geevn over "the explanatory foundations of relationship marketing theory" daarna ga ik gelijk weer mn bed in, want ik heb maar 2-3 uurtjes geslapen..!(Superbowl + Bier
)
ik had liever niets gedronken... dan had ik hier nu niet met trillende handen gezeten!quote:Op maandag 4 februari 2008 07:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Succes Kuno, beter 2 uurtjes slapen dan 4 uurtjes slapen met drank op zo is het ook weer!
goedemorgenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:39 schreef Sok41 het volgende:
Hoi goedemorgen etc
Zo groet ik wel vaker, omdat ik bijna altijd de zelfde inleiding heb op maandagquote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedemorgenvoorspellende gaves ofzo
![]()
Goeiemorgenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedemorgenvoorspellende gaves ofzo
![]()
Dan moeten we daar verandering in brengenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:01 schreef Sok41 het volgende:
Dat hadden we in de gaten ja.
Deanquote:Op maandag 4 februari 2008 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, erg rustig... zelfs voor een maandag...
Maar er zijn dan ook een aantal mensen klaar met stage, en nu dus even vrij of op school. En Carnavalsvakantie geloof ik...
Goeiemorgen Marloes![]()
Ja dan gooi ik net een goede stelling in de strijd, ga jij weg! Niet dus hequote:Op maandag 4 februari 2008 13:05 schreef Sok41 het volgende:
Begin dan ook eens een interessante conversatie ! Kom eens met een levendig onderwerp waar we heftig over kunnen filosoferen.
p.s. ik moet wel zo weg voor een klus bij een cliënt !
Maar maar, maar.. Ik kom straks weer terug, rond 3en !quote:Op maandag 4 februari 2008 13:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja dan gooi ik net een goede stelling in de strijd, ga jij weg! Niet dus he
Ja, dan ben ik weer weg !quote:Op maandag 4 februari 2008 13:09 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Maar maar, maar.. Ik kom straks weer terug, rond 3en !
Nou, dat duurt inderdaad nog wel even.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Jaaaahoor en nu krijg ik een mailtje. De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 15-2-2008.
Vind dit veel te lang duren !!
Wat heb je besteld dan? En btw, je avatar is stuk.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Jaaaahoor en nu krijg ik een mailtje. De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 15-2-2008.
Vind dit veel te lang duren !!
quote:
Veel plezierquote:
Ik, althans, niet veel vandaag, druk druk drukquote:Op maandag 4 februari 2008 14:57 schreef eer-ik het volgende:
Wie zijn er niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |