quote:TARIEVEN PEUTERSPEELZALEN 2008
De ouderbijdrage van de peuterspeelzaal is inkomensafhankelijk. U betaalt 11 maanden. De vakanties zijn hierin verrekend. Een van de maanden waarin de zomervakantie valt hoeft u niet te betalen. In 2008 is dat de maand augustus.
Er worden acht tariefschalen gehanteerd, gebaseerd op het maandelijks bruto gezinsinkomen.
A
tot ¤ 1273,-- Eenmaal per week ¤ 11,20 per maand
Tweemaal per week ¤ 22,40 per maand
B
van ¤ 1274,-- tot ¤ 1789,-- Eenmaal per week ¤ 16,96 per maand
Tweemaal per week ¤ 33,92 per maand
.
C
van ¤ 1790,-- tot ¤ 2305,-- Eenmaal per week ¤ 21,52 per maand
Tweemaal per week ¤ 43,04 per maand
.
D
van ¤ 2306,-- tot ¤ 2820,-- Eenmaal per week ¤ 27,38 per maand
Tweemaal per week ¤ 54,76 per maand
.
E
van ¤ 2821,-- tot ¤ 3337,-- Eenmaal per week ¤ 31,15 per maand
Tweemaal per week ¤ 62,30 per maand
.
F
van ¤ 3338,-- tot ¤ 3855,-- Eenmaal per week ¤ 34,92 per maand
Tweemaal per week ¤ 69,84 per maand
.
G
van ¤ 3856,-- tot ¤ 4369,-- Eenmaal per week ¤ 38,68 per maand
Tweemaal per week ¤ 77,36 per maand
.
H
van ¤ 4370,-- en hoger Eenmaal per week ¤ 41,20 per maand
Tweemaal per week ¤ 82,40 per maand
Er is geen korting voor tweede en verdere kinderen.
U ontvangt in januari 2008 een verzoek van het plaatsingsbureau kinderopvang om uw inkomens-gegevens te verstrekken. Op basis van die gegevens wordt uw tariefgroep bepaald.
Maar voor de peuterspeelzaal krijg je geen kinderopvangtoeslag (helaas). Peuterspeelzaal is anders dan kinderdagverblijf. Peuterspeelzaal is veel schoolser, kinderdagverblijf is over het algemeen meer verzorgend (even kort door de bocht).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:58 schreef poemojn het volgende:
En als je werkt (al vanaf 1 uur per jaar geloof ik, kun je beter even navragen) kun je evt kinderopvangtoeslag aanvragen bij de belastingdienstt voor een kinderdagverblijf.
Net zo snel als bij Tentjuh hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeutje da's snel gegaan!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:06 schreef YPPY het volgende:
Thies kan straks bij ons in de tuin komen spelen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:28 schreef Moonah het volgende:
En SIMON!!!!! Laat je moeder die internetverbinding eens in orde maken.![]()
En dat bedenk je nu pas?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:30 schreef PM-girl het volgende:
![]()
Simon heeft samen met zijn moeder de laptop + vodafone connect geconfisqueerd van opa![]()
Hm, die ga ik even onthouden. Tandenpoetsen is hier tegenwoordig echt een gevecht.quote:O en ik geloof dat Rockabella pas de tip gaf hier, maar tandenpoetsen met een verlichte tandenborstel rocks!
Wat goed van Thiesquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Moonah het volgende:
Maar echt, meneer houdt zijn kaken stijf op elkaar geklemd. Met zo'n verbeten mondje erbij...
Oh ja, en ik had het hier nog niet gemeld, maar hij loopt (eindelijk).
Oh, maar Thies zwalkt niet hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vind het altijd zo'n koddig gezicht van die kleintjes die zo zwalkend lopen
doe je hem in havermoutbadjes?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:26 schreef cattie het volgende:
Chaca, fijn dat verder alles goed is! Hopelijk is de oorontsteking nu voorbij. Succes met de provocatie.
Belana, dat is ook wel mijn idee, dat het fijn is dat hij de waterpokken nu wel heeft gehad. Maar mijn kleine pokpok zit nu wel echt helemaal onder, maar dat vind ik geloof ik zieliger voor hem dan dat hij er last van heeft.
Hoe is het nu met Ezra op het kdv? Bevalt het nog steeds?
Dan weet je dus alles wat hier gepost word staat je te wachtenquote:Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef Moonah het volgende:
Oh hemel.
Wij lopen telkens wat achter met van alles. En dan denk ik: "Oh, dat valt bij Thies reuze mee."
Tot we dus weer bijgebeend zijn.
moonah thies loopt niet achter hoor, elk kind doet alles op zijn haar tijd en manierquote:Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef Moonah het volgende:
Oh hemel.
Wij lopen telkens wat achter met van alles. En dan denk ik: "Oh, dat valt bij Thies reuze mee."
Tot we dus weer bijgebeend zijn.
Ligt eraan. Is jullie lucht en liefde wel gezondquote:Op zondag 24 februari 2008 21:55 schreef YPPY het volgende:
Anna is ook een paar maanden ouder.![]()
Ze heeft het nu bijvoorbeeld heel erg als ze met duplo speelt en de blokjes niet snel genoeg op elkaar gaan. Helemaal nijdig wordt ze dan. Of als ik (voor de 5e keer) vertel dat ze niet met de strijkplank mag spelen. Vanavond vertikte ze het om te eten. Nou ja, dan niet. Ze heeft wat yoghurt op. Ze groeien op lucht en liefde toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |