abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2008 @ 20:27:51 #276
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56932618
Ive beterschap
Simon dus ook.....eindelijk weer online PM

Anna................een eigen tuintje jippppppieeeee....................hier gaat de achtertuin nu dan eindelijk ook op de schop, want het is leuk zo'n hovenier als man.....maaaaaaaaaaaar (nou, ja vul de rest zelf maar in)

Thies, vent lekker aan de wandel. Mooi.

Tandenpoetsen is hier ook een drama Waarom. Ze wil d'r tandenborstel niet meer inleveren. Na alles gepoetst te hebben, moet ie weer terug op het plankje en dan krijgen we alarm-fase 3. Dus ze vind het super, maar stoppen is geen optie.

Deze week de zoveelste AB-kuur afgerond voor oorontsteking, maandag weer op controle.

En komende week provocatie voor de melk. Duimen jullie een beetje voor ons.... Verder gaat alles goed hier!

Tijn......grapjas.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 01:44:30 #277
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56940389
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Moonah het volgende:

Maar echt, meneer houdt zijn kaken stijf op elkaar geklemd. Met zo'n verbeten mondje erbij...

Oh ja, en ik had het hier nog niet gemeld, maar hij loopt (eindelijk ).
Wat goed van Thies Milo loopt al wel een paar stappen los, maar valt dan of gaat weer zitten. Ik vind het altijd zo'n koddig gezicht van die kleintjes die zo zwalkend lopen

Hier trouwens ook een dienstweigeraar op tandenpoetsgebied. Milo heeft nu nog maar 4 tanden, maar er zijn er 4 extra die net doorgebroken zijn. We moeten dus onderhand toch wel wat vaker proberen te poetsen. Helaas lukt het nog niet zo goed. Zelfs als ik zijn mondje openkrijg dan gaat hij gewoon kokhalzen en omdat ik bang ben dat Milo dan gaat overgeven, staak ik de poging weer. Volgende keer eerst maar even zonder tandpasta proberen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 24 februari 2008 @ 07:09:17 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_56941357
heej Moonah, wat leuk dat Thies nu ook loopt, ik vind dat zo schattig die net lopende kindjes

cattie en PM, beterschap voor de mannen! ook wel lekker dat Ive nu meteen maar de waterpokken heeft gehad dan hoor cattie, dan ben je er maar vanaf, maar zielig is het wel ja.

we duimen chaca
stormy waters...
sailin'
  zondag 24 februari 2008 @ 12:26:08 #279
108648 cattie
lieve moeder
pi_56943636
Chaca, fijn dat verder alles goed is! Hopelijk is de oorontsteking nu voorbij. Succes met de provocatie.

Belana, dat is ook wel mijn idee, dat het fijn is dat hij de waterpokken nu wel heeft gehad. Maar mijn kleine pokpok zit nu wel echt helemaal onder, maar dat vind ik geloof ik zieliger voor hem dan dat hij er last van heeft.

Hoe is het nu met Ezra op het kdv? Bevalt het nog steeds?
  zondag 24 februari 2008 @ 12:37:51 #280
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_56943880
Lotte wil de tandenborstel ook niet graag afgeven, het liefst poetst ze hele dag door, ook met de borstel van papa en mama!

Waterpokken, ik ken een kindje die het nu heeft en twijfel of ik Lotte er bij zal zetten, dan heeft ze ze ook maar gehad. Aan de andere kant steekt mijn moederhart, hoe kan ik het in mijn hoofd halen om Lotte expres bij dat kindje te zetten zodat ze ziek gaat worden. Twijfels dus
  zondag 24 februari 2008 @ 13:22:43 #281
108648 cattie
lieve moeder
pi_56944844
Ik80, ik kan me je twijfels voorstellen, ik zou het zelf niet bewust opzoeken, maar ook niet uit de weg gaan. Het komt wanneer het komt, is meer mijn idee.
  zondag 24 februari 2008 @ 13:24:21 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56944884
Mwaoh, als het nu goed uitkomt om een ziek kind te hebben...
Op zich snap ik je wel hoor Ik80. Maar ik snap ook je twijfels.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 24 februari 2008 @ 13:27:09 #283
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56944953
quote:
Op zondag 24 februari 2008 01:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vind het altijd zo'n koddig gezicht van die kleintjes die zo zwalkend lopen
Oh, maar Thies zwalkt niet hoor.
Hij heeft gewoon net zo lang geoefend tot hij zeker van zijn zaak was en loopt dus in een keer stevig.
Milo is wel een snelle he, met lopen.

PM, ik heb ook gedacht aan 'poetsen in fases' maar dat doe ik niet hoor. Dan maar een krijsend en protesterend kind. Doetie zijn mond tenminste goed open!
  zondag 24 februari 2008 @ 13:31:48 #284
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56945045
Och, vergeet ik Chacama.
Ik moest gisteren nog aan je denken. Dat ik je al een poos niet hd gezien.
Had Maud oorontsteking? Zielig....
En heel veel succes volgende week. Erg spannend....
  zondag 24 februari 2008 @ 15:41:57 #285
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_56948488
Misschien vreemd om te zeggen, maar ik wilde maar dat Kendahl de waterpokken kreeg. Dan heeft hij ze in elk geval gehad. Maar misschien wel beter op het moment dat hij iets ouder is en begrijpt dat jeuken geen goed plan is. AnywayZzz... beter nu waterpokken, dan later als hij groot is..
edit: Ken zegt bau/bahl >> 'bal'. Komt hij trots aanrennen twintig keer op en neer: 'bau'! En steeds moet ik hem weggooien en gaat hij hem halen. Onze puppy
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 24 februari 2008 @ 16:46:10 #286
108648 cattie
lieve moeder
pi_56949992
Hahaha, puppy Kendahl!
Dat is wel het "voordeel" van een kdv, je weet bijna zeker dat je kind de kinderziektes wel krijgt.
pi_56951420
Ik had Mikael 2 maand terug bij zijn achternichtje gezet die waterpokken had. Maar hij heeft er natuurlijk niks van meegekregen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 24 februari 2008 @ 17:58:43 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_56951448
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:26 schreef cattie het volgende:
Chaca, fijn dat verder alles goed is! Hopelijk is de oorontsteking nu voorbij. Succes met de provocatie.

Belana, dat is ook wel mijn idee, dat het fijn is dat hij de waterpokken nu wel heeft gehad. Maar mijn kleine pokpok zit nu wel echt helemaal onder, maar dat vind ik geloof ik zieliger voor hem dan dat hij er last van heeft.

Hoe is het nu met Ezra op het kdv? Bevalt het nog steeds?
doe je hem in havermoutbadjes?

Met ezra gaat het geweldig op het kdv ze vinden hem enorm lief en makkelijk en dat is ie ook
Hij gaat daar steeds speeltjes brengen aan de baby die er ook is, zo pittig
stormy waters...
sailin'
  zondag 24 februari 2008 @ 19:12:07 #289
108648 cattie
lieve moeder
pi_56952743
Wat goed dat het geweldig gaat met Ezra op het kdv! Wat een schatje is het toch...

Ive is net voor de 2e keer in een havermoutbadje geweest. Dat gaat prima.
pi_56952849
Lekker, zo'n havermoutbadje.

Had ik niet verteld dat Anna nog geen peuterpuber was? Dat neem ik helemaal terug. Ze kan totaal hysterisch worden. Dat ziet er zo grappig uit, moet dan echt mijn best doen om niet te lachen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 24 februari 2008 @ 19:21:12 #291
108648 cattie
lieve moeder
pi_56952911
YPPY, ik heb Ive wel eens staan uitlachen hoor.
pi_56953950
Ach die Ive toch! Hopelijk is hij er snel van af.

En over dramadreumesjes wil ik het niet eens hebben
  zondag 24 februari 2008 @ 21:38:22 #293
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56955918
Oh hemel.
Wij lopen telkens wat achter met van alles. En dan denk ik: "Oh, dat valt bij Thies reuze mee."
Tot we dus weer bijgebeend zijn.
pi_56955959
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef Moonah het volgende:
Oh hemel.
Wij lopen telkens wat achter met van alles. En dan denk ik: "Oh, dat valt bij Thies reuze mee."
Dan weet je dus alles wat hier gepost word staat je te wachten
Liefde
pi_56956181
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:38 schreef Moonah het volgende:
Oh hemel.
moonah thies loopt niet achter hoor, elk kind doet alles op zijn haar tijd en manier
wat goed van thies stap stap^O^

ive arm jochie snel opknappen hoor.

chacama hier draaien de duimen ook.
mama van 3 kids!
  zondag 24 februari 2008 @ 21:49:57 #296
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56956231
Oh Popples, ik bedoel ook niet dat Thies te traag zou zijn ofzo hoor.
Hoewel, met praten is hij niet de snelste. "Huuuuuuuh!".
Maar de ervaring heeft geleerd dat we met alles meestal wat later zijn. Behalve met zijn gebit!
pi_56956369
Anna is ook een paar maanden ouder.

Ze heeft het nu bijvoorbeeld heel erg als ze met duplo speelt en de blokjes niet snel genoeg op elkaar gaan. Helemaal nijdig wordt ze dan. Of als ik (voor de 5e keer) vertel dat ze niet met de strijkplank mag spelen. Vanavond vertikte ze het om te eten. Nou ja, dan niet. Ze heeft wat yoghurt op. Ze groeien op lucht en liefde toch?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56956410
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:55 schreef YPPY het volgende:
Anna is ook een paar maanden ouder.

Ze heeft het nu bijvoorbeeld heel erg als ze met duplo speelt en de blokjes niet snel genoeg op elkaar gaan. Helemaal nijdig wordt ze dan. Of als ik (voor de 5e keer) vertel dat ze niet met de strijkplank mag spelen. Vanavond vertikte ze het om te eten. Nou ja, dan niet. Ze heeft wat yoghurt op. Ze groeien op lucht en liefde toch?
Ligt eraan. Is jullie lucht en liefde wel gezond
Liefde
pi_56956822
oeps moonah ik had het dus verkeerd gelezen.

yppy hier is het eten ook minder.
mama van 3 kids!
pi_56957325
Wat een hartelijk welkom hier!
Wat gaat de tijd toch snel, al weer een jaar. Ik kan het bijna niet geloven.
We hebben een geweldige verjaardag achter de rug (vandaag pas echt gevierd). Damian is flink verwend en heeft er echt van genoten.
Het werd wel tijd om te verhuizen naar dit topic want het is echt geen babietje meer. Hij kruipt, zit, staat, loopt met spullen (klein tafeltje, ikea-kinderstoel), staat af en toe even los. Hij kletst al wat woordjes. En hij begint ook steeds meer dingen te snappen.
Verder is het echt een schatje. Hij komt vaak lekker knuffelen met me, maar hij kan ook heel erg ondeugend zijn.

Nu ga ik me eens inlezen hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')