Ja sorry ben nog steeds een vrouw hequote:Op donderdag 7 februari 2008 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een keuze van 25 songs per poule
Mijn profiel-overeenkomst met Cafca op last.fm daalt, maar gelukkig zijn we het wel eens in deze...
Zelfs dát mag geen excuus zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ja sorry ben nog steeds een vrouw he
Dat is mijn beste excuusquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:46 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zelfs dát mag geen excuus zijn.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Wexy het volgende:
Dat is mijn beste excuus
zeker tegenover MM
Ik zie allemaal Ytjes...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:06 schreef nipeng het volgende:
Ontvangen inzendingen.
Wordt momenteel bijgewerkt.
Heb je die van mij nog niet ontvangen? Ik heb m toch opgestuurd?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:06 schreef nipeng het volgende:
Ontvangen inzendingen.
Wordt momenteel bijgewerkt.
Dat was 5 feb. Die van jou heb ik de 6e ontvangen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je die van mij nog niet ontvangen? Ik heb m toch opgestuurd?
Ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:04 schreef Wexy het volgende:
wow heb ik een onsubtiel kickje gedaan met verstrekkende gevolgen
Volgens mij staat er op pagina 1 tot de 24e tha......
Kom op mensjes, doe es stemmen!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:08 schreef nipeng het volgende:
Momenteel 18 inzendingen ontvangen voor de pouleronde. Dat is nog wat magertjes.
Je hebt zelf nog niet eens ingeleverdquote:Op zondag 10 februari 2008 12:08 schreef nipeng het volgende:
Momenteel 18 inzendingen ontvangen voor de pouleronde. Dat is nog wat magertjes.
maar staat niet in de lijstquote:Op maandag 11 februari 2008 21:08 schreef nipeng het volgende:
Die is al een tijdje geleden verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |