shit, betraptquote:Op zondag 3 februari 2008 11:12 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Vind je het gek als je maar 78 nummers hebt geselecteerd? Dit is wel een beetje erg doorzichtig wannabe elitair overkomen
Maar je hebt wel op Randy Newman gestemd, dus je hebt wel smaak!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb kennelijk echt een hele andere smaak dan de andere invullers!
Grootste overeenkomst was 50 liedjes, maar dat waren dan wel weer 3 mensen (Madmaster, Peaceman en n0r).![]()
29 liedjes zijn alleen door mij genoemd en 190 van de door mij genoemde liedjes zijn door naar de volgende ronde.
Zo.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:33 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of Kinderen voor Kinderen de volgende ronde haalt
quote:
quote:
Mijn stem heeft iequote:Op woensdag 6 februari 2008 20:33 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd of Kinderen voor Kinderen de volgende ronde haalt
mijne ook..quote:
Op een keuze van 25 songs per poulequote:Op woensdag 6 februari 2008 22:24 schreef Wexy het volgende:
mijne ook..![]()
toevallig omdat hij in n poule stond waarbij hij als 10e uit de stembus rolde
Ja sorry ben nog steeds een vrouw hequote:Op donderdag 7 februari 2008 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een keuze van 25 songs per poule
Mijn profiel-overeenkomst met Cafca op last.fm daalt, maar gelukkig zijn we het wel eens in deze...
Zelfs dát mag geen excuus zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ja sorry ben nog steeds een vrouw he
Dat is mijn beste excuusquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:46 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zelfs dát mag geen excuus zijn.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef Wexy het volgende:
Dat is mijn beste excuus
zeker tegenover MM
Ik zie allemaal Ytjes...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:06 schreef nipeng het volgende:
Ontvangen inzendingen.
Wordt momenteel bijgewerkt.
Heb je die van mij nog niet ontvangen? Ik heb m toch opgestuurd?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:06 schreef nipeng het volgende:
Ontvangen inzendingen.
Wordt momenteel bijgewerkt.
Dat was 5 feb. Die van jou heb ik de 6e ontvangen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je die van mij nog niet ontvangen? Ik heb m toch opgestuurd?
Ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:04 schreef Wexy het volgende:
wow heb ik een onsubtiel kickje gedaan met verstrekkende gevolgen
Volgens mij staat er op pagina 1 tot de 24e tha......
Kom op mensjes, doe es stemmen!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 12:08 schreef nipeng het volgende:
Momenteel 18 inzendingen ontvangen voor de pouleronde. Dat is nog wat magertjes.
Je hebt zelf nog niet eens ingeleverdquote:Op zondag 10 februari 2008 12:08 schreef nipeng het volgende:
Momenteel 18 inzendingen ontvangen voor de pouleronde. Dat is nog wat magertjes.
maar staat niet in de lijstquote:Op maandag 11 februari 2008 21:08 schreef nipeng het volgende:
Die is al een tijdje geleden verwerkt.
Grappig, vind ik alle 3 niet bepaald sterke poules voor wat betreft het aantal goede nummers.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:19 schreef nipeng het volgende:
Een tussenstand heeft te veel invloed op het stemverloop.
Poule 5 is nog erg close. Er zijn daar 9 nummers die nog knokken om een plek in de volgende ronde.
Een soort zelfde situatie zie je ook in poules 8 en 14.
Met de huidige stand gaan er een aantal subtoppers door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |