Ja sorry, geen tijd gehad, en dat blijft nog wel even zo.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:55 schreef nipeng het volgende:
We hebben een nieuwe inzender,
Ik mis de volgende inzenders van de 1e ronde nog:
_dirkjan_
Frollo
Grobbel
Captain_Redbeard
tha_dark
belsen
Morpheus2002
Ik heb ze even een pm gestuurd.
Ja sorry, ik was een dik weekje met vakantiequote:Op zondag 17 februari 2008 12:57 schreef nipeng het volgende:
We geven je nog niet op Frollo.
Inzending van Captain_Redbeard ontvangen.
Ja, dat is een van die vele knipfoutjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:35 schreef Berkery het volgende:
Ook gemaild.
Het is Rheingold - Dreiklang-Dimensionen
Niet Rheingold Dreiklang - Dimensionen
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:19 schreef peaceman het volgende:
Ben erg benieuwd!
Wantquote:Op zondag 24 februari 2008 21:12 schreef nipeng het volgende:
Hmm volgende keer moeten we maar in plaats van de poule ronde 2x een lijstronde doen.
Nou, dan moet je maar op basis van belangrijkheid van de stemmende users gaan bekijken welke liedjes doormoeten.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:12 schreef nipeng het volgende:
Neuh. D'r zijn enkel een zooi met een gelijk aantal punten.
bij deze nomineer ik voor die ene tekort sjakie van de hoek van connie vandenboschquote:Op zondag 24 februari 2008 22:12 schreef nipeng het volgende:
Bij deze manier van werken kom ik er nog 1 tekort dan.
ach je noemt nog best wel 1 met sentimentele waardequote:Op zondag 24 februari 2008 22:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
bij deze nomineer ik voor die ene tekort sjakie van de hoek van connie vandenbosch
dan win ikquote:Op zondag 24 februari 2008 23:08 schreef ranja het volgende:
of maak er een shoot-out van in dit topic, 1e reactie telt (of eerste 3 ofzo)
één van de beste van REMquote:Op maandag 25 februari 2008 18:06 schreef peaceman het volgende:
Zo op het eerste gezicht heel wat slachtoffers van mijn voorkeur
En wie hebben er gestemd op die draak van een plaat van R.E.M. 'Shiny happy people"?
Daarom is 3 stemmen per user wellicht beterquote:Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef ranja het volgende:
Tja, kan er niks aan doen maar dit vind ik gewoon verreweg de beste van dat lijstje:
U2 ~ New Years day
als nou even alle stemmers een eigen favoriet hebben kan het een paar weken duren voor er een nummer 3 stemmen heeft
Hmmm, dan heeft Slash m.i. toch wel betere riedeltjes gedaan...quote:Op maandag 25 februari 2008 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bah, de intro van Sweet Child O'Mine is geniaal. Slash
Klopt maar deze ookquote:Op maandag 25 februari 2008 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dan heeft Slash m.i. toch wel betere riedeltjes gedaan...
Precies, wie die bocht door z'n strot krijgt, moet heel wat in z'n mars hebben...quote:Op maandag 25 februari 2008 19:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zoiezo vind ik Slash één van de beste gitaristen ooit
Zeker als je 2 jaar lang elke dag een fles Johnny Walker leegdrinkt
Jeujquote:Op maandag 25 februari 2008 19:49 schreef nipeng het volgende:
U2 is het geworden.
Gesien de difersitiet van de anwoorde vin nie iedereen da so...quote:Op maandag 25 februari 2008 21:41 schreef arie_bc het volgende:
waarom vin diedereen U2 toch zo geweldig ? :S
Zo erg was mijn taalgebruik toch ook weer niet? Een spatie verkeerd en een hoofdletter ontbreekt. Naast dit snap ik uw punt en laat ik daarom mijn punt herformuleren.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gesien de difersitiet van de anwoorde vin nie iedereen da so...
En zelfs (of juist?) als U2-liefhebber sluit ik mij daar volledig bij aan...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:29 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat de aversie tegen U2 door sommige mensen wordt veroorzaakt door de muziek van de band van de laatste ca. 15 jaar en vergeten wordt dat ze op hun eerste paar albums wel goed bezig waren.
Die staan ook hoog op mijn lijstje van favorieten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:46 schreef arie_bc het volgende:
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind U2 een goede band en luister graag naar hun muziek. Maar een van de beste bands ooit? zelfs uit hun tijd in de jaren tachtig?
geef mij dan maar een band als Creedence Clearwater Revival of de Animals
weet ik, maar had wel wat zin in dat twistenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staan ook hoog op mijn lijstje van favorieten.
Gelukkig valt wat muziek betreft over smaak zeer te twisten...
'By the Pool' dan hopelijk wel...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:07 schreef arie_bc het volgende:
[..]
weet ik, maar had wel wat zin in dat twisten
Dire Straitsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'By the Pool' dan hopelijk wel...
All along the ....?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peaceman +1 en een nieuwe vraag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |