Geen idee of de user van het bericht boven me serieus is, maar daar gaat het hier ook niet om.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
we kunnen hem aanvallen wanneer hij aan het schoffelen is,
kortom het is tijd voor de FOK knokploeg
als ik dat topic zo lees was dat geen FOK!-er maar eentje van partyflock. Dus geen band met de zgn. FOK! knokploeg?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:19 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik heb klappen gekregen door uitlatingen op Fok!
Dat was lachen idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:08 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Iemand die dat topic van die pedodokter nog kan vinden?hilarisch.
Whehe, ach daarbij kan ik enig leedvermaak niet onderdrukken eerlijk gezegd. Een meisje met een afwijking afzeiken achter het internet is wel wat laf natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:19 schreef KritischeMassa het volgende:
En dat van MM was ws ook allemaal uit de duim gezogenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe, ach daarbij kan ik enig leedvermaak niet onderdrukken eerlijk gezegd. Een meisje met een afwijking afzeiken achter het internet is wel wat laf natuurlijk.
Dat was toch naar aanleiding van die alien gabberin?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:19 schreef KritischeMassa het volgende:
Jep, in dat topic staat een linkje naar het topic dat het ongeveer veroorzaakt heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat was toch naar aanleiding van die alien gabberin?.
Zeg er eens wat grappigs overquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat was toch naar aanleiding van die alien gabberin?.
/carequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij heb ik de fokknokploeg al eens in 1999 of 2000 ofzo geopperd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
Nou zeg.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Jazeker.....
De Fok! Knok! Ploeg! deel 3
Is het alweer 2,5 jaar geleden, wat vliegt de tijd.
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Jazeker.....
Is het alweer 2,5 jaar geleden, wat vliegt de tijd.Ik hoorde er toen al bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
..
...
....
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Jazeker.....
Is het alweer 2,5 jaar geleden, wat vliegt de tijd.jaaaaaa, dat inderdaad, komen weer herinneringen boven drijven. Tijd voor een nieuw lijstje, voelt iemand er iets voor om hem aan te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ben lui...Maar meld me wel aan natuurlijk!
[ Bericht 2% gewijzigd door Belsezar op 18-06-2008 17:15:04 ]R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:19 schreef KritischeMassa het volgende:
Aighttttquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
whatever happened in the fok!knokploeg, stays in the fok!knokploeg
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:49 schreef L.Denninger het volgende:
Ik ken wel de Fok! FAP-ploeg, die stonden bij Kiteless voor de deur 2 jaar geleden !
met wilde hem aan de tand gaan voelen àlà Willibrord Frequin... eindigde helaas in een anti-climaxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:08 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Iemand die dat topic van die pedodokter nog kan vinden?hilarisch.
Vriendelijke masseur!quote:Gewoon vastbinden aan een lantaarnpaal ofzo!
Benodigdheden:
- Mondprop
- Ducktape
- Benzinestift
- Camera
- Dr. Peter
de verleiding...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil er wel bij, 1 meter 88 en 92 kilo. Ik wals ze plat. Beginnen bij Sunchaser?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |