4quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jezus mietjes, met z'n 8 'en ofzo en dan nog op 30 meter afstand van achter iets een foto nemen
Neequote:Op zaterdag 29 september 2007 11:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Heeft hoi-piepeloi dan nog met hem gepraat?
Wat uitgebreider mag ook wel...quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:59 schreef mcDavid het volgende:
Nou, we hebben eerst een kwartiertje staan wachten op Rotterdam Noord. We hadden de hoop al min of meer opgegeven toen Hoi_Piepeloi ineens een beetje histerisch begon te doen. Na ongeveer een minuut had ik door dat die gast dus pal achter haar stond!
toen nog een poosje heen en weer gelopen om foto's te maken. Volgens mij had hij wel door dat het geen zuivere soep was want hij ging redelijk snel weer weg.
Ik heb een vermoeden dat er niet veel meer te vertellen valt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat uitgebreider mag ook wel...![]()
Dat was ook wel enigszins te verwachten hehquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Dus het was een flop, jammer.
Nou, zeker, met die wazige foto's waarop niks te zien valt...quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:21 schreef mcDavid het volgende:
En straks die gast nog ff de foto's mailen. Mooi gepwned is'ie dan!
neuh, schijnt wel te gebeuren op de meet in Grunnquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:40 schreef remlof het volgende:
Dus er is niemand inwendig gemasseerd op wat voor een manier dan ook?
spuiten en slikken comes to mindquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
neuh, schijnt wel te gebeuren op de meet in Grunn
Er mankeert niets aan je ogen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:11 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie een man met een colbert en een zwarte broek, maar dat is 't dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |