Slim!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maar van de digid krijg je toch een brief? Of ben ik in de war? Iig heb ik daar de inloggegevens opgeschreven en in een map gestopt.
Oh wat stoer! Hoe lang heb je moed verzameld?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
MMMMMmmmm taart! Filseteerd Spuug!
Ik heb mijn haar af laten knippen. Van een lange blonde staart naar een bobline vol met krullen! Maar ik had nooit krullen
Zo heb ik het ook gedaan na een aantal x de gegevens te zijn vergeten!!En sinds ik het opgeschreven heb....ben ik het niet meer vergeten!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Slim!
Gaan wij dus nu ook doen hier.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Slim!
Gaan wij dus nu ook doen hier.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Vivi het volgende:
Kijken jullie ook naar dat Dancing Queen? Best een grappig "gnagna" programma!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:16 schreef Igraine het volgende:
Niks geen kaarten sturen, gewoon vol op z'n bek pakken!![]()
Dan merk je wel of hij wil of niet.![]()
Igraine, ik ben diep geschokt. Zoiets doe je toch nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:16 schreef Igraine het volgende:
Niks geen kaarten sturen, gewoon vol op z'n bek pakken!![]()
Dan merk je wel of hij wil of niet.![]()
Nee, dat zou ík nooit doen natuurlijk, zoiets...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Igraine, ik ben diep geschokt. Zoiets doe je toch niet![]()
1 dag?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh wat stoer! Hoe lang heb je moed verzameld?
oh...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef Igraine het volgende:
Eh, zo word je niet zwanger hoor volgens mij.....
Ik heb geen levenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
omg Maneki, jij bent echt TE triest...
Die van gister is te vinden op Brent's website
Been there, done that. En dan gaat ie opeens afstandelijk doen daarna (terwijl ie daarvoor ontzettend achter me aan liep (ach, hij is niet de enige man die zo isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:00 schreef Igraine het volgende:
Op je werk dussssss, waarschijnlijk. Nou dan is het uit het werk borrelen he....![]()
Zo, opgelost. Next!
![]()
Dan zul je het wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:42 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik vind het zó lief al die felicitaties!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Vivi het volgende:
Kijken jullie ook naar dat Dancing Queen? Best een grappig "gnagna" programma!
Ik na een maandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Gewoon tong achter in de keel drukken![]()
En dan ben je over 3 maand zwanger!
Althans zo ging het bij mij
Aan de andere kant hebben we ook een echtpaar op kantoor, dus het kan welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef Leah het volgende:
Ik was ook heel huiverig om wat met een collega te beginnen. Ik ben er nu mee getrouwd.
er schijnt trouwens een wet in de maak te zijn die relaties op de werkvloer gaat verbieden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:08 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we ook een echtpaar op kantoor, dus het kan wel![]()
Heb er wel een handje van om op de verkeerde mannen te vallen![]()
Wie weet!? It's always worth a try!
nee erg he? en het is nog wel een opvangbedrijf uit jouw buurt (2 samen uit monster, den haag)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat zou ze bij mij nou nooit lukken he..1500 euro afschrijven![]()
Schandalig dat dat kan, en dat er niet eens een sorry af kon
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 07:16 schreef snoopy het volgende:
Wat is er met Morris?
Of bedoel je nog dat gat in z'n hoofd van vorige week?
Nieuwe schoenen kopen, Suuz?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:33 schreef Suzziieee het volgende:
Tis al besloten...we gaan naar Amsterdam!FF naar de New Rock winkel![]()
Zo'n kasten geven bij ons al problemen zonder dat er sprake is van hormonenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:55 schreef E.T. het volgende:
Kasten uit elkaar, weer in elkaar, mannen zonder geduld, handleidingen niet lezen en hormonen zijn geen goede combi
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:08 schreef miss_sly het volgende:
Vanavond komt Steel Magnolia's op tv (RTL8)
Heb hem al tig keer gezien, kan hem vanavond niet kijken, maar vind het zo'n geweldige film
Neuh, er moet nog het een en ander in Saskia's nieuwe kamer gebeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:44 schreef leonieke het volgende:
En je gaat die vandaag nog in elkaar boksen?
Nieuwe kasten zijn geen probleem. Maar kasten zijn altijd van vezelplaat met een laagje fineer en dat laat zich in de regel niet handig uit elkaar halen, trap op verhuizen en weer in elkaar zetten.quote:Ik blijf meestal uit phille's buurt als er zoiets in elkaar moet gestoken worden
Ik ben alweer terug! Het ging goed. Ik heb zelf, niks gekocht maar we zijn naar de dierenwinkel, geweest (nieuw speeltje voor de parkiet, gekregen) en naar de supermarkt. Mijn opa en oma, vonden het leerzaam en ze hebben, veel tips gehad, zeiden ze zelf.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:14 schreef bixister het volgende:
succes weer oxy! goed idee dat je opa & oma 't zo ook eens mee kunnen maken.
Bedankt! Is geschreven naar aanleiding van de training die ik doe. Over hoe ik op mensen overkom.quote:ik vind het gedicht in je onderschrift erg mooi en indrukwekkend.
Ik ken het... al 5 jaar heb ik geen contact meer met mijn vader en dat bevalt prima. Tussen mijn moeder en mij ging het gelukkig steeds beter toen ik eenmaal het huis uit was.quote:
Opruimingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:12 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen kopen, Suuz?
Ik heb vanmorgen ook uitgeslapen, tot 9.30. Toen effe lekker gelummeld met zn allen en daarna naar de praxis geweest. DIe kastjes met die gekleurde mandjes lagen er nu trouwens volop. Ik denk zeker een stuk of 20. Maar niet meegenomen, ik vind ze heel leuk maar weet nu niet waar ik ze kwijt moet.
Vanavond lekker eten bij vrienden in Schiedam, gezellig, heb er zin in.
Ik zie mogelijkhedenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef lady-wrb het volgende:
maar zoals ik al zeg, nemo is erg groot en als je even niet oplet ben je zo een feestganger kwijt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
Saffier durft niet dus dan doe ik het maarVorige week Blijdorp en zo en daar heeft Saffier best toffe foto's gemaakt
[showcase] Beestjes
quote:
In mijn oude woonplaats, heb ik een ''maatje'' van een vrijwilligers project gehad.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef p_iglet het volgende:
Oxy, als je daar wel behoefte aan hebt, kun je samen met de groepsleiding dan niet op zoek naar een vrijwilliger. Sommige gemeentes hebben Buddy projecten. Dus iemand die met jou leuke dingen gaat doen, dingen die jij leuk vind.
Malmo in Zweden, daar wil ik ook graag eens heen omdat ik de "wallander reeks" van Henning Mankell helemaal geweldig vind en die speelt zich in dat gebied af vaak. Tussen Malmo en Ystad.quote:Op zondag 3 februari 2008 06:41 schreef Sugar het volgende:
Zeg snoopy, wie wil jij lozen?![]()
Lois,ik had inderdaad nog niks verteld hier over Kopenhagen. We vonden het een heel mooie, vriendelijke stad. Mooie straatjes, grappige dingen te zien en tof design en moderne architectuur. Alleen regende het zaterdag de hele dag en werd ik daar behoorlijk strontchagerijnig van.
Maar dat was gelukkig 's avonds wel over. We zijn ook naar twee films geweest (Control en The Darjeeling limited) en hebben Malmö gezien en de dierentuin en en en...
Aanrader dus! Maar dan wel in het voorjaar, vind ik. Maar jij was er al geweest, he Lois? Nou ja, voor anderen dan.
??????????????????????quote:Op zondag 3 februari 2008 16:17 schreef --Eveliene-- het volgende: het belerende vingertje van BE
Ik mag het niet op het forum plaatsen, van de begleiding. Daarom, stuur ik je wel een PB.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:35 schreef p_iglet het volgende:
In welke omgeving woon je?
Heel goed van jou en de begeleiding. Heb je PB beantwoord!!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:27 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik mag het niet op het forum plaatsen, van de begleiding. Daarom, stuur ik je wel een PB.
Ja, ze houden het (heel) goed in de gaten.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:59 schreef kozakken het volgende:
Oxy, wat goed dat je begeleiding een beetje op je internet past enzo
Ja dat klopt. Ik ben wat taal betreft veel, sterker dan praktijk dingen. Of gevoel dingen. Ik kan dingen heel goed uitleggen, maar er recht tegenover totaal anders doen.quote:Ik bedacht me vanmiddag ook nog dat iets wat je eerder schreef ook wel eens een probleem kon zijn. Je bent zo goed verbaal dat je daarmee dan wel goed kunt verwoorden waarom. Maar je gevoel snapt dat dan natuurlijk nog steeds niet.
Ja hoor. Ze zijn ook zo blij dat ik een beetje een plekjej heb gevonden, waar ik zoveel leuke reacties krijg.quote:Een compliment ook aan je begeleiding! (en ook een vraagje mss. Leren zij nu ook weer wat van onze reacties en vragen en jouw antwoorden daarop?)
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:48 schreef Syrena het volgende:
Goed zo Oxy! Lekker trouwens, brood met kroket
Wie zei ook weer dat de relatie met je ouders beter wordt als je niet meer thuis woont?! Hier wordt ie beduidend slechterWe hebben net al voor de tweede keer vandaag tegen elkaar zitten te schreeuwen. Ik overweeg nu serieus om in het buitenland studie/werk te zoeken
![]()
En het helpt ook niet dat ik vandaag de hele dag het hele verhaal heb moeten aanhoren over een vriendin van mijn moeder, die gaan scheiden. Hij is vreemdgegaan enzovoorts. En dan moet ik me zo inhouden om niet mijn verhaal er uit te gooien![]()
Nog twee uurtjes, dan ga ik naar huis
Maar dat is gewoon soms moeilijk om te weten als je hier (redelijk) nieuw bent.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:12 schreef Noli. het volgende:
Eveliene wat rot. Veel sterkte ik hoop voor je dat het goed komt.
Ik heb BE eigenlijk nog nooit als belerend ervaren, misschien dat ze hoogstens een keer iets hormonaal heeft gereageerd? *snel weg duikt voor BE*
*kop nog even omhoog steekt* Maar heey, welke zwangere of versbakken moeder heeft dat nooit een keertje gehad?
En idd wat Suzanna zegt. Zie hoe het er op een internet(sub)forum aan toe kan gaan. Het is hier vooral geven-nemen, dingen met een een vat zout nemen, langs je heen laten gaan, van je af laten glijden, gewoon domweg negeren en vooral erg hard om lachen.
Ik mag ze hier zetten. Ze zijn gebaseerd op de Family-rules van Microsoft.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef kozakken het volgende:
Oxy...
Uhm...
Ik 'doe' iets met veiligheid en internet. Tenminste.. daar houd ik me via mijn werk onder andere mee bezig.
En laat ik nou hartstikke benieuwd zijn naar je regels!
Zou je deze eens willen delen? (Als het niet zomaar mag, is pm ook prima hoor. Of overleg even met de leiding)
quote:Had je nou mooi nieuws rondom je gedichten? (Mag ook via pm hoor.)
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:58 schreef RockabeIIa het volgende:
!!!
[ afbeelding ]
o...m....g...
Ik word er zo verdrietig van
Het was ook net alsof het een verjaardagscadeautje was. Best zwaar pakket. Enne buzzen uitleggen aan de familie is nog niet makkelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:22 schreef kozakken het volgende:
En ik heb m'n buzzzzz pakket nog niet!
En dat terwijl ik met smart zit te wachten op wasmiddel. Ik was er bijna doorheen. Dus ik dacht....
Maar goed.
Dat buzzen komt dus nog wel.
(Ben wel heel erg benieuwd naar 't pakket waar het in komt. Lijkt me zo grappig, alsof je een kadootje krijgt)
FOTO!!!!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:59 schreef dutchie het volgende:
Rock: GA NIET VOOR EEN JAREN 80 KAPSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben vorige week 'verknipt'en ben jawel de totaal niet trotse eigenaar van een jaren 80 kapsel. Laatste keer dat er iemand anders dan mijn vaste kapster aan mijn haar zit.
Je had in de jaren 80 een aantal trends, een daarvan was kort van boven en lang van achter.
Zoiets heb ik nu.
Niet zo extreem, maar als ik 's ochtends wakker word en geconfronteerd wordt met mijn spiegelbeeld dan schrik ik echt.
Doordat het korter is van boven staat het 's ochtends door het gewoel recht overeind. Vreselijk!
Groeit wel weer aan.
Ik heb hem een paar weken terug bij Pauw en Witteman gezien en toen kreeg ik echt de kriebels van hem.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:55 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ik vind het ook best shocking. Over de vraag of hij het wel of niet gedaan heeft, wil ik het dan nog niet eens hebben, maar wat een ontzettend naar mannetje is die Joran.
Lijkt het op inderdaad. Heel, heel dom. En misschien begrijpelijk in de paniek, maar om het dan 3 jaar vol te houden!!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:04 schreef dutchie het volgende:
Zoals ik het nu zie, is ze 'gewoon' dood gegaan en heeft hij daarna ENORME foute beslissingen genomen. Echt heel dom.
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien sliep ze alleen maar! Joran is geen dokter he?
Het is ook heel goed mogelijk dat hij haar verkracht heeft/seksueel misbruikt ofzo. En dat ze toen onwel is geworden mede door de vele alcoholische consumpties. Misschien kan het hem daarom niets schelen en heeft hij haar gewoon gedumpt om van het bewijs af te zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:04 schreef dutchie het volgende:
Zoals ik het nu zie, is ze 'gewoon' dood gegaan en heeft hij daarna ENORME foute beslissingen genomen. Echt heel dom.
Yep, dat voelde ik ook, iig dat die groter wil overkomen, indruk wil maken op die informant. Dan zie ik echt een kleine jongen zitten, een puber, die gewoon een achterstand heeft in de ontwikkeling op sociaal/emotioneel gebied.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat denk ik ook dutch. En hij wil graag groter voorkomen bij die vent in de auto dan dat hij eigenlijk is. Maar intussen is het wel een heel eenzame jonge knul...
Erg hequote:Op maandag 4 februari 2008 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nu via uitzendinggemist 'Baby te huur' te kijken. Ik hoop toch echt dat een groot deel van deze mensen nog heeeeeeeeel lang wachten met kinderen krijgen.![]()
Tip voor de mensen die nog niet op FOT gekeken hebben:quote:Op maandag 4 februari 2008 13:35 schreef Saffier het volgende:
Wat lief dat jullie naar mijn case hebben gekeken en ook nog hebben becommentarieerd! Dank!
Kozakken bedankt!
Ik ook, held!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind Peter juist een geweldige vent.
Ik ook!quote:
GAAF!quote:
whaha... erg he die zieke mannen.. ze zijn zoooooo zielig als ze ziek zijn..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef Noli. het volgende:
Mag ik ook Rockebella? Aah toe?
Ik heb een heel groot ziek kind thuis..![]()
Hij ligt nu boven nog steeds in bed maar jemig zeg.. Gisteravond floepte er wel zo ineens uit dat ik toch liever de kinderen ziek had dan hem.![]()
(het klinkt nu erger dan hoe ik het gister zei en hij zag er zelf de humor ook wel van in)
Kinderen zijn alleen maar hangerig en stil, vooral dat laatste zit er bij een zieke vent niet in geloof ik..
Ik ook, het linkje staat nog gequotequote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het leuk Rocka!
Ja, ik heb magische krachten.
Echt weer een rockabillie-meisje.
Ghehehe.... ken ie vast oefenuh!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:26 schreef RockabeIIa het volgende:
oops stomme quoteIk haat quotes!
Vamp, dat soort dingies heeft Brent wel gehadHij heeft zijn 1e tattoomachine van Fisher Price ook al klaar liggen
Belana, ik had blond verwacht!
Aaa....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:05 schreef Sugar het volgende:
Voor wie wil: hier staan wat van mijn foto's van Kopenhagen.
[Showcase] Kopenhagen op straat
Nee, ik reed ineens echt heel braaf.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ook de foto`s gemist
Nooit bekeuringen gehad BE?
Ik had voor mijn neefje (zoontje van mijn zus en haar vrowu) een zwart t-shirtje met de tekst: "I'm not gay but my moms are" gekochtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:27 schreef Loena-tik- het volgende:
Heb ik verdorie weer die foto's gemist, is altijd zo leuk voor en na foto's![]()
Vinnik trouwens altijd wel leuk, die niet standaard kinderkleding!!!
Geen idee.. ik heb m'n schoonmoeder een handjevol van die dingen gegeven.. zakjes zitten nog op een propje in de doos.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:12 schreef snoopy het volgende:
Even voor de wasmiddelbuzzers hierVinden jullie die plastic zakken om de proefdingetjes in te doen ook zo bizar groot?
Ja echt wel! Zet al te kijken wat ik daar mee aan moest.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:12 schreef snoopy het volgende:
Even voor de wasmiddelbuzzers hierVinden jullie die plastic zakken om de proefdingetjes in te doen ook zo bizar groot?
waaaatquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had voor mijn neefje (zoontje van mijn zus en haar vrowu) een zwart t-shirtje met de tekst: "I'm not gay but my moms are" gekochtHeeft ie vaak aangehad en zijn broertje nu ook
*proest*quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:51 schreef RockabeIIa het volgende:
lekker wijf, pik stijf!
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:51 schreef RockabeIIa het volgende:
lekker wijf, pik stijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |