Slim!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maar van de digid krijg je toch een brief? Of ben ik in de war? Iig heb ik daar de inloggegevens opgeschreven en in een map gestopt.
Oh wat stoer! Hoe lang heb je moed verzameld?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
MMMMMmmmm taart! Filseteerd Spuug!
Ik heb mijn haar af laten knippen. Van een lange blonde staart naar een bobline vol met krullen! Maar ik had nooit krullen
Zo heb ik het ook gedaan na een aantal x de gegevens te zijn vergeten!!En sinds ik het opgeschreven heb....ben ik het niet meer vergeten!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Slim!
Gaan wij dus nu ook doen hier.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Slim!
Gaan wij dus nu ook doen hier.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Vivi het volgende:
Kijken jullie ook naar dat Dancing Queen? Best een grappig "gnagna" programma!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:16 schreef Igraine het volgende:
Niks geen kaarten sturen, gewoon vol op z'n bek pakken!![]()
Dan merk je wel of hij wil of niet.![]()
Igraine, ik ben diep geschokt. Zoiets doe je toch nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:16 schreef Igraine het volgende:
Niks geen kaarten sturen, gewoon vol op z'n bek pakken!![]()
Dan merk je wel of hij wil of niet.![]()
Nee, dat zou ík nooit doen natuurlijk, zoiets...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Igraine, ik ben diep geschokt. Zoiets doe je toch niet![]()
1 dag?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh wat stoer! Hoe lang heb je moed verzameld?
oh...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef Igraine het volgende:
Eh, zo word je niet zwanger hoor volgens mij.....
Ik heb geen levenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
omg Maneki, jij bent echt TE triest...
Die van gister is te vinden op Brent's website
Been there, done that. En dan gaat ie opeens afstandelijk doen daarna (terwijl ie daarvoor ontzettend achter me aan liep (ach, hij is niet de enige man die zo isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:00 schreef Igraine het volgende:
Op je werk dussssss, waarschijnlijk. Nou dan is het uit het werk borrelen he....![]()
Zo, opgelost. Next!
![]()
Dan zul je het wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:42 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik vind het zó lief al die felicitaties!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Vivi het volgende:
Kijken jullie ook naar dat Dancing Queen? Best een grappig "gnagna" programma!
Ik na een maandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Gewoon tong achter in de keel drukken![]()
En dan ben je over 3 maand zwanger!
Althans zo ging het bij mij
Aan de andere kant hebben we ook een echtpaar op kantoor, dus het kan welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef Leah het volgende:
Ik was ook heel huiverig om wat met een collega te beginnen. Ik ben er nu mee getrouwd.
er schijnt trouwens een wet in de maak te zijn die relaties op de werkvloer gaat verbieden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:08 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we ook een echtpaar op kantoor, dus het kan wel![]()
Heb er wel een handje van om op de verkeerde mannen te vallen![]()
Wie weet!? It's always worth a try!
nee erg he? en het is nog wel een opvangbedrijf uit jouw buurt (2 samen uit monster, den haag)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat zou ze bij mij nou nooit lukken he..1500 euro afschrijven![]()
Schandalig dat dat kan, en dat er niet eens een sorry af kon
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 07:16 schreef snoopy het volgende:
Wat is er met Morris?
Of bedoel je nog dat gat in z'n hoofd van vorige week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |