abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 februari 2008 @ 12:11:18 #1
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56496452
Mijn eerste showcase. Vorig weekend door P. op sleeptouw genomen door Blijdorp, mede dankzij hem, zijn 'speeltjes' en geduld hier dus de foto's;
Commentaar is welkom!

1

2

3

4

5

6
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_56496500
Ik ben onschuldig Echt waar Ze heeft het allemaal zelf gedaan

Nice work, maar dat had ik je al gezegd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 februari 2008 @ 12:27:00 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56496750
1) Leuk, mooie beeldvulling .
2) Hyena's . Leuke foto, maar ik vind dat ie zo nergens heenkijkt, hij kijkt van de foto af, en dat komt op mij een beetje over alsof je een deel van de foto mist (desalniettemin een toffe foto)
3) Goed moment . En daardoor een leuke foto.
4) Ook weer zo'n goed moment, alleen had ik misschien het vlees en de bek ook scherp gezien, omdat het daar toch om gaat in de foto, bij 5) heb je dat wel gedaan en dat vind ik dan ook een heule mooie plaat.
5) Leuk . De achergrond is lekker rustig. Ik stoor me wel een klein beetje aan die plukjes gras, en dan vooral het plukje net naast die steen aan de linkerkant.

Tof Dierentuinen . Vachtjes .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 3 februari 2008 @ 14:09:49 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_56499477
wow saffier! Nummer 4 en nummer 6 vind ik de mooiste! Bij nummer 6 zou het gras er alleen nog afkunnen? maar dat is persoonlijk. en bovendien ben ik geen fotograaf
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 februari 2008 @ 16:07:22 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56502070
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:09 schreef Belana het volgende:
wow saffier! Nummer 4 en nummer 6 vind ik de mooiste! Bij nummer 6 zou het gras er alleen nog afkunnen? maar dat is persoonlijk. en bovendien ben ik geen fotograaf
als je bij 6 het gras er af haalt, mist de Cavia (is het toch?) z'n staart... Das zielig

Mijn favorieten zijn 1,2 en 5
1; de giraf komt heerlijk horizontaal je volle beeld benutten
2; beest heeft een lekkere, relaxde blik op z'n gezicht die goed overkomt
5; goede sprekende foto.
Bij deze drie vind ik ook dier en achtergrond goed in evenwicht. Bij bijv. 6 vind ik het jammer dat de achtergrond 'veel' is en bijna dezelfde kleur als het onderwerp. Bij 4 mis ik juist achtergrond (zou iets minder krap gecropt mogen worden naar mijn mening) en bij 3 vind ik de zuil waar de leeuw naast ligt wat storend.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 3 februari 2008 @ 19:53:45 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56506620
Ik vind die van die giraf zo leuk.
Ik krijg er een beetje een animal crackers-gevoel bij. Je hoort 'm bijna zeggen: "Waar kijken ze nou naar?"

Mooi scherp allemaal. Vooral 4 vind ik knap gedaan, zo dichtbij en scherp.

3 vind ik qua moment warm. Lekker zonnig en er wordt bijna liefdevol gewassen. Goed gezien.

En? Ben je nu aangestoken?
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 4 februari 2008 @ 13:27:10 #7
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56524862
Bedankt voor de reacties!
Dutch, ik was al eerder aangestoken door het foto-virus, (eerste toestelletje op mijn 8e ofzoiets) maar hopelijk post ik nu wat meer hier na deze eerste case. Ik zal de overige foto's er vanavond bijzetten.
Bij foto 3 stond P. te roepen; 'Kijk nou, de hyena's hebben een kleintje!' en ik bleef gewoon naar die leeuw staan kijken, die werd nét op dat moment gewassen!

Foto 1 is idd wel zo'n moment
Die mangoest (geloof ik) kan enorm brommen als hij denkt dat er iemand aan zijn eten komt was wel leuk om te horen.

Belana, bedankt! En idd, wat E.T. al zegt dat cavia prairyhondje mist zijn staartje dan, da's zielig maar ook zonde. Ik irriteer mij wel aan die 3 grassprieten bij foto nr 4, net zoals dat witte dingetje op zijn kop.

Tha-Erik bedankt voor je comments, al die verschillende meningen en inzichten zijn erg prettig. Over foto 2, klopt hij kijkt de foto af, maar veel interessants stond daar toch niet op, dus bewust maar eens die kant opgecropt om te zien wat dat zou doen. Hij staat lekker schaapachtig te kijken.
Op 4 had het scherptepunt iets lager kunnen liggen ja
Ylana
  maandag 4 februari 2008 @ 20:59:55 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56534085
Deel 2;

7

8

9

10

11

[ Bericht 0% gewijzigd door Saffier op 04-02-2008 21:06:46 ]
Ylana
pi_56534339
Ik vind #9 tof
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_56569308
8: wist niet dat een giraffe zo sip kon kijken... wel mooie foto, de achtergrond komt ook overeen met de giraffe: takken waar de giraffe is en de takken rechts volgen (toevallig?) ook eenzelfde "lijn" van hoorns naar neus.

9: "grr! boosaardig takje! ik bijt je!" wel een mooie foto, maar misschien is het takje net ff wat te fel verlicht.

10: coole foto

11: beetje te lichte achtergrond, waardoor de focus minder op de dieren is.

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolWilly op 06-02-2008 21:11:22 ]
geen idee!
pi_56573003
Mooie serie

Nette foto's, mooi scherp en mooie kleuren. Soms kan de compositie iets spannender. Bij #3 zou ik een verticale uitsnede maken van de twee leeuwenkoppen, zodat je duidelijk ziet wat ze aan het doen zijn. Nu valt dat een klein beetje weg in het grote vlak en dat is jammer vind ik (hoewel het toch een mooie foto is).
#2 vind ik een heel mooi portret
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 02:42:02 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56596064
Ik vind de kleuren van 3 zo tof
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')