Als ik 1 keer bel....quote:

. Anders wordt het een kut verjaardag
. Anders wordt het een kut verjaardag  .
.

quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, dat had ik eigenlijk wel kunnen doen. Ajaxshirt aan, pijpenkrulletjes en een keppeltje op.
Dat kan best in een dorp waarin de enige neger nog gewoon als chocoladereep verkleed gaat.

Carnaval is voor schlemielige brab0's en wordt volledig overschaduwd door Vasteloavend!quote:

Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef denthemen het volgende:
Het vorige topic was toch al 900?

We winnenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
De spanning voor morgen begint nu toch langzaam te komen..

Haha ik pak morgen om half 8 al de treinquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
We winnen
Morgen rond half 10 al richting ArenA

Misschien zo nog ff de stad in

Het is elk jaar een soort roes, voor een uitwedstrijd slaap ik moeilijk etc. Maar dit jaar valt het meequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
De spanning voor morgen begint nu toch langzaam te komen..

Jij slaapt ook voor een uitwedstrijd tegen heracles kut?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is elk jaar een soort roes, voor een uitwedstrijd slaap ik moeilijk etc. Maar dit jaar valt het mee

De winnaar ook wel hoor. PSV is niet meer te pakken. Ik heb die hoop afgelopen 3 jaar ook nog gehad, maar ik weet nu wel dat dat niet gebeurd. PSV is ongelofelijk effectief, zeer gelukkig in belangrijke wedstrijden en kunnen wedstrijden die ze slecht spelen toch nog winnend afsluiten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:08 schreef Ego8 het volgende:
Ik zie Ajax wel winnen morgen. Maar hoop doet leven...
De verliezer kan de titel vergeten.

PSV kan niet eens tegen de tien man van VVV winnen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De winnaar ook wel hoor. PSV is niet meer te pakken. Ik heb die hoop afgelopen 3 jaar ook nog gehad, maar ik weet nu wel dat dat niet gebeurd. PSV is ongelofelijk effectief, zeer gelukkig in belangrijke wedstrijden en kunnen wedstrijden die ze slecht spelen toch nog winnend afsluiten.
Als Ajax de kampioensreeks van PSV wilde breken hadden ze vorig seizoen de titel moeten pakken, nu zijn we te laat, te wisselvallig en hebben we al te veel punten verspeeld. Dus PSV flinkt het hem weer...voor de tweede keer in de geschiedenis van de Nederlandse competitie 4 keer achter elkaar de landstitel pakken

Volgens mij spelen ze gewoon alle2 hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Pff, De Cler was niet op de training
Jullie gaan winnen
Theo Lucius en Tim de Cler ontbreken op de laatste training voor het duel met ajax. De inzetbaarheid van beide spelers blijft zeer twijfelachtig. Luigi Bruins, Chun-Soo Lee en Andwelé Slory trainen wel met de groep mee. Aanvaller Michael Mols traint apart van de groep.
De jeugdspelers Sefanja Davids, Micheal The en Michel Poldervaart trainde mee.

Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze gewoon alle2 hoor

Ik bedoelde Feyenoord-Ajaxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij slaapt ook voor een uitwedstrijd tegen heracles kut?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |