Ik vestig mijn hoop op dndiekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:53 schreef Messenga het volgende:
Gelukkig is Rubber geen mod meer.
Je vroeg er natuurlijk om door je opmerking dat je blij was dat Eend geen mod meer is (die dus de tt had kunnen aanpassen)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat mag alleen met toestemming van TS, dus terug veranderen.
Rauwquote:
Dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een schijt-TT
Heul welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:14 schreef dndiek het volgende:
Ik kan hem niet meer terugveranderen
" in de TT
ssstquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul wel![]()
Ga eens terug naar FOK!silver
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hulde voor de politieman op de fiets
Dat ie even langs kwam fietsen en dit onrecht zagquote:
HIj heeft heul niets gedaan hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat ie even langs kwam fietsen en dit onrecht zag
Hij heeft gedreigd!quote:
Bedoel je hem?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat ie even langs kwam fietsen en dit onrecht zag
Als dat topic niet geopend was in FC had ik heul de boel aangepastquote:
Briljante modquote:
We kunnen wel een ultimatum stellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Oh shit ja, jij bent ook maar een mod. Dacht dat je FA was ofzo johquote:
Ik heb wel superpowers volgens mijn moederquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh shit ja, jij bent ook maar een mod. Dacht dat je FA was ofzo joh
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:57 schreef methodmich het volgende:
http://rateyourmusic.com/collection/methodmich/visual/
Blijft leuk, zo allemaal op een rijtje. Jammer dat niet alle covers beschikbaar zijn.
Goed weekend!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:17 schreef pascalheister het volgende:
als we toch over collecties praten
Euhm...quote:Op Friday 1 February 2008 @ 15:25 door -Vaduz-:
Topictitel veranderd van "[Hools] Anti-Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval not done is" naar "[HOOLS] Anti-Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval not done is"
Op Friday 1 February 2008 @ 17:12 door dndiek:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] Anti-Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval not done is" naar "[HOOLS] De Carnavalskroeg #1723:Alaaaf
"
Op Friday 1 February 2008 @ 17:12 door dndiek:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De Carnavalskroeg #1723:Alaaaf
" naar "[HOOLS] De Carnavalskroeg #1723:
"Alaaaf"
"
Op Friday 1 February 2008 @ 17:27 door dndiek:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] De Carnavalskroeg #1723:"Alaaaf"
" naar "[HOOLS] Anti-Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval not done is"
Ik zweer het, er was geen vraag naar... Dus verdween het aanbodquote:
Ja. Doet me terugdenken aan mijn tijd in Zuid Afrika, was toen een veel gedraaide plaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:57 schreef borisz het volgende:
1 maal om de zoveel tijdsuperstring van cygnus x
doet een mens goed
ich komme schon...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Als je uitgeschilderd bent, zet dan even wat bier hier neer
Tuurlijk die dame in kwestie schat ik een jaar of 45. Veel te oud voor mijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:56 schreef Grulez het volgende:
Tenminste ik neem aan dat je het bier bedoelt Bos?
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat verhaal van die marinier vertel je ook elk jaar, tong
Ik kende het in ieder geval alquote:
elk jaar volgens mij elke weekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat verhaal van die marinier vertel je ook elk jaar, tong
Die anecdote heb ik nu al 5 keer langs zien komen, alleen was dat meisje de vorige keer nog je vriendinquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:24 schreef tong80 het volgende:
Niks mis met carnaval trouwens. Ik zat op mijn 12de al als drankmeester in de jeugdraad van elf. Al dat westerlijke geblaat. Met carnaval hebben zo ook mijn neus gebroken omdat ik het opnam voor een meisje dat werd lastig gevallen. Aan de bar leek die Groningse marinier helemaal geen twee meter.
Vorige keer was het nog je vriendin? Is het morgen je vriend geworden?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
Ik vier het al een paar jaar niet meer. Maar ik deed aan optochten mee en alles. Heerlijk heerlijk afgebrand na 4 dagen. En Digger zeg nou niet dat we carnaval nodig hadden om te zuipen op een normale stapavond zoop ik meer
Deze anekdote komt bijna elke week langs sinds carnaval er weer aan zit te komen, in elk topic!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig dat mensen die anekdotes onthouden, ik ben deze kwijt.
Tja geen idee... ik kan niet uitslapen wordt gewoon wakker..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 05:22 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Appelsientje ga je op zaterdag ook naar de kerk ?
Zo niet, waarom sta je zo vroeg op ?
Ik ben er ook uit hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja geen idee... ik kan niet uitslapen wordt gewoon wakker..
Truste dan maarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben er ook uit hoor.
Maar na op de doos gezeten te hebben ga ik weer legge
"Appelsientje is klaar voor kinderen"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja geen idee... ik kan niet uitslapen wordt gewoon wakker..
Met een gebroken neus?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:57 schreef tong80 het volgende:
Het was op dat moment mijn vriendin. Geen relatie mee maar wel iemand waar ik die dag het bed mee zou gaan delen.
quote:„Ronaldo is drie jaar ouder dan in zijn paspoort staat. Wamberto heeft met een mij bekende scout in de jeugd gevoetbald van Moto Club in Sao Luis, provincie Maranho. Die man is nu 44… Oliveira, vroeger van Anderlecht: drie of vier jaar ouder dan zijn paspoort zegt.”
Wat ben jij vrolijk! Hoef je niet te werken ofzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:34 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen.
Dat waren 16 uur slaap.
Ik ook niet, en ik trok nog wel zo enthousiast mijn gordijnen open toen ik in de AT tig sneeuwtopics zagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:14 schreef borisz het volgende:
Ik heb geen sneeuw gezien.
Donderdag 06:00 wakker, vrijdag 19:30 slapen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:38 schreef methodmich het volgende:
Ben je ziek of studeer je voor Doornroosje?
Kan dat tegenwoordig al?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Een die open kan, met kleurenscherm, touchpad en een toetsenbord.
Goeiemiddag!
Die grap werd al gemaaktquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eentje met scherm en toetsenbord denk ik
Bijdehante opmerking weet ik hetquote:
Langer dan Vaduz?quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 @ 13:48 door RayMania:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:49 schreef rubbereend het volgende:oi
fijn de TT is even aangeapst zodat ik hier ook even kan posten!
bier voor Ray!
Volgende TT: Hools 1724: Met een record-aantal TT-Edits ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op zaterdag 2 februari 2008 @ 13:48 door RayMania:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] Anti-Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval not done is" naar "[HOOLS] Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval cool is"
Op zaterdag 2 februari 2008 @ 13:50 door RayMania:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval cool is" naar "[HOOLS] Anti-Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval not done is".
6 edits pas.... dat kan beterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op zaterdag 2 februari 2008 @ 13:48 door RayMania:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] Anti-Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval not done is" naar "[HOOLS] Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval cool is"
Op zaterdag 2 februari 2008 @ 13:50 door RayMania:
Topictitel veranderd van "[HOOLS] Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval cool is" naar "[HOOLS] Anti-Carnaval-kroeg #1723: Waar Carnaval not done is".
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:29 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Joost Visser.
Winkels overleefd, viel gelukkig ook mee qua locatie.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"Appelsientje is klaar voor kinderen"
Nu het huis nog
Hehequote:
Staat al een weekquote:
Kan jij in hoogte stijgen? Nee dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zou hij nog de hoogte in kunnen stijgen?
Hey wanneer begon je ook weer met trainen ?quote:
13 febquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey wanneer begon je ook weer met trainen ?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:41 schreef SCH het volgende:
Wanneer is het eigenlijk carnaval? Volgend weekend of het weekend daarna?
Ja, want ik neem aan dat je goed weet dat het nu carnaval is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
Is er iets Bossie?
Je wordt de vader van de nieuwste Mascotte?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef borisz het volgende:
Ik heb het AZ(dit maal als Againzender) stokje overgenomen
neuh was op de radio te horenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wordt de vader van de nieuwste Mascotte?
Nee, dat is toch altijd halverwege februari? Er is 1 ding dat ik echt neit volg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want ik neem aan dat je goed weet dat het nu carnaval is.
Ja klopt (ooit ook begin maart). Zo vroeg als dit jaar heb ik ook nog nooit meegemaakt. Pasen valt dus ook al erg vroeg dit jaar (midden maart).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is toch altijd halverwege februari? Er is 1 ding dat ik echt neit volg.
Van Gaal mag blijven en Verbeek moet wegquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Een andere trainer was er allang uitgevlogen in Alkmaar
sorry bossie, ik kon even niet SMS-en vanavond, dus iemand anders moest het doen.quote:
zet maar een bavje neer en we praten er niet meer overquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry bossie, ik kon even niet SMS-en vanavond, dus iemand anders moest het doen.
O ja, Bav. Datwas nog wat vandaag.....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zet maar een bavje neer en we praten er niet meer over
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, Bav. Datwas nog wat vandaag.....
Aanbieding bij AH. Per twee kratjes. Dus ik met de fiets naar AH, koop een berg boodschappen, en vier kratjes Bav. Past altijd prima achterop de fiets.
Nou, niet op de fiets die ik vandaag hadwas vergeten dat de bagagedrager hiervan een stuk korter was, en dan kan je twee van die kratjes niet achter elkaar kwijt
Dus ik wat klooien. Vier op elkaar: niet echt stabiel. Rare constructie met een spin: gevaarlijk.
Hilarische beelden waarschijnlijk voor de toeschouwers
Maar toen kwam er een moeder die ik ken van het KDV aan. En die was met haar bakfiets. Staat naast mij zo van: "Sleutels nodig?" "Ja, dank je!!!
Bakfiets geleend, bier afgezet, en fiets weer terug naar de AH onder grote dankzegging
Slotervaart
ja, volgende keer pak ik ook de autoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier was het ook bij de C1000 (alleen de plaatselijke) in de aanbieding (3 halen 2 betalen). Dus samen met Pa even met de auto gegaan
Verstandigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, volgende keer pak ik ook de auto
maar ik vind het zo'n onzin altijd, het is twee minuten fietsen.... met de auto ben ik nog langer onderweg ook met parkeren erbijquote:
Dat wel. Normaal gaan wij ook fietsend (of zelfs lopend) naar de supermarkt. Maar omdat we ook nog ergens anders moesten zijn, reden we er maar per auto even heenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar ik vind het zo'n onzin altijd, het is twee minuten fietsen.... met de auto ben ik nog langer onderweg ook met parkeren erbij
Voetbal Insitequote:
om het vervolgens gelijk in de sloot te dumpenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier was het ook bij de C1000 (alleen de plaatselijke) in de aanbieding (3 halen 2 betalen). Dus samen met Pa even met de auto gegaan
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om het vervolgens gelijk in de Joran van der sloot te dumpen
ja dat zou wel erg leuk zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen gelijkspel voor Ajax-feyenoord
was het nog leesbaar?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja dat zou wel erg leuk zijn
Kreeg net een sms-je van Eend... volgens mij vermaakt hij zich wel
Ja gek genoeg welquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja gek genoeg wel
Ach de avond is nog jong
Hij had een combinatie van carnavalskleren van de afgelopen jaren...ben benieuwd naar de foto's
Een twisterspelend bloemetjesgordijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja gek genoeg wel
Ach de avond is nog jong
Hij had een combinatie van carnavalskleren van de afgelopen jaren...ben benieuwd naar de foto's
1-2... Feyenoord verrast door eens geen punten te verspelen morgenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een twisterspelend bloemetjesgordijn?
Waarom geen voornaam bij die Bulsaraquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef tong80 het volgende:
Jullie mogen weer
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 4
Dat brengt mensen die het niet weten op een ideequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen voornaam bij die Bulsara?
Nee, die bedoelt Tong als het goed is niet. Die Bulsara die Tong (hoop ik voor hem) wil weten is bekend onder een andere naamquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:34 schreef Grulez het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Adi_Bulsara ?
Ik vind ze leuk om te bedenken. Ze komen er gewoon uit. Denk steeds het zal steeds moeilijker worden maar binnen 10 minuten staan ze erquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:28 schreef Grulez het volgende:
Mooie dilemmas weer tong.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat brengt mensen die het niet weten op een idee
Natuurlijk wist jij het
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:34 schreef Grulez het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Adi_Bulsara ?
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa Farrokh vind ik niet echt een aanwijzing.
ja de koningin.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
Als ik Freddie zeg Borisz.....wie denk je dan dat het is ?
Dus daarom zette ik zijn voornaam er niet bijquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
ja de koningin.
zeker geinspireerd door Lotto weekend Miljonairs ?
ja heb het gelukkig niet gemistquote:
daar zie ik zelfs nog wel de humor van in als het gebeurtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar zie ik zelfs nog wel de humor van in als het gebeurt
weltrusten, morgen weer vroeg op
Axel en/of Marc hebben de wekker vroeg gezet dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar zie ik zelfs nog wel de humor van in als het gebeurt
weltrusten, morgen weer vroeg op
29 februari om 15:00 in het Land van Laaf, Europalaan 1 5171 KW Kaatsheuvelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Maar sjimzel, jij gaat bijnaHoelaat moeten we er zijn, en waar?
Tussen je medegenoten?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
29 februari om 15:00 in het Land van Laaf, Europalaan 1 5171 KW Kaatsheuvel
Gewoon alleen je MyAt gebruiken, dan heb je geen last van ONZ #2.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef RayMania het volgende:
Al die 'JOR' in Active Topics en Nieuwe Topics. Weg ermee.
Verhaaltje zit prima in elkaar, maar het restje gaan we toch maar morgen verder bekijken.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het verhaal maar goed in elkaar zit toch?
quote:
Corné Klein draaide hem vrijdagquote:Op zondag 3 februari 2008 03:32 schreef rubbereend het volgende:![]()
avond 1 was
[..]
je zei dat eens in de tijd horen leuk was en nu vraag je hem nogmaals aan
Ja, de zenuwen komen nu wel een beetje hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 09:34 schreef appelsientje het volgende:
En jemig sjimz... het is bijna zo ver
Vetquote:Op zondag 3 februari 2008 10:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, de zenuwen komen nu wel een beetje hoor.
Ik moet dinsdag mijn pak ophalen
Alleen de bloemen nog.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vet
Gisteren heb ik mijn pak uitgekozen... langzaam begint het gevoel nu ook te komen
Moeten jullie nog veel dingen doen?
Dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 3 februari 2008 10:19 schreef sjimz het volgende:
Jorien is weer bezig om ook in februari op #1 te staan qua postaantallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |