Ik vestig mijn hoop op dndiekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:53 schreef Messenga het volgende:
Gelukkig is Rubber geen mod meer.
Je vroeg er natuurlijk om door je opmerking dat je blij was dat Eend geen mod meer is (die dus de tt had kunnen aanpassen)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat mag alleen met toestemming van TS, dus terug veranderen.
Rauwquote:
Dat vind ik nou ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een schijt-TT
Heul welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:14 schreef dndiek het volgende:
Ik kan hem niet meer terugveranderen
" in de TT
ssstquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul wel![]()
Ga eens terug naar FOK!silver
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hulde voor de politieman op de fiets
Dat ie even langs kwam fietsen en dit onrecht zagquote:
HIj heeft heul niets gedaan hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat ie even langs kwam fietsen en dit onrecht zag
Hij heeft gedreigd!quote:
Bedoel je hem?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat ie even langs kwam fietsen en dit onrecht zag
Als dat topic niet geopend was in FC had ik heul de boel aangepastquote:
Briljante modquote:
We kunnen wel een ultimatum stellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Oh shit ja, jij bent ook maar een mod. Dacht dat je FA was ofzo johquote:
Ik heb wel superpowers volgens mijn moederquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh shit ja, jij bent ook maar een mod. Dacht dat je FA was ofzo joh
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:57 schreef methodmich het volgende:
http://rateyourmusic.com/collection/methodmich/visual/
Blijft leuk, zo allemaal op een rijtje. Jammer dat niet alle covers beschikbaar zijn.
Goed weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |